het wat puntquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef Q.C.Passed het volgende:
De "point of no return" Het moment waarop het minder moeite kost om door te zuipen, dan dat het kost om je biertje neer te zetten en het te laten voor wat het is.
Klopt. Het bier moet altijd op!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
het wat punt
gewoon je bier leegdrinken!
Ja, dat of het niet aan de man krijgen van je bier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
naja het hoeft niet per se op maar je glas/blik/fles moet gewoon leeg als je het openmaakt
niets irritanter als wanneer je na een avondje doorzakken met je maten de volgende dag allemaal halflege flesjes bier door de gootsteen staat te spoelen
Maak van die tien procent maar 15 procent. Dan klopt je verhaal redelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik ben enigszins tegen die zwaardere soorten. Volgens mijn boekje kan bier nooit vanuit natuurlijke gisting boven de 10% uitkomen. Dus het natuurlijke van bier is daarbij voor mij weggenomen.
Daarbij neem ik graag wat extra moeite om goed dronken te worden. Om "godslam" te worden met normaal pils moet ik echt goed mijn best doen.
Lul niet. Hertog Jan uit blik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dan is het van origine gewoon een slecht biertje.
Dat is wel zo bruut smerig hequote:
Toch wel Captain Morgan Dark he.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:43 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, dat of het niet aan de man krijgen van je bier.
Dan zit er tussen 10+ man 1 latente homo die er niks van moet weten en zo een beetje in zijn eentje je voorraad Cpt. Morgan en je cola er door heen jaagt
Die halve liters Hertog Janquote:
Godendrank.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die halve liters Hertog Jan
IJskoud
Uit zo'n gouden blik
Echt net vloeibaar goud wat je opdrinkt![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus ik kom bijna![]()
DIt is TS:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef ikjijallebei het volgende:
So jij bent sowieso kk stoer TS wejoh.
HIj tikt die halve liters even snel weg als een 0.33L mensen, check deze TS hoe gek die is!!!
In de speeltuin zitten als puberquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Geen kanon klappen in de speeltuin
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef Anti-feminist het volgende:
Sowieso bier drinken kattepis gemixt met energy drank nee doe mij maar een glas melk
Ik heb mezelf een beperking van het weekend opgelegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb ook een bier limiet voor mezelf ingesteld.
Maximaal 1 liter per dag.
Gewoon om verslaving en zo tegen te gaan of dat je een bierbuik krijgt en zo.
Maar je zit er zo snel op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |