SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
![]()
Bethesda registers trademark with USPTO for “apocalyptic television program” – Fallout?
Bethesda has registered a trademark with the USPTO for “an on-going television program set in a post-nuclear apocalyptic world.” Fallout anyone? Note the word in the link there. The registration comes just a week after ThreeDog voice actor Erik Todd Dellums tweeted there may be more “of the Dog coming,” tweeting later he was “given permission to release that tease, so fingers crossed.” Speculation started running all over the place that a movie adaption was set for an announcement, or that Fallout 4 is in the works. Continue to speculate. Thanks, Eurogamer.![]()
voor de geintresseerde:
http://shop.ubi.com/store(...)ID.188334200?cid=149
R.U.S.E op Uplay voor ¤2,04![]()
Fallout 4 geruchten worden sterker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda registers trademark with USPTO for “apocalyptic television program” – Fallout?
Bethesda has registered a trademark with the USPTO for “an on-going television program set in a post-nuclear apocalyptic world.” Fallout anyone? Note the word in the link there. The registration comes just a week after ThreeDog voice actor Erik Todd Dellums tweeted there may be more “of the Dog coming,” tweeting later he was “given permission to release that tease, so fingers crossed.” Speculation started running all over the place that a movie adaption was set for an announcement, or that Fallout 4 is in the works. Continue to speculate. Thanks, Eurogamer.
There are only 151 Pokémon.![]()
Available: 23 January 2013
The Cave.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ja man ik hoop echt dat we op de E3 een trailer krijgen ofzo. Het kan natuurlijk ook gewoon om een serie of film gaan, maar ik geloof toch echt dat er binnenkort meer informatie komt over Fallout 4. Niet voor niks komen er nu ineens allemaal geruchten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Fallout 4 geruchten worden sterker.![]()
Deze pic hoort trouwens pas echt thuis in de OP
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Ja. Jeff Gerstmann was die gast die ontslagen was omdat hij Kane & Lynch een te lage review score gaf terwijl er dik voor werd geadverteerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Giant Bomb vind ik trouwens een erg goede site, pas net ontdekt eigenlijk, dat zijn die gasten die vroeger bij GameSpot zaten he?
Giantbomb is wel mijn go-to gamesite geworden. Het quick look format vind ik fijner dan reviews en aanvullende info hoor ik wel op de bombcast (dikke aanrader btw). Wat ook helpt is dat ze erg grappig zijn (zie bijv. Wipeout Quicklook)![]()
Jammer alleen van de lage kwaliteit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze pic hoort trouwens pas echt thuis in de OP
[ afbeelding ]
Pak dan deze
Doe eens niet.![]()
ze zijn even grootquote:Op donderdag 17 januari 2013 02:16 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Jammer alleen van de lage kwaliteit.
Pak dan deze
[ afbeelding ]
afgezien daarvan vind ik het echt spuug lelijk![]()
Super Saiyans met wit haar?Ik weet niet waar ik nu naar kijk.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Fuck me alweer bijna 3 uur![]()
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat ben je aan het spelen geweest?quote:
En ik ken dat... Nog eventjes dit en dan is het alweer een uur verder. Nog eventjes dat en dan beginnen de vogeltjes te fluiten...
Ik heb ACIII eindelijk uit, dus eens kijken welk spel ik nu ga spelen... Maar mijn lijst is te groot, ik kan geen keuze maken!![]()
Wat staat er allemaal op die lijst?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Maar mijn lijst is te groot, ik kan geen keuze maken!
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Maar mijn lijst is te groot, ik kan geen keuze maken!![]()
![]()
Toch maar Tiny & Big gekocht op greenmangaming voor 2 euro. Best een grappig aanklootspelTrouwens gister Dark Souls eindelijk uitgespeeld na ruim 52 uur doodgaan
Samen met het uitspelen van Super Meat Boy, Binding of Isaac en Dungeons of Dredmor het moeilijkste gamegerelateerde wat ik heb gedaan
Heb alleen de DLC content niet gezien want ik dacht dat die na het einde wel speelbaar zou zijn maar blijkbaar moet je die halverwege het spel zelf opzoeken
En fuck 15 uur spelen tot ik dat weer kan.
![]()
Even spieken...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op die lijst?
V.
De belangrijkste zijn:
SplinterCell: Double Agent
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction - Insurgency Pack
Prince of Persia Complete Pack
Portal 2
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
Hitman Collection
Skyrim (maar ik heb oblivion ook nog niet uit...)
Thief Bundle 2012
The Orange Box (en dat was het eerste wat ik ooit gekocht heb, jaren geleden! ik heb er nog geen 1 spel van uitgespeeld...)![]()
gauw Half life 2 of portal 2 gaan spelen dan(afhankelijk waar je zin in hebt: shooter of puzzelgame)
![]()
Ik zou zeggen begin maar met de Orange Box. Portal, Half Life 2 en de Episodes. Duren niet achterlijk lang en spelen lekker door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Even spieken...
De belangrijkste zijn:
SplinterCell: Double Agent
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction - Insurgency Pack
Prince of Persia Complete Pack
Portal 2
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
Hitman Collection
Skyrim (maar ik heb oblivion ook nog niet uit...)
Thief Bundle 2012
The Orange Box (en dat was het eerste wat ik ooit gekocht heb, jaren geleden! ik heb er nog geen 1 spel van uitgespeeld...)![]()
Haha ja gelukkig lag ik er 3 uur wel in dus die vogeltjes heb ik niet horen fluiten, maar ik ken het fenomeenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het spelen geweest?
En ik ken dat... Nog eventjes dit en dan is het alweer een uur verder. Nog eventjes dat en dan beginnen de vogeltjes te fluiten...
Ik heb ACIII eindelijk uit, dus eens kijken welk spel ik nu ga spelen... Maar mijn lijst is te groot, ik kan geen keuze maken!
Nu pas net wakkerRayman Origins heb ik gespeeld trouwens, zit nu iets over de helft.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Jij studeerde toch rechten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha ja gelukkig lag ik er 3 uur wel in dus die vogeltjes heb ik niet horen fluiten, maar ik ken het fenomeen
Nu pas net wakkerRayman Origins heb ik gespeeld trouwens, zit nu iets over de helft.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Begonnen aan tropico 4 + dlc.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Yes Sir, why?quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |