SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twi topic.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
NIET PRATEN.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Grenzen/regels zijn er om te overtreden/verbroken te worden.!!
![]()
![]()
Brutaliteit!quote:Ga jij er maar bij staan, wijsneus.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dacht het nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Brutaliteit!
[..]
Ga jij er maar bij staan, wijsneus.!
![]()
Have funquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens een poging doen tot afsluiten![]()
Douche opzoeken![]()
Fijne avond allen![]()
![]()
![]()
Douche en slaap ze Lola.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Douche opzoeken![]()
Fijne avond allen
Kusjequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Douche opzoeken![]()
Fijne avond allen![]()
![]()
O ja, jij was het "speciale'' geval.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Douche ze en slaap lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Douche opzoeken![]()
Fijne avond allen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Ik zit al onder m'n steen, da's al erg genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, jij was het "speciale'' geval..
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, jij was het "speciale'' geval.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Onderwijs kan jou niet helpen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zit al onder m'n steen, da's al erg genoeg.
Waarheid ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat ligt wel in de planningquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee, werd er nog gezwommen vrijdag?![]()
Dus neem voor zekerheid je zwembroek mee!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grappig dat iedereen denkt dat mijn kitten knuffelbaar is![]()
Zal je zien, is het morgen de liefste kat ooit
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is deze?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ik was sowieso al niet van plan te blijven slapenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus je gaat bezopen naar huis rijden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ik was sowieso al niet van plan te blijven slapen![]()
![]()
Nah, dat verwacht ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Grappig dat iedereen denkt dat mijn kitten knuffelbaar is![]()
Zal je zien, is het morgen de liefste kat ooit.
![]()
Ik heb een stoere Suske & Wiske handdoekquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Vergeet trouwens een handdoek niet als je zwemkleding meeneemt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie zegt dat ik ga drinkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je gaat bezopen naar huis rijden?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Okequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de planning![]()
Dus neem voor zekerheid je zwembroek mee!!![]()
![]()
Coolquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een stoere Suske & Wiske handdoekVerplichtquote:
quote:SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januari![]()
Ik heb serieus waar geen ideequote:![]()
Vin, Muhahaha, Jij, Engel, TGND, Bind_guardian en dan uhmIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik, misschien, nog steeds geen zekerheid met werkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, TGND, Blind_Guardian, muhahaha, jij, Engel. Spezza?.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wut?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik, misschien, nog steeds geen zekerheid met werk.
![]()
![]()
Wat een pisflikkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heeft afgezegd. Misschien dat hij nog heel even langs kwam..
![]()
Die heeft alweer afgezegdquote:![]()
Hij moet Isaac gaan spelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind dat jij moetquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik, misschien, nog steeds geen zekerheid met werk.
![]()
Zal ik je werk bellen en zeggen dat je ziek bent?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: