quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS begint: na drie keer een contract voor bepaalde duur mocht ik vertrekken. Maar kom vooral terug over drie maanden want 'we kunnen echt niet zonder je'._!
Beiden: niet gedaan neem ik aan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef error_404 het volgende:
Als klap op de vuurpijl te horen krijgen dat het druk is en of je die avond ook nog over wilt werken
:quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben benieuwd naar praktijkvoorbeelden, van jezelf of mensen uit je omgeving, van de manier waarop ontslagen verlopen. Na een reorganisatie,
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Beiden: niet gedaan neem ik aan?
Je bent thuis in de bouwquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee.nu zit ik thuis. Een baan in de bouw.
Zolang je nog aan het werk bent conform het contract dan hoor je gewoon je werk te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Beiden: niet gedaan neem ik aan?
Ja daar hebben veel werkgevers een handje van. Eisen dat je minstens 15 minuten van tevoren op de werkvloer aanwezig bent in uniform/kleding, maar die niet uitbetalen ' want dat is geen werktijd' . Nou dan kunnen ze van mij ook het schompes krijgen, ik kom pas (en blijf ook alleen langer) als het daadwerkgelijk geregistreerd en uitbetaald wordt en anders ga ik nog even lekker een broodje halen in die tijd. 't is me al te vaak gebeurd dat werd gezegd: " ja, dat half uur pauze wat je niet hebt gekregen zorgen wij wel voor dat dat in de salarisadministratie recht wordt gezet" , en dat je dan later weer kan bakkeleien over die 3 uur (6x pauze) die je niet uitbetaald krijgt omdat het nergens geregistreerd staat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
En die dag kreeg ik te horen dat ik ontslagen was omdat ik 15 keer te laat was gekomen. En dat terwijl ik niet eens betaald kreeg de eerste 15 minuten dat ik er moest zijn. Maar contract liep ten einde, dus die werd niet verlengd.
Moah, ik vind niet dat een werkgever maar kan eisen dat je (hij zegt het zo te zien 4 uur voor aanvang normale werktijd) even 2 uur eerder komt. Mensen hebben vaak ook een leven naast werken... Wordt vaak vergeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit is ook niet echt handig van je gecommuniceerd of wel?![]()
Hoe vaak kun je jou(w) in 1 bericht verwerkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
En die dag kreeg ik te horen dat ik ontslagen was omdat ik 15 keer te laat was gekomen. En dat terwijl ik niet eens betaald kreeg de eerste 15 minuten dat ik er moest zijn. Maar contract liep ten einde, dus die werd niet verlengd.
Als dat in je contract of CAO staat ben je er dan ook akkoord mee gegaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:08 schreef kirsten. het volgende:
daar hebben veel werkgevers een handje van. Eisen dat je minstens 15 minuten van tevoren op de werkvloer aanwezig bent in uniform/kleding,
Inderdaad zeg. Wat leest dat toch vreselijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je jou(w) in 1 bericht verwerken
45 min later een reactie terugsturen een "late reactie" vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ook jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
45 min later een reactie terugsturen een "late reactie" vinden.![]()
Had dan gewoon gebeld als het echt zo belangrijk is en snel moet.
Alsof ze dat durvenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
45 min later een reactie terugsturen een "late reactie" vinden.![]()
Had dan gewoon gebeld als het echt zo belangrijk is en snel moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |