quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
_ _ _ E N _ O R _ (9 letters)
Fout geraden: A, T, S
Dan zou Differ eerst ff moeten reageren....quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:43 schreef Fluxy het volgende:
Is er al een nieuw woord wat we kunnen raden?
quote:
Correct. Sorry voor het ongemak.quote:
Geeft alleen maar aan dat we allemaal mensen zijn gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Correct. Sorry voor het ongemak.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:40 schreef Fluxy het volgende:
Gokje:
Zalm hanger?
Ik gok maar wat hoor!
Waarschijnlijk bestaat het niet of is het fout
Fout Foutquote:
quote:
De woorden waren op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Differ het volgende:
[..]
Blijkbaar niemand.. zit te wachten op Grave, hij had hem geraden, maar is gelijk weg
Weet ik alleen wou alvast een letter noemen voordat ik weer naar school gingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef Differ het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe Fluxy..![]()
hahahaha
Gravedigger 19quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
ik had hem al eerst geraden
De gene die het bedacht heeft is geniaal ik zit tot nu toe het meest op galgje!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
(even snel tussendoor, ik vindt dit spel Galgje op FOK! goed en orgineel bedacht)
Nieuw woord! Wat was het woord?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef banaantjeEE het volgende:
_ _ E _ E _ _ _ _
Fout geraden: N / I / T / S / M / G / B / C / J / K
10x fout, wat nu?
Mag ik een woord verzinnen voor je? Dan hoef ik niet in die lijst ofzo maar het lijkt me leuk om een woord te verzinnen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Misschien dat iemand beter een nieuwe doet? Ik ga zo fitnessen
Ga je gang!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Mag ik een woord verzinnen voor je? Dan hoef ik niet in die lijst ofzo maar het lijkt me leuk om een woord te verzinnen!
Als je het er niet mee eens bent dat ik nu een woord verzin dan moet je het zeggen dan stop ik met mijn woord..quote:
Doe even rustig...quote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef Gravedigger het volgende:
Ik zie alleen eeB - A N D - O N D E N - E N - - - -
Geen Sn E, terwijl er eEcht een klinker bij moet.
We gaan gewoon door.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:30 schreef Fluxy het volgende:
Gravedigger als ik moet stoppen met mijn woord zeg het dan ff alsjeblieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |