Ja ga ook zeker afstand nemen. Wordt vandaag alleen lastig want ik zie dr zo, hadden iets geplanned wat we niet wilde afzeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Gewoon een weekje nergens me erop reageren en voila, je hebt dr
Dus je weet dat ze je niet moet maar toch spreek je met haar af en ben je d'r biatchh (ff plat gezegd).quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:39 schreef cropolite het volgende:
[..]
Ja ga ook zeker afstand nemen. Wordt vandaag alleen lastig want ik zie dr zo, hadden iets geplanned wat we niet wilde afzeggen
Dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:56 schreef Pan.da het volgende:
Ik vind het alleen maar vervelend. Her is alweer een tijd geleden dat ik vlinders voelde.
Ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:31 schreef Muisraket het volgende:
Nooit gedacht dat ik iemand tegen zou komen waarbij zo'n zenuwpees als ik gewoon een keer rustig kan doen.
Aww, zo lief.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit.
Ik viel als een blok voor mijn huidige date terwijl hij niet eens mijn type isIk ben de hele dag afgeleid en als ik hem zie wil ik naar hem toe huppelen als een 10-jarig meisje die een nieuwe barbie mag uitkiezen in de intertoys.
Maar verder ook:
[..]
Dit
Lijkt erop dat je nu door een vrouw/meisje op je plaats bent gezetquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Massief het volgende:
Normaal gooi ik een dergelijke chick meteen op negeer en zet ik haar op haar plaats.
Dit moeten onzin posts zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:50 schreef thats_meh het volgende:
Al 10 jaar verliefd op mijn lieve vriend
Wie zegt dat verliefd zijn is je gedragen als een bakvis en geen eten door de keel krijgt, dat is bij iedereen anders... ik ben niet zo verliefd meer als 10 jaar geleden, maar krijg nog vaak genoeg een verliefd gevoel van hem. Dit lijkt wel een reactie van het Viva forum....quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit moeten onzin posts zijn.
Dat je 10 jaar van je vriend houdt OK.
Maar als je afgelopen 10 jaar je nog als een bakvis gedraagt, vlinders in je buik hebt, geen hap door de keel krijgt en continu aan hem denkt lijkt de tijd eerder rijp voor een bezoek aan een psychiater...
Verliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander. Ze denken continu aan de ander, zowel op seksuele als niet seksuele manieren. Daarbij in 99% van de gevallen ook het gevoel van vlinders in de buik, zeker wanneer die ander zich in de buurt van de verliefde persoon bevind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Wie zegt dat verliefd zijn is je gedragen als een bakvis en geen eten door de keel krijgt, dat is bij iedereen anders... ik ben niet zo verliefd meer als 10 jaar geleden, maar krijg nog vaak genoeg een verliefd gevoel van hem. Dit lijkt wel een reactie van het Viva forum....
Lijkt het zeker op. Zal kijken of ik nog een op een kan komen met haar (zie haar meestal met andere mensen erbij), dan geef ik nog eenmaal aan hoe ik er over denk. Ga het iig wel face to face zeggen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Azorius het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je nu door een vrouw/meisje op je plaats bent gezet, maar sterkte man. Misschien moet je je ego een keer opzij schuiven en je kwetsbaar opstellen.
Thanx, gaat zeker wel lukkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander. Ze denken continu aan de ander, zowel op seksuele als niet seksuele manieren. Daarbij in 99% van de gevallen ook het gevoel van vlinders in de buik, zeker wanneer die ander zich in de buurt van de verliefde persoon bevind.
Een deel heeft ook problemen met eten en drinken daarbij zoals misselijkheid, geen trek of juist meer trek.
Dat je vaak genoeg een verliefd gevoel krijgt geloof ik best. Maar een uitspraak als "10 jaar verliefd" suggereert wat anders.
Overigens zouden de reacties op het Viva forum volgens mij van heel andere aard zijn
Geniet van je relatie
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef moi.Gracia het volgende:
superverliefd op m'n vriend al 8 maanden![]()
ik krijg wel eten door m'n keel maar ben nog steeds heel erg dol op hem, misschien officieel geen verliefdheid meer dan. Al voelt het nog steeds wel zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:
erliefd zijn is een verhoogde staat van (seksuele) paraatheid waarbij mensen de hele dag gefocust zijn op een ander.
Bij mij vervangt houden van op een moment de verliefdheid. Ik voel me dan nog steeds in de wolken alleen ben ik niet meer misselijk, humeurig en eet ik gewoon weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef moi.Gracia het volgende:
[..]
[..]
ik krijg wel eten door m'n keel maar ben nog steeds heel erg dol op hem, misschien officieel geen verliefdheid meer dan. Al voelt het nog steeds wel zo
Same here, aan het daten met een Spaanse, erg leuke meidquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:02 schreef cropolite het volgende:
Verliefd noem ik het nog niet echt maar ben serieus aan het daten met een Albanische internationale studente. Dat gaat heel erg leuk al 6 dates
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:01 schreef K44S het volgende:
Wat een kut gevoel geeft dat zeg....
We hadden het over zoenen en dat ze dat erg fijn vindt.
Ik vind dat natuurlijk ook fijn.
Dus ik zeg : Mja, dat zie ik dan maar als compliment!
Zei: Ik heb niet gezegd met jouw alleen he.
Ik : jup, dat weet ik, het zou me alleen pijn doen als je met andere jongens zou daten.
Ik, gok dat ik het jaloerse type ben.
zij: ik kan je niets beloven..... eerlijk.
Ik : Weet ik.
zij: ik ben 20 jaar... en wil nog niet trouwen... kom op.
ik : Heb ik het over trouwen gehad ?
zij : Mwa, wel exclusief .
Ik : Dat was natuurlijk een grap.... kom op zeg.
Zou veel te snel zijn. maar ik vind je wel erg leuk.
Fuck.... volgens mij ben ik verliefd aan het worden. en het kut gevoel is natuurlijk dat ze ook andere jongens mag daten .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |