Even voor de duidelijkheid onze zitplaatsen groen gemaakt:quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef James1988 het volgende:
Maar met veel vieren en vijven is het de lokettist gelukt: op 26 januari gaan we met z'n zevenen met Fyra 9228 van Amsterdam naar Antwerpen. Allemaal in rijtuig 36, aan tafelplaatsen. Zitplaatsnummers 92, 93, 94, 97, 98, 101 en 105.
Er stond een enorme trein (geduwd met 1700 en ICM rijtuigen, kan dat?) klaar, maar die werd doodleuk afgerangeerd... Ik liep de roltrap omhoog aan het perron er naast en zag dat hij geel-knipper kreeg, maar hij stond met de 1700 net voorbij het dwergseintje. Maar niet voorbij de las, dus hij kreeg netjes geel-knipper (rijden op zicht) naar emplacementje toe dus.quote:
Dat ding zal vast niet afgeladen vol zitten verwacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid onze zitplaatsen groen gemaakt:
[ afbeelding ]
ICRm dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er stond een enorme trein (geduwd met 1700 en ICM rijtuigen, kan dat?) klaar, maar die werd doodleuk afgerangeerd... Ik liep de roltrap omhoog aan het perron er naast en zag dat hij geel-knipper kreeg, maar hij stond met de 1700 net voorbij het dwergseintje. Maar niet voorbij de las, dus hij kreeg netjes geel-knipper (rijden op zicht) naar emplacementje toe dus.
Die bedoelde ik jaquote:
de "Golden Seats"quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaDie zagen er overigens wel prima uit. Nog met stoffen bekleding ipv leer-achtig spul.
En tickets voor een vlucht Maastricht Schiphol zijn ook weer te koop. Als ik in Limburg zou wonen en vanaf Schiphol moet vliegen zou ik het wel weten, zeker met de ellende in de Schipholtunnel de hele tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef James1988 het volgende:
'Dag Fyra, ik ga met het vliegtuig naar Amsterdam'
Dat was het beste wat mogelijk was? Geloof er de bliksem vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid onze zitplaatsen groen gemaakt:
[ afbeelding ]
Rijden nog aardig wat omlopen tussen Den Haag C en Venlo met ICRm, dus misschien loop je ze altijd net mis?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Uitstervend ras volgens mij. Kom ze weinig meer tegen. Nu reis ik eigenlijk alleen in de weekenden buiten mijn reguliere traject (Den Haag Moerwijk - Schiedam/Rotterdam Centraal). Dat wordt enkel gereden met een SLT en in hoge uitzondering met een Darretje.
Oh wacht het valt wel mee. Groepje van 5 en twee man tegenover elkaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was het beste wat mogelijk was? Geloof er de bliksem van
En als op 91, 95 of 96 twee lieve mensen zitten vragen we lief of ze willen ruilenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht het valt wel mee. Groepje van 5 en twee man tegenover elkaar.
Ik hoef niet zo vaak naar het zuiden toequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Rijden nog aardig wat omlopen tussen Den Haag C en Venlo met ICRm, dus misschien loop je ze altijd net mis?
Tussen Holland Spoor en Rotterdam/Schiedam kan je ze wel treffenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo vaak naar het zuiden toe
volgens mij rijden ze in de weekenden veel minderquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Rijden nog aardig wat omlopen tussen Den Haag C en Venlo met ICRm, dus misschien loop je ze altijd net mis?
Dan ga ik het nog eens overwegen om iets eerder de deur uit te stappen en in de tram te blijven zitten of de sprinter naar Den Haag Hollands Spoor te pakken vanaf Moerwijk, en zo door naar Rotterdam Centraalquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Tussen Holland Spoor en Rotterdam/Schiedam kan je ze wel treffen
Lelystad-Almere Buiten. Dus dat is maar een heel klein stukje Hanze- (of eigenlijk Flevolijn). En ook nog eens het stuk wat volslagen verbaggerd is door prachtig teamwork van NS en Connexxionquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef Zyron het volgende:
Reist iemand hier dagelijks over de Hanzelijn? Ik ben voor school bezig met een artikel erover en alle hulp is welkom..
In eerste instantie wist degene achter de balie me niet eens te garanderen dat we in hetzelfde rijtuig zouden komen te zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was het beste wat mogelijk was? Geloof er de bliksem van
Wat een flauwekul zeg. We hebben het nou niet bepaald over de populairste trein aan deze kant van de dampkring, of welquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
In eerste instantie wist degene achter de balie me niet eens te garanderen dat we in hetzelfde rijtuig zouden komen te zitten.
Maar die boekingsmodule kan je toch niet zeggen welke stoelen je wilt hebben? Dat zien ze toch pas 'achteraf'?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg. We hebben het nou niet bepaald over de populairste trein aan deze kant van de dampkring, of wel
Werkt dat ook zo bij Thalys?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar die boekingsmodule kan je toch niet zeggen welke stoelen je wilt hebben? Dat zien ze toch pas 'achteraf'?
Ja, zo incompatibel is dat systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |