Na een dag werken (omstreeks 17:54) tref ik in Tilburg altijd een stam ICRm richting Den Haag CS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo vaak naar het zuiden toe
is niet eens een gek idee. Werkt in de bioscopen perfectquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ze nou het systeem van pathe gebruiken ofzo... bioscoop en trein hebben beide stoelen
Ja dat is de IC vanuit Venlo naar Den Haag CS. Die stam rijdt alleen maar op en neer naar Venlo volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Na een dag werken (omstreeks 17:54) tref ik in Tilburg altijd een stam ICRm richting Den Haag CS.
Ondervind je door de nieuwe DRGL ook extra reistijd nu de stop in Almere Buiten is vervallen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lelystad-Almere Buiten. Dus dat is maar een heel klein stukje Hanze- (of eigenlijk Flevolijn). En ook nog eens het stuk wat volslagen verbaggerd is door prachtig teamwork van NS en Connexxion.
het is samen met Zwolle - Roosendaal nog de enige lijn waar het spul planmatig rijdtquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is de IC vanuit Venlo naar Den Haag CS. Die stam rijdt alleen maar op en neer naar Venlo volgens mij.
Voor mij is het een combinatie met de bus van Connexxion die zes minuten later is. Daardoor sta ik nu 's ochtends 25 minuten op Lelystad (want geen kwartiersdienst meer naar Buiten). Terugweg is krap, maar haal ik meestal wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:59 schreef Zyron het volgende:
[..]
Ondervind je door de nieuwe DRGL ook extra reistijd nu de stop in Almere Buiten is vervallen?
Thanks. Is het voor werk of studie? (laatste vraag)quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor mij is het een combinatie met de bus van Connexxion die zes minuten later is. Daardoor sta ik nu 's ochtends 25 minuten op Lelystad (want geen kwartiersdienst meer naar Buiten). Terugweg is krap, maar haal ik meestal wel.
Dus effectief een half uur extra reis/wachttijd met bij meer dan vijf minuten vertraging op de terugweg nog een bonus half uur. Niet echt een verbetering, nee.
Ja ik. Maar dat filmpje had je al gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog flinke vonkentrekkers gezien afgelopen dagen?
Werk. Ben mede hier gaan werken omdat de OV-verbinding zo goed was. Nu wordt het toch de auto. En dat alles zodat de IC 2 minuten sneller zou zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:03 schreef Zyron het volgende:
[..]
Thanks. Is het voor werk of studie? (laatste vraag)
Die IC die in Zwolle eerst 12 minuten stilgestaan heeft bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Werk. Ben mede hier gaan werken omdat de OV-verbinding zo goed was. Nu wordt het toch de auto. En dat alles zodat de IC 2 minuten sneller zou zijn.
Bij tgv-europe kan je zelfs stoel/rijtuigvoorkeur aangeven dacht ik. Bij Hispeed niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo bij Thalys?
Dat er altijd een mogelijkheid is dat jouw reisgezelschap aan de andere kant van de trein zit? (stel je bent met twee?)
Jazeker. Zaterdag in Mönchengladbach en Krefeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog flinke vonkentrekkers gezien afgelopen dagen?
Nee, voor zowel Fyra als Thalys geldt:quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat er altijd een mogelijkheid is dat jouw reisgezelschap aan de andere kant van de trein zit? (stel je bent met twee?)
Ze zei letterlijk "bij Thalys kan ik dat zo opgeven, bij Fyra volgens mij niet".quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef b2py het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helder verhaal, dank jequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:09 schreef Rostkreuz het volgende:
Nee, voor zowel Fyra als Thalys geldt:
4 personen met hetzelfde tariefsoort, bijvoorbeeld NoFlex boek je per 4 personen in en zitten altijd bij elkaar.
Een treinrit is een filmtijd en een rijtuig een zaalquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet eens een gek idee. Werkt in de bioscopen perfect
Gebeurt vaker hoor, als mensen slecht zicht hebben omdat ze verblind worden door laagstaande zon bijvoorbeeld. EN laagstaande zon, dat gebeurt nogal eens in de winter. Dan hoeft het maar op een ongunstige plaats te zijn en er is grote kans op zoiets.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Little_Dolls het volgende:
Volgens de reacties van de buurtbewoners waar het ongeval is gebeurd (op een krantenwebsite), "zie je het allemaal niet goed" en de bel zou ook niet altijd werken.
Hoe is dat nu toch mogelijk?! Je zult het zien; er zal maar weer iets aan veranderen als er nog meer mensen aan verongelukken!
Nou dan ken je NSH nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Een treinrit is een filmtijd en een rijtuig een zaalIk zie geen problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |