twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:26:31Stapel het aantal valse aannames en leugens hier van @2525 en je hebt geen ruimtevaart nodig om op de maan te komen. http://t.co/xJnhGeJN reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:52 schreef El_jefe07 het volgende:
De Winter: "Ik heb het vandaag nog opgezoekt"
Alsof jullie nooit een foutje hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Spangtoz het volgende:
Verbaas me nog steeds dat deze man "opgezoekt" zei.
Heeft te lang in LA gewoond waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Spangtoz het volgende:
Verbaas me nog steeds dat deze man "opgezoekt" zei.
Prachtig hoe Jeroen die kwal in het openbaar helemaal afmaakte op twitter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
TT:
http://kapper.thepostonli(...)ijtzwam-binnen-vara/
Oh jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Ik ben geen enkel team, 't zijn beide kwallen met een krom standpunt.
Overigens vind ik dit van Jole zn beste interview ooit:
Jep. En teveel Israëlische propaganda bekijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft te lang in LA gewoond waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Dit was eigenlijk gewoon pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Hahah schitterend, die lui zijn trouwens ook wel onmogelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Wat een losersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
Het derde been ligt keurig in het midden!quote:
Ze worden veel serieuzer genomen dan zou moeten en steken daar zelf de draak mee. Ik heb flink gelachen toen ik het voor het eerst zag.quote:
Hm oké, dat had ik niet helemaal door, maar ik weet niet ik vind die attitute gewoon heel irritantquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze worden veel serieuzer genomen dan zou moeten en steken daar zelf de draak mee. Ik heb flink gelachen toen ik het voor het eerst zag.
Misschien was ze wel de molquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
Dat ze de rug heeft gebroken is de schuld van de mol.
Schrijft ook economische columns op GS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef Pietepietje het volgende:
Wat een toptafel
Edit: Peter Verhaar ken ik niet
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Jeroen zoekt uit hoe voorzichtig hij moet zijn bij een woonbootbezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
nieuws presenteren geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat doet dat mokkel naast Wie is de mol dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |