Die is er nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Malaga heeft niet zo'n grote schuld volgens mij. WEl fucked op dat die sjeikh gewoon weg is gegaan. Lekker voor ze. Maar atletico heeft een schuld van 200% hun omzet ofzo.
Ze hadden flink afgelost en "slechts" +/- 30 mil winst..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja en hun omzet is 500 miljoen, nog wel minder dan 50% dus.
?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, die is er gewoon, daarom kunnen ze de lonen niet meer betalen.
Wat hebben wij dan toch een mooie namen bij Ajax staan, vergeleken met zo'n Sjeikclubquote:
Zoiets ja, hij heeft ook de verkoper nog niet (helemaal) betaaldquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja hij is nog eigenaar, maar hij geeft geen geld meer.
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb alles van Benfica gevonden trouwens, zal het zo even posten.
Ja daar staat alles in ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
Psv al 4x verloren, Ajax 1x.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend
Uiteindelijk moet iedereen tegenelkaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend

bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.htmlquote:Meleg not "Lancer"!
Although there were indications that the youth national team of Serbia Dejan Meleg career will continue in Ajax from Vojvodina have confirmed that the transfer did not occur!
Attacking midfielder footballer Vojvodina Novi Sad, and the youth national team of Serbia Dejan Meleg still not agreed on a transfer from Ajax although this information now carried by all the major media in Serbia.
His transfer to the famous Dutch club stopped in December superliga¨a president of Novi Sad Ratko Butorović team believed that the "Lancers" now reached an agreement with "Vos" managed to get the talented Meleg.
However, Vojvodina came confirmation that the transfer has not occurred and that Dejan Meleg orderly train with the youth team in Novi Sad!
Meleg was born in 1994. year and Vojvodina played seven games. Something more appearances in the youth enrolled in the Serbian team which is at 18 matches with nine goals.
mooimooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.html
Ik dacht Valencia juist het ergstquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Atletico (en Valencia?) zijn de probleemgevallen van Spanje.
Uhm, schuld is 370 miljoen van Valencia op een begrorting van rond de 100.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht Valencia juist het ergst
wat een gezeik johquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.html
Zal wel een CAS worden...quote:
Weet je meteen van jezelf dat je nogal subjectief bent in je oordeel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
Die zijn nu al bangquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Burgemeester wil az - Ajax verbieden![]()
Verdeling van de westrijden speelt ook mee. Als je pakweg Willem II of Zwolle-thuis hebt na een Europees duel is dat minder kans op puntverlies dan een topduel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet iedereen tegenelkaar
Hoeft niet perséquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Verdeling van de westrijden speelt ook mee. Als je pakweg Willem II of Zwolle-thuis hebt na een Europees duel is dat minder kans op puntverlies dan een topduel.
bron: http://www.novosti.rs/ves(...)-znam-da-idem-u-Ajaxquote:Meleg: I do not know if I'm going to Ajax
Continues to dance around the transfer of young midfielder in. Butorović: I'm not going to comment on anything. On Monday, we'll explain everything to
Dejan Meleg (18) from Vojvodina in Ajax is still shrouded in secrecy, although the Dutch media reported that an agreement was reached and that the young midfielder signed a contract at 3.5 years.
In Vojvodina refute it in his own way.
- I'm not going to comment anything on this subject. On Monday we will have a press conference where we will explain everything - said the president of Vojvodina Ratko Butorović.
Saga takes six months. Ajax agreed with Vojvodina for compensation of 500,000 euros and 12 percent of future transfers. Since the agreement was not met, the amount is increased. It was announced as the Dutch and the new payment amount, I'll let Meleg because they do not want players who are not happy with the team.
Youth team member is 15 January began with trainings, when answered the roll call in the youth soccer facility in the center of "Vujadin Boskov" and points out that its managers in Switzerland should know much more about the story.
- I saw the news in the Dutch media, but nothing about it I do not know - says Meleg.
- Nothing like no one answered or whether the two clubs reached an agreement or not. I guess Ajax contact with Stankovic manager in Switzerland and I expect to hear officially that it is. Because, no one called me - says Meleg.
Raiola weren, Stankovic weren, Sigi Lens weren. Zo blijven er weinig voetballers over. Al is het met Meleg wel wat erger ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Meleg niet kopen hoor. Niks over de voetballer, maar zijn zaakwaarnemer is echt een schurk en dit soort figuren moet weren.
Er blijft dan ook weinig jeugd over binnen de clubquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raiola weren, Stankovic weren, Sigi Lens weren. Zo blijven er weinig voetballers over. Al is het met Meleg wel wat erger ja.
quote:Veltman verslaat door hard werken het talent van anderen
Sinds dit seizoen maken twee jonge, centrale verdedigers deel uit van de A-selectie: Joël Veltman en Stefano Denswil. Denswil is zo'n naam die je al tijden hoorde vallen, voor Veltman geldt dat eigenlijk niet. Een puur talent is de verdediger nooit geweest. "Door hard te werken kun je ook ver komen," vertelt Veltman.
Slordig
"Met vlag en wimpel geslaagd," was het oordeel van Frank de Boer na de test in Groningen. "Joël heeft de eigenschap altijd goed te staan in duels." Ook Toby Alderweireld heeft het volste vertrouwen. Voelt de Belg zich niet goed, zoals tegen PEC Zwolle, Roda JC en PSV, dan stapt hij met gerust hart uit omdat de 21-jarige Veltman het kan overnemen.
"Dat zijn leuke dingen om te horen," reageert Veltman als Ajax Life hem de uitspraken van De Boer en Alderweireld voorlegt. "Ik zag het bekerduel met Groningen niet echt als een test, maar aan de andere kant ook weer wel. Het was meer een graadmeter, weet je. Zoeken naar bevestiging voor jezelf."
Alderweireld sprak al diverse keren openlijk zijn vertrouwen uit in Veltman, maar het is niet zo dat de Belg hem even de fijne kneepjes van het vak leert. "Toby weet wat ik wel en niet kan. We praten er soms na de wedstrijd over en dat is alleen maar goed. Toby hoeft niet de hele week op me in te praten. Als hij niet verder kan, dan is het aan mij om het goed in te vullen."
Op basis van zijn optredens in het eerste krijgt Veltman puur lovende kritieken, maar de centrale verdediger weet dat de slordigheden uit zijn spel moeten. Enkele dagen voor de puike wedstrijd tegen Groningen leverde hij als Jong Ajacied nog de ene na de andere bal in, op zo'n avond dat werkelijk niets lukte en er uiteindelijk 0-3 op het scorebord stond.
"We werden van de mat gespeeld door Jong sc Heerenveen. Zo... dat was echt niet leuk meer. Ik verspeelde zelf ook een paar ballen. Dat moet eruit, ik ben af en toe te slordig. Het kan een keer gebeuren dat je de bal kwijtraakt, maar niet vier of vijf keer in een helft. Die avond lukte helemaal niets," weet Veltman nog.
"Het heeft ook met vlieguren te maken. Ik moet de juiste momenten herkennen om de middenvelder in te spelen of teruggaan om de andere kant van het veld te zoeken. Ook daarom is het goed in het eerste te spelen, want het niveau is hoger en spel gaat sneller, waardoor je ook sneller moet denken en beslissen."
"Het is goed om in het eerste te spelen," meldt Veltman. Eerlijk zeggen: wie had dat precies een jaar geleden verwacht? De verdediger was net terug van een zware knieblessure en had nog amper een volledige wedstrijd bij Jong Ajax in de benen. Natuurlijk is hij talentvol, anders speel je niet bij Ajax, maar het was nooit van: let op, Veltman komt eraan! Het ging altijd over Denswil, Davy Klaassen, Viktor Fischer.
"Ik heb nooit gehoord van: Joël is het toptalent. Ik voel mezelf ook niet zo'n talent als hij hier naast me," beaamt Veltman, die naar Fischer wijst. Van de Deen wordt al jaren verwacht dat-ie de top gaat halen. "Door hard te werken kun je ook ver komen. Ik zag een tijdje terug op De Herdgang, het jeugdcomplex van PSV, een zinnetje op de muur staan: hard werken verslaat talent, als talent niet hard werkt. De trainer zei laatst ook zoiets. Als ik die tekst zie, denk ik: dat is mijn zinnetje."
Heerlijk op de bank liggen met EL , kachel aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:36 schreef tammepiet het volgende:
Damn zondag overdag temperaturen van -7 tot -3.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:36 schreef tammepiet het volgende:
Damn zondag overdag temperaturen van -7 tot -3.
Thermo shirt en trainingsbroekie onder de broekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Dubbele broek aan, ik heb wel geleerd van Ajax-Utreg vorig jaar.
Neuh, zit toch niet vol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef tammepiet het volgende:
Uitverkocht zal dus direct een nieuw nationaal? toeschouwersrecord worden.
wel een recordaantal kaarten verkocht..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Neuh, zit toch niet vol.
Thermobroek, -shirt, 3 paar sokken, muts, sjaal. Kom maar op.
Ik zag het op indehekken, echt hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef wieisboos het volgende:
10k boete gekregen voor dit!!!!
[ afbeelding ]
Inderdaad, ajax boetes geven prima, maar dit gaat zelfs mij iets te verquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag het op indehekken, echt hoorin het geval van het UEFA MAFIA spandoek wat wij in Kiev lieten zien kan ik de beredenering nog wel begrijpen, maar voor zoiets als dit al boetes gaan uitdelen
er was ook een spandoek met "AFC AJAX, 3 STARS FOR 30 TITLES" (oid)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag het op indehekken, echt hoorin het geval van het UEFA MAFIA spandoek wat wij in Kiev lieten zien kan ik de beredenering nog wel begrijpen, maar voor zoiets als dit al boetes gaan uitdelen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er was ook een spandoek met "AFC AJAX, 3 STARS FOR 30 TITLES" (oid)
Daarbij hoorde nog dit:
"MCFC, 3 STARS FOR DECORATION"
dat laatste mocht het stadion niet in
Goeie keuzes.quote:Sigthorsson niet tegen Feyenoord
Kolbeinn Sigthorsson zal zondag tegen Feyenoord niet meespelen. Hij gaat trainen met Jong Ajax en hoopt maandag 45 minuten mee te kunnen doen met Jong Ajax.
'Ryan Babel zit wel bij de selectie', zei Frank de Boer. 'Maar hij zal niet starten. Hij kan in de spits en als linksbuiten uit de voeten. Viktor Fischer is helemaal fit.'
Van de geblesseerden zit Davy Klaassen in 'een vergevorderd stadium', net als Boilesen. Die jongens zijn bezig aan de laatste fase van de revalidatie.
Hoe ben je te herkennen? Dan stap ik bij Duivendrecht even uit, wil een homo in actie nog wel een keer zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
Duivendrecht, we komen jullie anaal naaien1-2
Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
Alsof Fag de Boer een tactiek kan verzinnen die beter is dan die van Ronnie Koeman![]()
Wordt een mooie overwinning voor de Rotterdamse helden
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.
Die DVDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je zal onverhoopt verliezen zondag, dan blijf je die zwakzinnigen hier nog weken in dit topic houden.
En een paar maanden later, als de DVD eenmaal binnen is, komen ze wéér...
Hoe dan? door vriendje de boer zelf op Pelle te laten spelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, Feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.
Want Pelle is zo goed? Gewoon de lijn doorzetten en F weet niet waar ze moeten kruipen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Hoe dan? door vriendje de boer zelf op Pelle te laten spelen?
We zullen zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Net als de afgelopen 4 wedstrijden zeker
O WACHT SNAP
Ik hoorde HMF wel vaker over ene docu, dus ik dacht: het is zover. Maar een film over Ajax... dat is een beetje een koude douche.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een ode aan Ajax natuurlijk, Godenzonen2.0
Hij kon niet genoeg hoogtepunten vinden voor docu over Feyenoord, alleen die huldiging o nee viering van de 2e plekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik hoorde HMF wel vaker over ene docu, dus ik dacht: het is zover. Maar een film over Ajax... dat is een beetje een koude douche.
Dat is nou juist voetbalhumor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er was ook een spandoek met "AFC AJAX, 3 STARS FOR 30 TITLES" (oid)
Daarbij hoorde nog dit:
"MCFC, 3 STARS FOR DECORATION"
dat laatste mocht het stadion niet in
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij steekt zijn nek uit voor ajaxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij steekt zijn nek uit voor ajax
Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Veel ajacieden die de wederopstanding van Feijenoord nog niet geaccepteerd hebben zie ik.
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.
Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschilquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.
Dacht dat ik in het klassiekertopic zat dus never mindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschil
Niets mis met z'n nek. Wel met z'n houding (schouders).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Op gelijke hoogte bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat Zwolle enorm stunt en we staan na zondag 2 punten achter op psv.
Ik was het helemaal vergeten na de eerste helft, je hebt me net een heerlijke verrassing bezorgd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef badboynova het volgende:
PSVEEEEEEEEEEEEEEmoet dat nou een titel kandidaat zijn.
Natuurlijk wint Ajax, kom op zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Neuroscience het volgende:
Als Ajax wint overmorgen wordt dit één van de betere weekenden in tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |