Zodat je tenminste snel kan controleren dat ns.nl er weer uit ligtquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is gelukkig ook positief nieuws, want Arriva heeft in al haar treinen in Noord-Nederland wifi geīnstalleerd en vanaf vandaag zou dat gratis internet beschikbaar moeten zijn
Snelheid ligt inmiddels al op 0.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 11:59:50GEEN #Fyra verkeer tussen Bxl en A’dam meer tot nader berichtReizigers met relatie 45xx tot A’penVanaf A’pen bussen tot Breda#nmbs reageer retweet
Lijkt erop alsof al het materieel defect is...quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef b2py het volgende:
Snelheid ligt inmiddels al op 0.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 11:59:50GEEN #Fyra verkeer tussen Bxl en A’dam meer tot nader berichtReizigers met relatie 45xx tot A’penVanaf A’pen bussen tot Breda#nmbs reageer retweet
de norm is waarschijnlijk dat er geen meltdown is, maar op een aantal knooppunten verloopt het gewoon nog steeds niet soepelquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef bork het volgende:
Wat is tegenwoordig de norm? citaat NS-woordvoerder "alles rijdt"
http://www.zie.nl/video/a(...)terweer/m1nz7hxf1bvc![]()
![]()
Ja hoor, wij welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef b2py het volgende:
Ik hoop dat de 26e wel gereden kan worden, zou dat niet geregeld kunnen worden dat onze trein wel gereden gaat worden? Hebben we niet al zoveel macht?
Goed klote zoiets. Wel al die tijd mensen hoop geven dat er gedeeltelijk half misschien iets rijdt, en dan... oh nee toch niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef b2py het volgende:
Alle Nederlandse twitteraccounts die daar wat over zouden willen melden, worden bedreigd denk ik. Met Stappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef b2py het volgende:
Ook wel typerend dat een belgisch twitteraccount over een Nederlands prestigeproject meldt dat het hele verkeer is stilgelegd..
Dan ga ik mooi naar Frieslandquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef dennistd het volgende:
Alles leuk en aardig met die elfstedentocht, maar toch hopelijk niet de 26e..
Gelukkig ligt er ook nog een hoop asfalt tussen Rotterdam en Antwerpenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef James1988 het volgende:
Die kaartjes zijn supersavers, die zijn niet terugbetaalbaar. Behalve als er stront aan de knikker is dan
De reden voor het geheel stilleggen van het Fyra-verkeer zou kunnen komen doordat nog voor het middaguur 2 (!) V250's stuk zijn gegaan: trein 9221 (Brussel V 11:18) is niet verder gekomen dan Antwerpen, 9228 (Amsterdam V 10:41) is niet verder gekomen dan Rotterdam.
neuh. er ligt amper ijs in de meren en grote vaarten, dus met mazzel kan ie pas rond de 31e worden gehouden, als de tocht al doorgaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef dennistd het volgende:
Alles leuk en aardig met die elfstedentocht, maar toch hopelijk niet de 26e..
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 17-01-2013 om 13:25:29#Fyra Amsterdam-Brussel rijdt niet. De treinen kunnen niet tegen de winterse omstandigheden. reageer retweet
daar rijden klassieke motorstellen (Luik-Aken)quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik zal volgende week dinsdag eens kijken.
Ah, de V250 doet een SLeT'jequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef _serial_ het volgende:
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 17-01-2013 om 13:25:29#Fyra Amsterdam-Brussel rijdt niet. De treinen kunnen niet tegen de winterse omstandigheden. reageer retweet
Wat denk jij? Wij betalen voor een dienst, die dienst wordt niet geleverd. Wij krijgen dan dus ons geld terug, dat is heel eenvoudig. Of zo'n kaartje nou supersaver heet of piet of kees of jaap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef James1988 het volgende:
Die kaartjes zijn supersavers, die zijn niet terugbetaalbaar. Behalve als er stront aan de knikker is dan
Of in elk geval gratis omgeboekt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk jij? Wij betalen voor een dienst, die dienst wordt niet geleverd. Wij krijgen dan dus ons geld terug, dat is heel eenvoudig. Of zo'n kaartje nou supersaver heet of piet of kees of jaap.
Dat weet ik wel, maar ik weet niet of het gerenoveerde varianten zijn (zoals die inmiddels naar Maastricht kachelen) of nog altijd van die antieke apparaten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef greavy het volgende:
[..]
daar rijden klassieke motorstellen (Luik-Aken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |