abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 12:59:44 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607180
Ok, er zijn dus weer gratis codes. Te gebruiken vanaf morgen. Deze zijn alleen bedoeld voor diegenen die ook echt verslagen maken hier. Het kan zijn dat het aantal etc nog gaat veranderen, dat ligt gedeeltelijk ook aan ons zelf.

Ik ga ervan uit dat je zelf een beetje in de gaten houdt hoeveel er tegelijk bezig zijn en ook dat je je code(s) aan iemand anders geeft als je er niet aan toekomt. Ok?

quote:
Beste Cynix*,

Ook dit jaar zullen de betaalstreams weer beginnen, en wel op maandagochtend 2 september a.s. om 9:30. Evenals vorig jaar heeft Endemol besloten gratis pincodes te verstrekken aan diegenen die de avonturen in het BB huis trouw en op de voet volgen. Ook jij komt hiervoor in aanmerking.

Je ontvangt van mij om te beginnen 90 pincodes. Iedere pincode is 2 uur geldig, dus dat komt neer op meer dan een volle week gratis streams volgen. Volgende week maandag zal een inventarisatie worden opgemaakt van de gebruikte pincodes. Op grond hiervan zullen extra pincodes worden uitgedeeld voor de verdere periode.

We vertrouwen erop dat er -net als vorig jaar-, zorgvuldig met de pincodes wordt omgegaan.
Alvast veel plezier toegewenst bij het volgen van de streams, en over een week spreek ik jullie weer!

met vriendelijke groet,
Xxxxxxxxxxx*
*Enige aanpassingen i.v.m. privacy
Geef hieronder s.v.p. even op of je interesse hebt, naar welk emailadres deze gestuurd kunnen worden en eventueel hoeveel tijd/zin je (per dag) hebt.

Edit: Ik wil nog even toevoegen dat ik de codes heb kunnen krijgen, mede dankzij de vriendelijke medewerking van itsme, van de Reality - Big Brother site.

* Cynix ® hoopt ook dit jaar weer vriendschappelijk samen te kunnen werken met alle collega fora en nieuwssites over BB.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-09-2002 17:03]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5607188
Netjes van ze!!! Maar natuurlijk is het ook wel een deel eigenbelang
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:02:01 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607194
Diegenen die hun emailadres hier liever niet plaatsen, mogen ook een ICQ/mailtje sturen. Het is helaas dan wel zo dat niemand je een code kan doneren. Ik kan dat (vooral overdag) namelijk niet allemaal zelf gaan coördineren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5607201
Ik ben zeker geïnteresseerd in de gratis codes.

Ben vrij tot en met 15 december (de finale) en kijk 24/7 de streams. Heb Endemol zelf alweer gemaild of ze een abonnementsvorm kunnen aanbieden waarbij ik per maand een vast bedrag betaal; maar daar reageren ze (nog) niet op.

sanshine@sanshine.nl

zondag 1 september 2002 @ 13:04:17 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5607219
Leuk!
(Ik wil niet) maar wel fijn dat het weer zo mooi geregeld is.
Ben te zaai voor een signature
pi_5607232
Wel gaaf van ze dat ze dat weer doen(die gratis pincodes)
Maar goed ik hoef dat niet ,ik sponser af en toe wel iemand.
(Sanne bv... )
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:05:46 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607235
Ik ga vanavond de codes versturen per mail aan degenen die zich aangemeld hebben. Helaas zal ik keuzes moeten maken om het zo eerlijk mogelijk te doen.
pi_5607261
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:05 schreef berney het volgende:
Wel gaaf van ze dat ze dat weer doen(die gratis pincodes)
Maar goed ik hoef dat niet ,ik sponser af en toe wel iemand.
(Sanne bv... )
Zonder mijn sponsors zou ik me geen raad weten!

zondag 1 september 2002 @ 13:11:46 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5607293
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Diegenen die hun emailadres hier liever niet plaatsen, mogen ook een ICQ/mailtje sturen. Het is helaas dan wel zo dat niemand je een code kan doneren. Ik kan dat (vooral overdag) namelijk niet allemaal zelf gaan coördineren.
Als ik codes wil doneren (als er erg veel belangstelling is) kan ik ze toch gewoon aan je mailen/icq'en dat jij ze in de grote batch gooit?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:19:46 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607365
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:11 schreef static het volgende:

[..]

Als ik codes wil doneren (als er erg veel belangstelling is) kan ik ze toch gewoon aan je mailen/icq'en dat jij ze in de grote batch gooit?

Nou, ik ben er ook niet altijd, natuurlijk. Handiger is het die dan rechtstreeks te mailen/ICQ-en naar diegenen die melden dat ze wel even willen 'streamen'. Of je meldt dat je een code over hebt c.q. wilt sponsoren en wacht dan even wie 'm wil hebben.

Vorig jaar hadden we daar 'Vraag/aanbod streamcodes' (o.i.d.) topics voor. Zoiets zou ik het liefste weer doen. Ok?

zondag 1 september 2002 @ 13:19:59 #11
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_5607369
maar als ik dus nu hier mn email adres neegooi. ben ik dan meteen verplicht om dan iedere keer te gaan kijken?
en kan ik dat uurtje (of de tijd dat ik de mogelijkheid heb...) ook verdelen? (ff een half uurtje kijken, en dan nog een andere keer?) of moet ik dan "verplicht"een uur gaan kijken?
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  zondag 1 september 2002 @ 13:21:31 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5607380
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we daar 'Vraag/aanbod streamcodes' (o.i.d.) topics voor. Zoiets zou ik het liefste weer doen. Ok?

Ik vind het allemaal prima hoor, je weet dat ik nog nat achter de oren ben.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5607395
Ik zou ook graag mee willen doen, maar ik zit midden in een verhuizing en heb jammergenoeg geen tijd. Ik bekijk natuurlijk wel de streamverslagen hier, wat een goed idee!
Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
  zondag 1 september 2002 @ 13:24:16 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607408
Laat ik me bij deze dan ook maar aanmelden . Hopelijk gaat er de komende dagen dan wel iets meer gebeuren in het huis.

scanman@home.nl

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5607436
ik ben ook weer beschikbaar voor 1 gratis code per dag.

Ik hoop inderdaad wat scanman01 zegt dat er weer wat gaat gebeuren in het huis

mailadres is f.groes@quicknet.nl

zondag 1 september 2002 @ 13:30:14 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5607459
Stop mij maar in de nachtploeg.

apkomen@chello.nl

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:34:34 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607494
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:19 schreef wouswous het volgende:
maar als ik dus nu hier mn email adres neegooi. ben ik dan meteen verplicht om dan iedere keer te gaan kijken?
Nee, ik wil in dit topic eerst inventariseren wie er belangstellling heeft. In een apart donatietopic kun je straks wel aangeven dat je alleen zélf meldt wanneer je tijd hebt en wel een code wilt. Ongevraagd sturen is niet handig, want dan blijven de codes misschien ongebruikt liggen.

Zover ik weet is een code maar één keer bruikbaar, en de tijdsduur van twee uur begint dus zodra je hem intypt.

Plaats s.v.p. géén codes op het forum zelf, in het verleden bleek meestal dat die dan snel verdwenen waren, maar we nooit wisten wie ze gebruikte. Het is wel zo sympathiek een (desnoods kort) verslagje te maken als iemand een code voor je betaalt.

pi_5607555
Ik zou wel regelmatig verslag willen doen van de streams zoals voorgaande jaren.

bastiaan@daarheen.nl

| You should have no expectation of privacy! |
pi_5607566
als ik tijd heb wil ik ook wel eens een verslagje typen.
lijkt me leuk, maar ik moet er wel bij vermelden dat ik dat nog nooit heb gedaan.het zal niet zo goed zijn als we zijn gewend.
pi_5607570
Ik wil geloof ik ook wel een paar codes.....maar begin maar met weinig, ik weet niet of ik het waar kan maken nl....

Als je óver hebt dus (3 is dan echt wel genoeg....)

Kun je met die codes ook BBspy gebruiken gewoon????

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:45:22 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607585
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:43 schreef fashionably_late het volgende:
Kun je met die codes ook BBspy gebruiken gewoon????
Hmmm, ik deed het meestal via de BB-site, maar het kán wel dacht ik. Misschien weten de die-hards raad?
  zondag 1 september 2002 @ 13:52:05 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_5607636
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hmmm, ik deed het meestal via de BB-site, maar het kán wel dacht ik. Misschien weten de die-hards raad?

Yep, je kunt gewoon BBSpy gebruiken.

Edit: Je moet wel eerst de code invoeren op de BB-site.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 01-09-2002 13:53]

pi_5607639
meldt zich
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_5608027
'k moet effe afwachten of ik er dit jaar wel tijd voor heb, misschien meld ik me over een weekje alsnog aan voor vaste codes.
'k kom dan APK vergezellen in de avond/nacht streamploeg, zou wel weer heel zijn.
  zondag 1 september 2002 @ 14:54:43 #25
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_5608190
Heeft ook wel intresse, maar momenteel is mijn HD kapot, dus het duurt nog een weekje voordat ik kan kijken.
speciaal21@hotmail.com
  zondag 1 september 2002 @ 15:15:38 #26
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_5608402
Wel eeerrrrruuugg braaf om je door Endemol met streamcodes te laten paaien...

Oproep aan de programmeurs onderons:

KRAAK HET BETAAL SYSTEEM !!!

En dan kunnen we fijn allemaal weer meegenieten

pi_5608455
je mag ze mailen naar Stefan_weijers@hotmail.com

ik kan voornamelijk in de avonduren.

† In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 15:23:01 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5608471
quote:
Op zondag 01 september 2002 15:15 schreef HenriPaul het volgende:
Het enige dat ze van ons vragen is om er eerlijk/verstandig gebruik van te maken. Niet om alleen maar positieve verslagen te schrijven. Natuurlijk had ik de livestreams ook het liefst onbeperkt en zonder kosten gezien, maar het is natuurlijk Endemol's/Yorin's goed recht om daar een vergoeding voor te vragen.

Het zijn nu eenmaal géén charitatieve instellingen. Dat weten we en dat kunnen we accepteren of niet. Ieders eigen keuze.

pi_5608521
quote:
Op zondag 01 september 2002 15:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het enige dat ze van ons vragen is om er eerlijk/verstandig gebruik van te maken. Niet om alleen maar positieve verslagen te schrijven.

whahaha, zouden ze niet "negatieve" bedoelen of hebben ze de afgelopen 3 jaar geen streamverslagen gelezen hier
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 15:42:31 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5608632
* Cynix ® vermoedt dat ze best enig gevoel voor humor hebben.
pi_5608646
Je mag ze mailen naar milco16@zonnet.nl

Ik zal in de avonduren kijken.

pi_5608673
quote:
Op zondag 01 september 2002 15:15 schreef HenriPaul het volgende:

Oproep aan de programmeurs onderons:

KRAAK HET BETAAL SYSTEEM !!!

Ik vind het wel geschikt hoor van Endemol eigenlijk....ze kunnen ook géén gratis codes geven.

Ik meen me nl ook te herrinneren dat dat kraken nog niet meeviel vorig jaar.....

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_5608687
Is Dirk van de Broek dit jaar ook weer aanwezig?
pi_5608823
Ik heb vorig jaar een begin gemaakt met verslagjes, gisteravond ook geprobeerd, vind het erg leuk om te doen, dus bij deze meld ik me aan:

inga@dolfijn.nl

zondag 1 september 2002 @ 16:08:33 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5608877
Ik wil ook wel weer streamen dit jaar, maar ik moet het eerst even aanzien op tv.
Geef mij een week of 2, en gooi mij dan ook maar in de avond-/nachtploeg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 september 2002 @ 16:16:28 #36
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5608955
Kun je ze trouwens ook krijgen als je geen verslagen maakt maar alleen screenshots??
seek and distroy
pi_5608992
Ik wil ook wel streamen. Kan regelmatig doordeweeks verslagen maken. Heb namelijk onregelmatige diensten dus kan ook s'nachts en overdag.

mar112fle@hotmail.com

marbe

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_5609006
Ik zou wel verslag willen doen van 2 uur, dus 1 code per dag

trancefreak22@hotmail.com

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_5609011
quote:
Op zondag 01 september 2002 16:16 schreef TeJo het volgende:
Kun je ze trouwens ook krijgen als je geen verslagen maakt maar alleen screenshots??
Volgens mij niet. Screenshots kan je ook maken op de gratis stream (zo die er zal zijn) en de streamers kunnen altijd als ze even tidj hebben (als dit zo door gaat hebben ze die wel ) even een shotje maken.
pi_5609036
quote:
Op zondag 01 september 2002 16:21 schreef itsme het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Screenshots kan je ook maken op de gratis stream (zo die er zal zijn) en de streamers kunnen altijd als ze even tidj hebben (als dit zo door gaat hebben ze die wel ) even een shotje maken.

De gratis stream bestond vorig jaar uit 4 camera's op 1 mini scherm, daar kan je geen shots van maken! Maar als ik een code krijg maak ik ook screenshots tussen t verslag door
pi_5609067
Heel even iets anders: Hebben meer mensen problemen met die vuurwerk stream? Bij mij loopt hij vaak vast. Wel mooi scherp beeld, maar hij moet erg veel bufferen.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_5609082
quote:
Op zondag 01 september 2002 16:23 schreef hp22 het volgende:

[..]

De gratis stream bestond vorig jaar uit 4 camera's op 1 mini scherm, daar kan je geen shots van maken! Maar als ik een code krijg maak ik ook screenshots tussen t verslag door

Precies dat bedoel; ik
pi_5609091
quote:
Op zondag 01 september 2002 16:26 schreef the-O het volgende:
Heel even iets anders: Hebben meer mensen problemen met die vuurwerk stream? Bij mij loopt hij vaak vast. Wel mooi scherp beeld, maar hij moet erg veel bufferen.
Tis idd vandaag een beetje sloom, hoop gebuffer
  zondag 1 september 2002 @ 17:46:19 #44
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5609793
ik ben eventueel wel geïnteresseerd om smiddags verslag te doen.

* stuifzand is parttimer!

Ik ga ook wel verhuizen ergens rond de hele maand oktober, maar af en toe wil ik wel streamen (was goed bevallen vrijdag )

Hoelang is zo'n code geldig overigens? Kan je hem laten liggen tot de volgende middag bijvoorbeeld?

stuifzand73@hotmail.com

pi_5610227
quote:
Op zondag 01 september 2002 17:46 schreef stuifzand het volgende:
Hoelang is zo'n code geldig overigens? Kan je hem laten liggen tot de volgende middag bijvoorbeeld?
Volgensmij een week ofzo...
  zondag 1 september 2002 @ 19:00:51 #46
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5610654
Als er genoeg codes zijn wil ik best zo nu en dan een verslag typen.

Tot nu slapen ze echter meestal als ik online ben.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_5610732
IK WIL DIE CODES WEL !!!

Stuur maar naar Trammelant@chello.nl dan zal ik ze ritueel deleten

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
  zondag 1 september 2002 @ 19:13:42 #48
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_5610862
Ja! Kan doordeweek pas streamen vanaf een uurtje of 23.00 (dus ik hoop dat ze niet vroeg gaan slapen) en 24/7 in het weekend. Ben pas dinsdag weer bereikbaar. En ga me eerst even inlezen...
Codes graag naar katieBB4@hotmail.com
bekijkt het van de andere kant
  zondag 1 september 2002 @ 19:16:32 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_5610912
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:05 schreef Trammelant het volgende:
IK WIL DIE CODES WEL !!!

Nouja!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator zondag 1 september 2002 @ 19:22:30 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5610992
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:05 schreef Trammelant het volgende:
IK WIL DIE CODES WEL !!!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 1 september 2002 @ 19:50:32 #51
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5611419
Ik kan overdag soms wel eens verslaan.
Dan moeten ze alleen niet te snel praten, kan niet zo snel typen.
Hoeft alleen maar als je er over hebt, anders lees ik de verslagen van anderen wel. Vooral die van Scanman, Ethel en Buswatcher kan ik zeer waarderen.

aa.polder@katjeskelder.nl

eurobilltracker.com
pi_5611560
quote:
Op zondag 01 september 2002 12:59 schreef Cynix ® het volgende:

Edit: Ik wil nog even toevoegen dat ik de codes heb kunnen krijgen, mede dankzij de vriendelijke medewerking van itsme, van de Reality - Big Brother site.

* Cynix ® hoopt ook dit jaar weer vriendschappelijk samen te kunnen werken met alle collega fora en nieuwssites over BB.

Graag gedaan hoor Cynix. Fok is nog steeds mijn favoriete BB site.
* itsme vind de samenwerking ook erg belangrijk maar vooral erg leuk
pi_5613595
Ik wil me er ook voor aanmelden. Kan niet zeggen wanneer ik kan verslaan want ut hangt af van hoe ut in ut huis gaat en of ik tijd heb
pi_5613846
Programmeur meldt

MIsschien is het een idee om de gebruikte codes hier te melden, op sommige sites is een bepaalde structuur in de code al genoeg om in te loggen, als het echter wordt bijgehouden in een database wordt het lastiger

pi_5613995
zijn dit weer andere streams dan die 4 die op bigbrother.pagina.nl staan, of veranderen die streams binnenkort in betaalstreams ?!
pi_5614052
Dat laatste PHOBoS... vanaf morgen moet er betaald worden.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5614368
ok dan snap ik het.
dan zal ik maar weer de streamverslagen lezen, hopelijk zijn ze weer net zo goed als vorig jaar
  zondag 1 september 2002 @ 22:43:49 #58
34848 Sergio
Hij is weer lekker Coby....
pi_5614386
Hou mezelf ook zeker aanbevolen....heb gelukkig meer tijd dan vorig jaar!!
Ik ben geen manager, ik ben een inspirator...
pi_5614547
Heb dit jaar veel minder tijd om te streamen dan tijdens BB3, helaas, helaas! Ik zal me hier melden zodra ik een dag/avond kan streamen!
  maandag 2 september 2002 @ 02:36:26 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5617819
Cynix, heb je de codes al verzonden?
pi_5617824
Scanman, Cynix heeft een paar codes verstuurd, zodat er mensen kunnen streamen morgen. Als ik me niet vergis, stond jij op zijn lijstje
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 03:02:48 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5617895
Ja, ik heb er een aantal verstuurd nu.
Vrijwel iedereen die zich heeft opgegeven, moet inmiddels 1 of 2 codes hebben gekregen via het opgegeven emailadres. Qt heeft er bovendien een aantal reserve, dus plaats een oproep/ICQ etc als je ook een code wilt.

Let hier even op, s.v.p.:

- Codes zijn een week geldig.
- Codes duren maximaal 2 uur (non-stop, dus niet uitloggen).
- Kijk even wie er streamt, maak ze niet allemaal tegelijk op.
- Geef de code s.v.p. door aan een ander als je er niet aan toe komt.
- Qt heeft dus ook wat reserve-codes.
- Definitieve regeling volgt morgenavond.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 02-09-2002 03:09]

maandag 2 september 2002 @ 03:24:52 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5617940
liggen de streams er nu uit of is er weer iets mis op mijn pc?

- edit - was dus weer iets op mijn pc.. nu doen ze het wel weer

pi_5618237
Ik heb ook belangstelling voor codes. Ik maak verslagen op momenten dat het mij uitkomt en zolang het mij interesseert. Ik laat mij niet weerhouden door het feit dat iemand anders hetzelfde verslaat. Ik doe het voor de lol.

In de email wordt gesteld dat met 90 pincodes meer dan een volle week bestreken wordt. Dan wordt geen rekening gehouden met overlappingen en met het feit dat veel mensen niet naar meerdere streams tegelijk kunnen kijken. Mijn pc trekt bijvoorbeeld niet meer dan één breedbandstream of twee gewone streams. En bij één breedbandstream staat momenteel het beeld voortdurend stil. Mensen die via een modem inbellen kunnen naar één gewone stream kijken. En mensen die wel meerdere streams tegelijk kunnen bekijken kunnen er maar één tegelijk verslaan. Ik hoop dan ook dat Fok! extra codes toegewezen krijgt na de inventarisatie. Liever zou ik net als Sanshine een variant zien waarbij je onbeperkt kunt kijken of in ieder geval een variant waarbij je niet aan de twee uur vast zit.

buswatcher@home.nl

† In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 09:16:21 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5618361
Om te beginnen heb ik de meeste geïnteresseerden 1 of 2 codes gestuurd. Karig, ik weet het, maar ik moet er een week mee overbruggen en probeer het zo eerlijk mogelijk te doen.

Ik heb uiteraard Endemol verzocht om een betere deal, meer codes, langere geldigheid, etc. Na een week kunnen er misschien dingen bijgesteld worden. Dat hebben we natuurlijk zelf ook een beetje in de hand, door de codes slim te benutten.

Ik wil ook wel een keer navragen hoe men staat tegenover een 'sympathieke' (lees goedkope ) abonnementsvorm. Als ik info krijg, positief of negatief, meld ik dat meteen.

pi_5618843
hmm lijkt me best leuk om zo een key te hebben om es te zien wat ze uitspoken daar ja

bb@nl3gta.nl

pi_5618937
tja, want het is tenslotte nu zover:

[img knip .... (de server is helaas offline geraakt dus haal ik hier ut plaatje ff weg ... /img]

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 02-09-2002 11:57]

pi_5619555
quote:
Op maandag 02 september 2002 03:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik heb er een aantal verstuurd nu.
Vrijwel iedereen die zich heeft opgegeven, moet inmiddels 1 of 2 codes hebben gekregen via het opgegeven emailadres. Qt heeft er bovendien een aantal reserve, dus plaats een oproep/ICQ etc als je ook een code wilt.
Tjee, ik zit al uren op de verzenden en ontvangen knop te drukken maar ik krijg toch echt geen code binnen.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 11:30:56 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5619688
quote:
Op maandag 02 september 2002 11:20 schreef meneer draak het volgende:
Tjee, ik zit al uren op de verzenden en ontvangen knop te drukken maar ik krijg toch echt geen code binnen.
Oeps, vergeten.
Er zullen wel meer mensen helaas geen code hebben, ik heb er ook te weinig voor iedereen. Échte liefhebbers moeten zich maar even melden, dan regelt Qt vanmiddag wel iets.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 02-09-2002 15:03]

maandag 2 september 2002 @ 11:42:22 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5619876
quote:
Op maandag 02 september 2002 09:16 schreef Cynix ® het volgende:
Om te beginnen heb ik de meeste geïnteresseerden 1 of 2 codes gestuurd. Karig, ik weet het, maar ik moet er een week mee overbruggen en probeer het zo eerlijk mogelijk te doen.

Ik heb uiteraard Endemol verzocht om een betere deal, meer codes, langere geldigheid, etc. Na een week kunnen er misschien dingen bijgesteld worden. Dat hebben we natuurlijk zelf ook een beetje in de hand, door de codes slim te benutten.

Ik wil ook wel een keer navragen hoe men staat tegenover een 'sympathieke' (lees goedkope ) abonnementsvorm. Als ik info krijg, positief of negatief, meld ik dat meteen.

Om de goede samenwerking te bezegelen is er misschien wel een mogelijkheid dat Reality codes ter beschikking wil stellen voor streamers van Fok. Ze moeten dan alleen wel lid worden van Reality en hun verslag het eerst bij ons posten(lijkt me geen probleem). Je kunt ons hier vinden
http://tv.clubs.nl/reality

Ik hoop niet dat Cynix mij nu erg stout vind.

pi_5620119
quote:
Op maandag 02 september 2002 11:42 schreef marky het volgende:

[..]

Om de goede samenwerking te bezegelen is er misschien wel een mogelijkheid dat Reality codes ter beschikking wil stellen voor streamers van Fok. Ze moeten dan alleen wel lid worden van Reality en hun verslag het eerst bij ons posten(lijkt me geen probleem). Je kunt ons hier vinden
http://tv.clubs.nl/reality

Ik hoop niet dat Cynix mij nu erg stout vind.

Lijkt mij een goede oplossing.
pi_5620447
Hey Bus watcher.. heb jij geen code ontvangen? Da's gek, er is afgelopen nacht een mail naar je verstuurd! Laat het ff weten, dan stuur ik je eventueel dezelfde codes opnieuw.

Marky.. een mooi plan lijkt me! Gebeurde zoiets vorig jaar ook niet al? Ik meen me te herinneren dat codes gedeeld werden en de verslagen op 2 plekken gepost.

En meneer Draak.. sorry dat we je zijn vergeten. Zoals Cynix al aangaf, het aanbod is vrij krap en vanavond zullen we bekijken hoe we deze week alle codes verdelen. Eventueel heb ik hier nog een paar extra codes. Dus mocht je vanmiddag een gat in de verslagen zien vallen en je hebt zin... plaats hier dan een post of stuur me een mailtje

maandag 2 september 2002 @ 12:32:16 #73
3542 Gia
User under construction
pi_5620594
Ik kan ook wel wat codes gebruiken. 4 uur per week typen moet lukken. Verder meld ik me wel bij de sponsors, mocht ik tijd over hebben.

gia_woods@hotmail.com

Liever zou ik zien dat iedereen gewoon 25 euro kan betalen voor onbeperkt kijken. Waarschijnlijk levert Endemol dat meer op dan de methode die ze nu hanteren.

pi_5620757
QT, een emailtje is onderweg
  maandag 2 september 2002 @ 12:44:52 #75
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5620758
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:22 schreef Qt het volgende:
Marky.. een mooi plan lijkt me! Gebeurde zoiets vorig jaar ook niet al? Ik meen me te herinneren dat codes gedeeld werden en de verslagen op 2 plekken gepost.
Ik weet dat wij Scanman vorig jaar hebben voorzien van codes ik weet niet of er ook andere waren. We hebben dit jaar Scanman weer bereid gevonden om te streamen. Het aantal mensen dat voor ons streamt is lager dan het aantal dat voor fok streamt. Wij zitten dus ook wat ruimer in onze streamcode jas en kunnen wel wat meer streamers gebruiken en ik neem aan dat fok nog wel wat codes kan gebruiken.
Vorig jaar werd er onder de streamverslagen die van ons op fok verschenen dat ze gesponsord waren door Reality. Ik ben ervoor om dat dit jaar te continueren.

Mochten mensen voor ons willen streamen dan moeten ze contact opnemen met Itsme.

pi_5620799
Heel aardig Marky, maar voor mij niet echt een oplossing. Ten eerste vind ik het heel vervelend om in ieder streamverslag te zien dat het gesponsord is door Endemol voor die en die. En nogmaals ben ik best bereid ervoor te betalen, mits ik geen gedoe meer met codes heb.

Ik kan mij wel herinneren dat jullie verleden jaar aan het eind 24 uurs codes kregen. Als BB die 24 uurs codes kan aanbieden voor 1 euro 15 per dag dan is het probleem wat mij betreft ook opgelost.

Het hele gedoe met die kutcodes zit me gewoon dwars

pi_5620866
Wat mij betreft is dat dit jaar ook prima Marky, mits er stakingsbrekers zijn natuurlijk

Gia, we nemen je mee in de planning vanavond. Je hoort nog van me.

En okzin, ik ga nu mijn mail checken.

maandag 2 september 2002 @ 12:55:51 #78
3542 Gia
User under construction
pi_5620917
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:52 schreef Qt het volgende:
Wat mij betreft is dat dit jaar ook prima Marky, mits er stakingsbrekers zijn natuurlijk

Gia, we nemen je mee in de planning vanavond. Je hoort nog van me.

En okzin, ik ga nu mijn mail checken.

Bedankt, ik heb meestal 's middags tijd, soms 's morgens.
pi_5620963
Qt, ik heb de codes ontvangen. Ik had mijn email nog niet gecheckt. Ik had niet verwacht dat mij codes zouden worden gestuurd terwijl ik mij niet had aangemeld.
  maandag 2 september 2002 @ 13:01:34 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5621005
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:48 schreef Sanshine het volgende:
Heel aardig Marky, maar voor mij niet echt een oplossing. Ten eerste vind ik het heel vervelend om in ieder streamverslag te zien dat het gesponsord is door Endemol voor die en die. En nogmaals ben ik best bereid ervoor te betalen, mits ik geen gedoe meer met codes heb.

Ik kan mij wel herinneren dat jullie verleden jaar aan het eind 24 uurs codes kregen. Als BB die 24 uurs codes kan aanbieden voor 1 euro 15 per dag dan is het probleem wat mij betreft ook opgelost.

Tja ik kan het ook niet veranderen het is nu eenmaal een gegeven waar we op zo'n goed mogelijke manier mee om moeten gaan. We moeten endemol ook niet erg dwars gaan zitten want dan is het straks ook afgelopen met de verstrekking van de gratis codes. Het is dus gewoon schippere met het geen we hebben. Nu is het misschien mogelijk dat de codes van Reality een oplossing kunnen bieden voor zowel fok als voor Reality en dat lijkt mij alleen maar winst voor beide.
pi_5621076
Hihi Bus watcher.. dat wist ik niet.. Maar je moet het zo zien.. jij hoort hier gewoon bij het meubilair.. Cynix kon zich vast niet voorstellen dat jij geen codes zou willen
pi_5621424
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:48 schreef Sanshine het volgende:

sanshine wij kregen inderdaad verleden jaar codes voor 12 uur,dus niet 24.
Ik denk dat ze ons (reality) deze codes hebben gegeven uit hun eigen zak, dat die codes dus voor hen zelf bedoeld waren.

Mijn inziens is het toch niet zo een probleem om even onder aan je verslag te schrijven ,met dank aan endemol/reality of zo?

En 24 uur kijken voor 1 euro 15? dream on

Er zijn maar weinig sites dit jaar die de codes krijgen en ik denk dat als fok laat weten er meer nodig heeft, dat dit ok geen probleem is.

Het voorstel van marky vind ik natuurlijk een goed idee.

pi_5622521
ik zou het graag doen maar ik heb alleen een mac hiero op de zaak..
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  maandag 2 september 2002 @ 16:42:17 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5624573
Ik ben wel blij dat er weer codes van Endemol zijn. Als je als streamer gesponsored wordt door een mede Fokker dan is het zo zonde als er helemaal niets interessants gebeurt. Met een code van Endemol is dat toch minder erg.
  maandag 2 september 2002 @ 16:59:47 #85
28163 McCain
......Snap je?
pi_5624928
* McCain meld zich...
Knowledge is power and power comes from within...
pi_5627379
* Freaky20 meldt zich ook aan....

Owjah, mail ze maar naar fmpotjens@hotmail.com , kzal proberen veel te verslaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 02-09-2002 20:33]

maandag 2 september 2002 @ 21:03:29 #87
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_5628797
Lezen wat er gebeurd is i.p.v. zien wat er gebeurd vind ik een wezenlijk verschil, ik baal er daarom dit jaar weer behoorlijk van.
Vorig jaar hadden ze nog mooie beloftes over eventuele abonnementen , maar dat kan dus waarschijnlijk ook niet.Vorig jaar kon je tot ongeveer eind oktober "gratis"kijken, nu kom ik er niet helemaal in denk ik. Jammer van Endemol, maar ik denk dat ik bijne fan - af ben. Ik ben verdrietig
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:31:45 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5632906
Ik heb het ook al van anderen gehoord en ook de streamcode van mij werkt nu al drie uur! Endemol heeft ons codes gegeven die veel langer werken dan die 2 uur. Toch weer een pluspuntje!
pi_5633084
Het is vorig jaar ook een paar keer gebeurd dat codes langer dan twee uur werkten. Ik vrees dat het een kinderziekte is en dat het niet lang zal duren.
pi_5633096
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 00:43 schreef Bus watcher het volgende:
Het is vorig jaar ook een paar keer gebeurd dat codes langer dan twee uur werkten. Ik vrees dat het een kinderziekte is en dat het niet lang zal duren.
i don't hope so kzit nu anders al ruim 12 uur en via mediapsy...
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 00:58:46 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5633246
Ik ben een beetje ingestort vanavond, was iets teveel online de laatste dagen. Helaas dus nog geen goeie regeling kunnen maken met Qt. Ik zal haar weer wat codes geven om te verdelen.

Wie er nú nog een wil, m.n. voor morgenochtend, moet dat maar even aangeven hier. Als het me lukt, kijk ik morgenochtend vroeg nog even hier.

dinsdag 3 september 2002 @ 01:11:23 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_5633347
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 00:58 schreef Cynix ® het volgende:

Wie er nú nog een wil, m.n. voor morgenochtend, moet dat maar even aangeven hier. Als het me lukt, kijk ik morgenochtend vroeg nog even hier.

Ik wil er nog wel een voor morgennacht.
Ik begin al aan het gesnurk van Bo gehecht te raken...
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 01:23:19 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5633461
Verstuurd.
  dinsdag 3 september 2002 @ 02:00:45 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_5633701
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
Verstuurd.
Merci.
pi_5634437
hoe vaak moet ik me hier nog melden om te kunnen/mogen pffff streamen
motten jullie me niet of zow
pi_5635772
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
Verstuurd.
Ik heb me aangemeld, en nog niks ontvangen
pi_5635896
Ik wil vanmiddag wel streamen, nadat de live-uitzending is afgelopen

Ot kan je me een code sturen?

Als er al genoeg streamers zijn, laat dan maar.

pi_5636268
Hoi okzin, toevallig had ik je al een code gestuurd vanmorgen. Dus check je mail en veel plezier

En aan MinX en anderen die nog niets ontvangen hebben: zoals Cynix al aangaf, hebben we nog geen schema voor het verdelen van de codes. Dat komt er zo spoedig mogelijk. Dus geen code betekent niet dat we jullie negeren

pi_5636279
keb nog een code voor een streamer. mail ff fender05@xs4all.nl
nog steeds op zoek naar de gevoelige snaar
pi_5636646
BTW MinX.. je hebt geen e-mailadres in je profiel staan en ook geen adres in dit topic gepost. Dat maakt het voor mij sowieso wat lastig om een code te sturen
pi_5636663
Hallo allemaal

Ik zou ook wel graag wilen kijken, bij deze meld ik me aan.

Keep Up The Good Work!

pi_5636845
Hoi TSR2000 en welkom hier! Leuk dat je ook mee wilt doen. Maar ff voor de duidelijkheid..tis wel de bedoeling dat je niet alleen kijkt, maar ook verslagen daarvan typt. En natuurlijk hebben we een adres nodig om de eventuele codes te versturen
pi_5637107
hallo QT
Thx voor de snelle reactie.
Sorry ik wis niet dat je verslagen moest type.
Dat is niet mijn sterkste kant.
Het kijken gaat mij beter af.
Ik zat al te kijken toen het nog moest beginnen op TV.
En toen ik net van plan was om het op te nemen ( Met StreamBox VCR ) nog geen 5 minuten daar na was GRATIS betaald geworden.
Ik vindt dit Kortom Uitermaten Triest van Endemol.
Maar ja ze ruiken weer geld.
Oja QT je had het over een adres to send to ,ik heb mijn email adres moet gebruiken voor dit forum ,is dit niet genoeg??

Keep Up the Good Work , TSR-2000

† In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 13:39:45 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637111
Zoals Qt al aangeeft, als ik nergens een email-adres kan vinden (liefst in dít topic), houdt het helaas een beetje op.
pi_5637150
Ik zal wel graag verslagen maken, maar heb alleen zondag t/m donderdag vanaf een uurtje of 10 tot 1 of 2 uur de tijd.. dan zijn jullie zeker al goed bezet??
pi_5637186
Oke Cynix ® zo dit is de bedoeling crashmaster6@popmail.com
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 13:47:13 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637206
Ik heb (nog) geen overzicht van tijden waarop iedereen wil of kan. Ik wil het ook niet al te streng maken, het is en blijft vrijwilligerswerk en we zijn blij met elk verslag, kort of lang.

Het beste kun je zelf een beetje in de gaten houden wanneer het stilvalt in de verslagentopics of juist heel druk is.

† In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 13:48:37 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637231
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:45 schreef TSR-2000 het volgende:
Oke Cynix ® zo dit is de bedoeling crashmaster6@popmail.com
Wil je ook proberen een verslagje te maken? Dan zal Qt je straks wel even een code sturen (hoop ik), ik moet zelf zo weer weg helaas.
pi_5637274
@ Cynix ® Waarvoor neem je het dan niet op?
Dan kan je terug kijken op je gemak.
En ik heb 24 uur per de tijd
pi_5637718
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb (nog) geen overzicht van tijden waarop iedereen wil of kan. Ik wil het ook niet al te streng maken, het is en blijft vrijwilligerswerk en we zijn blij met elk verslag, kort of lang.

Het beste kun je zelf een beetje in de gaten houden wanneer het stilvalt in de verslagentopics of juist heel druk is.

kom dan maar op.. zit er dik in nl dat ik de komende tijd veel vrije tijd ga krijgen
pi_5638152
Zo, ff een update.. Ik heb net weer een paar codes verstuurd. Om precies te zijn naar Stranger, Freaky20 en TSR-2000. Check je mail dus en veel plezier met verslaan

O ja, TSR.. je e-mailadres wat je hebt gebruikt om je aan te melden bij Fok! wordt niet standaard in je profiel vermeld. Je kunt in je profiel zelf aangeven of je adres zichtbaar is. Vandaar dat ik eerst nix kon vinden. Maar zoals gezegd, er is een code naar je onderweg nu

pi_5639355
Ik ben zojuist begonnen met korte streamverslagen neer te zetten en wil mij wel aanmelden.
Kijk regelmatig dus ik hou mij aanbevolen.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5640712
Gooi mij maar in de avond/nachtploeg..

Lijkt me leuk.

Groetjes, Luuk.

mordor@home.nl

dinsdag 3 september 2002 @ 18:48:07 #114
17510 _wie
pi_5641669
Ik ben ook beschikbaar, bezit nu weer over een HD, dus ik kan kijken...
pi_5646563
Hallo . ik ben een superfan van big-brother en heb de afgelopen dagen al uren live gekeken .alleen vind ik het nu weer heel erg jammer dat je er weer voor moet gaan betalen.
Ik heb er genoeg over te vertellen dus ik ben best bereid om een verhaaltje te gaan vertellen wat er allemaal is gebeurt.
met vriendelijke groetjes
Willem ibbo82@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door odie22 op 04-09-2002 11:53]

Jolientje
pi_5646886
De meeste codes voor deze week zijn verdeeld, tijd dus om je mailbox te checken als je hier gereageerd hebt. We hebben ons best gedaan alvast zoveel mogelijk mensen deze week een kans te geven. De users die hier wel gereageerd hebben maar nog geen mailtje hebben gekregen, zullen in de volgende weken bericht ontvangen, dwz... mits we je adres hebben en men bij Endemol zo vriendelijk is om weer nieuwe codes te verstrekken.

Ok, veel plezier bij het kijken en natuurlijk het maken van de verslagen

pi_5647548
Ik wil echt wel heel graag die pincode hebben!Ben helemaal gek van BB Ik heb ze alle drie gezien vanaf de eerste aflevering en twee x aangemeld voor in het huis :)Helaas niet gelukt maar heb tijd zat over en heet niet voor niks late_vogel :)Ik weet ik maak heel veel mensen blij als ik kan vertellen hoe en wat er gebeurd in bb huis En een verslag van maken is ook geen probleem ik doe het graag

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 04-09-2002 19:29]

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  woensdag 4 september 2002 @ 01:52:01 #118
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_5647716
later reactie maar * ricost meld zich ook effe
WOKNOK
pi_5648315
Ik zou ook graag weer een werkende varriant willen zien van BBSpy.

mail me de codes please.

benito_prijs@hotmail.com

ThNx

† In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 10:37:57 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5649142
* Cynix ® zit ff op z'n werk, zonder codes. Als je een poging wilt doen om er ook een verslagje van te maken, kan Qt waarschijnlijk wel iets voor je doen in de loop van de dag.
pi_5649857
itsme heeft ook codes, dus geef een gil. het enige wat dan anders is is dat je ze dan ook even op reality moet zetten, de verslagen.

zie mijn profiel voor mail en url van reality

pi_5650573
Bedankt weer voor je aanbod Itsme!

Zelf heb ik voor deze week nog een stel reservecodes. In principe zijn deze bedoeld voor mensen die a la minute gaten in de verslagen willen opvullen en om pincodes die niet werken te kunnen vervangen. Ik heb echter geen tijd om dit topic de hele dag te F5-en Dus daarom is het ws verstandiger om mij ff per icq of mail aan te spreken in zulke gevallen.

Het lijkt me niet ook verstandig om nu onze laatste codes zomaar uit te delen vandaag. We moeten er tenslotte nog mee doen tot en met zondag.Maar zoals eerder gezegd, iedereen die op de lijst staat krijgt iig een kans om te streamen.

Nieuwe aanmelders zou ik graag horen zeggen dat ze zin hebben om verslagen te maken. Sommige mensen roepen alleen dat ze zin hebben om gratis te kijken.. tja, dat willen we allemaal wel natuurlijk. Endemol geeft die codes niet als complete liefdadigheid, er moet wel iets gepost worden in de vorm van screenshots, verslagen of een combinatie daarvan.

pi_5651170
Betekent dit dat ik met de nu ontvangen codes de rest van de week moet doen ? En tot wanneer zijn de codes precies geldig ? Tot 9.30 maandagochtend ? Als ik weet over hoeveel codes ik de beschikking heb en tot wanneer ik ze uiterlijk in kan zetten kan ik beter bepalen wanneer ik de codes inzet. Ik wil niet te vroeg zonder codes zitten en ik wil ook geen codes overhouden.
pi_5651519
Golden wil ook graag zijn diensten dit jaar aan fok aanbieden

golden@elvis.com

pi_5652563
Ik ben schrijver van beroep, en vind het erg leuk om grappige streamverslaggen te schrijven, gratis pincodes zouden zeer welkom zijn, en meer streamverslagen het gevolg, ik zal mijn best doen.

mijn mail is d.nap2@chello.nl

My god, why have you forsaken us?
pi_5652728
@ Bus watcher: ik heb ff geen tijd nu, maar ik mail je later vanmiddag

En de rest van de aanmeldingen neem ik natuurlijk mee op ons lijstje streamers

woensdag 4 september 2002 @ 15:38:38 #127
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_5653927
Geen probleem om nu effe een verslag te schrijven hoor.
ricostoffels@home.nl

of msn : masscbd@hotmail.com

WOKNOK
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 15:40:59 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5653981
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:38 schreef ricost het volgende:
Geen probleem om nu effe een verslag te schrijven hoor.
ricostoffels@home.nl
Code verstuurd.
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 15:43:10 #129
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5654024
quote:
Op woensdag 04 september 2002 13:07 schreef Bus watcher het volgende:
Betekent dit dat ik met de nu ontvangen codes de rest van de week moet doen ?
Nee, er zijn nog wel wat codes. Als we ze naar rato verdelen zul je er zeker nog een stuk of 3-4 kunnen krijgen voor we de volgende codes ontvangen van Endemol.
quote:
En tot wanneer zijn de codes precies geldig ? Tot 9.30 maandagochtend ?
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat we daar wel van uit moeten gaan.
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 15:45:28 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5654066
Ook naar Golden en nappie is inmiddels een code onderweg.

Succes!

† In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 15:47:14 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5654093
Even ter herinnering:
quote:
Op woensdag 04 september 2002 12:26 schreef Qt het volgende:
Nieuwe aanmelders zou ik graag horen zeggen dat ze zin hebben om verslagen te maken. Sommige mensen roepen alleen dat ze zin hebben om gratis te kijken.. tja, dat willen we allemaal wel natuurlijk. Endemol geeft die codes niet als complete liefdadigheid, er moet wel iets gepost worden in de vorm van screenshots, verslagen of een combinatie daarvan.
pi_5655816
Ben niet zo'n schrijver, maar ik zie dat er wel af en toe wat screenshots geplaatst mogen worden. Als daar behoefte aan is hou ik me aanbevolen.

bb2000caps@home.nl

pi_5657297
Mag ik streamen?
Ik zit er klaar voor!!!

Wij zullen zowel screenshots als verslagen maken hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Daniela op 04-09-2002 19:41]

pi_5657484
geeft u mij maar weer codes, het gratis streamen is helaas over

email nog steeds - stefan_weijers@hotmail.com

pi_5657566
Zijn er nog codes? Wij willen graag streamverslagen en screenshots maken. Normaal doen we dit voor Mediawatchers, maar die liggen momenteel plat.......

[Dit bericht is gewijzigd door Justagirl32 op 04-09-2002 19:47]

Just watching...........
pi_5657604
quote:
Op zondag 01 september 2002 14:39 schreef Htje het volgende:
'k moet effe afwachten of ik er dit jaar wel tijd voor heb, misschien meld ik me over een weekje alsnog aan voor vaste codes.
'k kom dan APK vergezellen in de avond/nacht streamploeg, zou wel weer heel zijn.
Spiegeltje Spiegeltje aan de wand....

Kom Op Heitje.! Vorig jaar was je een van de beste streamers!

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_5657843
En ik ben vanaf vandaag ook weer beschikbaar.
Vorig jaar was mijn vuurdoop als streamer op eigen kosten, dit jaar mag Endemol mij sponsoren
I'm not nuts. I just have guts!!
  woensdag 4 september 2002 @ 21:28:31 #138
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5659196
Goed, ik wil hier wel een code, en dan gaan we samen kijken, zuipen en tikken.

oke

Wanneer heb je weer dorst cynix

woensdag 4 september 2002 @ 22:08:17 #139
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5660135
Ik zou ook graag een streamcode ontvangen, als ze er nog zijn: magicfrankie2002@hotmail.com
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_5660523
Zou het graag willen maar weet niet hoe het werkt.Is daar een speciaal programma voor nodig? domme vraag misschien

gh.jansen@home.nl

[Dit bericht is gewijzigd door redhair op 05-09-2002 22:11]

pi_5661878
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 23:54 schreef odie22 het volgende:
Hallo . ik ben een superfan van big-brother en heb de afgelopen dagen al uren live gekeken .alleen vind ik het nu weer heel erg jammer dat je er weer voor moet gaan betalen.
Ik heb er genoeg over te vertellen dus ik ben best bereid om een verhaaltje te gaan vertellen wat er allemaal is gebeurt.
met vriendelijke groetjes
zou iemand mij misschien kunnen vertellen of ik ook nog ewen code krijg ???
Jolientje
pi_5661996
quote:
Op woensdag 04 september 2002 23:31 schreef odie22 het volgende:

[..]

zou iemand mij misschien kunnen vertellen of ik ook nog ewen code krijg ???

Ik denk dat je er naar kan fluiten Willem.

Je hebt in FOk pas 2 posts gepost, waarin je 2 keer zeurt om een stream code. Een echte fan discusieert ook gewoon mee in het forum.

pi_5662580
quote:
Op woensdag 04 september 2002 23:36 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ik denk dat je er naar kan fluiten Willem.

Je hebt in FOk pas 2 posts gepost, waarin je 2 keer zeurt om een stream code. Een echte fan discusieert ook gewoon mee in het forum.

ehm eh ja . dat weet ik verder ook niet hoor. ben ook al 1 dag lid van het forum en veel heb ik niet te vertellen en wat valt er dan te discussieren ? wat je op tv te zien krijgt is ouwe moek en nieuws over bb heb ik niet. ja sorry
Jolientje
pi_5665789
Ik wil nu verslagen gaan schrijven,want er is nu niemand bezig, maar de code die ik van jullie heb ontvangen doet het niet!! Wat nu?
pi_5666795
hèy !!!

Tuurlijk wil ik verslagen maken en screenshots !!

Maar euhh klein probleempje
als ik een screenshot maak en dan daarna erin wilt zetten
dan heb ik een zwart beeld ??

hoe kan dat
enu zijn er nog codes over ??

msn : judgedredd_@hotmail.com

pi_5667154
Inga, ik stuur je nu een nieuwe code.
pi_5667221
Thanx!
  donderdag 5 september 2002 @ 13:37:08 #148
3542 Gia
User under construction
pi_5667769
Ik wilde net gaan streamen met de code die ik van QT had gekregen, maar er gebeurt niks. Had hem speciaal tot vandaag bewaard, hopend om net het opsplitsen te kunnen zien.

Ik heb nu nog precies 2 uur de tijd, dus als ik een code kan krijgen ga ik graag effe typen.

gia_woods@hotmail.com

Heb anders ook morgenmiddag tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 05-09-2002 13:45]

pi_5668000
Tjee. tis wat met die codes.. Inga en Gia.. kunnen jullie mij vandaag of morgen ff de code terugsturen die niet werkt ms? Thnx!

Ik stuur je nu een nieuwe code Gia. Zie maar of je hem vandaag of morgen gebruikt

pi_5668725
Omdat er wat onduidelijkheid lijkt te zijn, hier weer een kleine update over het verdelen van de codes.

Ten eerste, iedereen die zich hier tot nu toe heeft aangemeld krijgt een kans om te streamen. Niet persé deze week, zoveel codes zijn er domweg niet. Maar het aantal posts of de registratiedatum is niet belangrijk.. ook newbies moeten immers ergens beginnen. En mocht iemand een code krijgen en deze niet gebruiken om te verslaan, dan is het einde oefening. Geen verslag betekent nooit meer een code, ik hou een zwarte lijst bij.

Ten tweede, alleen de mensen van wie hun adres bij mij bekend is, komen in aanmerking voor een code. Het kost me domweg teveel tijd om de adressen op te zoeken in jullie icq profiel e.d.

En tenslotte.. zoals eerder vermeld.. het grootste deel van de codes is verdeeld. Cynix heeft geen codes meer en ik heb per dag een paar reservecodes voor mensen wiens code niet werkt of om eventuele gaten in de verslagen op te vullen. Het heeft momenteel geen zin meer om je hier lukraak aan te bieden als streamer, in principe voegen we deze week geen mensen meer toe op de wachtlijst. Ik zal per dag posten hoeveel codes er zijn, daarop kunnen mensen reageren. Zijn de codes verdeeld, is de pret op voor die dag. Natuurlijk staat het jullie vrij, om net als vorig jaar streamers te sponsoren, dat kunnen jullie voorlopig doen in Sponsor een streamer.

Voor vandaag heb ik nog 1 code te verdelen. Dus wie vandaag wil verslaan, mag het nu zeggen Ms een liefhebber die zich aanbied te streamen tijdens de live-uitzending?

pi_5668738
mailtje is verstuurd
pi_5669069
En de codes zijn op vandaag.. Ik heb Inga net de laatste gestuurd omdat ze weer een niet werkende code had.
pi_5671790
quote:
Op donderdag 05 september 2002 14:45 schreef Qt het volgende:
Omdat er wat onduidelijkheid lijkt te zijn, hier weer een kleine update over het verdelen van de codes.
Ik heb me gisteravond aangemeld, maar geen code mogen ontvangen. Sta ik nog op de lijst ofzo?
Als ik een code krijg kan je zeker een verslag van mij verwachten, of een aantal screenshots, net waar behoefte aan is.
Mijn adres is magicfrankie2002@hotmail.com
Thanks!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_5672893
Als je die update dan ook ff doorleest Magicfrankie... Jij hebt je aangemeld met e-mailadres, dus je staat zeker op de lijst En je hebt geluk.. er is net toch nog een code beschikbaar gekomen. Dus ik stuur hem nu naar je toe MF!

Morgen zijn er 3 reservecodes te verdelen. Maar wat mij betreft kan men nu al aangeven wie morgen beschikbaar is.

Voor deze codes geldt: graag aanmeldingen van mensen die zich hier al eerder hebben gemeld. Je moet morgen willen streamen, maar het liefst nog geen code hebben ontvangen.

pi_5677092
Ik heb nog 3 codes liggen en ik wil er 2 weggeven omdat ik zelf niet zoveel tijd heb om te streamen.

Wie heeft interesse?

pi_5677298
Hoi basst ik heb vanavond nog wel een uurtje of wat tijd . dus doe mij er maar 1-tje

groetjes Willem
odie22@tiscali.nl

Jolientje
pi_5677494
quote:
Op donderdag 05 september 2002 22:32 schreef odie22 het volgende:
Hoi basst ik heb vanavond nog wel een uurtje of wat tijd . dus doe mij er maar 1-tje

groetjes Willem
odie22@tiscali.nl

Check je mail.
pi_5677503
moet je er nog om vragen om codes te krijgen? ze zouden mij moeten betalen om naar de saaie boel in dat huis te kijken shit kheb al ruim 40 euro zitten bellen ja dan moet je wel gek zijn aldus §tr@nded aka RicK
pi_5677563
quote:
Op donderdag 05 september 2002 22:43 schreef Stranded het volgende:
moet je er nog om vragen om codes te krijgen? ze zouden mij moeten betalen om naar de saaie boel in dat huis te kijken shit kheb al ruim 40 euro zitten bellen ja dan moet je wel gek zijn aldus §tr@nded aka RicK
mijn eerste code !!!!!!!!!!!! jippieeeeeeee
ik ga maar eens kijken of het werkt ook
Jolientje
pi_5677734
doe mij dan maar 12 x 120 minuten per dag lol!
pi_5680836
Mocht er nog codes over zijn, dan zou ik ook graag mee willen doen. Ik koop zelf ook af en toe een code en zal daar ook wat verslagjes over schrijven! Het liefst zal ik als er een planning komt dan op vrijdag ochtend ingedeeld staan omdat ik dan pas om kwart over 11 les heb .
Mocht het niet lukken, is het geen probleem hoor .
Groetjes,
Frank

BTW: mijn email is femmerink@planet.nl

pi_5682061
Update: Ook femmerink heeft inmiddels een code ontvangen en gaat ons zondag met verslagen verblijden. Thnx femmerink

Er is momenteel nog 1 reservecode over voor vandaag.. liefhebbers mogen zich melden

pi_5682451
Ik meld me weer aan. Ik wil wel weer streamen vandaag of in het weekend.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5682493
Kee Sillie, ik stuur je zo weer een code
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:43:23 #165
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5682496
Als er niemand streamt vanmiddag, wil ik dat best doen (en dan mag die code dus best mijn kant op in dat geval )

Ik was dan van plan om na de live-uitzending of tussen 2 en 4 vanmiddag te streamen (en verslag te doen natuurlijk)

Zie maar, maakt niet uit, ik ben ook niet te beroerd om een keer te betalen.

stuifzand73@hotmail.com

-edit-
ik zie dat de code vergeven is, no problemo.

pi_5682560
Hey Stuifzand.. check je mail!
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:53:31 #167
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5682634
Hij is nog niet binnen maar thnx alvast!
pi_5682717
YW stuifzand

Voor vandaag ben ik er nu helemaal doorheen.. maar morgen zijn er weer 2 codes te verdelen.

pi_5682743
Ik heb nog 2 codes, waarvan ikzelf vanmiddag een ga gebruiken om te streamen. Die andere is dus over.

Wie o wie wil hem gebruiken om te streamen en/of screenshots te plaatsen? De code is tm zondag geldig.

(Het is een CYNIX en QT code )

vrijdag 6 september 2002 @ 13:23:42 #170
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683096
Qtie,

De code die ik heb doet het helaas niet.

eurobilltracker.com
pi_5683111
En ik dan... heb nog steeds niks in mijn mailbox mogen ontvangen aan code.

benito_prijs@hotmail.com

pi_5683142
Okzin.. ms kun jij je code naar ice18 sturen? Dan geef ik bunnyma ff een andere code...
pi_5683220
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:26 schreef Qt het volgende:
Okzin.. ms kun jij je code naar ice18 sturen? Dan geef ik bunnyma ff een andere code...
ice18...... Email is onderweg.
pi_5683258
Thnx okzin

En naar bunnyma is ook weer een code onderweg.

Edit: en ook alvast een code voor morgen verstuurd naar sillie. Blijft er dus voor morgen nog 1 reservecode over.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-09-2002 13:56]

vrijdag 6 september 2002 @ 15:13:36 #175
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684055
Heej, Qt, de code die je me vanmiddag gestuurd had doet het volgens mij niet, of ik doe iets verkeerd (wat me sterk lijkt want ik heb het gisteren ook zo gedaan).
Ik betaal wel effe zelf voor een half uurtje en dan zie ik wel of ik door stream.

-edit- het is de code, want die half uur code doet het perfect

[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 06-09-2002 15:18]

pi_5684142
Helaas ben je niet de enige stuifzand Ik kan je de laatste reservecode voor morgen wel sturen... Stuur je mij dan ff de niet werkende code terug? Ik hou nl ook een lijstje bij van niet werkende codes..

LOL, ik lijk Arcee wel met mijn lijstjes

vrijdag 6 september 2002 @ 15:44:17 #177
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684488
ik zou eigenlijk liever hebben dat iemand het zo overnam.
Dus die code is beter op zijn plek bij iemand die 100% zin heeft om te streamen.

-edit-
Niet werkende code is per mail naar je onderweg

[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 06-09-2002 15:54]

pi_5685012
Kee stuifzand, thnx (ook voor je verslagen )
pi_5685035
Keej ik heb nog een code liggen, iemand hebben?
pi_5685080
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 16:19 schreef basst het volgende:
Keej ik heb nog een code liggen, iemand hebben?
Graag

trancefreak22@hotmail.com

pi_5685101
Ga je dit keer dan ook wat proberen te verslaan hp22
pi_5686733
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 16:22 schreef Qt het volgende:
Ga je dit keer dan ook wat proberen te verslaan hp22
Ja?...anders is het wat nutteloos om de code te sturen..
  vrijdag 6 september 2002 @ 23:03:17 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692458
Als er iemand is die wel zin heeft om nog wat verslagen te schrijven.... Ik heb nog een code in de aanbieding!
  vrijdag 6 september 2002 @ 23:06:26 #184
17510 _wie
pi_5692509
ik ben nog wel effies wakker
pi_5692653
mag ik ook die codes van je
dan kan ik ook een verslag schrijfen over wat er zo nu en dan gebeurd in het huis
ik heb toch de heele dag de tijdt
mijn email is dickvanmoorsel@hotmail.com

bvd.

vrijdag 6 september 2002 @ 23:18:40 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692740
Wel graag mensen die al regelmatig op het BB forum posten!

(sorry voor bovenstaande personen)

pi_5694505
Iemand nog een code over? Kan ik sillie een beetje bijstaan tijdens deze nachtelijke uurtjes.
  zaterdag 7 september 2002 @ 01:53:57 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5694565
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:37 schreef Htje het volgende:
Iemand nog een code over? Kan ik sillie een beetje bijstaan tijdens deze nachtelijke uurtjes.
Wat is je email?
pi_5694594
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat is je email?

hanwin@hotmail.com
  zaterdag 7 september 2002 @ 02:04:37 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5694625
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:58 schreef Htje het volgende:
hanwin@hotmail.com
Is verstuurd!
pi_5694638
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 02:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is verstuurd!

Data received. Ik ga m'n best doen (eerste keer van BB4), volgens mij zijn ze nog wakker.
pi_5696467
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Wel graag mensen die al regelmatig op het BB forum posten!

(sorry voor bovenstaande personen)

eh hoe vaak is regelmatig
vlgs mij is het wie kent hier wie!!
pi_5696510
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 11:47 schreef MinX het volgende:

[..]

eh hoe vaak is regelmatig
vlgs mij is het wie kent hier wie!!

vlgs mij worden er juist veel meer codes uitgedeeld dan er verslagen worden gemaakt
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_5696582
MinX.. het heeft echt geen zin hier te blijven klagen.. jij geeft ons geen e-mailadres, dus hoe zouden we jou een code moeten sturen? Het heeft niets met 'ons kent ons' te maken, ik heb nog maar 6 mensen op mijn lijst staan die geen code hebben.. de rest heeft er iig 1 ontvangen. En deze laatste 6 mensen krijgen er komende week 1 (mits we nieuwe codes ontvangen van Endemol).

En idd Vow, momenteel heeft lang niet iedereen ook verslagen gemaakt. We weten natuurlijk niet wie serieus is en wie gewoon zin heeft om gratis te kijken en het is wel zo eerlijk als ook newbies een kans krijgen. Maar zoals al eerder gezegd, ik hou het wel bij. Mensen die niet streamen komen dus niet meer in aanmerking voor een nieuwe code.

Voor deze week zijn mijn codes op, de laatste zijn net verstuurd. Veel plezier dus met streamen iedereen

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 13:01]

pi_5703168
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Als er iemand is die wel zin heeft om nog wat verslagen te schrijven.... Ik heb nog een code in de aanbieding!
Ik zou wel verslagen willen schrijven maar weet niet hoe dat werkt:? Als je mij het wil uitleggen graag.Mijn email is
gh.jansen@home.nl
pi_5707098
Ik heb nu wel even zin en tijd om te streamen, heeft er iemand nog een code?
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zondag 8 september 2002 @ 14:56:29 #197
4139 Qt
Kjoetie
pi_5707239
Ik heb er 1 terug gestuurd gekregen net wegens geen tijd. Ik zal hem aan je forwarden Nyame
pi_5709792
ben vanavond vrij dus als er nog een code is.

li0nheart18@hotmail.com

zondag 8 september 2002 @ 18:31:41 #199
4139 Qt
Kjoetie
pi_5709846
Ik heb helaas geen codes meer Li0nHeart. Hopelijk is er een lieve Fok!(st)er die je wil sponsoren
  maandag 9 september 2002 @ 12:38:41 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5718672
Cynix, worden er vandaag nog weer codes verstuurd?
Ik ben er door, ook omdat ik had begrepen dat ze maar tot zondag bruikbaar waren....
  † In Memoriam † maandag 9 september 2002 @ 12:40:36 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5718691
Daar ging ik ook van uit, Scanman.

Ik heb op dit moment nog geen nieuwe codes ontvangen. Ik zit er bovenop, mijn klaagmailtje naar Endemol is natuurlijk al lang en breed de deur uit.

pi_5718702
We wachten vol spanning af
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
  maandag 9 september 2002 @ 12:46:02 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5718752
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb op dit moment nog geen nieuwe codes ontvangen. Ik zit er bovenop, mijn klaagmailtje naar Endemol is natuurlijk al lang en breed de deur uit.
Okee, thanks!
pi_5719122
O.K. ik wil wel een code doneren als iemand verteld hoe ik Ddat moet doen!!!!!!!
  maandag 9 september 2002 @ 13:17:45 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5719288
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef Paxio het volgende:
O.K. ik wil wel een code doneren als iemand verteld hoe ik Ddat moet doen!!!!!!!
Gewoon even het nummer bellen dat op de bb site staat. Dan krijg je een code en die kun je emailen naar iemand die wel wil streamen.
pi_5719661
Ik heb hier een code voor 2 uur !!!!
pi_5719829
Wie wil er streamen ?. De code is om 13.40 aangevraagd.
pi_5719855
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:56 schreef Paxio het volgende:
Wie wil er streamen ?. De code is om 13.40 aangevraagd.
Ik moet zo weg anders zou ik het wel doen.
Er is trouwens een speciaal "Sponsor een Streamer" topic, wellicht dat je daar sneller een reactie krijgt.
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2002 @ 17:54:16 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5740478
De constructie wordt enigzins aangepast. Dit topic gaat dicht. Ik leg zo in een nieuw topic uit hoe we verder gaan. Even geduld, a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')