huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:17 schreef UncleJoe het volgende:
Al de bovenstaande muziek luister ik dagelijks..en DSOTM is wel erg gewoon voor een hoge toestand..
Ikzelf luister graag naar animal collective tijdens een lekkere trip..
Vanavond weerquote:Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef Nestalgie het volgende:
in t volgende deel moet het heten [stoners #2]
wie is er nu allemaal stoned?
Genoeg buitengespeeld met de vierwieler, nu genieten van een jointjequote:Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef Nestalgie het volgende:
in t volgende deel moet het heten [stoners #2]
wie is er nu allemaal stoned?
Dat is dus niet écht stoppen..quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
Al een maand gestopt met blowen. Behalve in t weekend dan.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
Ik blow nooit echt buiten 't weekend, maar volgens jouw logica heb ik dus nog nooit geblowd eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
quote:
oke oke, ik ben niet gestopt, ik ben geminderd. maar van dagelijks naar wekelijks vind ik al een hele verbetering.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik blow nooit echt buiten 't weekend, maar volgens jouw logica heb ik dus nog nooit geblowd eigenlijk
Dat is dan zeker wel weer waarquote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
oke oke, ik ben niet gestopt, ik ben geminderd. maar van dagelijks naar wekelijks vind ik al een hele verbetering.
niet zo vaak als jouquote:
Omdat de baas ff weg wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom is dezen topique niet zo populair? Er stonden echt prachtige tutorials/reviews in
Wat een baasje ben je ook hèquote:Op maandag 21 januari 2013 08:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat de baas ff weg wasvanavond ook een logee maar wie weet piep ik nog wel ff online hihi. Nu in de trein terug naar huis.
2/3/4 blowtjes op een dag gerookt en zaterdag halve krat bier, fles wijn en een fles boswandeling geleegd, én 2/3x per dag lekker potje ouderwets neuken
Topweekend
Ik ben 24/7 stoned, heb een voorraadje thc opgebouwd in mijn lichaamsvetquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een baasje ben je ook hè
Ik ben jaloers
Ajoh kan toch prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal zo thuis eens ff kijken of ik al een jointje ga batsen en foto's maak along the way, of dat ik wacht tot m'n vriendin er is en dat dan wel doe waar zij bij is. Maar misschien is dat een beetje weird, als je bij iemand op bezoek gaat en diegene maakt foto's van het proces van het jointje draaien en zet die foto's op een internetforum, ghehe
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben 24/7 stoned, heb een voorraadje thc opgebouwd in mijn lichaamsvet
Goede tip, vroeger toen ik probeerde binnenstebuiten draaien, gaf ik het vrij snel op doordat ik dit niet wist.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ajoh kan toch prima.
In het volgende deel moet je ff spoilers maken in de OP. En daar alle reviews met foto's + tekst instoppen van Manu, mij, jou en er komt nog een anonieme inzending over chocoladewietmelk![]()
Moet je bij die van mij wel ff erbij zetten dat je hem dicht moet likken door de vloei heen
Dit :pquote:Op maandag 21 januari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben 24/7 stoned, heb een voorraadje thc opgebouwd in mijn lichaamsvet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |