twitter:MartijnCoenen twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:17:36@nshispeed Hoe kan het dat de Fyra Brussel zoveel last heeft, maar TGV en ICE wel blijven rijden over HSL's, ook in NL (Thalys)? reageer retweet
twitter:NSHispeed twitterde op donderdag 17-01-2013 om 15:15:52@MartijnCoenen Vanochtend hebben twee Fyra treinstellen schade opgelopen door het winterse weer. Daar ligt vooral de oorzaak. reageer retweet
twitter:MartijnCoenen twitterde op donderdag 17-01-2013 om 15:24:13@NSHispeed Dan kan het toch niet aan het weer liggen of aan de spoorbaan? Daarom mijn vraag, waarom heeft Fyra B er zo'n last van? reageer retweet
twitter:NSHispeed twitterde op donderdag 17-01-2013 om 15:49:04@MartijnCoenen Aan het plaatwerk onder de trein is door het winterse weer schade ontstaan. Dit wordt nu nader onderzocht. reageer retweet
... om grotere problemen te voorkomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we het nog niet over dat uur vertraging wat je oploopt. ALS ze sowieso zouden rijden
Plaatwerk? Wat? Aluminiumfolie of zo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef James1988 het volgende:
twitter:NSHispeed twitterde op donderdag 17-01-2013 om 15:49:04@MartijnCoenen Aan het plaatwerk onder de trein is door het winterse weer schade ontstaan. Dit wordt nu nader onderzocht. reageer retweet
Great, ik moet nog naar Utrecht vanavond. En erger, ik moet nog terug ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En Apeldoorn - Amersfoort ligt er weer uit.
Ik kan me wel iets bij de schade voorstellen, maar hoe kan een dergelijke constructie door de tests komen (heeft AB uberhaupt wel wat getest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plaatwerk? Wat? Aluminiumfolie of zo?![]()
Hoe kan daar "door het winterse weer" schade aan ontstaan?
Oh, wat dan? We hebben het over spul wat gebouwd is om 250 km/h te kunnen rijden he.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets bij de schade voorstellen,
alleen bij mooi weer getest natuurlijk en niet als er toevallig wat wit poeder lagquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets bij de schade voorstellen, maar hoe kan een dergelijke constructie door de tests komen (heeft AB uberhaupt wel wat getest?).
Alleen bij stilstand lijkt me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef b2py het volgende:
Die dingen zijn natuurlijk niet met 250 in een klimaatkamer getest denk ik?
Gewoon verplicht 2 weken rondscheuren in de alpen volgende keer..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alleen bij stilstand lijkt me.
Lekker schreeuwen ja "De rekening sturen we rechtstreeks naar AnsaldoBreda"quote:
precies. Je kunt wel blijven roepen, maar belangrijker is dat de problemen opgelost worden. Het is echt beschamend zoals het nu gaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen ja "De rekening sturen we rechtstreeks naar AnsaldoBreda"![]()
a) die hebben geen rooie cent
b) die doen niet anders dan kraaien dat het aan de baan ligt
Heilloos pad dus.
Je zou haast gaan twijfelen of ze überhaupt met een V250 in een klimaatkamer zijn getest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef b2py het volgende:
Die dingen zijn natuurlijk niet met 250 in een klimaatkamer getest denk ik?
Dat zijn ze, daar is videomateriaal van te vinden op YouTube.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou haast gaan twijfelen of ze überhaupt met een V250 in een klimaatkamer zijn getest.
Nou, gewoon flinke deuken in de plaatwerk door ijsbrokkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wat dan? We hebben het over spul wat gebouwd is om 250 km/h te kunnen rijden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |