SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dan hakken van 15 cm aan
[..]
Truste![]()
![]()
Ik mag datquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoek![]()
![]()
En een flinke veeg van muhahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoek.
![]()
Hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een flinke veeg van muhahaha.
![]()
![]()
Truste liefjes![]()
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Te veel plateauquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg ja. 15 cm is het echt niet meer![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met vrouwen op zulke hakken voel ik me helemaal klein..![]()
![]()
Ja dat is hetzelfdequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dom? Ik vind het gewoon lelijk.![]()
![]()
Jij houdt niet van een pets op je bips tijdens doggy?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je moet me niet slaan dan![]()
![]()
Dom/lelijk = ziet niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is echt totaal niet hetzelfde.![]()
Dat was geen slaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je moet me niet slaan dan![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dom/lelijk = ziet niet uit.![]()
Dat zeg ik niet, want je kan een shirt niet dom vinden. De persoon die het draagt wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij zegt: dat shirt ziet dom uit. Bedoel je dan: Dat shirt maakt je aanzien minder slim?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij praten tenminste normaal_!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je moet me niet slaan dan.
![]()
Welke idioot heeft het Nederlands bedacht zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want je kan een shirt niet dom vinden. De persoon die het draagt wel.![]()
![]()
Alles goed gegaan met werk en sneeuw enzo?quote:Say whut?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij praten tenminste normaalDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welke idioot heeft dialecten bedacht?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Welke idioot heeft het Nederlands bedacht zeg![]()
![]()
De germanen. Of de romeinen.. weeet ik veel, geef maar iemand de schuldquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Welke idioot heeft het Nederlands bedacht zeg
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nog erger, ze is eigenlijk Duitsequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke idioot heeft dialecten bedacht?![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De Hollanders... eerst was het oer-Brabants nog de Nederlandse taalquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De germanen. Of de romeinen.. weeet ik veel, geef maar iemand de schuld![]()
![]()
Kut mofquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog erger, ze is eigenlijk Duitse![]()
OPFLIKKEREN
![]()
![]()
![]()
![]()
Herrensprachequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog erger, ze is eigenlijk Duitse![]()
![]()
![]()
Jij komt vanavond gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag me wel met een bepaald iets slaan natuurlijk. 6 uur in Den Bosch
.
![]()
Mja, is wel leuk denk ik jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij komt vanavond gewoon. 6 uur in Den Bosch
.
Maar zal van de dag afhangen. Misschien denk ik er wel helemaal niet meer aan, dat zou me ook zomaar gebeuren![]()
![]()
Zou wel flauw zijn zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, is wel leuk denk ik ja
Maar zal van de dag afhangen. Misschien denk ik er wel helemaal niet meer aan, dat zou me ook zomaar gebeuren.
Dan dm ik je rond 4 uur wel. Of wa als je me je 06 dmt
.
![]()
Ik heb het Nederlands staatsburgerschap toch alquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. En net zoals elke allochtoon moet je INBURGEREN en dus de Nederlandse taal beheersen
Ik ben half Duits. Mam komt uit Berlijn![]()
![]()
Dat zegt niks over dat je ook Nederlands kan, kijk maar naar al die Polenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb het Nederlands staatsburgerschap toch al
Ik ben half Duits. Mam komt uit Berlijn.
Ah, vandaar![]()
![]()
Duitsers..... Net als in 40-45 dringen ze nog steeds het land binnen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat doe ik mezelf aan. Alleen omdat ik het woord massage-orgie lasquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel flauw zijn zeg.
Dan dm ik je rond 4 uur wel. Of wa als je me je 06 dmt
.
![]()
![]()
Uhuh....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles goed gegaan met werk en sneeuw enzo?
alles nog heel![]()
![]()
Die hebben wss niet het Nederlands staatsburgerschapquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niks over dat je ook Nederlands kan, kijk maar naar al die Polen.
Ah, vandaar
En ik spreek beter Duits dan Nederlands, ondanks dat ik altijd in Nederland heb gewoond.
Schrijven kan ik het Nederlands perfect, maar niet als ik al drie maanden geen fuck heb uitgevoerd voor school![]()
![]()
Aach, ook zonder dat word het tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat doe ik mezelf aan. Alleen omdat ik het woord massage-orgie las.
![]()
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die hebben wss niet het Nederlands staatsburgerschap
En ik spreek beter Duits dan Nederlands, ondanks dat ik altijd in Nederland heb gewoond.
Schrijven kan ik het Nederlands perfect, maar niet als ik al drie maanden geen fuck heb uitgevoerd voor school.
Hehe, waarom doe je dat dan niet?![]()
![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aach, ook zonder dat word het tof.
.
![]()
Luie allochtoon is hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.
Hehe, waarom doe je dat dan niet?
Omdat ik niks voor school heb te doen en daardoor verliest mijn Nederlands aan kwaliteit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.
Hehe, waarom doe je dat dan niet?![]()
![]()
Dan typ je hier ook ABN, dat werkt serieusquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik niks voor school heb te doen en daardoor verliest mijn Nederlands aan kwaliteit.![]()
![]()
Nee, is het me niet waard. Heb met een blaadje voor school de boel wel weer op ordequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan typ je hier ook ABN, dat werkt serieus![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat doe ik mezelf aan. Alleen omdat ik het woord massage-orgie las
En je kent Fok! he![]()
![]()
Niet waard? Het zou niet eens moeite moeten kostenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, is het me niet waard. Heb met een blaadje voor school de boel wel weer op orde.
![]()
Tuurlijk wel. Ik ben de hele dag bezig met andere talen, voor mij is het Nederlands alleen interessant als het officieel is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet waard? Het zou niet eens moeite moeten kosten.
![]()
Ga dan lekker in Duitsland wonenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben de hele dag bezig met andere talen, voor mij is het Nederlands alleen interessant als het officieel is.![]()
![]()
Wil ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga dan lekker in Duitsland wonen
Maar vriend niet![]()
![]()
Dingen op internet zetten is niet officieel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben de hele dag bezig met andere talen, voor mij is het Nederlands alleen interessant als het officieel is.
Vandaar die algemene taalverloedering hier in Nederland....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik werd geroepen?quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dingen op internet zetten is niet officieel?
Vandaar die algemene taalverloedering hier in Nederland....en
!
![]()
Ja en? Elke man zwicht uiteindelijk wel voor zijn vrouwquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil ik ook
Maar vriend niet![]()
1% kansquote:Waarom niet? Net over de grens?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil ik ook
Maar vriend nietInderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dingen op internet zetten is niet officieel?
Vandaar die algemene taalverloedering hier in Nederland....![]()
Ik wil dan naar Berlijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1% kans
[..]
Waarom niet? Net over de grens?
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
Daarom is het ook FOK!quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
1% kans.. nouja..
Dat is wel een tegenvaller dan![]()
Jij wil alleen maar aan mij zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:03 schreef muhahaha het volgende:
Als foto komt krijgt ze een massage.
![]()
![]()
![]()
Dat wil iedereen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar aan mij zitten![]()
Sowieso is morgen best een sausage fest
Aan je schouders en rugquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar aan mij zitten![]()
.
![]()
Ik ook. Ik ging om half elf al slapen. Alleen ging dat niet, dadelijk nog maar eens proberenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet maar eens aftaaien, trusten liefjes![]()
.
![]()
![]()
Trusten, tot morgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet maar eens aftaaien, trusten liefjes![]()
.
![]()
![]()
Daarom moet je FOK! ook niet serieus nemen en kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een tegenvaller![]()
Mja.. ligt eraan hoe je het zietquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een tegenvaller![]()
![]()
Sowieso een tegenvaller dat er meer heren dan dames zijn....quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een tegenvaller
Deed ik al niet, maar blijkbaar nog net tequote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je FOK! ook niet serieus nemen en kan het alleen maar meevallen.![]()
![]()
Ik had al aangegeven in te zijn voor DPquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso een tegenvaller dat er meer heren dan dames zijn....![]()
![]()
Gaan we dit weer krijgen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso een tegenvaller dat er meer heren dan dames zijn....Blijkbaar wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Deed ik al niet, maar blijkbaar nog net te![]()
![]()
Waarom? Massagesquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja.. ligt eraan hoe je het ziet![]()
![]()
En dan niet komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven in te zijn voor DP
Ook een tegenvaller
Ik kom dan meerdere keren denk ik.. oh wachtquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan niet komen
Ook een tegenvaller![]()
![]()
Hij moet Faxie neukenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeik niet... Jij hebt al een dame![]()
![]()
Dat meen je toch niet echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat verkleint wel zwaar de kans dat ik komIk zeik niet. Dit is altijd het geval als er meets zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeik niet... Jij hebt al een dame![]()
![]()
Zei er net iemand iets over fok enquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt?
[..]
Ik zeik niet. Dit is altijd het geval als er meets zijn
Dingen serieus nemen
Weet ik tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is hij écht niet leuk meer hoor![]()
![]()
>>>quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zei er net iemand iets over fok en
Dingen serieus nemenAls je niet komt krijg je helemaal geen massage.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja niet zwaar, wel enigszins
De massages waren toch wel een zeer fijne bijkomstigheid![]()
Ben daar nou maar niet zo zeker vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
>>>
[..]
Als je niet komt krijg je helemaal geen massage.![]()
![]()
Niet van een van ons dan... wat jij wil.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben daar nou maar niet zo zeker van![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ja tijd om te slapen....
Handjes boven de dekens iedereen![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van een van ons dan... wat jij wil.![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 17 januari 2013 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ja tijd om te slapen....
Handjes boven de dekens iedereen
En nee, is te koud boven de dekens![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik zie wel
Als ik niks te doen heb kom ik wel![]()
![]()
Oke, welterustenquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel
Nu ga ik poging 2 tot slapen doen![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben weer goedgekeurd bij de tandarts![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Welke delen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik sowieso nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat shirt betrekking heeft op mij?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik werd wakker gemaakt door een ontsnapte kat die mn voet aanviel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd wakker gemaakt door een ontsnapte kat die mn voet aanviel![]()
![]()
Niet leuk!!quote:
Ik las dat ik jou vanavond zie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grillenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd wakker gemaakt door een ontsnapte kat die mn voet aanviel![]()
![]()
Ik heb hem wel een rotschop gegevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter lezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet leuk!!
Ik las dat ik jou vanavond zie?
Misschien![]()
![]()
dat is zieligquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een rotschop gegeven![]()
![]()
Het feit dat mijn tenen werden aangevallen terwijl ik heerlijk lag te slapen is ook zieligquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
groter dekbed kopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat mijn tenen werden aangevallen terwijl ik heerlijk lag te slapen is ook zielig![]()
![]()
Ik vind het leuke lieve beesten maar niet in mijn huisquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
Katten(verder zeg ik maar niets hierover
)
![]()
![]()
Ik vind het verschrikkelijke beesten die ik al meermaals het leven zuur heb gemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het leuke lieve beesten maar niet in mijn huis![]()
![]()
Graagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
die van de buren pak ik aan, want die komen in mijn tuinquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijke beesten die ik al meermaals het leven zuur heb gemaakt![]()
![]()
kattenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
Katten(verder zeg ik maar niets hierover
)
ik ben er alleen allergisch voor![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Niet alleen die van de buren. Zat een keer zo'n beest binnen hier... echt wat een kutbeestenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
die van de buren pak ik aan, want die komen in mijn tuin![]()
![]()
Ik ben geen ochtendmensquote:
Maar, ik heb de kids naar school gebracht, boodschappen gedaan, en ik heb zelfs al getankt.. (korting op dwaze donderdag bij de Tango valt tegen)
Nu ff ontbijtje en koffie![]()
![]()
die is in paniek dan, die schijt de hele boel onderquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen die van de buren. Zat een keer zo'n beest binnen hier... echt wat een kutbeesten![]()
![]()
Wat betaalde je per liter?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens
Maar, ik heb de kids naar school gebracht, boodschappen gedaan, en ik heb zelfs al getankt.. (korting op dwaze donderdag bij de Tango valt tegen)
Nu ff ontbijtje en koffie![]()
Ik zou ze het liefst afschieten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
die is in paniek dan, die schijt de hele boel onder![]()
Jij komt dus op zeker niet vanavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst afschieten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Buumquote:1.659quote:Dat zegt niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
nonsens, je bent hier altijd vroeg![]()
![]()
Hmm 4 cent goedkoper dan ik 2 dagen terug bij tango.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buum
[..]
1.659
[..]
Dat zegt niks![]()
die is wel rigoreusquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst afschieten.![]()
![]()
Dik gelul dus met zijn dwaze donderdagkorting.. en 15 cent per literquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm 4 cent goedkoper dan ik 2 dagen terug bij tango.
My ass![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt dus op zeker niet vanavond![]()
![]()
15 cent op de adviesprijs of hoe dat ook in benzinetermen heet. Tango geeft sowieso al 12 cent korting ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dik gelul dus met zijn dwaze donderdagkorting.. en 15 cent per liter
My ass![]()
![]()
Ik zal het nog even navragen maar ik denk het nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
Zo, er gaat vanavond dus geneukt worden!![]()
![]()
Die kans zit er dik in jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
Zo, er gaat vanavond dus geneukt worden!
Neequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
Zo, er gaat vanavond dus geneukt worden!
[b]AirwiN schreef [/b]
En alles op internet is waarheid?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kut, werk belde. Nu heb ik het nog drukker vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas, ik bevaar geen rode zeequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
![]()
Oh je hebt het over de meetquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:20 schreef Nixx- het volgende:
![]()
Watjequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Helaas, ik bevaar geen rode zee![]()
![]()
Was het maar zo.......quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En alles op internet is waarheid?![]()
Zonder kan ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nah, vind met condoom sowieso 10 keer niks. Wacht liever even.![]()
![]()
Neuken onder de douchequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar dat word een kliederboelword er ook niet echt opgewonden van ofzo.
![]()
![]()
![]()
Heerlijk maar we zijn net verhuist in een tijdelijke woning. En dit is de kleinste douche die ik in me leven heb gezien. De vriend van me moeder is wat dikker en die past er net aan in. 2 personen gaat nietquote:Anderhalf jaar geen douche plezier
![]()
![]()
50/50 toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En alles op internet is waarheid?
Moet ik het dan benaderen als alles is waarheid totdat het tegendeel bewezen is?
Of omgekeerd?![]()
Wat kut zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heerlijk maar we zijn net verhuist in een tijdelijke woning. En dit is de kleinste douche die ik in me leven heb gezien. De vriend van me moeder is wat dikker en die past er net aan in. 2 personen gaat nietAnderhalf jaar geen douche plezier
Wijsheid komt met de jaren hequote:![]()
![]()
![]()
Ik mag uberhaupt geen rode zeeen bevaren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Helaas, ik bevaar geen rode zee![]()
Ja ik mis het toch welquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kut zeg
[..]
Wijsheid komt met de jaren he![]()
![]()
![]()
Geen toegang?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik mag uberhaupt geen rode zeeen bevaren.![]()
Mij zou het geen ruk uitmaken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar dat word een kliederboelword er ook niet echt opgewonden van ofzo.
![]()
Klopt. Ik leer nog iedere dagquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren he![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heerlijk maar we zijn net verhuist in een tijdelijke woning. En dit is de kleinste douche die ik in me leven heb gezien. De vriend van me moeder is wat dikker en die past er net aan in. 2 personen gaat nietAnderhalf jaar geen douche plezier
![]()
![]()
Maarja, genoeg andere leuke plekjes gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja....![]()
![]()
Ik ook hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Ik leer nog iedere dagJa wel maar niet als ze ongesteld isquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maarja, genoeg andere leuke plekjes gelukkig![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Ja wel maar niet als ze ongesteld isvandaag is de laatste helse dag. Was die week ervoor ziek (longontsteking) met koorts dus ook al niet. Godverdomme 2 weken terug
![]()
![]()
Oh noesquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Neevandaag is de laatste helse dag. Was die week ervoor ziek (longontsteking) met koorts dus ook al niet. Godverdomme 2 weken terug
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik wacht liever.... ik vind het echt ranzig.![]()
![]()
In missionaris houding heb ik er geen last van. Daarna lekker douchen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
jij geniet wel van een met bloed besmeurde doos?![]()
ze is zeker fan van missionaris?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kan ook, maar ook dat vind ze niet lekker
Dat vond je vroeger niet prettig?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig een alternatief kunnen zijnEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
en op zijn hondjes en nog 3 andere standjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze is zeker fan van missionaris?![]()
een uitgang is geen ingangquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig een alternatief kunnen zijn
Now you are talking!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig een alternatief kunnen zijn![]()
spannend seksleven zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
en op zijn hondjes en nog 3 andere standjes.
Wanneer stop jij met ademen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een uitgang is geen ingang![]()
Nooit gedaan. Iets hield me tegen, alleen weet niet watquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vond je vroeger niet prettig?![]()
![]()
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een geile praat, even mijn maandverbandje verwisselen hoor.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een geile praat, even mijn maandverbandje verwisselen hoor.![]()
![]()
Moet dit meteen zo vroeg op de ochtend al?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had jij het niet drukquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet dit meteen zo vroeg op de ochtend al?![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet dit meteen zo vroeg op de ochtend al?![]()
Welkom in SEXquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet dit meteen zo vroeg op de ochtend al?
Ik ga zo toch weer weg... krijg visite![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Iets hield me tegen, alleen weet niet wat
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut, werk belde. Nu heb ik het nog drukker vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn schoonmoederquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga mijn nieren verkopen, wie wilt er 1?![]()
![]()
Levert aardig wat opquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga mijn nieren verkopen, wie wilt er 1?![]()
![]()
Een iemand zou dat mogen doen, als ze dat zou willen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nou?
Jij laat je wel met een strap on neuken dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
toch niet je moeder he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een iemand zou dat mogen doen, als ze dat zou willen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een iemand zou dat mogen doen, als ze dat zou willen.![]()
![]()
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een fijne wilde uitgebreide neukbeurt.... ... ik wil lekker zonder gedachte bezig zijn! en als ik ineens wil likken wil ik gewoon mijn hoofd tussen der benen kunnen douwen!
op deze manier kan dat gewoon niet![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, had je niet verwacht he?![]()
![]()
![]()
wait whut?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
Ik wil gewoon een fijne wilde uitgebreide neukbeurt.... ... ik wil lekker zonder gedachte bezig zijn! en als ik ineens wil likken wil ik gewoon mijn hoofd tussen der benen kunnen douwen!
op deze manier kan dat gewoon niet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
![]()
Ik doe niet aan seks
[b]AirwiN schreef [/b]
Liefde bedrijven tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja sorry ik zat nog met de rode zee in mijn maag
Watquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja sorry ik zat nog met de rode zee in mijn maagDe hele rode zee? Dat moet wel heel erg zout zijn...
![]()
die eerste is zoveel malen beterquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hebt de liefde bedrijven en neuken.
Beide zijn fijn![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beide zijn fijn
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kijk niet voor niets zo zuurquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
WatDe hele rode zee? Dat moet wel heel erg zout zijn...
![]()
![]()
Ja, je hebt ook rape-play. Vinden sommige mensen ook fijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beide zijn fijn![]()
quote:quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
op deze manier kan dat gewoon niet![]()
![]()
Heeft allebei wel wat hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik denk dat we verschillende opvattingen hebben!quote:
de liefde bedrijven zie ik als neuken met iemand waar je daadwerkelijk van houdt/verliefd op bent...
niet alleen maar van dat zoetsappige
afwisseling is the key, het hoeft ook niet perse van begin tot eind wild.. tenzij je ff een tussendoortje hebt ofzo..![]()
Eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat we verschillende opvattingen hebben!
de liefde bedrijven zie ik als neuken met iemand waar je daadwerkelijk van houdt/verliefd op bent...
niet alleen maar van dat zoetsappige
afwisseling is the key, het hoeft ook niet perse van begin tot eind wild.. tenzij je ff een tussendoortje hebt ofzo..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: