abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145642317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Gewoon een weekje nergens me erop reageren en voila, je hebt dr
Ja ga ook zeker afstand nemen. Wordt vandaag alleen lastig want ik zie dr zo, hadden iets geplanned wat we niet wilde afzeggen :')
pi_145647574
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:39 schreef cropolite het volgende:

[..]

Ja ga ook zeker afstand nemen. Wordt vandaag alleen lastig want ik zie dr zo, hadden iets geplanned wat we niet wilde afzeggen :')
Dus je weet dat ze je niet moet maar toch spreek je met haar af en ben je d'r biatchh (ff plat gezegd).

Man the fuck op en laat een week niks van je horen en ik wed dat ze terug komt!
pi_145688431
Na een tijd weer even lurken op fok. Ik begin ook verliefd te worden op iemand. Ik vind het alleen maar vervelend. Her is alweer een tijd geleden dat ik vlinders voelde.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_145694543
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:56 schreef Pan.da het volgende:
Ik vind het alleen maar vervelend. Her is alweer een tijd geleden dat ik vlinders voelde.
Dit.

Ik viel als een blok voor mijn huidige date terwijl hij niet eens mijn type is :') Ik ben de hele dag afgeleid en als ik hem zie wil ik naar hem toe huppelen als een 10-jarig meisje die een nieuwe barbie mag uitkiezen in de intertoys. :')

Maar verder ook:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:31 schreef Muisraket het volgende:
Nooit gedacht dat ik iemand tegen zou komen waarbij zo'n zenuwpees als ik gewoon een keer rustig kan doen. :D
Dit O+
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145698570
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dit.

Ik viel als een blok voor mijn huidige date terwijl hij niet eens mijn type is :') Ik ben de hele dag afgeleid en als ik hem zie wil ik naar hem toe huppelen als een 10-jarig meisje die een nieuwe barbie mag uitkiezen in de intertoys. :')

Maar verder ook:

[..]

Dit O+
Aww, zo lief. O+

Ik denk dat het momenteel niets zal worden met mijn huidige crush. Ik denk dat hij nog niet klaar is voor een serieuze relatie. Ik vind het wel stom want we vinden elkaar wel erg leuk en hij kon zo lief zijn. ;(
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:53:27 #56
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_145709462
Het moest mij ook een keer overkomen. Heb niks te klagen op vrouwelijk gebied maar nu ben ik toch tegen een oneitis aangelopen. Chick met goede mindset, goed karakter, goed lichaam en echt een lief gezichtje heeft me gewoon enigszins op negeer gegooid. Ze kent mijn reputatie wel, dus weet niet helemaal hoe ik het moet interpreteren maar feit is wel dat ze beetje klaar met me lijkt. Waarom ze dit ineens heeft besloten weet ik niet maar ik vind het best kut. Ze doet kortaf en toont weinig interesse meer, gaat er ook omheen draaien wanneer ik vervolg date wil afspreken. Zijn samen avondje weggeweest wat echt gezellig was, srs heb niet vaak zo'n goede klik met een chick. Ik zou als vervolg bij haar komen koken, wat haar toen leuk leek, maar dat lijkt er niet meer van te komen.

Normaal gooi ik een dergelijke chick meteen op negeer en zet ik haar op haar plaats. Ik reageer nu gewoon overal casual op, zie en spreek haar nog wel regelmatig namelijk. Twijfel nog om te vragen waarom het ineens zo moet lopen maar aan de andere kant is mijn ego daar te groot voor.. Rebound chicks heb ik ook geen zin in btw.. M'n mindset cq ego heeft wel een deuk opgelopen :')

Past niet helemaal in de strekking van dit topic (al lijkt het wel alsof ik gewoon verliefd ben), maar moest het toch ergens kwijt.
Koekoek
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:25:32 #57
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_145710900
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Massief het volgende:
Normaal gooi ik een dergelijke chick meteen op negeer en zet ik haar op haar plaats.
Lijkt erop dat je nu door een vrouw/meisje op je plaats bent gezet :P, maar sterkte man. Misschien moet je je ego een keer opzij schuiven en je kwetsbaar opstellen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 01:23:49 #58
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_145721871
Een gebroken hart opgelopen :')
Dus geen verliefdheid op het moment
Believe you can, and you will.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:50:32 #59
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_145732030
Laat maar....

[ Bericht 90% gewijzigd door thats_meh op 20-10-2014 14:16:19 ]
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_145732667
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:50 schreef thats_meh het volgende:
Al 10 jaar verliefd op mijn lieve vriend O+
Dit moeten onzin posts zijn.
Dat je 10 jaar van je vriend houdt OK.

Maar als je afgelopen 10 jaar je nog als een bakvis gedraagt, vlinders in je buik hebt, geen hap door de keel krijgt en continu aan hem denkt lijkt de tijd eerder rijp voor een bezoek aan een psychiater...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:15:55 #61
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_145732938
quote:
5s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit moeten onzin posts zijn.
Dat je 10 jaar van je vriend houdt OK.

Maar als je afgelopen 10 jaar je nog als een bakvis gedraagt, vlinders in je buik hebt, geen hap door de keel krijgt en continu aan hem denkt lijkt de tijd eerder rijp voor een bezoek aan een psychiater...
Wie zegt dat verliefd zijn is je gedragen als een bakvis en geen eten door de keel krijgt, dat is bij iedereen anders... ik ben niet zo verliefd meer als 10 jaar geleden, maar krijg nog vaak genoeg een verliefd gevoel van hem. Dit lijkt wel een reactie van het Viva forum....
pi_145733775
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef thats_meh het volgende:

[..]

Wie zegt dat verliefd zijn is je gedragen als een bakvis en geen eten door de keel krijgt, dat is bij iedereen anders... ik ben niet zo verliefd meer als 10 jaar geleden, maar krijg nog vaak genoeg een verliefd gevoel van hem. Dit lijkt wel een reactie van het Viva forum....
Verliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander. Ze denken continu aan de ander, zowel op seksuele als niet seksuele manieren. Daarbij in 99% van de gevallen ook het gevoel van vlinders in de buik, zeker wanneer die ander zich in de buurt van de verliefde persoon bevind.

Een deel heeft ook problemen met eten en drinken daarbij zoals misselijkheid, geen trek of juist meer trek.

Dat je vaak genoeg een verliefd gevoel krijgt geloof ik best. Maar een uitspraak als "10 jaar verliefd" suggereert wat anders.
Overigens zouden de reacties op het Viva forum volgens mij van heel andere aard zijn :')

Geniet van je relatie :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:54:35 #63
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_145734404
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Azorius het volgende:

[..]

Lijkt erop dat je nu door een vrouw/meisje op je plaats bent gezet :P, maar sterkte man. Misschien moet je je ego een keer opzij schuiven en je kwetsbaar opstellen.
Lijkt het zeker op. Zal kijken of ik nog een op een kan komen met haar (zie haar meestal met andere mensen erbij), dan geef ik nog eenmaal aan hoe ik er over denk. Ga het iig wel face to face zeggen.

Mocht ze me beu zijn dan is het al een kansloze zaak, dat maakt geen verschil meer dan...

[ Bericht 2% gewijzigd door Massief op 20-10-2014 15:05:43 ]
Koekoek
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:10:04 #64
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_145734915
quote:
4s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander. Ze denken continu aan de ander, zowel op seksuele als niet seksuele manieren. Daarbij in 99% van de gevallen ook het gevoel van vlinders in de buik, zeker wanneer die ander zich in de buurt van de verliefde persoon bevind.

Een deel heeft ook problemen met eten en drinken daarbij zoals misselijkheid, geen trek of juist meer trek.

Dat je vaak genoeg een verliefd gevoel krijgt geloof ik best. Maar een uitspraak als "10 jaar verliefd" suggereert wat anders.
Overigens zouden de reacties op het Viva forum volgens mij van heel andere aard zijn :')

Geniet van je relatie :)
Thanx, gaat zeker wel lukken :)
pi_145747188
superverliefd op m'n vriend al 8 maanden :) *;
pi_145747387
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef moi.Gracia het volgende:
superverliefd op m'n vriend al 8 maanden :) *;
quote:
4s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:
erliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander.
ik krijg wel eten door m'n keel maar ben nog steeds heel erg dol op hem, misschien officieel geen verliefdheid meer dan. Al voelt het nog steeds wel zo
pi_145749597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

PUA :r
Is daar iets mis mee?
pi_145749643
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef bob19423 het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee?
Alles.
pi_145750052
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef moi.Gracia het volgende:

[..]

[..]

ik krijg wel eten door m'n keel maar ben nog steeds heel erg dol op hem, misschien officieel geen verliefdheid meer dan. Al voelt het nog steeds wel zo
Bij mij vervangt houden van op een moment de verliefdheid. Ik voel me dan nog steeds in de wolken alleen ben ik niet meer misselijk, humeurig en eet ik gewoon weer :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145808018
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:50 schreef thats_meh het volgende:
Laat maar....
Ik vind het wel lief. O+
  woensdag 22 oktober 2014 @ 12:44:08 #71
416020 K44S
The bearded man
pi_145812876
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 02:02 schreef cropolite het volgende:
Verliefd noem ik het nog niet echt maar ben serieus aan het daten met een Albanische internationale studente. Dat gaat heel erg leuk al 6 dates :D
Same here, aan het daten met een Spaanse, erg leuke meid :D.

Maar wat of ik verliefd ben weet ik niet.
Al zegt het wel wat als je met z'n 2 naar een strand gaat (in de auto) en dan samen naar Ajax-Barça kijkt :D
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:33:24 #72
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_145814273
quote:
17s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief. O+
Aww, thanx.
pi_145826340
Op dit moment samen met een geweldige meid. Drie maanden wezen daten en samen besloten om een verder te gaan als relatie. Tot nu toe bijna een half jaar bij elkaar en zielsgelukkig :)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:01:40 #74
416020 K44S
The bearded man
pi_145850934
Wat een kut gevoel geeft dat zeg....

We hadden het over zoenen en dat ze dat erg fijn vindt.
Ik vind dat natuurlijk ook fijn.

Dus ik zeg : Mja, dat zie ik dan maar als compliment!
Zei: Ik heb niet gezegd met jouw alleen he :P.
Ik : jup, dat weet ik, het zou me alleen pijn doen als je met andere jongens zou daten.
Ik, gok dat ik het jaloerse type ben.
zij: ik kan je niets beloven..... eerlijk.
Ik : Weet ik.
zij: ik ben 20 jaar... en wil nog niet trouwen... kom op :P.
ik : Heb ik het over trouwen gehad ?
zij : Mwa, wel exclusief .
Ik : Dat was natuurlijk een grap.... kom op zeg :P.
Zou veel te snel zijn. maar ik vind je wel erg leuk.

Fuck.... volgens mij ben ik verliefd aan het worden. en het kut gevoel is natuurlijk dat ze ook andere jongens mag daten .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145851573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:01 schreef K44S het volgende:
Wat een kut gevoel geeft dat zeg....

We hadden het over zoenen en dat ze dat erg fijn vindt.
Ik vind dat natuurlijk ook fijn.

Dus ik zeg : Mja, dat zie ik dan maar als compliment!
Zei: Ik heb niet gezegd met jouw alleen he :P.
Ik : jup, dat weet ik, het zou me alleen pijn doen als je met andere jongens zou daten.
Ik, gok dat ik het jaloerse type ben.
zij: ik kan je niets beloven..... eerlijk.
Ik : Weet ik.
zij: ik ben 20 jaar... en wil nog niet trouwen... kom op :P.
ik : Heb ik het over trouwen gehad ?
zij : Mwa, wel exclusief .
Ik : Dat was natuurlijk een grap.... kom op zeg :P.
Zou veel te snel zijn. maar ik vind je wel erg leuk.

Fuck.... volgens mij ben ik verliefd aan het worden. en het kut gevoel is natuurlijk dat ze ook andere jongens mag daten .
:')

She got you by the balls! :D

Klote man, als je verliefd in dit stadium gaat worden, zou ik het daten afkappen ter bescherming van jezelf.

Niet meer daten dus, telefoon nummer wissen etc. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')