SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 17-01-2013 23:33:24 ]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoeveel kettingen heeft dat mens wel niet om
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.
Ja sorry, maar dat is dan toch wel weer grappig , anders stonden er gewoon 4 losse onderwerpen met een komma er tussen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vreemde TT zonder komma's![]()
Nu staat er dat eilanders haar en films eten
ahquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ze vergeten om eerlijk te zijn![]()
Dus dacht je dat ze er 8 om hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die moest ik twee keer lezen
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Keur ij deze TT goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Nee zo is het een beetje viezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij maakt mij in de war
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geïrriteerd van te rakenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
gewoon 4 steek woorden achter elkaar over het vorige topic ... Dat er toevallig een zin staat is puur toeval en daarmee gelijk mn excuses aan Sas..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geïrriteerd van te raken
Wat heb je gezingeld ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom net terug van zingelen is het hier weer leuk vermaak
Ja joh, trek!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga koken jij !
Ja man, ga je pensioen verbrassen bij de toko!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga koken jij !
Zing jij in een popkoor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom net terug van zingelen is het hier weer leuk vermaak
bah..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh, trek!
In een lekkere vischschotelmetfeta
Repetitie voor het optreden, in het Patronaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb je gezingeld ?
Leuk! Dat wil ik ook als ik de 50 ben gepasseerdquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dat wil ik ook als ik de 50 ben gepasseerd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGG!quote:
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.quote:
Dat is hier dus juist omgekeerd, ik ben laatst naar een optreden wezen kijken van ons plaatselijke popkoor omdat het mij ook heel leuk lijkt, maar daar lag de gemiddelde leeftijd rond de 55 en dan voel ik me wel weer een piepkuikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel bijna de oudste, rest is allemaal in de 20,30 hoor
Anders ik wel Katy Perry dan wel te verstaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah... die zou ik ook doen
![]()
Echt, als er een reden is de sharia in te voeren is het om de makers daarvan te bestraffenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.
Ik vind dit te erg om aan te horen, maar ook wel weer grappigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGG!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Echt, als er een reden is de sharia in te voeren is het om de makers daarvan te bestraffen
Had het maar lekker voorbij laten gaan, want voor mij is het het zo'n deuntje wat in je hersens geplant wordt en je de eerste paar uur niet meer kwijt raakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was tot voor kort geheel langs me heengegaan.
Ow jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hier dus juist omgekeerd, ik ben laatst naar een optreden wezen kijken van ons plaatselijke popkoor omdat het mij ook heel leuk lijkt, maar daar lag de gemiddelde leeftijd rond de 55 en dan voel ik me wel weer een piepkuiken
ow okeeeeeee welluk liedje dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Heb je veel buitenlandse collegas?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
De onze was ook heel leuk met hippe muziek enzo, maar iets grijzerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja
Hier is het echt lekker stoer en vlot en leuk.
Daarom heb ik ook maar niet geklikt .....quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had het maar lekker voorbij laten gaan, want voor mij is het het zo'n deuntje wat in je hersens geplant wordt en je de eerste paar uur niet meer kwijt raakt.
Het is ook niet verplichtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar niet geklikt .....
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow okeeeeeee welluk liedje dan?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Last friday night.
begint met :
There's a stranger in my bed
Wil je er ook 1 ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die smilie lijkt op Marijke Helwegen![]()
[ afbeelding ]
Meer op je werk , dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn werk of op het koor
NL voornamelijk, hoezo eigenlijk?
en toen dacht Chufi dat Bluezz misschien buitenlandse collega's heeft die zo pratenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Dacht zo vanwege deze opmerking:quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat
Ik werk met vnl NL collega's eigenlijk.
dus ik snapte je welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht zo vanwege deze opmerking:
Niet die liedje nie
Wel die perry wel
Maar goed soms begrijp ik de rest ook niet.. Ik ga een tijdje op zwart
Ik zou hem iets bij moeten werken idd... Geen golvend haar en bredere schoudersquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vin ik geen leuke ava![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem eng
Geen visschotel ? Wel een lekker stukje vlees hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik kraam er ook maar wat uit man
Black Angus
Sorry Sas , maar dat had ik al gezegd... En niks persoonlijks .... FANN opent een topics met naam en toenaam en ik zeg er niks over ...quote:
Gedegradeerd ... Ja ik wil ook een levenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
ik heb het niet over de topic titel,
die moest ik gewoon standaard 2x lezen![]()
je hebt jezelf als vaste bezoeker geschrapt toch?
OPperhoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Ik vond dat opper gedoe in de OP ook niks
jezus nog an toequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo consequent?
Soms wou je zeker wel dat je op een eiland zat!quote:
jah, onbewoond, zonder Internetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Soms wou je zeker wel dat je op een eiland zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |