Die is er nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Malaga heeft niet zo'n grote schuld volgens mij. WEl fucked op dat die sjeikh gewoon weg is gegaan. Lekker voor ze. Maar atletico heeft een schuld van 200% hun omzet ofzo.
Ze hadden flink afgelost en "slechts" +/- 30 mil winst..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja en hun omzet is 500 miljoen, nog wel minder dan 50% dus.
?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, die is er gewoon, daarom kunnen ze de lonen niet meer betalen.
Wat hebben wij dan toch een mooie namen bij Ajax staan, vergeleken met zo'n Sjeikclubquote:
Zoiets ja, hij heeft ook de verkoper nog niet (helemaal) betaaldquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja hij is nog eigenaar, maar hij geeft geen geld meer.
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb alles van Benfica gevonden trouwens, zal het zo even posten.
Ja daar staat alles in ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
Psv al 4x verloren, Ajax 1x.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend
Uiteindelijk moet iedereen tegenelkaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend

bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.htmlquote:Meleg not "Lancer"!
Although there were indications that the youth national team of Serbia Dejan Meleg career will continue in Ajax from Vojvodina have confirmed that the transfer did not occur!
Attacking midfielder footballer Vojvodina Novi Sad, and the youth national team of Serbia Dejan Meleg still not agreed on a transfer from Ajax although this information now carried by all the major media in Serbia.
His transfer to the famous Dutch club stopped in December superliga¨a president of Novi Sad Ratko Butorović team believed that the "Lancers" now reached an agreement with "Vos" managed to get the talented Meleg.
However, Vojvodina came confirmation that the transfer has not occurred and that Dejan Meleg orderly train with the youth team in Novi Sad!
Meleg was born in 1994. year and Vojvodina played seven games. Something more appearances in the youth enrolled in the Serbian team which is at 18 matches with nine goals.
mooimooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.html
Ik dacht Valencia juist het ergstquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Atletico (en Valencia?) zijn de probleemgevallen van Spanje.
Uhm, schuld is 370 miljoen van Valencia op een begrorting van rond de 100.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht Valencia juist het ergst
wat een gezeik johquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.html
Zal wel een CAS worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |