SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Grappig hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
NWS / Amerikaan besteedt baan uit aan Chinezen en kijkt kattenfilmpjes..
Briljant, wel.
Varkensfiletlapjes? Varkenhaas? Wat is dezequote:Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit,
bestaande uit tournedos, varkenshaas,
varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
NWS / Amerikaan besteedt baan uit aan Chinezen en kijkt kattenfilmpjes..
Briljant, wel.
Ik bewonder pickup artists. Zij kunnen iets wat (vrijwel) alle mannen ook zouden willen kunnen. Door hun gedrag aandachtig te bestuderen wil ik zelf een hogere rotsblok bereiken. Ik besef wel dat fysieke eigenschappen een groot deel van je succes bepalen, maar ik denk dat vaardigheden ook een aanzienlijke rol spelen. Mijn doel is om mijn maximale versierpotentie te bereiken, maar die nooit toe te passen. Het spelletje beheersen is afdoende.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Saties het volgende:
[..]
Haha had je dan echt verwacht wat aan die documentaire te hebben? Ik moest wel lachen om hoe die coaches bepaalde situaties naspeelden. Bijvoorbeeld dat staren naar vrouwen en niks over honden weten. Vooral met die vrouwelijke coach. Één jongen deed het meteen goed en die ander moest echt even oefenen en uiteindelijk zag het er nog niet uit. Vraag me af wat die vrouw van binnen dacht. Het paste ook totaal niet bij hem, die manier van praten. En met snel praten bedoel je dus dit stukje, toen met die vrouwelijke coach?
Ik vond het dus vooral grappig. Die jongen/man met zwart haar.
Ook mijn favoriete ECS-inzending.quote:
Die hebben vrij!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan ga je toch lekker naar de (con)rector?
En wat heb jij daarop gezegd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Damn, Weer gezellige mensen vandaag in de trein"flikker op naar je eigen land, vuile smeerlap"
Coolquote:
En wat zei jij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Damn, Weer gezellige mensen vandaag in de trein"flikker op naar je eigen land, vuile smeerlap"
TvPquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bilge het volgende:
In het verleden beweerden sommige users dat het Turkse leger vrijwel alle wapens importeert en niets zelf produceert. Dat klopt niet. 54% van alle defensiebehoeften wordt in eigen land geproduceerd. Voor 1973 werd vrijwel alles geïmporteerd, maar na de inval op Cyprus legden Westerse landen een wapenembargo op, waarna Turkije wel onafhankelijker moest worden. In 2003 (toen de AKP aan de macht kwam) werd 25% van alle defensiebehoeften lokaal voorzien, nu dus 54%. Dat is een enorme verbetering, maar vergeleken met Frankrijk (90%), Engeland (85%), Duitsland (80%), Israel (79%) en Zuid-Korea (75%) toch vrij laag.
De voordelen van inheemse productie: onafhankelijkheid, andere landen kunnen je niet straffen met een embargo; het geld blijft in eigen land en je maakt winst door export; ontwikkelde technologiën kunnen ook voor civiele doeleinden toegepast worden.
Bij mij gebeurdquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:32 schreef xminator het volgende:
Nieuwe hobby spotted facebook paginas![]()
Mensen zomaar spotten en blij maken
Je hebt gelijk met de voordelen die je opsomt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Bilge het volgende:
In het verleden beweerden sommige users dat het Turkse leger vrijwel alle wapens importeert en niets zelf produceert. Dat klopt niet. 54% van alle defensiebehoeften wordt in eigen land geproduceerd. Voor 1973 werd vrijwel alles geïmporteerd, maar na de inval op Cyprus legden Westerse landen een wapenembargo op, waarna Turkije wel onafhankelijker moest worden. In 2003 (toen de AKP aan de macht kwam) werd 25% van alle defensiebehoeften lokaal voorzien, nu dus 54%. Dat is een enorme verbetering, maar vergeleken met Frankrijk (90%), Engeland (85%), Duitsland (80%), Israel (79%) en Zuid-Korea (75%) toch vrij laag.
De voordelen van inheemse productie: onafhankelijkheid, andere landen kunnen je niet straffen met een embargo; het geld blijft in eigen land en je maakt winst door export; ontwikkelde technologiën kunnen ook voor civiele doeleinden toegepast worden.
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand van het schoolbestuur op school is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Die hebben vrij!!!!!
Moet ik aansteker in me vuist doen?
ik wou hem vollop terugbleren, maar het enigste wat ik zei was: "nounou, dat kan ook wel anders hoor"quote:
Ben heelhuids de dag doorgekomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand van het schoolbestuur op school is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik weet niet of mijn 2 katten dat ook tof vindenHad er nog nooit van gehoord, zag het van de week op Facebook, maar ben gelijk verliefd. Beestje komt uit Australië, en is in feite een klein soort kangoeroe, aldus de Wiki.
Vanwege zijn lieve uiterlijk en vriendelijk gedrag wordt het ook wel het vrolijkste diertje ter wereld genoemd.
Maar zeg nou zelf, dit diertje is toch gewoon te cute!
Ik zag net dat hij ziek was op het nieuws en tijdens de uitzending kwam het bericht binnen dat hij was overleden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:54 schreef Julis het volgende:
Hmmm. Allah rahmet eylesin. Zo opeens voor mijn gevoel.
Het is dat ik het hier lees, anders zou ik het nooit geweten hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik was in shock vanochtend, had het totaal niet verwacht. Later bleek hij nog te leven maar nu is het zover.
Dat dus.quote:Ik kan niet zeggen dat ik van hem hield, maar had veel respect voor hem, zijn documentaires zijn een schat waard, was een grote journalist.
RIP
Waarom is ze een held danquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef mpgooglecahe het volgende:
Free Palestina.
Turkse man van 75 die de Palestijnse held ontmoet in Turkije:
Daar heb je zelf voor gekozen. In mijn tijd was muziek op het vwo alleen in de eerste klas verplicht. Voor het tweede en derde jaar moest ik één van de KCV-vakken kiezen: drama, beeldende vorming, muziek en tekenen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef fb12fb12 het volgende:
Muziek is echt een klotevak wat moet je met noten leren en muziekinstrimenten herkennen bullshit
Ik kon er zelf niet voor kiezen. Is een halfjaarsvak hierna heb ik drama en techniek in plaats van beeldende vorming(:r) en als ik dit verkloot sta ik een onvoldoende tot het einde van het jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen. In mijn tijd was muziek op het vwo alleen in de eerste klas verplicht. Voor het tweede en derde jaar moest ik één van de KCV-vakken kiezen: drama, beeldende vorming, muziek en tekenen.
Een lekker wrap met kipfilet en groenten (kipfilet gebakken in chili saus met een klein stukje chinese peper)quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten of gaan jullie eten?
Zometeen aardappelen en kip uit de oven...
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten of gaan jullie eten?
Zometeen aardappelen en kip uit de oven...
Is die kipcorn wel halal?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Hele dag nog niets gegeten, zit nog in de trein had net een wisselstoring dus nog een extra half uur vertraging.. Zo denk (wanneer ik arriveer)patatje zonder met kipcorn of kaassoufle afhalen. Geen zin om boodschappen nog te doen, koken en afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |