SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Grappig hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
NWS / Amerikaan besteedt baan uit aan Chinezen en kijkt kattenfilmpjes..
Briljant, wel.
Varkensfiletlapjes? Varkenhaas? Wat is dezequote:Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit,
bestaande uit tournedos, varkenshaas,
varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
NWS / Amerikaan besteedt baan uit aan Chinezen en kijkt kattenfilmpjes..
Briljant, wel.
Ik bewonder pickup artists. Zij kunnen iets wat (vrijwel) alle mannen ook zouden willen kunnen. Door hun gedrag aandachtig te bestuderen wil ik zelf een hogere rotsblok bereiken. Ik besef wel dat fysieke eigenschappen een groot deel van je succes bepalen, maar ik denk dat vaardigheden ook een aanzienlijke rol spelen. Mijn doel is om mijn maximale versierpotentie te bereiken, maar die nooit toe te passen. Het spelletje beheersen is afdoende.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Saties het volgende:
[..]
Haha had je dan echt verwacht wat aan die documentaire te hebben? Ik moest wel lachen om hoe die coaches bepaalde situaties naspeelden. Bijvoorbeeld dat staren naar vrouwen en niks over honden weten. Vooral met die vrouwelijke coach. n jongen deed het meteen goed en die ander moest echt even oefenen en uiteindelijk zag het er nog niet uit. Vraag me af wat die vrouw van binnen dacht. Het paste ook totaal niet bij hem, die manier van praten. En met snel praten bedoel je dus dit stukje, toen met die vrouwelijke coach?
Ik vond het dus vooral grappig. Die jongen/man met zwart haar.
Ook mijn favoriete ECS-inzending.quote:
Die hebben vrij!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan ga je toch lekker naar de (con)rector?
En wat heb jij daarop gezegd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Damn, Weer gezellige mensen vandaag in de trein"flikker op naar je eigen land, vuile smeerlap"
Coolquote:
En wat zei jij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Damn, Weer gezellige mensen vandaag in de trein"flikker op naar je eigen land, vuile smeerlap"
TvPquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bilge het volgende:
In het verleden beweerden sommige users dat het Turkse leger vrijwel alle wapens importeert en niets zelf produceert. Dat klopt niet. 54% van alle defensiebehoeften wordt in eigen land geproduceerd. Voor 1973 werd vrijwel alles gemporteerd, maar na de inval op Cyprus legden Westerse landen een wapenembargo op, waarna Turkije wel onafhankelijker moest worden. In 2003 (toen de AKP aan de macht kwam) werd 25% van alle defensiebehoeften lokaal voorzien, nu dus 54%. Dat is een enorme verbetering, maar vergeleken met Frankrijk (90%), Engeland (85%), Duitsland (80%), Israel (79%) en Zuid-Korea (75%) toch vrij laag.
De voordelen van inheemse productie: onafhankelijkheid, andere landen kunnen je niet straffen met een embargo; het geld blijft in eigen land en je maakt winst door export; ontwikkelde technologin kunnen ook voor civiele doeleinden toegepast worden.
Bij mij gebeurdquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:32 schreef xminator het volgende:
Nieuwe hobby spotted facebook paginas![]()
Mensen zomaar spotten en blij maken
Je hebt gelijk met de voordelen die je opsomt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bilge het volgende:
In het verleden beweerden sommige users dat het Turkse leger vrijwel alle wapens importeert en niets zelf produceert. Dat klopt niet. 54% van alle defensiebehoeften wordt in eigen land geproduceerd. Voor 1973 werd vrijwel alles gemporteerd, maar na de inval op Cyprus legden Westerse landen een wapenembargo op, waarna Turkije wel onafhankelijker moest worden. In 2003 (toen de AKP aan de macht kwam) werd 25% van alle defensiebehoeften lokaal voorzien, nu dus 54%. Dat is een enorme verbetering, maar vergeleken met Frankrijk (90%), Engeland (85%), Duitsland (80%), Israel (79%) en Zuid-Korea (75%) toch vrij laag.
De voordelen van inheemse productie: onafhankelijkheid, andere landen kunnen je niet straffen met een embargo; het geld blijft in eigen land en je maakt winst door export; ontwikkelde technologin kunnen ook voor civiele doeleinden toegepast worden.
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand van het schoolbestuur op school is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Die hebben vrij!!!!!
Moet ik aansteker in me vuist doen?
ik wou hem vollop terugbleren, maar het enigste wat ik zei was: "nounou, dat kan ook wel anders hoor"quote:
Ben heelhuids de dag doorgekomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand van het schoolbestuur op school is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik weet niet of mijn 2 katten dat ook tof vindenHad er nog nooit van gehoord, zag het van de week op Facebook, maar ben gelijk verliefd. Beestje komt uit Australi, en is in feite een klein soort kangoeroe, aldus de Wiki.
Vanwege zijn lieve uiterlijk en vriendelijk gedrag wordt het ook wel het vrolijkste diertje ter wereld genoemd.
Maar zeg nou zelf, dit diertje is toch gewoon te cute!
Ik zag net dat hij ziek was op het nieuws en tijdens de uitzending kwam het bericht binnen dat hij was overleden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:54 schreef Julis het volgende:
Hmmm. Allah rahmet eylesin. Zo opeens voor mijn gevoel.
Het is dat ik het hier lees, anders zou ik het nooit geweten hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik was in shock vanochtend, had het totaal niet verwacht. Later bleek hij nog te leven maar nu is het zover.
Dat dus.quote:Ik kan niet zeggen dat ik van hem hield, maar had veel respect voor hem, zijn documentaires zijn een schat waard, was een grote journalist.
RIP
Waarom is ze een held danquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef mpgooglecahe het volgende:
Free Palestina.
Turkse man van 75 die de Palestijnse held ontmoet in Turkije:
Daar heb je zelf voor gekozen. In mijn tijd was muziek op het vwo alleen in de eerste klas verplicht. Voor het tweede en derde jaar moest ik n van de KCV-vakken kiezen: drama, beeldende vorming, muziek en tekenen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef fb12fb12 het volgende:
Muziek is echt een klotevak wat moet je met noten leren en muziekinstrimenten herkennen bullshit
Ik kon er zelf niet voor kiezen. Is een halfjaarsvak hierna heb ik drama en techniek in plaats van beeldende vorming(:r) en als ik dit verkloot sta ik een onvoldoende tot het einde van het jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen. In mijn tijd was muziek op het vwo alleen in de eerste klas verplicht. Voor het tweede en derde jaar moest ik n van de KCV-vakken kiezen: drama, beeldende vorming, muziek en tekenen.
Een lekker wrap met kipfilet en groenten (kipfilet gebakken in chili saus met een klein stukje chinese peper)quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten of gaan jullie eten?
Zometeen aardappelen en kip uit de oven...
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten of gaan jullie eten?
Zometeen aardappelen en kip uit de oven...
Is die kipcorn wel halal?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Hele dag nog niets gegeten, zit nog in de trein had net een wisselstoring dus nog een extra half uur vertraging.. Zo denk (wanneer ik arriveer)patatje zonder met kipcorn of kaassoufle afhalen. Geen zin om boodschappen nog te doen, koken en afwas.
Maar als moslim zijnde ben je niet verplicht tot besnijdenis (staat niet in koran).quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Omdat ik moslim ben en het is hyginisch
Is koeltoerquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar als moslim zijnde ben je niet verplicht tot besnijdenis (staat niet in koran).
Ben het zelf ook, dat wel.
Jep uit oogpunt van hygiene en bijv. vermindering op kans prostaatkanker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
Had je het gedaan als je nog niet besneden was?
Het was ook lekker. Wel een beetje pikant, maar dat kwam door de kruiden ("kruidenmix kip pikant").quote:
Hmm, ook niet ontbeten?quote:Hele dag nog niets gegeten, zit nog in de trein had net een wisselstoring dus nog een extra half uur vertraging.. Zo denk (wanneer ik arriveer)patatje zonder met kipcorn of kaassoufle afhalen. Geen zin om boodschappen nog te doen, koken en afwas.
Leeftijd was volgens mij 2,3 of 4 en ik heb een sunnet dugune gehad ja lekker goudquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef xminator het volgende:
Sunnet dugunu yaptilarmi? Op welke leeftijd?
Hehe, zo een foutje had ik destijds ook gemaakt.. Lekker pikant lekker veel kruiden. Was iets te pikantquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was ook lekker. Wel een beetje pikant, maar dat kwam door de kruiden ("kruidenmix kip pikant").
Dit was mijn eerste poging.Wellicht dat het in de toekomst nog lekkerder wordt.
[..]
Hmm, ook niet ontbeten?
Trouwens: aangepaste dienstregeling!![]()
Wat herinner je er nog van? Ik weet dat ik slaap kreeg en naar huis wilde gaan om 22.00 alquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Leeftijd was volgens mij 2,3 of 4 en ik heb een sunnet dugune gehad ja lekker goud
Ik herinner me nog dat ik op een groot bed lag en dat mensen aan het dansen waren me vrienden van daar zaten op het bed en ik had allemaal gouden dingen, ik dacht vroeger dat het bullshit was maar nu zie ik er wel waarde inquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat herinner je er nog van? Ik weet dat ik slaap kreeg en naar huis wilde gaan om 22.00 al.
Zijn dit je foto's van toen je besneden werd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef zarGon het volgende:
Sunnetfoto's!
[ afbeelding ]
Had even snel een screenshot gemaakt van (oude) foto's ooit, dus daarom slechte kwaliteit. Als jullie meedoen maak ik ook betere foto's!
Erna.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn dit je foto's van toen je besneden werd?
Baas. Ik herinner het mij als de dag van gister. Ik lag op de bank onder een deken en moest huilen terwijl ik mijn moeder vroeg waarom ze een stukje van mijn piemel weggehaald hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erna.
Even kijken of ik het fotoalbum kan vinden.
Het is of 1 maart of 8 maart (zelfde aantal mensen beschikbaar). De keus is aan jullie. Als jullie niet kiezen, dan wordt het gewoon 1 maart (2013).quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lieve foto's, zG
Sylvesterrr, wat weet je al over de meetdatum?
Oneens. Vanuit economisch perspectief is kwantiteit sowieso belangrijker dan kwaliteit. Vanuit militair perspectief zou je denken dat kwaliteit belangrijker is, maar ook daar twijfel ik over. Je hebt niets aan high-tech spullen zoals stealth-gevechtsvliegtuigen als je simpele zaken als kerosine of landingsbanen mist. Stel dat Turkije en Griekenland oorlog voeren en dat een Turkse spion met een simpele snoeischaar de energietoevoer naar het Griekse militaire hoofdkwartier verbreekt, waardoor zij hun piloten niet meer kunnen aansturen, of dat we een Griekse brug ontploffen die de enige route vormde voor Griekse tanks: dan heb je niets aan kwaliteit. Kwalitatieve wapens zijn op zich zelf genomen nutteloos. Je bent als leger zo sterk als je zwakste schakel (netzoals computers).quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Mercan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met de voordelen die je opsomt.
Maar wat binnen deze sector van belang is, is kwaliteit en niet kwantiteit.
Voor geavanceerde wapens is Turkije helaas nog steeds afhankelijk van het buitenland (westen), een voorbeeld zijn de patriot raketten.
Je bouwt toch een band op met journalisten als ze iedere dag je woonkamer bezoeken. Ik vond het een sympathieke man, zonde.quote:
Net een padisah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef zarGon het volgende:
Sunnetfoto's!
[ afbeelding ]
Had even snel een screenshot gemaakt van (oude) foto's ooit, dus daarom slechte kwaliteit. Als jullie meedoen maak ik ook betere foto's!
Thnx voor het regelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is of 1 maart of 8 maart (zelfde aantal mensen beschikbaar). De keus is aan jullie. Als jullie niet kiezen, dan wordt het gewoon 1 maart (2013).
Ik heb trouwens contact gehad met Dok 99. Er wordt geadviseerd om bij het reserveren het maximum aantal deelnemers door te geven. Tot uiterlijk twee dagen van tevoren kan ik het aantal deelnemers naar beneden bijstellen. Extra deelnemers kan ook, ze kunnen dan echter niet garanderen dat er voldoende plaats is.
Mijn voorstel: als je wil komen (of nog twijfelt whatever), geef dit dan aan mij door. Uiterlijk maandag in de week van de meet (28 februari of 4 maart) verwacht ik dan van iedereen weer een bevestiging. De reservering laat ik dan aanpassen op het aantal bevestigingen dat ik heb ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als hij stuk gaat heb je wss geen garantie, maar voor die prijs lach je daar alleen om.
Het mooist vind ik de Oppo Find 5, maar die is wel wat duurder met ~375 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet in een eindeloze wellus, niettus discussie raken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Oneens. Vanuit economisch perspectief is kwantiteit sowieso belangrijker dan kwaliteit. Vanuit militair perspectief zou je denken dat kwaliteit belangrijker is, maar ook daar twijfel ik over. Je hebt niets aan high-tech spullen zoals stealth-gevechtsvliegtuigen als je simpele zaken als kerosine of landingsbanen mist. Stel dat Turkije en Griekenland oorlog voeren en dat een Turkse spion met een simpele snoeischaar de energietoevoer naar het Griekse militaire hoofdkwartier verbreekt, waardoor zij hun piloten niet meer kunnen aansturen, of dat we een Griekse brug ontploffen die de enige route vormde voor Griekse tanks: dan heb je niets aan kwaliteit. Kwalitatieve wapens zijn op zich zelf genomen nutteloos. Je bent als leger zo sterk als je zwakste schakel (netzoals computers).
Daarnaast vergen kwalitatieve wapens veel geld. Met datzelfde geld kun je wellicht meer zwakkere wapens verkrijgen, die tezamen weer sterker kunnen zijn dan de weinige sterkere wapens.
Tot slot: Turkije produceert ook een hoop kwalitatieve wapens: van uav's tot tanks, van gevechtsheli's tot gevechtsboten. Dus zelfs als kwaliteit boven kwantiteit gaat, is je kritiek onterecht.
Je hebt het niet goed, sinds 2010 is het Turkse onderwijsbudget hoger dan het defensiebudget.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik wil niet in een eindeloze wellus, niettus discussie raken.
De voorbeelden die jij noemt zijn wel erg Rambo/MacGyver achtig, niet echt realistisch te noemen.
Het streven naar technologische ontwikkeling heeft veel bijkomende voordelen die gebruikt kunnen worden in ons dagelijks leven (denk bijvoorbeeld aan de ruimtevaart).
Stilstaan is achteruitgaan!
Ander punt.
Als ik het goed heb is het budget voor defensie groter is dan het budget voor onderwijs.
Wat is het nut om als NAVO lidstaat zn groot budget te hebben?
Een aanval op n is een aanval op allen, is het credo van de NAVO.
Ik zou zeggen, investeer in onderwijs!!
Als we elkaar gaan beoordelen op de avatar, dan kan ik jou ook niet meer serieus nemen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed, sinds 2010 is het Turkse onderwijsbudget hoger dan het defensiebudget.
Dat iemand met jouw avatar vertrouwt op de NAVO.De gemaakte afspraken en juridische regels zeggen niet zo veel. Tijdens de Irak-oorlog stond continentaal-Europa recht tegenover GB/USA. De NAVO is maar een samenwerkingsverband. Met Grieken, Armenen, Koerden en Israeliers die openlijk op Turks grondgebied azen lijkt het me wel zo verstandig om flink te investeren in het leger.
Dat zou ik niet herhalen als ik jou was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Mercan het volgende:
[..]
Als we elkaar gaan beoordelen op de avatar, dan kan ik jou ook niet meer serieus nemen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat zou ik niet herhalen als ik jou was.
Heb het proberen te kijken toen op tv, maar was echt niet te volgen.quote:
Kirca blijft echt wel een van de beste in wat hij deed/doet. Moet altijd hard lachen om zijn sketches.quote:
Zegt hij echt yolo op 0.38quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef Mercan het volgende:
Deze al gezien?
http://nos.nl/artikel/463688-van-baalen-bij-mislukte-aanslag.html
Turkse politici willen de man vermoorden op het eind.
Na dat "yolo" zegt hij volgens mij birakin beni.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij "Ne oldu?".
Klopt. De omstanders zijn ook goed aan het schelden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Na dat "yolo" zegt hij volgens mij birakin beni.
Mjaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. De omstanders zijn ook goed aan het schelden.
Misschien was het niet de bedoeling om hem te doden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Hij zet die pipa op zijn hoofd maar schiet niet?????????????????
Goedkope wapen, hij bleef duidelijk haken, waarbij de aanvaller opnieuw wilde herladen, zag je zijn "OH SHIT"-gezicht niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Hij zet die pipa op zijn hoofd maar schiet niet?????????????????
Ik kijk op een 5 bij 5 cm scherm natuurlijk zie ik hem nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goedkope wapen, hij bleef duidelijk haken, waarbij de aanvaller opnieuw wilde herladen, zag je zijn "OH SHIT"-gezicht niet?
Waarom zette hij die pistool op z'n hoofd danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:30 schreef Mercan het volgende:
[..]
Misschien was het niet de bedoeling om hem te doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljante Japanners.
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Kan iemand dit even goed belichten wat er aan de hand is?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef Mercan het volgende:
Wisten jullie dit?
Rakı, Amerikalı'nın.
Finansbank Yunanlı'nın ...
Oyakbank Hollandalı'nın.
Denizbank Belikalı'nın.
Trkiye Finans Kuveytli'nin.
TEB Fransız'ın.
Cbank İsrailli'nin.
MNG Bank Lbnanlı'nın.
Alternatif Bank Yunanlı'nın.
Dışbank Hollandalı'nın.
Şekerbank Kazak'ın.
Yapı Kredi'nin yarısı İtalyan'ın.
Turkcell'in yarısı Finli'nin Rus'un.
Beymen'in yarısı Amerikalı'nın.
Enerjisa'nın yar ısı Avusturyalı'nı n.
Garanti'nin yarısı Amerikalı'nın.
Eczacıbaşı İla, ek'in.
İzocam, Fransız'ın.
TGRT (Fox) Amerikalı'nın.
Demirdkm Alman'ın.
Dktaş Fransız'ın.
Sper FM Kanadalı'nın.
Sadece 4,5 yıl nce hepsi TRKt.
Een groot deel van de familie van m'n vaderskant (incl. mijn broers) is voor MHP. Serieus, Erdogan kan niets goed doen in hun ogen.quote:
Hier is een TCC(Turks Cultureel Centrum) een game-area/tv kijken/chillen/nargile spot geworden er hangen rond de 6 tv's 6 PS3's 15 computers enz. Terwijl daar eerst mensen heeen gingen om te namaz gilmak nu alleen voor lolquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Hebben jullie weleens een Turks Cultureel Centrum bezocht? Vroeger ging ik best vaak naar het Turks Cultureel Centrum Nijmegen, voornamelijk om voetbal te kijken.
Zoals die aam de Zeeburgerdijk in Amsterdam? Heb ik weleens eten gekochtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Hebben jullie weleens een Turks Cultureel Centrum bezocht? Vroeger ging ik best vaak naar het Turks Cultureel Centrum Nijmegen, voornamelijk om voetbal te kijken.
Ulu Cami.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoals die aam de Zeeburgerdijk in Amsterdam? Heb ik weleens eten gekocht
Youtube. Iemand had hem er helemaal opgegooid. Iemand bood trouwens op Fok! aan om naar Django te gaan in EHV als iemand wil.quote:
Hehehe, zag dat die op youtube stond.. Kon je beter downloaden in high-res.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Youtube. Iemand had hem er helemaal opgegooid. Iemand bood trouwens op Fok! aan om naar Django te gaan in EHV als iemand wil.
Die mensen kunnen wel leven met 1 ticket minderquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, zag dat die op youtube stond.. Kon je beter downloaden in high-res.
Ik ga hem gewoon in de bioscoop bekijken, zodat de personen die hieraan bijgedragen hebben hun brood kunnen verdienen.
Ik ga hem ook nog zien in de bios danquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, zag dat die op youtube stond.. Kon je beter downloaden in high-res.
Ik ga hem gewoon in de bioscoop bekijken, zodat de personen die hieraan bijgedragen hebben hun brood kunnen verdienen.
Is dat nou echt een broeinest van grijze wolven? heb daar niks van gezien eigenlijk, ook geen mannen met kenmerkende snorren.quote:
Celal Ile Ceren. Lijkt wel op recep ivedik, zelfde persoon. Je hebt wel wat grappige momenten er tussen, draait nu in de bios!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Wanneer komt Recep Ivedik 4 uit?
Meh, zou het niet weten.. Van de paar keer dat ik daar doner ben wezen halen heb ik niets gemerkt eigenlijk. Politieagenten enzo halen daar ook altijd broodjes donerquote:Op maandag 21 januari 2013 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is dat nou echt een broeinest van grijze wolven? heb daar niks van gezien eigenlijk, ook geen mannen met kenmerkende snorren.
Precies, ik blijf er ook gewoon komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:42 schreef xminator het volgende:
Meh, zou het niet weten.. Van de paar keer dat ik daar doner ben wezen halen heb ik niets gemerkt eigenlijk. Politieagenten enzo halen daar ook altijd broodjes doner![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-was-een-stunt.dhtmlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:36 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom zette hij die pistool op z'n hoofd dan
Wie ben jij?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Wanneer komt Recep Ivedik 4 uit?
Ik snap even niet waarom een radio- en tv-zender, verscheidene banken en drank staatseigendom zouden moeten zijn. Kijk, bij belangrijke zaken (zoals gezondheidszorg en 'water') wil ik betrouwbaarheid, dus heb ik liever dat de staat de eigenaar is. De rest (het merendeel) is gewoon een bedrijf, dus waarom moet de staat zich daarmee bezighouden?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef Mercan het volgende:
Wisten jullie dit?
Rakı, Amerikalı'nın.
Finansbank Yunanlı'nın ...
Oyakbank Hollandalı'nın.
Denizbank Belikalı'nın.
Trkiye Finans Kuveytli'nin.
TEB Fransız'ın.
Cbank İsrailli'nin.
MNG Bank Lbnanlı'nın.
Alternatif Bank Yunanlı'nın.
Dışbank Hollandalı'nın.
Şekerbank Kazak'ın.
Yapı Kredi'nin yarısı İtalyan'ın.
Turkcell'in yarısı Finli'nin Rus'un.
Beymen'in yarısı Amerikalı'nın.
Enerjisa'nın yar ısı Avusturyalı'nı n.
Garanti'nin yarısı Amerikalı'nın.
Eczacıbaşı İla, ek'in.
İzocam, Fransız'ın.
TGRT (Fox) Amerikalı'nın.
Demirdkm Alman'ın.
Dktaş Fransız'ın.
Sper FM Kanadalı'nın.
Sadece 4,5 yıl nce hepsi TRKt.
niet te vergeten dat al die banken en bedrijven onder zeer strenge toezichtsregels staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap even niet waarom een radio- en tv-zender, verscheidene banken en drank staatseigendom zouden moeten zijn. Kijk, bij belangrijke zaken (zoals gezondheidszorg en 'water') wil ik betrouwbaarheid, dus heb ik liever dat de staat de eigenaar is. De rest (het merendeel) is gewoon een bedrijf, dus waarom moet de staat zich daarmee bezighouden?
Wat is het echte probleem nou? Wat voor nut had het Turks zijn van die bedrijven voor Turkije 4,5 jaar geleden?
Bilge, kom erin!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap even niet waarom een radio- en tv-zender, verscheidene banken en drank staatseigendom zouden moeten zijn. Kijk, bij belangrijke zaken (zoals gezondheidszorg en 'water') wil ik betrouwbaarheid, dus heb ik liever dat de staat de eigenaar is. De rest (het merendeel) is gewoon een bedrijf, dus waarom moet de staat zich daarmee bezighouden?
Wat is het echte probleem nou? Wat voor nut had het Turks zijn van die bedrijven voor Turkije 4,5 jaar geleden?
Alle banken? Er zijn staatsbanken (o.a. Ziraat Bankası en Halk Bankası), dus/maar wat is het nut om alle of het merendeel van de banken als staatsbank te hebben? (Sowieso was het bankensysteem in het verleden zwak, volgens mij is dat nu heel wat sterker.)quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Mercan het volgende:
[..]
Bilge, kom erin!
Leg ff uit wat de voordelen zijn van het in eigen beheer houden van zaken als banken en media bedrijven.
Het overgrote deel van die lijst bestaat uit banken. Ook nog eens de 'grotere' banken volgens mij. Ik bedoel dus niet letterlijk alle banken, maar 'alle' als in 'men' (meer in de algemene zin, dus).quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "alle" banken.
quote:
Goede manier van discussievoeren hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Mercan het volgende:
[..]
Bilge, kom erin!
Leg ff uit wat de voordelen zijn van het in eigen beheer houden van zaken als banken en media bedrijven.
Dit soort onderwerpen eindigen altijd in wellus, nietus.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Goede manier van discussievoeren hoor.
Leg zelf dan even hoe het zit volgens jou.
Laten we het toch maar eens proberen. Als het aankomt bij een welles/nietus stop ik, beloofd.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dit soort onderwerpen eindigen altijd in wellus, nietus.
Maar waarom dan precies? Dat zeg je er niet bij. Wat is het probleem om TGRT bijvoorbeeld te privatiseren? Er zijn zoveel andere kanalen die in Turkse handen zijn. Waarom is het nou noemenswaardig dat een Amerikaans bedrijf een tv-zender in handen heeft? Hetzelfde geldt voor die ene radiozender.quote:Ik zag het voorbij komen en verbaasde me in het aantal en soort bedrijven.
En dacht dat deel ik ff hier met mijn landgenoten
Andere keer, tijdgebrek.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we het toch maar eens proberen. Als het aankomt bij een welles/nietus stop ik, beloofd.
[..]
Maar waarom dan precies? Dat zeg je er niet bij. Wat is het probleem om TGRT bijvoorbeeld te privatiseren? Er zijn zoveel andere kanalen die in Turkse handen zijn. Waarom is het nou noemenswaardig dat een Amerikaans bedrijf een tv-zender in handen heeft? Hetzelfde geldt voor die ene radiozender.
We zouden het alleen maar toejuichen als een Turk een radio- of tv-zender zou (over)kopen in Nederland. Waarom dan wel (als Nederlander) en nu niet (als Turk)?
Zou er zangles voor honden bestaan? Zoja, een goede kandidaat...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:23 schreef xminator het volgende:
Ik weet dat niet maar laptop is wel kaduuk
Cemile Kuraquote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef xminator het volgende:
Turken die Jamiroquai proberen uit te spreken![]()
!
Net zo irritant als in een woningbouwkrot in Nederland wonen en aldoor opscheppen over vermeende rijkdom in Toerkai, vermeende villa dit dat allesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef fb12fb12 het volgende:
Kinderen met zehna rijke ouders die stoer doen met hun iphone 5 op 15 jarige leeftijd en zogenaamde echte polo shit=irritant
Maar de realitiet is dat ik er niet mee loop te pronken zoals zij doen voorbeeld: hey ik heb nieuwe iphone5 gekregen, oke Volgende dag: wist je al ik heb nieuwe polo jas, oke Next day: wist je al ik heb een scooter . Okequote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Net zo irritant als in een woningbouwkrot in Nederland wonen en aldoor opscheppen over vermeende rijkdom in Toerkai, vermeende villa dit dat alles
Klaagbaak 3.0 en haan33 + verzintopics mogen nietquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef xminator het volgende:
Is dit tegenwoordig klaagbaak geworden?
En dan zijn die scooter, polo en phone nog allemaal eigenlijk in de leen ookquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maar de realitiet is dat ik er niet mee loop te pronken zoals zij doen voorbeeld: hey ik heb nieuwe iphone5 gekregen, oke Volgende dag: wist je al ik heb nieuwe polo jas, oke Next day: wist je al ik heb een scooter . Oke
Je moet meer van zulke mensen hebben, lang leven kapitalisme.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan zijn die scooter, polo en phone nog allemaal eigenlijk in de leen ook
KLB 3.0? Wat is een haan33?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Klaagbaak 3.0 en haan33 + verzintopics mogen niet
Nope die pappie betaalt alles voor hem hij heeft soms gewoon 170 euro cash bij en koopt ook gewoon veel dingen elke dagquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan zijn die scooter, polo en phone nog allemaal eigenlijk in de leen ook
Het is wel beter voor het milieu ookquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Je moet meer van zulke mensen hebben, lang leven kapitalisme.
Niet lullen maar vullen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Tam ayisin ha ik zie je vaak posten in klb he
Ik hoef dat gejank van nederlanders niet te zienquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is wel beter voor het milieu ook![]()
Helaas heb ik nu geen toegang tot de TV maar morgen kijk ik wel even terug was ze te vertellen hebben over Wes
Nederlanders negeren is het devies en je slechts richten op mensen die Bir in het DNA verankeren dmv daden en een opmerkelijke uitstralingquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoef dat gejank van nederlanders niet te zien
10 toetsen in 5 dagen is tering veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is het harde leven brah, wat zul jij het wel niet lastig hebben.
Yep 10 vakken waarvan 3 gaan veranderen volgend half jaar echt kut teringquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef xminator het volgende:
Hoe ken dat? Heb je wel zoveel vakken
Danke voor deze mededeling om half 11 preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Ozcan Akyol, de befaamde en onder bazen vereerde schrijver, is vanavond bij Pauw&Witteman een gast die duiding geeft en de Hollanders een kijkje geeft in het brein de Turken en hun voorliefde voor het spel met de ronde bal.
Dit ter informatie.
Einde bericht.
Och ik acht het mijn morele plicht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Danke voor deze mededeling om half 11 precies
Je enige morele plicht is akserlikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Och ik acht het mijn morele plicht.
Senin de *begint verder te lerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Bilge het volgende:
Welkom Turquaz!
*verstopt vrouw, kinderen en schaap*
Bu arada mevlit kandiliniz kutlu olsun.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Senin de *begint verder te leren
*gniffelquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Bilge het volgende:
Welkom Turquaz!
*verstopt vrouw, kinderen en schaap*
Bu arada mevlit kandiliniz kutlu olsun.
Ik heb gewoon fucking veel woorden geleerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Je ne comprends pas.
Je ne parle pas franais.
Twee geweldige zinnen om tegen enkele Franse debielen te zeggen.
Fuck frans en duitsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Frans vond ik trs facile wat betreft vocabulaire en grammatica. Spreek-, tekst- en luistervaardigheid daarentegen...Idem voor Duits.
Iedereen heeft elkaar een tijdje niet gesproken volgens mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Heeeeeey jfm, jou heb ik ook lang niet meer gesproken
Ey G waarom ben je zo afwezig hier swaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen heeft elkaar een tijdje niet gesproken volgens mij.
Januari... drukke maand. Merk zelf dat de afgelopen drie dagen wazig waren, d.w.z. dat ik er niet veel van heb gevoeld eigenlijk. Het leek wel werk, thuis, werk, thuis.. De dagen lijken zo kort te duren.
Cool story, bro.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef zarGon het volgende:
Vanochtend in gedachten gezonken toen ik in de metro zat. Moest denken aan de film Berlin Kaplanı, waarin het verhaal van een Turks Duitse bokser wordt verteld.
Op een gegeven moment is er dus een bokswedstrijd in de film en hoor je dus ook de (Turkse) bokscommentator. Goed, ik vroeg me af of ik die stem niet eerder heb gehoord (ja, tijden nadat ik de film heb gezien), want die stem kwam me bekend voor. Volgens mij was de commentator uit de film een echte commentator.
En toen viel me op dat ik het (Turkse) woord "aparkat" vaak heb gehoord bij bokswedstrijden. En toen besefte ik dat 'aparkat' het Turkse equivalent is van het Engelse "uppercut". En tooooeeen sprak ik het woord 'aparkat' minimaal 5 keer uit..
Man man man, wat spannend.
Hoogtepunt van mijn ochtend!quote:
Eigenlijk Koerdischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Ozcan Akyol, de befaamde en onder bazen vereerde schrijver, is vanavond bij Pauw&Witteman een gast die duiding geeft en de Hollanders een kijkje geeft in het brein de Turken en hun voorliefde voor het spel met de ronde bal.
Dit ter informatie.
Einde bericht.
Er was vandaag op mijn school geneukt en ook opgenomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn ochtend!
Jij nog leuke avonturen die je als student hebt meegemaakt die je met ons wil delen?
Opgenomen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Er was vandaag op mijn school geneukt en ook opgenomenin de WC
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Er was vandaag op mijn school geneukt en ook opgenomenin de WC
Nou yavuz laat ik het zo uitleggen: 1 jongen moest zijn seksuele frustatie uiten op zijn vriendin dus hij stopt zijn brandweerslang in haar vagina en dat werd door een mobiele telefoon met camre functie opgenomen door iemand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opgenomen?.
Hoe en wat precies?.
Deze mannetje weeeeeeet swaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
Middelbare school
![]()
![]()
![]()
Dan toch nicht![]()
Beter dan de Nederlandse manier. 'Jij gamet' botst met mijn taalgevoel. Je schrijft toch ook niet 'jij lopet'? Ook zoiets eigenaardigs: buitenlandse woorden letterlijk overnemen en ook op zijn buitenlands uitspreken. Bureau en trottoir bijvoorbeeld. Maak daar lekker buro en trotwaar van. Als lezers steeds moeten nadenken over de juiste uitspraak, kost dat denkkracht en tijd die ze veel beter aan de inhoud konden schenken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef xminator het volgende:
Kurye (Courrier)
Envanter (Inventory)
![]()
Btw. Kut simyod
Turks!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik vind de Turkse incorporatiemethode van buitenlandse woorden logischer.
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turks!. Lezen wat er staat en schrijven wat je hoort! Zulks prachtig.
Dat zal eerder falen als een baas worden denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morgen tentamen.
Deze muziek tijdens het leren deze nacht:
#lerenalseenbaas
Belastingrecht vrind, die stof eet ik met gemak op. Eigenwoningschuld, box1,2,3 enzo jeweetzlfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zal eerder falen als een baas worden denk ik.
Good luck son!
Oh, dat hoef je niet eens te leren dan laaaaa. Belastingbundel erbij toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Belastingrecht vrind, die stof eet ik met gemak op. Eigenwoningschuld, box1,2,3 enzo jeweetzlf
Nee, ik las reel..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
'Rachel' als naam aan je dochter geven..
(Je las 'raggel', eerlijk zijn!)
Gewoon het hele boek erbijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef xminator het volgende:
dat hoef je niet eens te leren dan laaaaa. Belastingbundel erbij t
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgen bij Dok99 reserveren voor 10 personen. Over een week of 4 zal ik de reservering wel wijzigen ivm af- en aanmeldingen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan een foto van m'n pa?quote:
quote:[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Herkenbaar...quote:[ afbeelding ]
Herkenbaar, gelukkig luisterde m'n ma nog wel naar me.quote:[ afbeelding ]
Dat deed ik ook.quote:[ afbeelding ]
Vreselijk!quote:[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef fb12fb12 het volgende:
WIE HELPT ME MEE MET EEN DDOS AANVAL OP WWW.MOSKNEE.NL???? DRINGEND
Dramaquote:
Het ligt niet aan hun, niemand kan aan jouw niveau tippen. Het moet eenzaam zijn daar aan de top, ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef fb12fb12 het volgende:
KLACHT: STRONTVERVELENDE KINDEREN EN DOMME TANTE'S DIE MIJN NIVEAU NIET AAN KUNNEN
Ja dit is gewoon kut leven er moeten speciale landen komen voor mensen zoals ons. Maar deze zijn echt heel dom bijv, ze hebben over als je om 3 uur snachts gaat vliegen en in turkije om 8 uur turkse tijd aankomt hun dus helemaal in discussie hoe kan dat vorige keer kwamen we om 7 uur etc etc dus ik kwam met 8 uur is nederlandse tijd + 1 uur en hun geloven dat dus nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hun, niemand kan aan jouw niveau tippen. Het moet eenzaam zijn daar aan de top, ik leef met je mee.
Jij lijkt niet op een eckte turkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat vinden jullie van mn rode haar![]()
[ afbeelding ]
Kanye West ken ik natuurlijk, maar ook Little Wayne komt me bekend voor. Kanye West heeft een Armeense vriendin, misschien wilde hij haar wel stangen.quote:
Je vraagt wie dat zijn om een punt te maken, thefuqquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kanye West ken ik natuurlijk, maar ook Little Wayne komt me bekend voor. Kanye West heeft een Armeense vriendin, misschien wilde hij haar wel stangen.
Hoe Turken reageren op buitenlanders die iets positiefs zeggen/ doen in relatie tot Turkije, getuigt dat niet van een minderwaardigheidscomplex? Dat zag je ook bij de transfer van Wesley Sneijder. Tijdens deze Mevlit Kandili vertelde de imam een heel verhaal over het leven van onze profeet, waarna hij een blaadje uit zijn binnenzak haalde en oplas wat Westerse beroemdheden ( zoals Goethe en Bismarck) van Muhammed sav vonden. Ok, Goethe, Bismarck, Sneijder en West zijn heel populair/ goed in hun vakgebied, maar Little Wayne?Kent het Turkse minderwaardigheidscomplex geen grenzen?
Vroeger, toen MTV nog een muziekzender was, woedde een hevige concurrentiestrijd tussen rappers van de Eastside (rip Biggie) en de westside (geen rip, ik geloof dat 2pac ooit terugkomt). Je kon voor de een of voor de ander zijn, maar zij hadden allebei straatcredibiliteit omdat ze het harde leven van de getto in snoeiharde raps uitdrukten. Dan had je ook nog de Wu Tang Clan, maar alles daarbuiten is troep, nep, kinderspel. Als ze in de hood ontdekken dat je naar types als Little Wayne, Bow Wow en Kanye West luistert en hun kleren draagt word je in het beste geval uitgelachen, maar het kan ook fataal zijn. Het veiligst is gewoon ontkennen dat je ze kent.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Je vraagt wie dat zijn om een punt te maken, thefuq.
Leuk! Weer eens wat anders dan de standaardkleurtjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat vinden jullie van mn rode haar![]()
[ afbeelding ]
Jaleesa is een man, weet je nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jij lijkt niet op een eckte turk
Nu jij nogquote:
Jij ook al?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:29 schreef xminator het volgende:
Op pagina 11 is malware gedecteerd dus kan er niet heen gaan...
patrick.fm (waar het plaatje stond) heeft in de afgelopen 90 dagen blijkbaar wat malware verspreid. Om die reden geeft Google Chrome een waarschuwing weer als content van die site wordt geladen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef Bilge het volgende:
Oerbeer heeft mijn bericht aangepast en gelocked, waardoor ik het niet meer kan wijzigen. Ik neem aan dat hij het probleem heeft opgelost.
Ik wist trouwens niet dat foto's malware konden bevatten. Zelf gebruik ik geen virusscanner/ firewall, als ik merk dat mijn pc te traag wordt installeer ik windows opnieuw.
Nu dusquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef MissJ het volgende:
In de aflevering van vanavond gaan ze naar Turkije. Ben benieuwd.....!
Das kutquote:Op maandag 28 januari 2013 00:05 schreef xminator het volgende:
Niet slim van mij om n dag van te voren te beginnen met leren voor een statistiek tentamen.
quote:
Nooo man... Gaat te ver, zo'n grap. Eşek şakası. Getraumatiseerd voor het leven.quote:
Hm, waarom (alleen) die landen? Vind Mongoli wel opvallend, maar kan dat niet echt beargumenteren. Mis Kazachstan en Oezbekistan een beetje, zeg maar. Hoe is allemaal ontstaan eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Bilge het volgende:
Turkije, Azerbaycan, Kirgizi en Mongoli hebben een organisatie opgericht voor militaire samenwerking. De organisatie heet 'Euraziatische militaire statutaire wetshandhavers' en zijn hoofdkwartier zetelt in Ankara. De samenwerking vindt vooral plaatst op het niveau van politie/ gendarmerie en is waarschijnlijk 'slechts' bedoeld voor ordehandhaving en bestrijding van natuurrampen, maar misschien ontwikkelt het zich in de toekomst tot een soort NATO?
Universiteit school noemen, faal.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
Scumbag school/
Student heeft 2 reguliere tentamens. School kan tentamen plannen in 4 weken. Student krijgt 2 tentamens in zelfde week op achtereenvolgende dagen en elke dag om 09.00 ipv eentje om 09.00 en andere in de avond oid.
Ik vind 'm buitengewoon geniaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Nooo man... Gaat te ver, zo'n grap. Eşek şakası. Getraumatiseerd voor het leven..
Komt door al die hbo'ers die ze toelaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte school.
Het is gewoon een grote school! En jij gaat ook naar school, scholier!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt door al die hbo'ers die ze toelaten.
Fuck you assholequote:Op maandag 28 januari 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
Scumbag school/
Student heeft 2 reguliere tentamens. School kan tentamen plannen in 4 weken. Student krijgt 2 tentamens in zelfde week op achtereenvolgende dagen en elke dag om 09.00 ipv eentje om 09.00 en andere in de avond oid.
Klopt dat van havo is ook vergelijkbaar met de universiteit. Jij hebt het zwaarder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Fuck you asshole
Ik krijg 10 tentamens en 2 per dag wees blij
Ik krijg vwo niveau assholequote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt dat van havo is ook vergelijkbaar met de universiteit. Jij hebt het zwaarder.
Yep zowiezo zwaarderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt dat van vwo is ook vergelijkbaar met de universiteit. Jij hebt het zwaarder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |