twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:26:31Stapel het aantal valse aannames en leugens hier van @2525 en je hebt geen ruimtevaart nodig om op de maan te komen. http://t.co/xJnhGeJN reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:52 schreef El_jefe07 het volgende:
De Winter: "Ik heb het vandaag nog opgezoekt"
Alsof jullie nooit een foutje hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Spangtoz het volgende:
Verbaas me nog steeds dat deze man "opgezoekt" zei.
Heeft te lang in LA gewoond waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Spangtoz het volgende:
Verbaas me nog steeds dat deze man "opgezoekt" zei.
Prachtig hoe Jeroen die kwal in het openbaar helemaal afmaakte op twitter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
TT:
http://kapper.thepostonli(...)ijtzwam-binnen-vara/
Oh jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Ik ben geen enkel team, 't zijn beide kwallen met een krom standpunt.
Overigens vind ik dit van Jole zn beste interview ooit:
Jep. En teveel Israëlische propaganda bekijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft te lang in LA gewoond waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Dit was eigenlijk gewoon pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Hahah schitterend, die lui zijn trouwens ook wel onmogelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Wat een losersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Het derde been ligt keurig in het midden!quote:
Ze worden veel serieuzer genomen dan zou moeten en steken daar zelf de draak mee. Ik heb flink gelachen toen ik het voor het eerst zag.quote:
Hm oké, dat had ik niet helemaal door, maar ik weet niet ik vind die attitute gewoon heel irritantquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze worden veel serieuzer genomen dan zou moeten en steken daar zelf de draak mee. Ik heb flink gelachen toen ik het voor het eerst zag.
Misschien was ze wel de molquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
Dat ze de rug heeft gebroken is de schuld van de mol.
Schrijft ook economische columns op GS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef Pietepietje het volgende:
Wat een toptafel
Edit: Peter Verhaar ken ik niet
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Jeroen zoekt uit hoe voorzichtig hij moet zijn bij een woonbootbezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
nieuws presenteren geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat doet dat mokkel naast Wie is de mol dan
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Ze was toch Jakhals?quote:
Vroege Vogels, voormalig Jakhalsquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Zij was Tido, van Slimme Schemer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zij was Tido, van Slimme Schemer.
idd. wel heel vervelend en erg natuurlijk, maar niet echt een item voor 3 miljoen kijkersquote:
Die is nu rechterhand van De Neus, alias De Klep....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die middelste moet ook eens bungiejumpen
Dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die middelste moet ook eens bungiejumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er kijken dan ook geen 3 miljoen mensenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. wel heel vervelend en erg natuurlijk, maar niet echt een item voor 3 miljoen kijkers
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
Bij 1000 Ways to Die sprong er ook iemand van een rots af.
Hij stierf door de waterdruk op zijn anus![]()
Had dus veel erger gekund.
Thanks voor dit feitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
1 miljoen danquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Er kijken dan ook geen 3 miljoen mensen
Nou ja wij betalen allemaal wel mee aan haar revalidatie... Denkt toch niet dat AVRO zich hier tegen gaat verzekeren terwijl ze gewoon uit de publieke pot deze kosten kunnen dekken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Gvd waar gaat dit over zeg. Of er niks aan de hand is verder...
Haten op WIDMquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godver!! Ze had de kans dat stukje zendtijd vrij te maken voor een leuk programma![]()
Dat zou wel heel doortrapt zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Wel ultieme mollenstreek , je rug breken en dan uit het spel stappen en geen geld meer voor het team verzamelen....
Echt hequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die propaganda![]()
Wapens op een basisschool, heel swat team op de BSO
Idd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die propaganda![]()
Wel een feit dat zijn kinderen op die manier worden beschermd....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die propaganda![]()
Wat een kutbaan heb je dan, de hele dag met dikke machinegeweren rondlopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel een feit dat zijn kinderen op die manier worden beschermd....
Ja ik wilde net zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Er wonen er alleen iets van 310 miljoen aldaar.
Zijn landen genoeg waar heel de dag een gewapende man voor de bank zit te posten. Weer andere landen hebben op iedere straathoek zo'n man staan. Wij zijn gewoon verwend!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een kutbaan heb je dan, de hele dag met dikke machinegeweren rondlopen
Mss bedoelt hij mensen die daadwerkelijk een wapen kunnen dragen dus exclusief kinderen onder de 4 en hoogbejaarden.quote:
Probleem is inderdaad dat ze illegaal toch wel in omloop blijven. 250 miljoen wapens verdwijnen niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ga die wapens maar eens afpakken bij al die triggerhappy rednecks
Wat heeft Obama er mee te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat dacht je van al die schijtwapens gewoon bannen
Obama
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is die man ooit wel eens in Amerika geweest met zijn vreemde vooroordelen?
Maar hij heeft wel gelijk dat het weer een burgeroorlog zal ontketenen.quote:
Precies. Of zijn aanvraag zou op zijn minst moeten worden afgewezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef themole het volgende:
Alex Jones toont waarom wapens verboden moeten worden in Amerika...
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef julian6 het volgende:
Die alex jones doet me altijd zo erg denken aan cartman
Wapens hebben maar 1 doel, moorden. Als je dan jezelf verdedigd met je wapen tegen iemand die ook een wapen heeft (wie gaat er nou inbreken zonder wapen als iedereen strapped is tegenwoordig), dan krijg je een soort confrontatie die je in films ziet. Hoe groot is de kans dat er een kogel gelost wordtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat heeft Obama er mee te maken.
Of dacht je echt dat hij als absolute alleenheerser even een paar honderd miljoen wapens uit de omloop haat halen in zes weken?
Blaffende honden bijten nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Maar hij heeft wel gelijk dat het weer een burgeroorlog zal ontketenen.
Dat klopt. Maar met wat er in omloop is en dat een wet om het te verbieden er niet doorheen te krijgen is kan je dan niet zo ff oplossen daar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wapens hebben maar 1 doel, moorden. Als je dan jezelf verdedigd met je wapen tegen iemand die ook een wapen heeft (wie gaat er nou inbreken zonder wapen als iedereen strapped is tegenwoordig), dan krijg je een soort confrontatie die je in films ziet. Hoe groot is de kans dat er een kogel gelost wordt
10x boeiender dan random vrouw breekt bot na sprongquote:
Ja ik snap hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met wat er in omloop is en dat een wet om het te verbieden er niet doorheen te krijgen is kan je dan niet zo ff oplossen daar.
Anders blijft het dweilen met de kraan open. Het enige wat ze nu doen is die kraan een stukje dicht draaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met wat er in omloop is en dat een wet om het te verbieden er niet doorheen te krijgen is kan je dan niet zo ff oplossen daar.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
10x boeiender dan random vrouw breekt bot na sprong
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
En dan zeiken mensen over een WIDM-item.... dit is nou echt complete zendtijdverspilling
Omdat ze dat als een verworvenheid zien waar ze ooit eens voor gevochten hebben en dat volgens sommigen hun grondrecht is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik snap het
Maar ik snap totáál niet waarom je vóór wapenbezit zou zijn, het is voor mij echt volstrekt onbegrijpelijk
Inderdaad, maar wat mij nog meer verbaasd is de krampachtige toon waarop het debat wordt gevoerd vanaf de kant van de pro-wapens mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik snap het
Maar ik snap totáál niet waarom je vóór wapenbezit zou zijn, het is voor mij echt volstrekt onbegrijpelijk
Omdat jij en ik in Nederland leven. In Brazilië zouden we heel anders er over denken. Woon je in New York dan denken ze bijna zoals wij, 1000km ten zuiden is het weer een ander verhaal. Is puur de locatie waar je bent opgegroeid...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik snap het
Dit is koeltoer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
En dan zeiken mensen over een WIDM-item.... dit is nou echt complete zendtijdverspilling
Dat was 1 van de punten waardoor het zuiden wilde afzien van slaven, dit was hun verdienste aan een destructieve burgeroorlog. Vandaar dat Alex daar over begon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze dat als een verworvenheid zien waar ze ooit eens voor gevochten hebben en dat volgens sommigen hun grondrecht is.
Rare jongens, die Amerikanen.
Dat is cultuur.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik snap het
Pfff slapert, was zelfs in P&W hierover vorige week....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh wat heeft Theo Maassen gezegd?
Hij zat er vorige week of de week daarvoor geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh wat heeft Theo Maassen gezegd?
Klopt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was 1 van de punten waardoor het zuiden wilde afzien van slaven, dit was hun verdienste aan een destructieve burgeroorlog. Vandaar dat Alex daar over begon.
Misschien... Ik heb inderdaad de liberale opvatting dat die extremen zoals 'war against drugs' over de top is terwijl iedereen moordwapens in z'n huis heeft. Ik dacht dat dit alleen in texas en rednecks was maar blijkbaar heeft de helft van de amerikanen een wapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat jij en ik in Nederland leven. In Brazilië zouden we heel anders er over denken. Woon je in New York dan denken ze bijna zoals wij, 1000km ten zuiden is het weer een ander verhaal. Is puur de locatie waar je bent opgegroeid...
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pfff slapert, was zelfs in P&W hierover vorige week....
Niet meegekregenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zat er vorige week of de week daarvoor geloof ik.
Ach, wij begrijpen hun wapenissue niet, de Amerikanen zullen 'onze' tolerantie wat betreft drugs niet begrijpen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik snap het
Tja wij hebben iets soortgelijks met Straatsburg. Het Brussel-Straatsburg hoppen is te danken aan de vrede tussen Frankrijk en Duitsland....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij het gevolg van relatief weinig cultuur hebben. Het stuk dat je wel hebt als haast heilig gaan zien.
De helft van de cultuur (series/films/muziek) die wij consumeren komt van hun hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij het gevolg van relatief weinig cultuur hebben. Het stuk dat je wel hebt als haast heilig gaan zien.
In het kort:quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Niet meegekregen!
Ahja hij is toch niet grappig als caberatier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
In het kort:
- Geen Islam durven aanpakken
- Volendam belachelijk maken
Joh.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De helft van de cultuur (series/films/muziek) die wij consumeren komt van hun hoor
Ik ben bang dat we het weer zelf moeten doen vandaag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef waxmask het volgende:
Gaat het een leuke uitzending worden? Ach wat lul ik, elke uitzending zonder Ingeborg is kut....
Hahahah scherp, zie het nu ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Die vrouw lijkt op Arend Jan Boekestijn.
Die man lijkt op Henk Kamp.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Die vrouw lijkt op Arend Jan Boekestijn.
Heel goed gezien.quote:
Word straks dus Indiaantje/Cowboy spelen op de boot. Jeroen heeft standaard zijn slangenleren laarsjes aan...quote:
Jaja, dat weet de redactie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Mocro muziekje eronder, over vooroordelen gesproken.
Onvoorstelbaar, Islam=Vrede enz.....quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Mocro muziekje eronder, over vooroordelen gesproken.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, Islam=Vrede enz.....
http://www.geenstijl.nl/m(...)eets_o.html#comments
Bij interessante gasten stroomt het topic vanzelf vol.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef waxmask het volgende:
Zitten we hier trouwens echt maar met 5 man (waarvan 1 vrouw) in dit topic. Over een jaar betaat deze reeks niet meer als het zo door gaat.
Johan Derksen, voornamelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij interessante gasten stroomt het topic vanzelf vol.
Misschien zijn de anderse users het ondertussen een beetje zat dat steeds hetzelfde groepje kneusjes elk topic in TV onderschijt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef waxmask het volgende:
Zitten we hier trouwens echt maar met 5 man (waarvan 1 vrouw) in dit topic? Over een jaar bestaat deze reeks niet meer als het zo door gaat.
Misschien moeten we posters gaan werven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef waxmask het volgende:
Zitten we hier trouwens echt maar met 5 man (waarvan 1 vrouw) in dit topic? Over een jaar bestaat deze reeks niet meer als het zo door gaat.
Of ze hebben een betere plek/programma gevonden maar bewust ons niks verteld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij interessante gasten stroomt het topic vanzelf vol.
Ik hoor in mijn omgeving echt alleen maar mensen die ontslagen worden. Sommige al vorig jaar, sommige die het dit jaar te horen kregen. Het gaat echt rete slecht, maar daar hoor je de politici niet over....quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Weer 15.000 werklozen erbij Henkie, maar er zijn vast wel 500.000 vacatures in het Westland he.
Ja en alle afgestudeerden die ik ken komen ook niet aan de bak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor in mijn omgeving echt alleen maar mensen die ontslagen worden. Sommige al vorig jaar, sommige die het dit jaar te horen kregen. Het gaat echt rete slecht, maar daar hoor je de politici niet over....
Maar volgens Henk ligt het aan die mensen zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en alle afgestudeerden die ik ken komen ook niet aan de bak.
Inderdaad hij weigert te vertellen waar je je naar om moet scholen en waar de banen in overvloed zijn...quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Die Kamp leeft in een waanwereld.
Onvoorstelbaar. Hij vindt het voor ondernemers wel erg dat het slecht gaat maar van de werknemers is het de eigen schuld, die moeten van hem van alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Die Kamp leeft in een waanwereld.
En met mensen die ja en amen tegen hem zeggen. Zo is het ook onmogelijk een eerlijk beeld te krijgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef Masyl het volgende:
En die blonde trien tegenover Kamp constant bevestigend knikken![]()
Kamp leeft in een andere wereld zo te zien.
Nee gewoon een uurtje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
Vroeger duurde P&W toch tot 23:45?
Yep.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
David Pos viel toch in het water vandaag?
Tsja, iedereen heeft recht op een advocaat...ook Dutroux.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
Advocaat van Dutroux, hoe breng je de motivatie op om zo iemand te verdedigen.
Maar goed dat jij geen advocaat bent dan. Je moet bereid zijn om zowel daders als slachtoffers bij te staan. Of zou je als verpleegster ook weigeren zijn cateter te verschonen? Over sommige dingen moet je je heen zetten en gewoon je werk doen waar je voor gekozen hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
Advocaat van Dutroux, hoe breng je de motivatie op om zo iemand te verdedigen.
Dat krijg je als een muts het interview doet die nog nooit 1 wieler wedstrijd heeft gezien laat staan op een fiets past.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef De_Fietser het volgende:
Terechte opmerking van Zonneveld. Het is mooie televisie, maar er had zoveel meer in gezeten.
dat is geen jas, maar een blousequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom houdt ze haar jas en sjaal aan? Koud daar zeker.
Ze zijn bevriend, dat zegt eigenlijk genoeg. Kritische journalistiek is in dit geval ver te zoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat krijg je als een muts het interview doet die nog nooit 1 wieler wedstrijd heeft gezien laat staan op een fiets past.
Regilio Tuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
En misschien racistisch (verwijder dit maar als het zo is) maar hoeveel negers doen er doorgaans mee aan de tour de France?
waarom doen er redelijk weinig blanken mee in de nba.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
En misschien racistisch (verwijder dit maar als het zo is) maar hoeveel negers doen er doorgaans mee aan de tour de France?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
waarom is dat racistisch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
Nynkequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden beter die journaliste van de LC kunnen vragen. Die deed het vorig jaar bij K&vdB wel leuk.
Die ken ik dan weer niet... Maar heeft hij ooit wat gewonnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doet het wel aardig altijd.
Yohan Geneequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doet het wel aardig altijd.
Het woord negers is misschien niet zo slim gekozen.quote:
Ik zou inderdaad ook echt geen advocaat kunnen zijn. Ik vind het ook heel knap als je je emoties bij zo'n zaak opzij kan zetten en wel iedereen kan verdedigen. Ik zou dan niet zoals in je voorbeeld als verpleegster medische zorg weigeren. In mijn hoofd zijn dat hele verschillende dingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen advocaat bent dan. Je moet bereid zijn om zowel daders als slachtoffers bij te staan. Of zou je als verpleegster ook weigeren zijn cateter te verschonen? Over sommige dingen moet je je heen zetten en gewoon je werk doen waar je voor gekozen hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yohann_G%C3%A8nequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet... Maar heeft hij ooit wat gewonnen?
Ik gebruik ook liever het woord pigmentgehandicapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het woord negers is misschien niet zo slim gekozen.
Het zijn geen Aziaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ja ik was aan het denken hoe ik dat het beste kon noemen, maar gekleurde mensen doen er al mee. En negers kunnen ook buiten Amerika komen dus Afro-American kan ook niet. Vandaar dus de keuze voor negers opdat we allen weten wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Soort slaaf dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yohann_G%C3%A8ne
maar volgens mij is hij knecht en knapt hij meer het vuile werk op voor anderen dan dat hij zelf kanshebber is, hij rijdt vaak voorin mee.
wij zijn dan eerder pigmentgehandicapt hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever het woord pigmentgehandicapt.
True that....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
wij zijn dan eerder pigmentgehandicapt hoor
dat hoop ik niet. Hij heeft veel geld opgehaald voor kankeronderzoek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Lance helemaal kapot wordt gemaakt.
En uiteindelijk heeft hij al zijn fans, die Armstrong als hun voorbeeld zien, teleurgesteld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat hoop ik niet. Hij heeft veel geld opgehaald voor kankeronderzoek.
Dat geld zit al in de foundation dus maakt niks uit. Deze man verdient het om binnen een jaar onder een brug te leven alleen... Wel raar ook dat Sjerrul Kraai niks van haar heeft laten horen. Ik voorspel een scheiding binnen niet al te lange tijd anders had ze wel langs hem gezeten bij Oprah, want dat geeft zowaar nog mooiere wijven tv...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat hoop ik niet. Hij heeft veel geld opgehaald voor kankeronderzoek.
Hij is al lang niet meer samen met haar hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat geld zit al in de foundation dus maakt niks uit. Deze man verdient het om binnen ene jaar onder een brug te leven alleen... Wel raar ook dat Sjerrul Kraai niks van haar heeft laten horen. Ik voorspel een scheiding binnen niet al te lange tijd anders had ze wel langs hem gezeten bij Oprah, want dat geeft zowaar nog mooiere wijven tv...
Dat weten die wijven dus...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer samen met haar hoor.
Prima man ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Die advocaat heeft er wel eens eerder gezeten toch? Prima gast wel.
Zoals je ziet was het dus een gespannen situatie tussen die twee, en dat is ook logisch. En aangezien dat justitie al zijn bezittingen al in beslag hebben genomen doet deze advocaat het dus pro deo en dat is volgens mij een plicht voor de advocaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prima man ja.
Weinig naiviteit en ook een goede balans tussen 'excuses' en realisme... En bizar dat die man toch z'n werk weet te doen met zo'n client, pff...
Dat vond ik echt te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
Is dat een nieuwe rage? Mensen voor de trein gooien?
gebeurt weleens in metro's . echt sick fucks daar. daarom nooit vlak bij het spoor staan, maar altijd achteraan een beetje bij de muurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
Is dat een nieuwe rage? Mensen voor de trein gooien?
Ja idd, ik moest een beetje denken ook aan de advocaat van Jasper S. Zo'n manier werkt (iig voor het publiek) denk ik beter dan advocaten die zich in allerlei bochten wringen over het gedrag van hun cliënten. Zeker in het geval van daders die 100% de dader zijn en zulk soort gruwelijkheden op hun kerfstok hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef iFok. het volgende:
Zo kan een advocaat ook zijn. Wat een geweldige man. Duidelijk en realistisch!
Dat dacht die vrouw van net ook...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gebeurt weleens in metro's . echt sick fucks daar. daarom nooit vlak bij het spoor staan, maar altijd achteraan een beetje bij de muur
Precies. Sommige advocaten draaien zoveel om de dingen heen dat je ze gewoon niet serieus kan nemen. Wees gewoon eerlijk en realistisch, werkt het beste.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik moest een beetje denken ook aan de advocaat van Jasper S. Zo'n manier werkt (iig voor het publiek) denk ik beter dan advocaten die zich in allerlei bochten wringen over het gedrag van hun cliënten. Zeker in het geval van daders die 100% de dader zijn en zulk soort gruwelijkheden op hun kerfstok hebben.
hij doet wel erg dramatisch hé.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zo overdreven omdat hij door het ijs is gezakt? half nederland is vroeger als kind of later weleens door het ijs gezakt.. met een voet, been, of tot je middel weliswaar, maar daar hoeft niet zo dramatisch over gedaan te worden.
Het was ook geen nieuws.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
lol, die ijsmeester heeft dus maar 5 min zendtijd gekregen. en de rest v/d gasten allemaal 10-15 minuten. pijnlijk :x
programmavulling?quote:
ik ga zeker kijken.quote:
Als het bij twee keer blijft, kijk ik er graag naar. Maar na vanavond vind ik het ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker slapenik hoef die psycho niet zien janken.
quote:Dries van Agt
Oud-premier biedt petitie aan tegen Israëlische muur langs Westoever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |