SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 17-01-2013 23:33:24 ]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoeveel kettingen heeft dat mens wel niet om
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.
Ja sorry, maar dat is dan toch wel weer grappig , anders stonden er gewoon 4 losse onderwerpen met een komma er tussen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vreemde TT zonder komma's![]()
Nu staat er dat eilanders haar en films eten
ahquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ze vergeten om eerlijk te zijn![]()
Dus dacht je dat ze er 8 om hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die moest ik twee keer lezen
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Keur ij deze TT goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Nee zo is het een beetje viezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij maakt mij in de war
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geïrriteerd van te rakenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
gewoon 4 steek woorden achter elkaar over het vorige topic ... Dat er toevallig een zin staat is puur toeval en daarmee gelijk mn excuses aan Sas..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geïrriteerd van te raken
Wat heb je gezingeld ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom net terug van zingelen is het hier weer leuk vermaak
Ja joh, trek!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga koken jij !
Ja man, ga je pensioen verbrassen bij de toko!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga koken jij !
Zing jij in een popkoor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom net terug van zingelen is het hier weer leuk vermaak
bah..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh, trek!
In een lekkere vischschotelmetfeta
Repetitie voor het optreden, in het Patronaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb je gezingeld ?
Leuk! Dat wil ik ook als ik de 50 ben gepasseerdquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dat wil ik ook als ik de 50 ben gepasseerd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGG!quote:
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.quote:
Dat is hier dus juist omgekeerd, ik ben laatst naar een optreden wezen kijken van ons plaatselijke popkoor omdat het mij ook heel leuk lijkt, maar daar lag de gemiddelde leeftijd rond de 55 en dan voel ik me wel weer een piepkuikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel bijna de oudste, rest is allemaal in de 20,30 hoor
Anders ik wel Katy Perry dan wel te verstaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah... die zou ik ook doen
![]()
Echt, als er een reden is de sharia in te voeren is het om de makers daarvan te bestraffenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.
Ik vind dit te erg om aan te horen, maar ook wel weer grappigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGG!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Echt, als er een reden is de sharia in te voeren is het om de makers daarvan te bestraffen
Had het maar lekker voorbij laten gaan, want voor mij is het het zo'n deuntje wat in je hersens geplant wordt en je de eerste paar uur niet meer kwijt raakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.
Ow jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hier dus juist omgekeerd, ik ben laatst naar een optreden wezen kijken van ons plaatselijke popkoor omdat het mij ook heel leuk lijkt, maar daar lag de gemiddelde leeftijd rond de 55 en dan voel ik me wel weer een piepkuiken
ow okeeeeeee welluk liedje dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Heb je veel buitenlandse collegas?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
De onze was ook heel leuk met hippe muziek enzo, maar iets grijzerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja
Hier is het echt lekker stoer en vlot en leuk.
Daarom heb ik ook maar niet geklikt .....quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had het maar lekker voorbij laten gaan, want voor mij is het het zo'n deuntje wat in je hersens geplant wordt en je de eerste paar uur niet meer kwijt raakt.
Het is ook niet verplichtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar niet geklikt .....
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow okeeeeeee welluk liedje dan?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Last friday night.
begint met :
There's a stranger in my bed
Wil je er ook 1 ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die smilie lijkt op Marijke Helwegen![]()
[ afbeelding ]
Meer op je werk , dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn werk of op het koor
NL voornamelijk, hoezo eigenlijk?
en toen dacht Chufi dat Bluezz misschien buitenlandse collega's heeft die zo pratenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Dacht zo vanwege deze opmerking:quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat
Ik werk met vnl NL collega's eigenlijk.
dus ik snapte je welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht zo vanwege deze opmerking:
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Maar goed soms begrijp ik de rest ook niet.. Ik ga een tijdje op zwart
Ik zou hem iets bij moeten werken idd... Geen golvend haar en bredere schoudersquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vin ik geen leuke ava![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem eng
Geen visschotel ? Wel een lekker stukje vlees hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik kraam er ook maar wat uit man
Black Angus
Sorry Sas , maar dat had ik al gezegd... En niks persoonlijks .... FANN opent een topics met naam en toenaam en ik zeg er niks over ...quote:
Gedegradeerd ... Ja ik wil ook een levenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
ik heb het niet over de topic titel,
die moest ik gewoon standaard 2x lezen![]()
je hebt jezelf als vaste bezoeker geschrapt toch?
OPperhoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Ik vond dat opper gedoe in de OP ook niks
jezus nog an toequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo consequent?
Soms wou je zeker wel dat je op een eiland zat!quote:
jah, onbewoond, zonder Internetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Soms wou je zeker wel dat je op een eiland zat!
APK beetje uitgerust nu ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Niet over exen miepen, gewoon doorgaan
hij is terug!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Niet over exen miepen, gewoon doorgaan
Ik kijk de samenvatting wel achteraf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, wat doen we. Heel laat opblijven, heel vroeg opstaan of toch maar opnemen?
(Oprah en Lance om 03.00.)
(Verplicht.)
Het gaat mij niet zozeer om de feiten, maar wel om wat Lance nu gaat toegeven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk de samenvatting wel achteraf.
Denk niet dat er spectaculair nieuws uit komt dat we niet al wisten of al gehoord/gelekt hebben.
Ben nog niet thuis, dus vooralsnog uit 1 stukquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef Karzai het volgende:
Hoest met de oudjes? iedereen nog heel?
Dat is toch ook al lang uitgelekt en de de UCI er ook al vanaf wist?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om de feiten, maar wel om wat Lance nu gaat toegeven.
Ook wat Lance zelf heeft gezegd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is toch ook al lang uitgelekt en de de UCI er ook al vanaf wist?
Ja, door o.a. Oprah al eergisteren uitgelekt.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, door o.a. Oprah al eergisteren uitgelekt.
Nou, nee. Oprah heeft heus niet twee keer negentig minuten uitzending gelekt. Die is gekke Gerritje niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi toch, is je dilemma op meteen opgelost
Jij wilt details natuurlijk, ja dan moet je (verplicht) opblijven of opnemen, ik slaap in ieder geval door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nee. Oprah heeft heus niet twee keer negentig minuten uitzending gelekt. Die is gekke Gerritje niet.
Ik zit er iig ook niet meer op te wachten ... Ik zie het wel op het nieuwsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt details natuurlijk, ja dan moet je (verplicht) opblijven of opnemen, ik slaap in ieder geval door.
Maar gaat ze 180 volkletsen met Lance Armstrong?
Nee, alleen de belangrijkste highlights. Namelijk dat ie toegeeft doping te hebben gebruikt en dat de UCI daarvan af wist.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, nee. Oprah heeft heus niet twee keer negentig minuten uitzending gelekt. Die is gekke Gerritje niet.
Inderdaad, of ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er iig ook niet meer op te wachten ... Ik zie het wel op het nieuws
Middag dames
Het zal wel een vrouwending zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, alleen de belangrijkste highlights. Namelijk dat ie toegeeft doping te hebben gebruikt en dat de UCI daarvan af wist.
Lekken? Ja daar hebben vrouwen wel eens last van...quote:
Ouwe mannen toch ook?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekken? Ja daar hebben vrouwen wel eens last van...
Geen idee. Laat het je weten als ik oud ben.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Laat het je weten als ik oud ben.
Ja, klinkt niet slechtquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een week met je zuignap op een strand hangen en eten en drinken wat je wilt klinkt toch best goed? Toch??
Neuh, hij zeikstraalt genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heeft Golfer prostaatprobleempjes ?
en jij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, hij zeikstraalt genoeg.
Ben echt als de dood dat het helemaal niets voor ons is. Ik heb verhalen gehoord over Russen en Britten die altijd dergelijke all inclusive vakanties boeken, en zich vervolgens zwaar misdragen op de plaats van bestemming, het hotel niet uitkomen, hun borden werkelijk volladen bij elke maaltijd, maar meer dan de helft vervolgens laten staan, elke avond om 8 uur al dronken zijn,,,,, brrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, klinkt niet slechtik wil er wel naast hangen met mijn zuignap
ow,,, dat klinkt niet best eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben echt als de dood dat het helemaal niets voor ons is. Ik heb verhalen gehoord over Russen en Britten die altijd dergelijke all inclusive vakanties boeken, en zich vervolgens zwaar misdragen op de plaats van bestemming, het hotel niet uitkomen, hun borden werkelijk volladen bij elke maaltijd, maar meer dan de helft vervolgens laten staan, elke avond om 8 uur al dronken zijn,,,,, brrrrrrrrrrr
Denk dat ie in april nog niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben echt als de dood dat het helemaal niets voor ons is. Ik heb verhalen gehoord over Russen en Britten die altijd dergelijke all inclusive vakanties boeken, en zich vervolgens zwaar misdragen op de plaats van bestemming, het hotel niet uitkomen, hun borden werkelijk volladen bij elke maaltijd, maar meer dan de helft vervolgens laten staan, elke avond om 8 uur al dronken zijn,,,,, brrrrrrrrrrr
Een maat van doet precies hetzelfde en wanneer ik zijn verhalen zo hoor dan klopt het helemaal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, dat klinkt niet best eigenlijk![]()
![]()
Ik heb niet zoveel ervaring met Hotels, was meestal bij familie
Heb wel veel ervaring met hotels, maar niet met all inclusive hotels. Nah, we zullen er maar het beste van hopen, en als het niets is dan was het 'eens en nooit weer'. Simpelquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, dat klinkt niet best eigenlijk![]()
![]()
Ik heb niet zoveel ervaring met Hotels, was meestal bij familie
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een maat van doet precies hetzelfde en wanneer ik zijn verhalen zo hoor dan klopt het helemaal.
Moet het natuurlijk wel goed weer zijn....quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb wel veel ervaring met hotels, maar niet met all inclusive hotels. Nah, we zullen er maar het beste van hopen, en als het niets is dan was het 'eens en nooit weer'. Simpel
Voorlopig ligt deze mevrouw op 14 april op een ligbedje aan het strand, op Malta. Kruisriddertje erbij.... Yummy
Ik lig altijd dubbel om zijn vakantiefoto's, daarop zie je het hotel, het zwembad, het strand en wat gesnorkel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dan dus de 'eens en nooit weer', en aangezien je alles een keer moet proberen in je leven, ook de minder leuke dingen, gaan we ervoor. Denk ik.
Malta in april, ik denk het wel, en anders voelen we ons alleen maar meer thuisquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel goed weer zijn....
Ik wil toch wel iets meer zien. Er zijn gave tempels, we gaan naar Goze, het tweede eiland, we gaan geologische sites bekijken. Leuke stadjes, met leuke cathedraaltjes. Komt goed. Desnoods charter ik een rolstoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lig altijd dubbel om zijn vakantiefoto's, daarop zie je het hotel, het zwembad, het strand en wat gesnorkel.
Hamer en loep meequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets meer zien. Er zijn gave tempels, we gaan naar Goze, het tweede eiland, we gaan geologische sites bekijken. Leuke stadjes, met leuke cathedraaltjes. Komt goed. Desnoods charter ik een rolstoel
Als er een rolstoel mee moet dan mankeert je echtgenoot wel iets neem ik aan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets meer zien. Er zijn gave tempels, we gaan naar Goze, het tweede eiland, we gaan geologische sites bekijken. Leuke stadjes, met leuke cathedraaltjes. Komt goed. Desnoods charter ik een rolstoel
Dat kan natuurlijk altijd nog.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
Yup en meetlatje.quote:
We zitten nu al 1,5 jaar thuis, het wordt tijd dat we weer eens gaan genieten, ook al is het met een rolstoel als backupquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig op vakantie enzoik bedoel, ik denk dat ik dan liever thuis zou zijn,
ook als ik zelf in een rolstoel zou zitten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gaan ER, heerlijk lezen en nixen
Ah, oke ik snap het en ja als jullie altijd veel gereisd hebben dan zal het wel gaan kriebelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup en meetlatje.
En FANN, hij mankeert nog wel iets ja, maar dat verbetert nog steeds. En de rolstoel zou alleen voor lange wandelingen zijn, die kan ie gewoon nog niet aan.
[..]
We zitten nu al 1,5 jaar thuis, het wordt tijd dat we weer eens gaan genieten, ook al is het met een rolstoel als backup
Je hebt toch een prachtig huis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
We zitten nu al 1,5 jaar thuis, het wordt tijd dat we weer eens gaan genieten, ook al is het met een rolstoel als backup
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt toch een prachtig huis?
Ik krijg altijd stress van vakantie,
Ben geen praktiserend geoloog geworden, maar landschappen en bergen boeien me nog altijd.. Maar ik ben niet actief op zoek naar geologische sites... Maar het kan heel leuk zijn. Ik herinner me de excursies van vroeger ... 2 weken lang geologische sites langs gaan met de professoren, die daar dan de prachtischte verhalen bij konden vertellen. Het ene jaar richting Noord Italie, andere jaar naar Bretagne of naar Engeland.. Pracht studie was het om eerlijk te zijn.. Jammer dat ik er nooit in ben gerold en er een baan in gevonden heb...quote:
Is dat een reden om dan maar aan huis gebonden te zijn en nooit ergens naartoe te gaan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt toch een prachtig huis?
Ach, jij bent ook geoloog? Wat leuk!! Mijn man kan zich erg vinden in je verhaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben geen praktiserend geoloog geworden, maar landschappen en bergen boeien me nog altijd.. Maar ik ben niet actief op zoek naar geologische sites... Maar het kan heel leuk zijn. Ik herinner me de excursies van vroeger ... 2 weken lang geologische sites langs gaan met de professoren, die daar dan de prachtischte verhalen bij konden vertellen. Het ene jaar richting Noord Italie, andere jaar naar Bretagne of naar Engeland.. Pracht studie was het om eerlijk te zijn.. Jammer dat ik er nooit in ben gerold en er een baan in gevonden heb...
Omdat ie geoloog is. Hij neemt ook zoutzuur mee overigens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en waarom moet er een hamer, een loep en een meetlatje mee?
of mis ik weer iets ?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jep ik zat in de juiste richtingmooi beroep !
Ben er in afgestudeerd als Mariene Geoloog, maar tijden zaten toen dr tijd tegen met het vinden van een baanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook geoloog? Wat leuk!! Mijn man kan zich erg vinden in je verhaal
En wat doe je nu? Geologie is een mooi vak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er in afgestudeerd als Mariene Geoloog, maar tijden zaten toen dr tijd tegen met het vinden van een baan
In een hotel wil ik al na 2 dagen weer naar huis.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is dat een reden om dan maar aan huis gebonden te zijn en nooit ergens naartoe te gaan?
Ik ook, het was een grapje trouwensquote:
In de informaticaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat doe je nu? Geologie is een mooi vak.
van mij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
het was een grapje trouwens
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geologie is toch ook soort informatica van de bodem?
Die heb ik toendertijd mooi bij de Uni afgeleverd... Maar ja dat waren kilos monsters van waar dan ook over wereld heen ... Goede tijden Geo Hard Rockquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Met het grote verschil dat je niet kunt programmeren wat er met die bodem gebeurt.
Je kunt wel data verzamelen, dat wel. En lekker in kaart brengen enzo. En je kunt ook steentjes verzamelenAls wij gaan verhuizen moet er alleen al 500+ kilo aan stenen versleept worden
Geologen in de toekomst kunnen onze tijd herkennen aan de lagen met de rotzooi die erin zit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Met het grote verschil dat je niet kunt programmeren wat er met die bodem gebeurt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geologen in de toekomst kunnen onze tijd herkennen aan de lagen met de rotzooi die erin zit.
Eigenlijk best wel treurig. ik probeer mijn aandeel zoveel mogelijk te beperken door hergebruik, composthoop met paardenmest en sobere levensstijl.quote:
Dan zal je wel een griepje onder de leden hebben..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef just me het volgende:
Bleeh heb sinds gisterenmiddag last van mijn darmen en maag
Ik had het heel koud gisteren toen ik uit werk kwam, ben heel heet gaan douchen maar ik bleef het koud hebben, geen trek in eten en na een kopje thee begon het feest...
Heb sinds zondag koorts en een snotterneus, heb een familiepak papieren zakdoeken er door gejaagd (36 pakjes)quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef just me het volgende:
Ik had het heel koud gisteren toen ik uit werk kwam, ben heel heet gaan douchen maar ik bleef het koud hebben, geen trek in eten en na een kopje thee begon het feest...
He jakkie!! Wat een ellende! Veel drinken en veel rusten. Kippenbouillon is altijd goed. Beterschapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef just me het volgende:
En voor jou geldt hetzelfde!!! Beterschapquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb sinds zondag koorts en een snotterneus, heb een familiepak papieren zakdoeken er door gejaagd (36 pakjes)
Mijn vrouw net zo, ik heb geen last, op tijd doden die virussen en bacterie dingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb sinds zondag koorts en een snotterneus, heb een familiepak papieren zakdoeken er door gejaagd (36 pakjes)
Daar zit de antibiotica al standaard in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
Kippenbouillon is altijd goed. Beterschap
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zit de antibiotica al standaard in.
jankertquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hard, gemeen en valsquote:
Alleen uit een potje knorr zeker?quote:
Ja maar laat je niet gek maken PPquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hard, gemeen en vals
Het blijft een uitdaging om ze temmen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je dat ook met runderbouillon?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik ziek ben en het is van een vrije uitloop kip vreet ik het wel op denk ik
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat ook met runderbouillon?
Met uitloop koequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat ook met runderbouillon?
Oh welke beroemde kok?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is PP niet![]()
dit is Piet Verdriet een hele beroemde kok
Het wekt wel verwarring 2x PP in 1 topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is PP niet![]()
dit is Piet Verdriet een hele beroemde kok
en die kloon is niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wekt wel verwarring 2x PP in 1 topic.
Dan hebben jullie beide vast iets verkeerds gegeten met zn tweeen... En komt het bij jouw iets laterquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond ook heerlijke kippensoep gegeten! Mijn vriend had afgelopen weekend ook last van zijn darmen en maag...
Ik zou morgen moeten werken bij een mevrouw die longkanker heeft en erg verzwakt is. Ik heb me maar ziek gemeld, ik ga geen risico lopen om haar te besmetten!
misschien heb jij hem besmet ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef just me het volgende:
5 dagen later ???
Nou ja, als het maar snel overgaat!
Stiekem klussen in huis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef just me het volgende:
Dan zou hij mij besmet moeten hebben
Hoe kom je aan pijn in je rug ?
Ow jah...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef just me het volgende:
Dan zou hij mij besmet moeten hebben
Hoe kom je aan pijn in je rug ?
Ja vooral in de keuken krijg je dat bij het maken van bv kippenbouillon met stukje vrije uitloopkipquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vooral in de keuken krijg je dat bij het maken van bv kippenbouillon met stukje vrije uitloopkip
Je moet dan steeds die kippen vangen idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vooral in de keuken krijg je dat bij het maken van bv kippenbouillon met stukje vrije uitloopkip
Je had toch zo'n mooie boodschappentas op wieltjes ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow jah...dat is wel logischer
![]()
Nasleep uit mijn klustijd denk iktoen had ik het ook en bij het minste
geringste is het weer terug, ik denk dat het komt omdat ik vanmiddag boodschappen heb
gedaan en dat doe ik met een rugzak
en dat voel ik nu
Altijd als ik Paarden hoor moet ik aan het bezoek van Wim Kok bij Clinton denkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik ken geen bekende kok , maar goed paardenvlees zal wel zn specialiteit zijn
ik krijg dat ding de trap niet opquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had toch zo'n mooie boodschappentas op wieltjes ?
Oh ja daar voelde je je nog ye jong voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had toch zo'n mooie boodschappentas op wieltjes ?
flauwquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Altijd als ik Paarden hoor moet ik aan het bezoek van Wim Kok bij Clinton denken
Clinton: So you are?
WIm Kok: Maai neem is Cock, I em vrom holland, a kontrie protected by Dykes
Clinton: Hmmmm.. Do you have any hobbies mr Cock?
WK: Jes, I fok horses
Clinton: pardon????
WK: Ja! Paarden!
Je bent gewoon een slappelingquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg dat ding de trap niet op![]()
tis een kutkarretje
Ik kreeg hem de trap niet op, voor de rest boeit het me niet dat ding, als ik geen trap hadquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar voelde je je nog ye jong voor
Ik zou de woningbouw aanschrijven dat ze zorgen voor een liftquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kreeg hem de trap niet op, voor de rest boeit het me niet dat ding, als ik geen trap had
zou ik hem ZEKER gebruiken, scheelt een hoop gesjouw.
weinig kans, maar is niet zo erg een beetje traplopen, ik kan alleenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou de woningbouw aanschrijven dat ze zorgen voor een lift
Wim Kok was geniaal in vergelijking met er daarna kwam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Altijd als ik Paarden hoor moet ik aan het bezoek van Wim Kok bij Clinton denken
Clinton: So you are?
WIm Kok: Maai neem is Cock, I em vrom holland, a kontrie protected by Dykes
Clinton: Hmmmm.. Do you have any hobbies mr Cock?
WK: Jes, I fok horses
Clinton: pardon????
WK: Ja! Paarden!
De Grieken krijgen die voedselbonnen dan ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weinig kans, maar is niet zo erg een beetje traplopen, ik kan alleen
niet zoveel boodschappen doen tegelijk, behalve als die Griek meegaat
natuurlijk
wie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die moesten eerst bonnetje trekken.
lulquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De Grieken krijgen die voedselbonnen dan ?
Ik ken er geen van de 2 , maar ze reagearen alle 2quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende users dooie....
Ja waarom reageren ze nooit tegelijk dan ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende users dooie....
Gewoon een kutkloon.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom reageren ze nooit tegelijk dan ?
Ik heb het over Piet Verdriet en Piet Piraat dat zijn 2 verschillende usersquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom reageren ze nooit tegelijk dan ?
Sterker nog, ik ben zestien usersquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het over Piet Verdriet en Piet Piraat dat zijn 2 verschillende users
Trusten FANNquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben moe ik ga d'r van tussen![]()
doei doei
En weet je nog alle usernamen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben zestien users
Jeuh, zoveel heb ik er niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben zestien users
En ze dragen laarzenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
DM Karina maar slijmbalquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef Laysa het volgende:
Mag ik uit de OP? Ik post hier zo goed als nooit
Stopeen stuk kaas tussen je toetsen. Bv smeerkaas. Kan je in ieder geval ff niet meer typen feeksquote:
Dat programma is een kapstok voor Jongblood reizenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En zijn altij het mooiste meisje van de klas natuurlijk
Je verveeld je echt je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stopeen stuk kaas tussen je toetsen. Bv smeerkaas. Kan je in ieder geval ff niet meer typen feeks
Je ligt er uit en nu wegwezen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef Laysa het volgende:
Mag ik uit de OP? Ik post hier zo goed als nooit
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef sig000 het volgende:
Flikker op kutkloon, ik was nu hier aan het posten.
Mehhhhquote:
nee joh dat denk je maar!quote:
Oh uit de OP is vaarwel.. SNIFquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er ooit zelf om gevraagd .. Moet je nu niet terugkrabbelen
Ik ben wel een outcast nu weet jequote:
Tof nummer, ik heb het singeltje nog.quote:
Ik klik net zo vaak als jij op YT.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik klik net zo vaak als jij op YT.
Niemand boeit hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Ik ga vroeg slapen vandaag tegen mijn gewoonte in.
En dan nemen je kloons het wel over wil je zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Ik ga vroeg slapen vandaag tegen mijn gewoonte in.
Slaap lekkerquote:
Meeuuuuhhhhhhquote:
OK dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak me niet druk, ligt niet in mn aard
't Is 1 van de 8 van PP!! He loves talkin' to self!quote:
Lijkt me wel lastig al die verschillende stemmetjes in 't hoofdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is 1 van de 8 van PP!! He loves talkin' to self!
Zat ik ook te denken hoor, want er zitten inkijkexemplaren bij op de site van Bol punt comquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou lekker online receppies zoeken, mijn ervaring tegenwoordig met kookboeken is dat je er 1 of 2 keer iets uit maakt en dan verdwijnen ze in de boekenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |