Daar heb je je nuke verhalen weer voor hequote:
juist, onderbouwt met wetenschappelijke metingen, bewijs en een shitload aan professorenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar heb je je nuke verhalen weer voor he
Niet in dat document iig wat je me laatst stuurdequote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist, onderbouwt met wetenschappelijke metingen, bewijs en een shitload aan professoren
voor jou niet of je hebt niet alles gelezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet in dat document iig wat je me laatst stuurde
Ik ben vooral begonnen bij het conclusie gedeelte van het nuke deel. Daar klopte niet bijzonder veel van. Dit stuk bijv:quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor jou niet of je hebt niet alles gelezen.
Hoe zit dat dan met dat gevonden paspoort van één van de kapers? Dat zou het dus ook kunnen hebben overleefd? Of is dat dan weer neergeplant, om ons een rad voor de ogen te draaien. Waarmee in feite de hele opzet van de inside job dus afhangt van de vraag of het in jouw belevingswereldje past. Daar lijkt het bij veel 9/11-truthers wel sterk op:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef polderturk het volgende:
Het meest overtuigende bewijs lijkt me de Convar tapes. Bekijk dit filmpje van Zembla over de Convar tapes en lees de tekst daaronder.
WTC hard drive restoration operation
In December 2001 and early 2002, there was extensive media coverage of the efforts by the German data retrieval company Convar to reconstruct, using laser scanning technology, data from damaged hard drives recovered from the WTC as part of the investigation into a surge in financial transactions just before the two hijacked planes crashed into New York's World Trade Center.[19] The company's CEO, Peter Henschel, noting that the investigation was being conducted for a number of U.S. based clients cooperating with the FBI, said that there was suspicion that criminals had used inside knowledge about the attacks to make and authorize financial transactions during the chaos. According to Convar's data retrieval expert Richard Wagner, criminal transactions in excess of 100 million dollars could have been made in the hope that their trail would have disappeared as a result of the destruction of the WTC mainframe computers.[20][21] As reported by the Heute Journal, a news programme by the German ZDF TV channel, by March 2002 Convar had been able to restore several hundred hard drives from the WTC.[22]
However, the 9/11 Commission, in a memorandum entitled "FBI Briefing on Trading" dated October 18, 2003, said that when asked about the media coverage of the hard drive restoration Watch this video. Just before the collapse you can see some exlosions. What do you think? WTC7 was not hit by a plane on 9/11 but it still collapsed. Does this prove that WTC7 was brought down with controlled demolition?
Geen andere dingen erbij halen nu. We focussen ons op dit punt. De harde schijven waren zwaar beschadigd. Toch was het bedrijf in staat data te achterhalen en daaruit bleek dat er vlak voor de aanslagen er transacties tot $100 miljoen plaatsvonden en dat dit duidt op voorkennis. De FBI grijpt in en Convar mag er niets meer over zeggen. Het officicele standpunt van de FBI is nu dat het onmogelijk is de harde schijven te herstellen. Graag je mening over deze zaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met dat gevonden paspoort van één van de kapers? Dat zou het dus ook kunnen hebben overleefd? Of is dat dan weer neergeplant, om ons een rad voor de ogen te draaien. Waarmee in feite de hele opzet van de inside job dus afhangt van de vraag of het in jouw belevingswereldje past. Daar lijkt het bij veel 9/11-truthers wel sterk op:
- NORAD was in standdown maar vlucht 93 is neergeschoten.
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
- Osama bin Laden is een CIA-asset, zijn ontkenning is een bewijs dat hij niet bij 9/11 betrokken was.
- Harde schijven die de gecontroleerde sloop van het WTC hebben overleefd tonen voorkennis aan, terwijl een gevonden paspoort dat van één van de kapers bleek te zijn het natuurlijk nooit overleefd kan hebben (het idee alleen al!).
De kapers stonden niet op de vrijgegeven passagierslijsten. Dat zou dan betekenen dat ze niet zijn ingecheckt... dus waarom zouden ze sowieso hun paspoorten meenemen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met dat gevonden paspoort van één van de kapers? Dat zou het dus ook kunnen hebben overleefd? Of is dat dan weer neergeplant, om ons een rad voor de ogen te draaien. Waarmee in feite de hele opzet van de inside job dus afhangt van de vraag of het in jouw belevingswereldje past. Daar lijkt het bij veel 9/11-truthers wel sterk op:
- NORAD was in standdown maar vlucht 93 is neergeschoten.
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
- Osama bin Laden is een CIA-asset, zijn ontkenning is een bewijs dat hij niet bij 9/11 betrokken was.
- Harde schijven die de gecontroleerde sloop van het WTC hebben overleefd tonen voorkennis aan, terwijl een gevonden paspoort dat van één van de kapers bleek te zijn het natuurlijk nooit overleefd kan hebben (het idee alleen al!).
Ik plaats het graag in een wat breder kader. Wat ik er van vind is totaal niet interessant. Het is veel interessanter om na te gaan hoe dit gegeven volgens de plotters samenhangt met dat gefabriceerde paspoort, en hoe zij weten dat het paspoort geënsceneerd bewijsmateriaal is en die harde schijven niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Geen andere dingen erbij halen nu. We focussen ons op dit punt. De harde schijven waren zwaar beschadigd. Toch was het bedrijf in staat data te achterhalen en daaruit bleek dat er vlak voor de aanslagen er transacties tot $100 miljoen plaatsvonden en dat dit duidt op voorkennis. De FBI grijpt in en Convar mag er niets meer over zeggen. Het officicele standpunt van de FBI is nu dat het onmogelijk is de harde schijven te herstellen. Graag je mening over deze zaak.
De kapers stonden wel op de passagierslijsten, niet op de slachtofferlijsten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De kapers stonden niet op de vrijgegeven passagierslijsten. Dat zou dan betekenen dat ze niet zijn ingecheckt... dus waarom zouden ze sowieso hun paspoorten meenemen?
Hier trouwens het magische paspoort, want zo kan je het voorwerp wel noemen gezien de conditie waarin het verkeert en het feit dat deze een inferno heeft overleefd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemanipuleerd.. nee, ik zeg... gefingeerd bewijsmateriaal.
"Richard Wagner" what's in a name. Moet wel een master Duitser zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef polderturk het volgende:
Het meest overtuigende bewijs lijkt me de Convar tapes. Bekijk dit filmpje van Zembla over de Convar tapes en lees de tekst daaronder.
WTC hard drive restoration operation
In December 2001 and early 2002, there was extensive media coverage of the efforts by the German data retrieval company Convar to reconstruct, using laser scanning technology, data from damaged hard drives recovered from the WTC as part of the investigation into a surge in financial transactions just before the two hijacked planes crashed into New York's World Trade Center.[19] The company's CEO, Peter Henschel, noting that the investigation was being conducted for a number of U.S. based clients cooperating with the FBI, said that there was suspicion that criminals had used inside knowledge about the attacks to make and authorize financial transactions during the chaos. According to Convar's data retrieval expert Richard Wagner, criminal transactions in excess of 100 million dollars could have been made in the hope that their trail would have disappeared as a result of the destruction of the WTC mainframe computers.[20][21] As reported by the Heute Journal, a news programme by the German ZDF TV channel, by March 2002 Convar had been able to restore several hundred hard drives from the WTC.[22]
However, the 9/11 Commission, in a memorandum entitled "FBI Briefing on Trading" dated October 18, 2003, said that when asked about the media coverage of the hard drive restoration Watch this video. Just before the collapse you can see some exlosions. What do you think? WTC7 was not hit by a plane on 9/11 but it still collapsed. Does this prove that WTC7 was brought down with controlled demolition?
die straling is toch maar kortdurend?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ben vooral begonnen bij het conclusie gedeelte van het nuke deel. Daar klopte niet bijzonder veel van. Dit stuk bijv:
"2. Big Ivan produced not only alpha, not only beta and not only gamma radiation but high neutron radiation which is measured differently and requires sophisticated measuring equipment to detect. A standard Geiger Counter might not produce sound results with a Deuterium-Tritium detonation."
Die neutronen zouden o.a. voor activatie zorgen van de stoffen die ze raken. Die zenden dan weer de straling uit die je zonder moeite met een GM teller kan meten. Het zit vol met dat soort niet of verkeerd begrepen zaken.
Ik wil dan wel eens een kopietje zien van de authentieke passagierslijsten van zowel United als American Airlines.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Terecht het volgende:
De kapers stonden wel op de passagierslijsten, niet op de slachtofferlijsten.
quote:1. The US government did not present any authenticated passenger lists
The primary source used by airlines to locate the next-of-kin of aircraft crash victims is
the passenger list (or flight manifest). Passenger lists are also a legal document proving
– for insurance purposes - that particular individuals boarded an aircraft that
subsequently crashed. This is why airlines meticulously check the identities of
passengers who board the aircraft. With regard to the four 9/11 flights, American and
United Airlines have refused to produce the authentic passenger lists or certified copies
thereof. As a consequence, major media outlets published shortly after 9/11 partial and
inaccurate lists of passengers, based on hearsay information. The US authorities have
also issued inconsistent reports about the number and identities of the alleged hijackers.
No document has been issued by the airlines or the US government that certifies the
claim that the 19 individuals designated on September 14, 2001 by the FBI as the
“hijackers”, actually checked-in and boarded the four aircraft that crashed on 9/11.
On 13 September 2001 Attorney General John Ashcroft said that ‘[b]etween three
and six individuals on each of the hijacked airplanes were involved’ in the hijackings.23
On the same day FBI Director Robert Mueller said that a ‘preliminary investigation
indicated 18 hijackers were on the four planes -- five on each of the two planes that
crashed into the World Trade Center, and four each on the planes that crashed into the
Pentagon and in Pennsylvania’.24 A day later the number grew to 19.25 On September 14, 2001, the name of Mosear Caned (ph) was released by CNN as one of the suspected
hijackers on “a list of names (...) that is supposed to be officially released by justice
sometime later today”.26 His name disappeared a few hours later from the list of
suspects and replaced with that of Hani Hanjour when CNN posted a new list of
suspects released by the FBI27. It was never explained why Caned’s name had appeared
in the first place and why it was then removed.28 Two other names, Adnan and Ameer
Bukhari, whose names had also apparently figured on the original passenger list,
disappeared and were replaced by other names.29 A fourth person, Amer Kamfar, was
also named as an initial suspect hijacker.30 His name also disappeared from the
subsequent lists of suspect hijackers. The Washington Post revealed that the original
passenger lists did not include the name of Hani Hanjour who later appeared as one of
the alleged hijackers. In its Final Edition of 16 September 2001 the paper explained that
his name ‘was not on the American Airlines manifest for [Flight 77] because he may
not have had a ticket.’31 Yet Hanjour’s name appears on a purported passenger list of
Flight AA77 released later at the Moussaoui trial, suggesting that the belatedly released
list does not represent a copy of the authentic list of those who boarded the aircraft.
On 12 September 2001, various newspapers published partial passenger lists of the
crashed flights. These reports included Jude Larsson, 31, and his wife, Natalie, 24, as
passengers aboard flight AA11.32 Yet on September 18, 2001, the Honolulu Star
Bulletin reported that the newspaper had received an email from Jude, apparently alive,
notifying of the mistake.33 According to the paper, “a person claiming to be with the
airlines” called Jude’s father, a person described as a “known sculptor” in his
community, and informed him that his son and daughter-in-law had been passengers on
flight AA11. The names of Jude and Natalie Larson then disappeared from publicized
passenger lists. Such a mistake would be unthinkable were media reports be based on
the original passenger lists. More bizarre is that the names of Jude and Natalie Larson,
whose names are not anymore officially listed as flight AA11 victims, are still listed on
the National Obituary Archive list of those who died on 9/11.34 According to the
webpage of this Archive, the list “is based on authoritative sources, The Associated
Press and funeral home records”.
According to New York Times reporter Jere Longman, US authorities and United
Airlines initially said there had been forty-five people aboard Flight UA93, then
amending the figure to forty-four, claiming that one passenger in coach – Marion
Britton – had bought two tickets.35 No evidence was presented to corroborate this
explanation.
According to Terry Tyksinski, a longtime flight attendant with United Airlines, a
customer service supervisor told her that he had observed two passengers leave Flight
93 after hearing an announcement that there will be a five-minute delay in the plane
pushing back from the gate. The two first-class passengers were reportedly of dark
complexion, “kind of black, not black.” According to Tyksinski, the supervisor noted
their names and was subsequently twice interviewed by the FBI.36 No other accounts,
including the 9/11 Commission Report, mention this incident. As these individuals
presumably checked in with a ticket, their names should have been recorded on the
original passenger list of Flight 93. Were these names then removed and a new
passenger list compiled?
The aforementioned fluctuations in the number and names of the alleged hijackers
(and passengers) could not have happened if these declarations had been based on
authentic documentation. In 2006 a seven-page set of faxes purported to be the original
flight manifests was published on a weblog claiming that they were from the Moussaoui
trial exhibits. If the faxes are in these exhibits, they are not easy to find: the prosecution
submitted approximately 1,000 exhibits to the trial. They include many huge,
innocuously entitled files that require downloading, unzipping and the use of
specialized software to view.37 According to the 911myths.com website the fax images
were obtained from the FBI by Terry McDermott while researching his book Perfect
Soldiers. The discretion surrounding the alleged release of these lists and the lack of
comments or indication as to their source, suggest that the US authorities did not relish
having questions being asked about these lists’ authenticity.
While the names of all passengers, crew and alleged hijackers were publicized
shortly after 9/11 in the media, the FBI and the airlines have consistently refused and
continue to refuse to demonstrate that they possess authentic, original, passenger lists
(flight manifests), of the four 9/11 flights38. As the names of all victims and alleged
hijackers have been publicized within days after 9/11, no plausible reason exists for
refusing to confirm – by releasing the original, authentic, documents – information that
already exists in the public domain, unless that information is bogus. The only plausible
explanation for this refusal is that the release of the authentic passenger lists (if they at
all exist) might prove that no Muslims boarded the four aicraft that crashed on 9/11.
This would in turn destroy the official account about the events of September 11, an
account which paved the road to the global “war on terrorism”, the wars on Afghanistan
and Iraq, and the PATRIOT Act.
20 Miami Herald, 16 September 2001; Associated Press, 16 September 2001.
21 Associated Press, 14 September 2001
22 New Yorker, 8 October 2001
23 ‘FBI: Early probe results show 18 hijackers took part’, CNN, 13 September 2001. Available at
http://edition.cnn.com/2001/US/09/13/investigation.terrorism/
24 Ibid.
25 FBI Press Release of 14 September 2001. Available at
http://www.aldeilis.net/e(...)iew&id=372&Itemid=10
7
26 Kelli Arena, CNN, 14 September 2001, 10:11 ET. Available at
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0109/14/bn.01.html
27 ‘FBI list of suspected hijackers’, CNN, 14 September 2001, 2:00 PM, EDT. Available at
http://edition.cnn.com/2001/US/09/14/fbi.document/
28 Xymphora, ‘Analysis of the Mosear Caned mystery’. Available at
http://www.aldeilis.net/e(...)iew&id=1993&Itemid=1
07
29 Mike Fish, ‘Fla. flight schools may have trained hijackers’, CNN, 14 September 2001. Available
at http://edition.cnn.com/2001/US/09/13/flight.schools/
30 Wikipedia, http://en.wikipedia.org/wiki/Amer_Kamfar
31 Hani Hanjour, Washington Post, 16 September 2001, p. A06 (no author indicated)
32 CBS, 12 September 2001,
http://election.cbsnews.c(...)nal/main310935.shtml; The Honolulu Star
Bulletin, 12 September 2001: http://starbulletin.com/2001/09/12/news/story1.html;
Washington Post, 13 September 2001, http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A18970-
2001Sep12;
CNN (undated), http://edition.cnn.com/SP(...)ms/AA11.victims.html.
33 Honolulu Star Bulletin, 18 September 2001, http://starbulletin.com/2001/09/18/news/story5.html
34 National Obituary Archive:
http://www.arrangeonline.(...)?ObituaryID=64182329;
http://www.nationalobitua(...)?ObituaryID=64182329;
http://www.cemeteryonline.com/ctz/0Mem/20010911/AA11-2001.htm
35 Jere Longman, Among the Heroes: The True Story of United 93, Harpers Collins Publisher, New
York, 2002, p. xv
36 Ibid. pp. xiii-xiv
37 Prosecution Trial Exhibits, United States v. Zacarias Moussaoui [...] Trial Exhibits,
www.vaed.uscourts.gov, July 31, 2006
38 The refusal to release the original passenger lists, has typically taken an evasive form, illustrated in
an exchange of emails between this author and American Airlines. See
http://www.aldeilis.net/e(...)ew&id=2329&Itemid=10
7
Bron: http://www.newdemocracyworld.org/old/Noevidence.pdf
Alsof dat wat gaat uitmaken.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil dan wel eens een kopietje zien van de authentieke passagierslijsten van zowel United als American Airlines.
Lees dit eens:
[..]
Het maakt imho duidelijk dat het een in elkaar geflanst geheel is. Het was immers niet nodig om een waterdicht verhaal te hebben. De bedenkers hebben tenslotte de media in handen. Ze kunnen achteraf bijschaven en de boel verder verdraaien om het totaalbeeld nog verder te vertroebelen en de waarheid nog meer te verhullen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Alsof dat wat gaat uitmaken.. Het hele idee dat de complotteurs vergeten zijn de namen van de kapers op de passagierslijsten te zetten, zoals ze zoveel blunders hebben begaan (er is eigenlijk niets waar complotters niet de hand van de Kwade Genius in kunnen ontdekken) zou je toch achter de oren doen moeten krabben waarom ze in hemelsnaam zo'n omvangrijk en ingewikkeld complot hebben bedacht. Had dat niet wat eenvoudiger gekund?
Of je bedenkt vantevoren gewoon een sluwer, eenvoudiger plan waarbij je achteraf niet nog eens een cover-up operatie hoeft uit te voeren waarbij er wederom weer van alles mis kan gaan. Als de kwade genius het op de manier geflikt heeft zoals jij suggereert dan moet dat werkelijk een geweldenaar zijn, met ballen van staal. Dan verdient-ie het imo dus ook om ermee weg te komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het maakt imho duidelijk dat het een in elkaar geflanst geheel is. Het was immers niet nodig om een waterdicht verhaal te hebben. De bedenkers hebben tenslotte de media in handen. Ze kunnen achteraf bijschaven en de boel verder verdraaien om het totaalbeeld nog verder te vertroebelen en de waarheid nog meer te verhullen.
Allemaal leuk, maar waarom zijn er geen authentieke passagierslijsten met de namen van de kapers er op? Waarom zijn die nooit getoond door de FBI, maar waarom wapperen ze bijvoorbeeld wel met het paspoort of de bandana's (quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Of je bedenkt vantevoren gewoon een sluwer, eenvoudiger plan waarbij je achteraf niet nog eens een cover-up operatie hoeft uit te voeren waarbij er wederom weer van alles mis kan gaan. Als de kwade genius het op de manier geflikt heeft zoals jij suggereert dan moet dat werkelijk een geweldenaar zijn, met ballen van staal. Dan verdient-ie het imo dus ook om ermee weg te komen.
1 minuutje googlen:quote:Op maandag 25 februari 2013 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar waarom zijn er geen authentieke passagierslijsten met de namen van de kapers er op? Waarom zijn die nooit getoond door de FBI, maar waarom wapperen ze bijvoorbeeld wel met het paspoort of de bandana's () van de kapers?
Je haalt er weer andere dingen bij. Waarom is dit bewijs na zoveel jaren nog niet gedebunked? Waarom probeer je dit bewijs niet te debunken?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik plaats het graag in een wat breder kader. Wat ik er van vind is totaal niet interessant. Het is veel interessanter om na te gaan hoe dit gegeven volgens de plotters samenhangt met dat gefabriceerde paspoort, en hoe zij weten dat het paspoort geënsceneerd bewijsmateriaal is en die harde schijven niet.
Heb je het ook gelezen?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
1 minuutje googlen:
http://www.911myths.com/index.php/The_Passengers
Nee hoor. Je krijgt dan een mengsel van isotopen en halfwaardetijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die straling is toch maar kortdurend?
Het lijkt me sterk dat men dacht een transactie te kunnen verbergen door de harde schijven te vernietigen. Als je een transactie doet dan moet de andere partij ook iets ontvangen, oftewel het moet ergens anders ook geregistreerd staan. Het is kortom veel interessanter om jouw kant van het verhaal eens te horen. Wat betekent dit bewijs precies, en hoe relateer je dat aan het gevonden paspoort wat jij ongetwijfeld als een fabricage ziet.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je haalt er weer andere dingen bij. Waarom is dit bewijs na zoveel jaren nog niet gedebunked? Waarom probeer je dit bewijs niet te debunken?
Vlug. Mark Bingham staat er niet op!quote:
Bijna goed. Een schrijver van een boek beweert dat het iets officieels van de FBI zou zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:05 schreef Terecht het volgende:
Vlug. Mark Bingham staat er niet op!![]()
![]()
Het is iig iets officieels van de FBI. Het interesseert me overigens ook bijzonder weinig, omdat ik de veronderstelling waarop dit als een verdachte zaak wordt gezien totaal niet aanvaard.
Het gaat er om dat er in de periode na de aanslagen enorm gerommeld is met namen op de diverse gepresenteerde onofficiële lijsten. Geschuif met namen, namen die achteraf verdwenen, kapers die ontbraken, heel vaag allemaal. Jaren later zijn er dan ineens wel lijsten met de namen van kapers... maar het is voor de FBI natuurlijk een eitje om dergelijke lijsten te vervalsen en te presenteren als bewijs. Getuige de vele vaagheden rondom diverse passagiers en de vermeende kapers ben ik geneigd te geloven dat alle lijsten gekunsteld zijn om het geheel nog complexer en nog meer verwarrend te maken dan het al is.quote:So that's why we were very interested to see a photo of what looked like a passenger manifest in the Terry McDermott book, Perfect Soldiers. We emailed the author, and he said yes: apparently these were amongst a bunch of investigative files he obtained from the FBI while researching his book. 24 hours later we had copies, too. Could these provide independent verification of the Moussaoui trial exhibit?
One notable point is that our lists show the alleged hijackers on each of the four planes. Another indication that the “hijackers weren’t on the manifests” claims are false. Of course that, alone, will be enough for some to claim the documents aren't genuine. And because we obtained them indirectly, there’s no way to prove otherwise: we believe McDermott is an entirely trustworthy source, but there’s no telling what happened before the documents reached him.
En:quote:Did anyone witness the boarding of the aircraft?
According to the 9/11 Commission, ten of the nineteen suspects were selected on
9/11 at the airports by the automated CAPPS system for ‘additional security scrutiny’.39
Yet no one of those who handled the selectees, or any of the numerous airline or airport
security employees interviewed by the FBI or the Federal Aviation Administration
(FAA) on or after 9/11 is known to have seen the suspects. As for flights AA11 and
UA175, which reportedly left from Logan Airport, Boston, the 9/11 Commission found
that “[n]one of the [security] checkpoint supervisors recalled the hijackers or reported
anything suspicious regarding their screening.”40 As for flight AA77, which reportedly
left from Dulles Airport, Washington, D.C., the 9/11 Commission wrote that “[w]hen
the local civil aviation security office of the FAA later investigated these security
screening operations, the screeners recalled nothing out of the ordinary. They could not
recall that any of the passengers they screened were CAPPS selectees.”41 As for flight
UA93, which reportedly left from New Jersey International Airport, the 9/11
Commission indicated that the “FAA interviewed the screeners later; none recalled
anything unusual or suspicious.”42 According to an undated FBI report, the ‘FBI
collected 14 knives or portions of knives at the Flight 93 crash site.’43 Yet no screener is
known to have mentioned coming across a single knife that morning.44 To sum this
paragraph, no airport security employee has testified to have actually seen any of the
alleged hijackers.
In mijn optiek waren geen passagiers en kapers die ochtend. De 4 vermeend gekaapte vluchten waren fake en onderdeel van de terror hoax.quote:Normally there would have been at least eight airline employees – two for each
flight – tearing off the stubs of passengers’ boarding cards and observing the boarding
of the four aircraft at the departure gates. Under the circumstances of 9/11, one would
have expected to read international media interviews with these airline employees, or at
least some of them, under headlines such as “I was the last person to see the passengers
alive”. Yet no such interview is known to have taken place. The 9/11 Commission does
not mention the existence of any deposition or testimony by airline personnel that
witnessed the boarding of the aircraft. Their identities and the role they played on 9/11
remain a secret: As a response to this author’s request to interview American Airlines
employees who saw off passengers of flight AA77, the airline responded that their
identities cannot be revealed for privacy reasons.45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |