voeg d'r toe op facebookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:24 schreef 12 het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik ken haar alleen nog niet zo goed
Wow hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
Al 2 jaar verliefd, nooit een date met hem gehad
oh my, zo zielig voor mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef cropolite het volgende:
[..]
Wow hoe doe je dat?Na een afwijzing ben ik snel genezen van verliefdheid.
Wordt bij mij nu al minder nu ik al 2 dagen niets gehoord heb omdat ze weg is :p
Ja kan me voorstellen dat je er in blijft hangen maar je moet ook wel een beetje jezelf in bescherming nemen imo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
oh my, zo zielig voor mij![]()
Nou ja, het was dus 2-3 jaar terug begonnen. Toen was ik nog -al een paar maanden- half verliefd op een collega; ervaringen, normen en waarden hetzelfde, we konden goed opschieten en de eerste indruk was al dat hij best cute eruit zag.
PUAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:51 schreef bob19423 het volgende:
Voor de mannen/jongens hier. Kijk eens op www.daygame.com
Ja klopt, echt vervelend. Zelfs als het wederzijds is, hoeft het niet te betekenen dat mensen evenveel van elkaar houden en/of waarde aan hechten. En dan nog niet eens gesproken dat beide partijen niet in dezelfde periode op elkaar vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:50 schreef cropolite het volgende:
ik vind verliefd en leuk vinden altijd maar vervelend vooral als het niet op dezelfde hoogte bij de wederpartij zit.
Nou ik doelde zelf meer op dat ik een omgang zonder gevoelens veel makkelijker vind. Bij scharrels boeit het mij echt niet als we elkaar weken niet spreken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Maar waarom zou je cool willen spelen? Als je iets wil zeggen, zeg je het toch gewoon?
Hier ook bij mij is dat ongeveer een half jaar dat ik verliefd bent maar hij is getrouwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:19 schreef yats het volgende:
Interesse in iemand die geen interesse heeft. Zuur, maar het is niet anders.
Kan je niet het contact met hem verbreken? Dat scheelt al een hele hoop..quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hier ook bij mij is dat ongeveer een half jaar dat ik verliefd bent maar hij is getrouwd![]()
![]()
Hij weet dat en is niet verliefd op mij ..Ik ben in gesprek gegaan met mijn huisarts. ik heb vreselijk moeilijk mee met de gevoelens. Maar ik ben stapelgek op hem .
Dat kan en wil ik niet. Er is nooit iets gebeurt hoor.😕quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:47 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kan je niet het contact met hem verbreken? Dat scheelt al een hele hoop..
ey, absurd man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef abraham het volgende:
Heb het enorm te pakken. Hoteldebotel irrationeel puberaal verliefd. Ze woont natuurlijk aan de andere kant van het land. Zij is economisch gebonden aan haar regio, ik wil vanwege de kies niet nadenken over de logistieke nachtmerrie met/voor mijn kinderen.
Gevoel en ratio zo absurd met elkaar overhoop..
Vertel mij wat. Ik had het idee rationeel te zijn en me niet mee te laten slepen door gevoel. Mijn nieuwe lief is al net zo. We zijn er dus beiden op logisch vlak wel uit: dit wordt niks. Maar ja, hoe stop je het gevoel achter het behang dat zich daar helemaal niets van aan trekt.quote:
Gewoon een weekje nergens me erop reageren en voila, je hebt drquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:35 schreef cropolite het volgende:
Kudt, We hebben een gesprek gehad. Kan er lang omheen draaien maar ze is nog niet over haar ex heen.
Ze heeft wel gevoelens voor me zegt ze, maar het daten en alles wat erbij komt voelt voor haar nog als vreemdgaan...... Ze wilt niet dat ik uit haar leven verdwijn (wat mijn normale reactie is) maar wilt mij nog wel blijven zien, tja. Ondertussen ben ik een verliefde puberGeen idee hoe ik hier mee moet omgaan, heb al duidelijk gemaakt dat ik haar wel echt zie zitten.
Geen zin om een topic te openen dus deel het hier maar gezien ik verliefd ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |