SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 17-01-2013 23:33:24 ]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoeveel kettingen heeft dat mens wel niet om
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel ze er niet om heeft weet ik niet, maar zo te zien heeft ze er 4 wel om.
Ja sorry, maar dat is dan toch wel weer grappig , anders stonden er gewoon 4 losse onderwerpen met een komma er tussen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vreemde TT zonder komma's![]()
Nu staat er dat eilanders haar en films eten
ahquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ze vergeten om eerlijk te zijn![]()
Dus dacht je dat ze er 8 om hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die moest ik twee keer lezen
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Keur ij deze TT goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een commentaaar op die TT
![]()
we zijn een stel zuurpruimen
Nee zo is het een beetje viezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er toch ook niet uit op deze manier?
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij maakt mij in de war
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal moet ik daar meer moeite voor doen.
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geīrriteerd van te rakenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind 'm leuk. Dat jij nou begint te zeuren. Ga toch feta eten.
gewoon 4 steek woorden achter elkaar over het vorige topic ... Dat er toevallig een zin staat is puur toeval en daarmee gelijk mn excuses aan Sas..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vindt de tt leuk?! Ik vind deze tt pas een reden om geīrriteerd van te raken
Wat heb je gezingeld ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom net terug van zingelen is het hier weer leuk vermaak
Ja joh, trek!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga koken jij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |