ik oordeel enkel over wat hier staatquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Over ons oordelen is blijkbaar geen probleem
Ik denk het dat vooral het geklaag via de media is wat ik een beetje storend vind.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef simmu het volgende:
[..]
ik oordeel enkel over wat hier staat![]()
maar komop zeg; dat mens is 58, heeft op een jaar tijd een duikeling gemaakt van hier tot tokio en komt nu ff af en toe in het (show)nieuws, waar je overigens ook echt niet weet of zij dat wel zelf initieert. dan vind ik de posts hier toch wel een beetje veel snoeihard.
Ze zoekt het toch zelf ook op door met programma;s als sterren dansen op het ijs mee te doen en door interviews te geven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef simmu het volgende:
[..]
ik oordeel enkel over wat hier staat![]()
maar komop zeg; dat mens is 58, heeft op een jaar tijd een duikeling gemaakt van hier tot tokio en komt nu ff af en toe in het (show)nieuws, waar je overigens ook echt niet weet of zij dat wel zelf initieert. dan vind ik de posts hier toch wel een beetje veel snoeihard.
http://www.rotterdam.nl/B(...)20tegenprestatie.pdfquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan snap jij de regels van het uwv niet
WW en vrijwilligerswerk
Als u een WW-uitkering krijgt, mag u vrijwilligerswerk doen. U moet zich dan wel aan enkele regels houden. Als u passend werk vindt of aangeboden krijgt, moet u direct kunnen beginnen. Uw vrijwilligerswerk mag het zoeken naar een betaalde baan niet in de weg staan. Geef daarom altijd aan ons door welke uren u vrijwilligerswerk doet. U bespreekt dit met uw werkcoach. Meer informatie vindt u in het Dossier Vrijwilligerswerk.
bron uwv
Dat is zelfs WW. Ik kan me niet voorstellen dat zij WW krijgt, ik neem aan dat ze gewoon in de bijstand zit. Een vangnet voor wie echt niet anders kan. Daar moet je dus zo snel mogelijk uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan snap jij de regels van het uwv niet
WW en vrijwilligerswerk
Als u een WW-uitkering krijgt, mag u vrijwilligerswerk doen. U moet zich dan wel aan enkele regels houden. Als u passend werk vindt of aangeboden krijgt, moet u direct kunnen beginnen. Uw vrijwilligerswerk mag het zoeken naar een betaalde baan niet in de weg staan. Geef daarom altijd aan ons door welke uren u vrijwilligerswerk doet. U bespreekt dit met uw werkcoach. Meer informatie vindt u in het Dossier Vrijwilligerswerk.
bron uwv
Daarom, er zijn wel meer vrouwen die een baan zoeken in dat segment denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook geen crisis en liggen de banen voor oudere vrouwen zonder noemenswaardige opleiding voor het oprapen.
Je kan het toch in elk geval proberen, i.p.v. te klagen over je huis. En je inkomen. Enzovoort. Ze had bij 'Sterren dansen' best kunnen vragen om een baan als schoonmaakster of wc-juf of zo. Ik kan me niet voorstellen dat ze weigeren iets voor je te proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook geen crisis en liggen de banen voor oudere vrouwen zonder noemenswaardige opleiding voor het oprapen.
Nope, je hebt 'Open nieuw deel' en 'Open nieuw topic'. Je moet de eerste hebben dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ging ervan uit dat dat automatisch zou gaan!
Nou, daarom zou het misschien slim zijn als ze haar semi-BN-status inzet om een reguliere baan te krijgen. Wat ik zeg, Henk van de lokale AH vindt het misschien wel een stuntje om José achter de kassa te hebben. Zo van "kijk eens wat ik leuk gewoon gebleven ben".quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:51 schreef Copycat het volgende:
Want die bladen zijn ook echt geïnteresseerd in José's sollicitatieplicht.
Ik probeer het ook nog een keer voorzichtig:quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Dit idee, zeg maar:quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, daarom zou het misschien slim zijn als ze haar semi-BN-status inzet om een reguliere baan te krijgen. Wat ik zeg, Henk van de lokale AH vindt het misschien wel een stuntje om José achter de kassa te hebben. Zo van "kijk eens wat ik leuk gewoon gebleven ben".
Of, Telfort
quote:José Hoebee heeft niets meer
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM -
José Hoebee heeft sinds haar gedwongen vertrek uit Sterren Dansen op het IJs helemaal niets meer om handen.
„Door mijn deelname kwam ik eindelijk weer onder de mensen”, vertelt de 58-jarige zangeres, die een half jaar geleden weduwe werd.
„Dat had ik na de dood van mijn man Will vorig jaar zomer zo hard nodig. Luv’ was immers ook al opgehouden te bestaan. Toen ik werd weggestemd uit het programma, donderde ik toch in een gat.”
Er lijkt geen einde te komen aan de beproevingen in het leven van José. Na het overlijden van haar echtgenoot – die overleed aan de gevolgen van kanker – en de daarop volgende ontdekking dat hij niets dan schulden naliet, moest José haar Belgische huis in Lommel verlaten. Op een vakantiepark in het Gooi kregen zij en haar zoon voorlopig onderdak.
„Ik wil dolgraag wat anders. Maar wát? Ik leef van een uitkering en ga vrijwilligerswerk doen. Je begrijpt, dit is geen vetpot…”
Wat een zeikstukje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |