PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nee, ik heb maar 1 die er voor 400K op staatquote:
Ben je er al uit met je headset?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 1 die er voor 400K op staat
Ik wil hem eigenlijk wel kwijt omdat ik toch niet met hem speel.
Hij deed het vandaag weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben je er al uit met je headset?
Wat willen ze doen? Je in de min zetten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Jonnsie het volgende:
Mensen, geld geïnvesteerd!
Nu afwachten en hopen op het beste!
Goodnight!
True, ik sta qua trade profit toch al in de min!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Je in de min zetten?
Dit was een test. Iedereen die het netjes gemeld heeft krijgt nu een rol binnen EA :"(quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Je in de min zetten?
Skittaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was een test. Iedereen die het netjes gemeld heeft krijgt nu een rol binnen EA :"(
Daarom, ik ook een slordige 800kquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
True, ik sta qua trade profit toch al in de min!![]()
haha iemand op het EA forum heeft 6 mln gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langzaam maar zeker komt dit dieseltje er wel![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was een test. Iedereen die het netjes gemeld heeft krijgt nu een rol binnen EA :"(
En waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat een aantal mensen weer coins hebben gekregen;)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had eerst deze, maar toen kwam ik erachter dat ik 1 nationaliteit tekort kwam en een silver teveel had.
[ afbeelding ]
Dus dan maar zoiets
[ afbeelding ]
Alleen is Bebe slecht.
Iemand op het EA forum 6 mln ......quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:28 schreef leoon. het volgende:
Hoeveel heeft iedereen gekregen dan?
[..]
Nieeeeeeeetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum 6 mln ......
Twee personen voor zo ver ik weetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
NieeeeeeeetTering hè. Hier op forum dan?
Wie dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Twee personen voor zo ver ik weet
Geen idee, maar weet zeker dat ze het verdienenquote:
Kijk, ik denk dat ik dat wel kan snappen ja!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA beloont gewoon spelers voor goed gedrag. Mensen die op Fifa alleen Fut spelen en lekker niet clubben
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
3x rood in de slotfase van de verlenging bij Viola - Roma
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
lol ze vechten buiten het veld verder..steward flikkerde over de boarding heen
Prima team, alleen Coutinho op die plek vind ik echt onbegrijpelijk..en dan ook nog eens op 7 chemquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
speelt niet verkeerd
[ afbeelding ]
inb4 kutteam
wtf Coutinhoquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
speelt niet verkeerd
[ afbeelding ]
inb4 kutteam
Coutinho écht weghalen voor een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
speelt niet verkeerd
[ afbeelding ]
inb4 kutteam
Klose is echt een baas eh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
speelt niet verkeerd
[ afbeelding ]
inb4 kutteam
Coutinho snap ik, maar het moet een braziliaan zijn, anders staat Lucas op 7. Ik vorm Coutinho of Hernanes wel een keer om, maar het moet 1 van die 2 zijnquote:
Zie OPquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik zie allemaal bronze/silver/gold squads![]()
Toernooi? Wat zijn de vereisten?
Klose ja, ik ga ook zijn IF halenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Klose is echt een baas eh?
Ik speel met de IF in 4-3-1-2 met cavani er naast.
Helaas kan ik niet zo veel crossen met de langzamere cm's die ik heb.
Maar de kopballen die hij krijgt zijn vaak raak.
Willians? En waarom in godsnaam zo'n midget op CM, je moet wel iemand achterin hebben hequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Coutinho snap ik, maar het moet een braziliaan zijn, anders staat Lucas op 7. Ik vorm Coutinho of Hernanes wel een keer om, maar het moet 1 van die 2 zijn
wow, die is me nog nooit opgevallen, dankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Willians? En waarom in godsnaam zo'n midget op CM, je moet wel iemand achterin hebben he
ik vind het wel een geinig team en ik wilde altijd al iets met Klose dus misschien zoiets een keerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wow, die is me nog nooit opgevallen, dankje
Qua thematoernooien is het wel erg karig dit jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, het was al veel te creatief voor EA
Als ik het weet welquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Jonnsie het volgende:
Maar mensen, voor nu eerst maar goodnight!
Timmy laat je het me morgen ook even weten? Thanks man!
Vooral naar dat ze amper iets doen met bronze/silver terwijl die spelers al het meeste genaaid zijn nu zonder single matchesquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Qua thematoernooien is het wel erg karig dit jaar.
Ze spelen de Braziliaanse en BPL teams gewoon in de kaart
watskeburt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik het weet wel
Crazy shit wel als dit waar is
quote:
Ik en Johnssie hebben een wel heel erg toevallige overeenkomst gevonden. Maar moet eerst even kijken of het bij andere ook zo isquote:
quote:
wadan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik en Johnssie hebben een wel heel erg toevallige overeenkomst gevonden. Maar moet eerst even kijken of het bij andere ook zo is
We hebben allebei voor het bedrag wat we verkocht hebben aan een zeker iemand op dezelfde manier coins verkocht, en exact dat bedrag teruggekregen nuquote:
Dan zou je andere ook een vraag moeten stellen toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik en Johnssie hebben een wel heel erg toevallige overeenkomst gevonden. Maar moet eerst even kijken of het bij andere ook zo is
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben allebei voor het bedrag wat we verkocht hebben aan een zeker iemand op dezelfde manier coins verkocht, en exact dat bedrag teruggekregen nu
Sprak hem al, misschien is de periode nog van belang...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Jonnsie het volgende:
Nog meer mensen die coins aan Poker hebben verkocht? Zo ja, neem contact op met Timmy!
Ik echt maar een paar dagen na jou, dus dat zou niet moeten uitmakenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sprak hem al, misschien is de periode nog van belang...
Laatste week van november? Toen ben ik begonnen met me nieuwe baan!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sprak hem al, misschien is de periode nog van belang...
wanneer gekocht?quote:
Oh, zondag ofzoquote:
quote:
Baas.quote:
zou wel heel apart zijn...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Nu ben ik eerder benieuwd of Poker zijn coins nog wél heeft.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Poker sowieso nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb je andere opties?Met je ge-
quote:
quote:
quote:
Nogal veel 7 chem.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Drolflap het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog niet zeker welk team ik wil maken
IF Moutinho is slechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Drolflap het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt 5 gouden..quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Drolflap het volgende:
[ afbeelding ]
4 gouden + 3 zilver + 3 bonze maakt 10 spelers, en volgens mij kan ik daar geen wedstrijd mee starten ?quote:
IF Bentekequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuk silver team.
Geen IF Lukaku
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Geen IF Lukaku
+ een willekeurige keeper.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
4 gouden + 3 zilver + 3 bonze maakt 10 spelers, en volgens mij kan ik daar geen wedstrijd mee starten ?
Tijd geleden, geen idee wanneer precies, maar rond de tijd dat Thorb dat deed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wanneer had jij die coins verkocht?
De keeper mag alles zijn rest niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
4 gouden + 3 zilver + 3 bonze maakt 10 spelers, en volgens mij kan ik daar geen wedstrijd mee starten ?
Godver verkeerd gelezen ;o het spijt mequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
De keeper mag alles zijn rest niet.
Tax?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb even nagerekend, heb iets minder dan dat bedrag teruggekregen, dus miss is het toch toevallig
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb je andere opties?Met je ge-
tax er al af?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb even nagerekend, heb iets minder dan dat bedrag teruggekregen, dus miss is het toch toevallig
2e team ziet er wel baas uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Geen IF Lukaku
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hield ik al rekening mee ja, en dat dan -12k is wat ik heb gekregenquote:
Sutkukkelquote:
huh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf hiermee bezig.
De gedachte was dat mensen die aan Sexy Lexy verkocht hebben hun coins nu terughebben. Dan zou het humor zijn als hij ze kwijt isquote:
Kan je eindelijk TOTY RVP kopen, oh wachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik als TP en WL leeg zijnheb dan nog 7 teams en dat aan coins.
Macbook pro here i cum
The horrorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk TOTY RVP kopen, oh wacht
hij had die plek gewoon verdiendquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk TOTY RVP kopen, oh wacht
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij had die plek gewoon verdiend
oohquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gedachte was dat mensen die aan Sexy Lexy verkocht hebben hun coins nu terughebben. Dan zou het humor zijn als hij ze kwijt is
Labyadquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil echt een team met IF Labyad, maar Labyad
Nu heb ik ruzie met mijn geweten
Helemaal lopen kloten met paint terwijl je het ook in chuzzz kan gooien.quote:
Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil echt een team met IF Labyad, maar Labyad
Nu heb ik ruzie met mijn geweten
Ik vind die eerste nog best leukquote:
Ik vind dat die IF wel leuke stats heeftquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Zo goed is hij ook niet in in FUT.
Je kan beter Wijnaldum pakken
1sec dit..sneller dan chuzzquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helemaal lopen kloten met paint terwijl je het ook in chuzzz kan gooien.
Voor een gold IF... Mwa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat die IF wel leuke stats heeft
Ziet er ook even mooi uit.quote:
quote:
jij speelt PS3 dan zeker?quote:
van wie(dm)?quote:
Vrienden maak je in de zandbak, niet op een forum neef.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Philos het volgende:
Wat is een kaartje voor 4-5-1 waard, vrienden?
800kquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Philos het volgende:
1100quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Philos het volgende:
'neef' wordt gebruikt door Turken om aan te duiden dat iemand een goede vriend isquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn je vriend niet, neef!
Oh, echt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'neef' wordt gebruikt door Turken om aan te duiden dat iemand een goede vriend is
VDM is geen Turk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'neef' wordt gebruikt door Turken om aan te duiden dat iemand een goede vriend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |