Dat is ook wat ik graag zou willen. Maar omdat mijn miskraam laat was (15w) en ik daarna niet schoon was en nu daardoor nog een cyclus moet wachten wordt het wel heel krap. Dan moeten de cryootjes goed ontdooien en blijven plakken. Anders lopen we rond die tijd in het ziekenhuis voor een nieuwe icsi behandeling (en daar kijk ik helemaal niet naar uit).quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik had ook nog geen uitgerekende datum. Volgens de berekening via internet was het 10 augustus. Ik zou het wel fijn vinden als ik dan wel al opnieuw zwanger zou zijn. Maar voor nu hoeft het gewoon nog even niet. Dat komt over een tijdje wel weer.
Zucht.... Inderdaad een dikkequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:21 schreef DJMomo het volgende:
Gyn gesproken. Morgen bellen voor nieuwe afspraken op maandag. "Ja ik heb de echo natuurlijk zelf niet gezien" zei ze nog.
In ieder geval een stuk minder wijs, denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Dan zou ik je een domme muts vinden?![]()
Hopelijk werkt de primolutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef zandsculptuur het volgende:
Even een crosspost uit het andere topic:
Zojuist bij de gyn geweest en die zag niets raars op de echo.
Ik heb nog een urinetest gedaan in het ziekenhuis, en die was duidelijk negatief, dus morgen begin ik met een kuurtje Primolut. Hopelijk werkt dat en word ik na afloop van de kuur (over ongeveer 2 weken) ongesteld.
Zo niet, dan krijg ik een kijkoperatie, dus daar denk ik maar even niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de echo morgen.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |