quote:
Ik vind het zo'n goedkope kleur. Het haalt d'r wallen ook zo lekker op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
trouwen?![]()
herkenbaarhet blijft hier nog beperkt tot pyjama's en ondergoed vooral, daar heeft ze vrije hand in en ze wordt er zo gelukkig van
schattig is het
![]()
die snowboots hihi, mijn grote is vast jaloers! Maar goed, gelukkig zijn t snowboots die hebben ze toch maar weinig aan. Februari kunnen ze weer achterin de kast op marktplaats.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n goedkope kleur. Het haalt d'r wallen ook zo lekker op.
Ik ben echt dol op paarsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:09 schreef -Spring het volgende:
Leuk, Mignonne! <3
En meer dan afschuwelijk, KD. N. koopt ook altijd dat soort ellende voor L. Net als K3-cd's en zo.
Ik kom er nog redelijk onderuit. Hoewel, laatst in de V&D kocht ik twee truitjes voor 'r en wilde ze graag 'de paarse'want 'die vind ik práchtig, mama!' Voorheen kwam ik weg met een 'nee joh, geen paars, dat vind ik niet mooi', maar nu kreeg ik daar een 'maar hij is toch ook niet voor jou?!' op terug.
En ze had nog gelijk ook. Dus nu heeft ze 'een paarse'.
Ik voor Isabel! ♥♥quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ohh die linker MOET ik hebben voor Robinson!!
Lila. Vreselijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Donkerpaars vind ik nog wel meevallen,maar alles tussen lila en donkerpaarsblauw in, vind ik ook niet mooi
Die is er alleen nog in 116.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:35 schreef -Spring het volgende:
Potver. Dit vestje, zien jullie dat eerst ook in mooi donkerblauw tót je op maat 110 klikt? Dan kan ik die kleur ineens niet (meer?) kiezen.
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |