SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
was je gisteren naar buiten gegaan?
Koude klerezooi.... Ging eerst lopend maar dat was wel erg koud, dus moest ik terug en dan met de auto.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
met thermo-ondergoed, een jogginspak en badjasEn ik heb t nog steeds koud
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
maar nu heb je alvast eten voor vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja
Koude klerezooi.... Ging eerst lopend maar dat was wel erg koud, dus moest ik terug en dan met de auto.![]()
![]()
Hmm..quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar buiten naar de kapperquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bijzonder of wat dat je naar de kapper gaat?!
![]()
![]()
doe een setje push ups, direct warmquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
heel mijn lichaam voelt als doorgekookte spaghettiquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
doe een setje push ups, direct warm
Ik kan er wel bij komen liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een bedkacheltje nodig![]()
![]()
vreemd, dat is meestal wel warmquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel mijn lichaam voelt als doorgekookte spaghetti![]()
![]()
dan moet je wel beloven dat je niet ziek wordtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij komen liggenAnders voel ik me schuldig
Maar je woont zo ver wegquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan moet je wel beloven dat je niet ziek wordtAnders voel ik me schuldig
![]()
![]()
Oh, laat ik nu maar iets eerder weg gaan trouwens... normaal een minuut fietsen, maar de straat ligt nog vol platgereden sneeuw![]()
![]()
Rival, mijn zoon zegt: wauw dat is een vette wagen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 13:02:26 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: