Jimi is briljant, zeker tijdens een paddotrip oidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik luister vaak Jimi als ik gerookt heb]
![]()
Pink Floyd danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jimi is briljant, zeker tijdens een paddotrip oid
omdat niet veel mensen overdag stoned zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom is dezen topique niet zo populair? Er stonden echt prachtige tutorials/reviews in
Ik ben nu ook niet stonedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omdat niet veel mensen overdag stoned zijneigenlijk moet het heten "[stoners] TT"
The Dark Side of the Moon: onovertroffenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pink Floyd dan
Vroeger altijd met maten bij het bos of bij een meer of zo, lekker paddo-en/truffelen en boxjes meenemen met pink floyd en zo en pakken met sap![]()
Damn is alweer jaren geleden dat ik dat voor 't laatst heb gedaan
wat had je ingenomenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
The Dark Side of the Moon: onovertroffenWij hadden een keer zo'n unit mee een natuurgebied in waar we gingen trippen waar je je ipod in kan zetten (docking station heet het volgens mij). Kwam echt top geluid uit en dan word je gewoon volledig mee gevoerd door Pink Floyd.... Krijg er meteen weer zin in
Mijn favoriet is echt Two Suns In The Sunset, krijg er altijd zo'n emotieachtbaan vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
The Dark Side of the Moon: onovertroffenWij hadden een keer zo'n unit mee een natuurgebied in waar we gingen trippen waar je je ipod in kan zetten (docking station heet het volgens mij). Kwam echt top geluid uit en dan word je gewoon volledig mee gevoerd door Pink Floyd.... Krijg er meteen weer zin in
Ik wil dat de laatste tijd heel graag een keer proberen maar ik durf nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LSDVind ik persoonlijk NOG mooier dan paddo's/truffels.
waarom alleen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil dat de laatste tijd heel graag een keer proberen maar ik durf nietOmdat het zo lang duurt en moet het dan waarschijnlijk alleen doen en m'n laatste paddo/truffeltrip was ook alleen en dat was echt fucking raar gewoon
Gewoon heb het daarvoor 20x met vrienden gedaan en hoorde dat als je het in je eentje doet het heel anders is dus gewoon een keer 's avonds op een winternacht gedaan en was wel wtf ja.quote:
Ik had het met een man of 8 gedaan in het natuurgebied. Na een tijdje besloten een paar mensen te lopen, paar andere gingen de andere kant op... Ik heb ook een keer alleen getript (paddo's dat wel), maar samen vind ik het toch nog mooier misschien wel. Bij LSD heb ik zelf ook veel meer dat alles continu beweegt en golft, terwijl bij paddo's je soms even moet focussen voordat je echt de patronen en dergelijke gaat zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil dat de laatste tijd heel graag een keer proberen maar ik durf nietOmdat het zo lang duurt en moet het dan waarschijnlijk alleen doen en m'n laatste paddo/truffeltrip was ook alleen en dat was echt fucking raar gewoon
Misschien gewoon een keer op een zaterdagmorgen 100mics op m'n tong leggen of zo en kijken wat er gebeurd maar toch![]()
Hehe. Ik ken niemand die LSD aandurft behalve ik zelf. Heb ook wel voldoende ervaring met paddo's en truffels en zo maar toch LSD is LSD en is sterker en duurt veel langer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik had het met een man of 8 gedaan in het natuurgebied. Na een tijdje besloten een paar mensen te lopen, paar andere gingen de andere kant op... Ik heb ook een keer alleen getript (paddo's dat wel), maar samen vind ik het toch nog mooier misschien wel. Bij LSD heb ik zelf ook veel meer dat alles continu beweegt en golft, terwijl bij paddo's je soms even moet focussen voordat je echt de patronen en dergelijke gaat zien.
Maar over samen trippen: ik liep na een tijdje met drie andere vrienden en we hadden soms echt van die schitterende momentjes. Na de piek (maar nog wel redelijk hard aan het trippen) lagen we met z'n allen op het gras te kijken naar de sterren en de wolken... Echt onbeschrijfelijk mooi. Iedereen zag het ook anders. Voor de een bewogen de sterren op en neer en voor anderen stonden ze stil, of nog anders...
Pff... krijg alleen maar zin om snel weer te trippen, maar zit in m'n tentamenperiode
Zelf vond ik het echt van begin tot eind helemaal geweldig. Zelfs na een trip van 8 uur, vond ik het jammer dat het voorbij was. We waren toen bij iemand thuis nog wat wiet gaan roken, en toen kwamen de visuals zelfs weer een beetje terug!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehe. Ik ken niemand die LSD aandurft behalve ik zelf. Heb ook wel voldoende ervaring met paddo's en truffels en zo maar toch LSD is LSD en is sterker en duurt veel langer.
Bad ga ik niet snel maar ik hoor idd dat omdat het zo lang duurt je het gevoel kan krijgen dat je er in blijft hangen en zo.
Ik wil het toch nog doen, gewoon een prachtig stukje geschiedenis is het ook daarom doe ik het ook.
Ja misschien eens kijken of ik twee mensen kan regelen die ervoor in zijn maar tegenwoordig ken ik ze nauwelijks meer die echt willen trippenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zelf vond ik het echt van begin tot eind helemaal geweldig. Zelfs na een trip van 8 uur, vond ik het jammer dat het voorbij was. We waren toen bij iemand thuis nog wat wiet gaan roken, en toen kwamen de visuals zelfs weer een beetje terug!
En dat stukje wat ik nu dikgedrukt heb in de quote: juist daarom zou ik je aanraden om het samen met iemand te doen of iig te zorgen dat er iemand bij is die nuchter is. Mocht het dat na een tijdje wat minder gaan, kan hij/zij je steunen en geruststellen.
huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:17 schreef UncleJoe het volgende:
Al de bovenstaande muziek luister ik dagelijks..en DSOTM is wel erg gewoon voor een hoge toestand..
Ikzelf luister graag naar animal collective tijdens een lekkere trip..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |