Als je met je rug naar de BK staat dan links. Richting Beatrixgebouw.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zegt het me nog minder, ik kijk nou niet echt standaard bovenop het station
Ah dat was mijn tweede gokquote:Op zondag 3 februari 2013 17:20 schreef Q. het volgende:
Meer foto's op Skyscrapercity:
http://www.skyscrapercity(...)70547&postcount=2189
[..]
Als je met je rug naar de BK staat dan links. Richting Beatrixgebouw.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dit is een stuk beter dan het parkeerterrein wat dit eerst was.En beter dan de Van Gend en Loos loodsen die er daarvoor zaten.
Heb je de foto's op skyscrapercity al bekeken?quote:
Nee ik snap het nog steeds niet hoor, waar dat is.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je de foto's op skyscrapercity al bekeken?
Die geven een redelijk duidelijk beeld waar het zit.
Niet in Zeist.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik snap het nog steeds niet hoor, waar dat is.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik snap het nog steeds niet hoor, waar dat is.
Ik denk dat je morgen moet gaan kijken. Dan kan je het zien.quote:
Maar waar moet ik kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgen moet gaan kijken. Dan kan je het zien.
In de stationshal.quote:
Waar zit er een Burger King dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de stationshal.![]()
Vanaf busstation richting de burger king dan zie je het wel.
Als je het dan nog niet ziet moet je denk ik zo'n rood witte stok aanschaffen.
Wat zit er nou tussen YamYam en van Vogelpoel in? Ik krijg het niet ontcijfert? Ziet er wel mooi uit zeg!quote:
Doner companyquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat zit er nou tussen YamYam en van Vogelpoel in? Ik krijg het niet ontcijfert? Ziet er wel mooi uit zeg!
Vond ik ook, lekker hoog en mooi zicht op het spoor tot die batterij van kluisjes. Ik moest wel aan Schiphol denken.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Neelix het volgende:
Heb vandaag ook even een kijkje genomen. Het voelt echt een heel stuk ruimtelijker, moderner en vooral lichter.
Die plek voor de kluisjes is tijdelijk volgens mij. Hoop ik maar, zo'n mooie lichte wand maken en die dan dicht zetten met kluisjes is niet handig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef bork het volgende:
[..]
Vond ik ook, lekker hoog en mooi zicht op het spoor tot die batterij van kluisjes. Ik moest wel aan Schiphol denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |