SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
TT bewust op herhaling
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Zal ik mijn PSV shirt aan doen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende: Ik doe mijn Feijenoordshirt aan, goed? Ik heb een weddenschap.... Een vriend van mij zegt dat ik niet in Feijenoordshirt in je huis mag komen..... Even bewijsje dat het wel mag
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zal ik mijn PSV shirt aan doen?![]()
![]()
Waar kan ik me inschrijven voor met TNGD in een bed? Wel zonder andere personen erbij gaarne.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
TheNextGirlDoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef heloef het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor met TNGD in een bed? Wel zonder andere personen erbij gaarne.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Het is dat c_a in dronken toestand naar wildvreemden staat te roepen dat alleen IK haar een kakkerlak mag noemen anders had ik direct nee gezegd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zal ik mijn PSV shirt aan doen?
PSV komt er echt niet in hier
[b]AirwiN schreef [/b]
PSVquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat c_a in dronken toestand naar wildvreemden staat te roepen dat alleen IK haar een kakkerlak mag noemen anders had ik direct nee gezegd.
PSV komt er echt niet in hier.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Jullie mannen werken ook helemaal niet mee ook hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
SORRY HOOR DAT IK OOK EEN TIKFOUTJE MAAKquote:C'est la vie
c_a![]()
Jouw schuld!
[b]AirwiN schreef [/b]
Wees gerust... Nederlands voetbal interesseert me al jaren weinig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat c_a in dronken toestand naar wildvreemden staat te roepen dat alleen IK haar een kakkerlak mag noemen anders had ik direct nee gezegd.
Okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK EEN TIKFOUTJE MAAK
Hm met z'n 4en in jouw bed zou ik overwegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mannen werken ook helemaal niet mee ook he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lalalalalalalalalala
Mensjes ik ga slapen
Welterusten
Neukse
Fapse
Sopse
Ciao ciao![]()
![]()
4en? Nee dan nog nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm met z'n 4en in jouw bed zou ik overwegen![]()
![]()
Now you're talkingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm met z'n 4en in jouw bed zou ik overwegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lalalalalalalalalala
Mensjes ik ga slapen
Welterusten
Neukse
Fapse
Sopse
Ciao ciao
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lalalalalalalalalala
Mensjes ik ga slapen
Welterusten
Neukse
Fapse
Sopse
Ciao ciao![]()
![]()
Fijn. Wel een afschuwelijke avatar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Met jou? Hoe bevalt je nieuwe baan?
![]()
DRUK.Wel oke verders.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vin op Fax zn bed. Fax bij mij en TGNDquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ze ook met PSV shirts mjn huis willen betredenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehehe, Patrick die onder een steen leeft, like mequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn. Wel een afschuwelijke avatar.![]()
DRUK.Wel oke verders.
Oke, mooi zoHoud je bed toch nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin op Fax zn bed. Fax bij mij en TGND.
![]()
Het is dat ik geen shirt hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ze ook met PSV shirts mjn huis willen betreden.
Dan haal ik mn bed uit elkaar en ga ik met fax en TGND op mn matras liggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, Patrick die onder een steen leeft, like me
Oke, mooi zo
[..]
Houd je bed toch niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan doe je dat lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan haal ik mn bed uit elkaar en ga ik met fax en TGND op mn matras liggen.
![]()
Ik wilde nog zeggen dat ik je vanmiddag oneervol ontslagen heb zien worden, maar dat klopt nu niet meerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, Patrick die onder een steen leeft, like me
Oke, mooi zo
[..]
Houd je bed toch niet.
.
quote:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag hem geofferd wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat ik je vanmiddag oneervol ontslagen heb zien worden, maar dat klopt nu niet meer.
![]()
Oh en zwanger
[b]AirwiN schreef [/b]
Spongebob-aflevering?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat ik je vanmiddag oneervol ontslagen heb zien worden, maar dat klopt nu niet meer.
![]()
Nee want dan had het nu wel geklopt hequote:.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ze ook met PSV shirts mjn huis willen betreden
Dat gaat niet gebeuren, anders worden we gewoon even hooligans
BAM BAM BAM
Nu echt weg![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin op Fax zn bed. Fax bij mij en TGND![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, anders worden we gewoon even hooligans
BAM BAM BAM
Nu echt weg.
Ik snap het nu al niet meer. Laat ook maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want dan had het nu wel geklopt he.
![]()
![]()
Dat hij Futurama heeft zitten kijken sukkelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het nu al niet meer. Laat ook maar
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg dat dan gewoon duidelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij Futurama heeft zitten kijken sukkel![]()
![]()
Gebruik je grijze cellen eensquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zat futurama te kijken, bij kif dacht ik aan jou, en die werd ontslagen, zo ingewikkeld is het nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het nu al niet meer. Laat ook maar.
ipv alleen dat ander dingquote:.
Ik heb het niet gezien, dus hoe moet ik dat weten?quote:Zeg dat danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zat futurama te kijken, bij kif dacht ik aan jou, en die werd ontslagen, zo ingewikkeld is het niet.
. Ik heb niet gekeken, dus ik wist het niet .
![]()
Dat kon je niet raden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus hoe moet ik dat weten?
[..]
Zeg dat dan. Ik heb niet gekeken, dus ik wist het niet .
Bij de gedachte aan bed delen met Fax is dat het enige nog dat ie kan gebruikenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeieavond
Geen idee of 'ie al was langsgekomen hier: http://i.fokzine.net/uplo(...)y.JPG?rand=650918732Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik ga even wie is de reisleider kijken, zitten 2 collega's in.
Nee, anders had ik wel anders gereageerdquote:quote:[..]
Bij de gedachte aan bed delen met Fax is dat het enige nog dat ie kan gebruiken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeieavond
Geen idee of 'ie al was langsgekomen hier: http://i.fokzine.net/uplo(...)y.JPG?rand=650918732
Wat voor auto heb jij?![]()
![]()
Oh leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even wie is de reisleider kijken, zitten 2 collega's in.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel anders gereageerd
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarnet voor het eerst op tv gezien, ze zijn precies zoals ik had verwachtquote:. Nu even de 2 eerdere uitzendingen kijken die ik gemist heb
.
Leuke meidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeieavond
Geen idee of 'ie al was langsgekomen hier: http://i.fokzine.net/uplo(...)y.JPG?rand=650918732
Beetje onnozel, maar leukDit account is niet meer in gebruik.![]()
Een Toyota Auris (hybride uitvoering)quote:
Ik hoop alleen dat TGND niet meer boos/geirriteerd op me is. Was ze vanmiddag een beetje dus we zouden bijna met z'n 2en op pad gaan
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Als ik de TT zo lees ben ik donderdag de enige die in z'n eentje slaapt trouwens
Wees gerust... Je ben niet alleenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik de TT zo lees ben ik donderdag de enige die in z'n eentje slaapt trouwens
Een witte hoorde ik van TGND.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Een Toyota Auris (hybride uitvoering)
Ik hoop alleen dat TGND niet meer boos/geirriteerd op me is. Was ze vanmiddag een beetje dus we zouden bijna met z'n 2en op pad gaan
Wat dat laatste betreft DM'tje gestuurd.
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik de TT zo lees ben ik donderdag de enige die in z'n eentje slaapt trouwensProblem solved.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wees gerust... Je ben niet alleen![]()
Problem not solved, tenzij spezza van de andere kant isquote:
Wie is jules ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik lig ook alleen zover ik weet. Ow Jules mag bij me liggen
![]()
.
Vandaar de PI. Ik word de hele avond ook al gepestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Problem not solved, tenzij spezza van de andere kant is![]()
![]()
Dito...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Problem not solved, tenzij spezza van de andere kant is
Heul niks gesolvedDit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je letterlijk dito zou bedoelen vroeg je net of ik van de andere kant was. Ws. zou je niet in 1 ruimte met me durven slapen als dat zo wasquote:
Godver, ik denk die heb ik alleen, de dames worden allemaal al gedeeld, heb ik zelfs de kat niet alleenquote:.
quote:Huppel, donderdag.quote:Jij komt ook donderdag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Godver, ik denk die heb ik alleen, de dames worden allemaal al gedeeld, heb ik zelfs de kat niet alleen.
![]()
huppel en faxie geloof ik. Misschien de rest ookquote:
vin fax huppel ca, wie weetquote:.
zow die Faxie is toch wel een hosselaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
huppel en faxie geloof ik. Misschien de rest ook
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is nog niet zekerquote:, mogelijk wel.
Komt door die pool tafel van hemquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow die Faxie is toch wel een hosselaarDit account is niet meer in gebruik.![]()
Moet je maar tijdig shotgunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Godver, ik denk die heb ik alleen, de dames worden allemaal al gedeeld, heb ik zelfs de kat niet alleen.
.
![]()
Gezellig tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt nog een drukke boel dan, tof.
Mag ik vrijdagavond ook komen op de huppelmeet?![]()
Of is dit alleen voor genodigden?Weet overigens nog niet zeker of ik wel kan hoor.
![]()
Overschot aan mannen alleen. Ik voorzie problemen als mensen de meet teveel gaan associeren met het subforumquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt nog een drukke boel dan, tof
Valt mee hoor. Maar working on itquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow die Faxie is toch wel een hosselaar![]()
![]()
Ik denk het wel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef palawan het volgende:
Of is dit alleen voor genodigden?Weet overigens nog niet zeker of ik wel kan hoor.
. Inloophuis haha.
![]()
vrijdagavond kan vast welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef palawan het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Donderdagavondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef palawan het volgende:
, met uitloop op vrijdag
.
Jup, magquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef palawan het volgende:
Ik stuur je even een PM.
![]()
Haha ja idd, maar dat doe ik iig al nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Overschot aan mannen alleen. Ik voorzie problemen als mensen de meet teveel gaan associeren met het subforum.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja idd, maar dat doe ik iig al niet.
![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Overschot aan mannen alleen. Ik voorzie problemen als mensen de meet teveel gaan associeren met het subforum.
![]()
Ik moet vrijdag gewoon werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Donderdagavond, met uitloop op vrijdag
.
Als ik kom ga ik wel gezellig bij iemand in bed liggen, is toch een soort van orgie-meet toch?![]()
![]()
Ik ook niet. Toch denk ik dat ik voor de zekerheid een fles massageolie mee neem. Beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja idd, maar dat doe ik iig al niet.
*Kneed kneed kneed*
Zo'n idee heeft iedereen wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag gewoon werken
Als ik kom ga ik wel gezellig bij iemand in bed liggen, is toch een soort van orgie-meet toch?![]()
![]()
You learn quickly, my young Palawan. The force is strong within you.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag gewoon werken
Als ik kom ga ik wel gezellig bij iemand in bed liggen, is toch een soort van orgie-meet toch?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Mijn massageolie staat nog bij Huppelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch denk ik dat ik voor de zekerheid een fles massageolie mee neem. Beter mee verlegen dan om verlegen
*Kneed kneed kneed*.
![]()
Als er niet meer dames komen duik ik wel boven op jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
Meer dames plz!
Orgie meet vind ik prima
Nu blijf ik helemaal ver uit Faxie z'n buurt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als er niet meer dames komen duik ik wel boven op jou![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu blijf ik helemaal ver uit Faxie z'n buurt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij bent de volgendequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu blijf ik helemaal ver uit Faxie z'n buurt.
Ik ga alleen bij vrouwen in bed liggen hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
You learn quickly, my young Palawan. The force is strong within you.
Of een vrouw, enkelvoud is ook goed![]()
![]()
Faxie on pussypatrol.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
Meer dames plz!
Orgie meet vind ik primaC'est la vie
Denk dat het door de lamp en de terpentinedampen komtquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, da's minderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat het door de lamp en de terpentinedampen komt.
.
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
Meer dames plz!
Orgie meet vind ik prima![]()
![]()
C'est la vie
Whuh wait what?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als er niet meer dames komen duik ik wel boven op jou![]()
Onder een steenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie wel waar ik beland donderdag, desnoods in de vensterbank.
![]()
quote:Nee hoor, ik ben stiekem gewoon een groot fan van de vrouw.quote:C'est la vie
Haha. Geweldig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ik ben stiekem fan van beide. Maar als ik moet kiezen dan toch 10x liever een vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik ben stiekem gewoon een groot fan van de vrouw.
Wel lekker warm.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie wel waar ik beland donderdag, desnoods in de vensterbank
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lees net dat ik achterin de auto zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ben stiekem fan van beide. Maar als ik moet kiezen dan toch 10x liever een vrouw![]()
Ik ben alleen fan van vrouwelijk schoon.... Geen geklooi met andere worsten
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ik nu daadwerkelijk heb afgeschrikt
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik achter de auto hang.
Toch morgen mij maar helpen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik achterin de auto zit.
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit is FOK!, niemand dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ik nu daadwerkelijk heb afgeschrikt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar... dan heb ik tgnd alleen in de auto. Ik denk niet dat die dat nog durft na vanmiddag/vanavond hoorquote:
Buggerz. Is er iets waarmee Fokkers wel af te schrikken zijnquote:
Vast welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Maar... dan heb ik tgnd alleen in de auto. Ik denk niet dat die dat nog durft na vanmiddag/vanavond hoor. Ik rijd gewoon mee
![]()
![]()
Sociaal contactquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Buggerz. Is er iets waarmee Fokkers wel af te schrikken zijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
Zonlichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Buggerz. Is er iets waarmee Fokkers wel af te schrikken zijn.
![]()
Haiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou best een trio-meet willen organiseren.![]()
![]()
Sociaal contact en het wegvallen van het internet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Buggerz. Is er iets waarmee Fokkers wel af te schrikken zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alleen met rookworst, bloedworst. vleesworst en knakworst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben alleen fan van vrouwelijk schoon.... Geen geklooi met andere worstenC'est la vie
KIES MIJ KIES MIJquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou best een trio-meet willen organiseren.C'est la vie
Mjah. Voor vragen over de meet kunnen jullie mij appen. Voor hen die mijn nummer niet hebben, pm maar.![]()
Ik ga pr0n kijken, spelen en slapen ofzo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kies mij niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou best een trio-meet willen organiseren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wegvallend internetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sociaal contact en het wegvallen van het internet.brrr.
Trustenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah. Voor vragen over de meet kunnen jullie mij appen. Voor hen die mijn nummer niet hebben, pm maar.![]()
Ik ga pr0n kijken, spelen en slapen ofzo.![]()
.
![]()
Sopse en slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga pr0n kijken, spelen en slapen ofzo.![]()
![]()
Leverworst, salamiworst, en dan bij voorkeur in plakjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen met rookworst, bloedworst. vleesworst en knakworst..
Jij, ik en nog iemand, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou best een trio-meet willen organiseren.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Trusten hupsel![]()
.
Nee.quote:Vlei jezelf niet zo, gekkiequote:Hangt niet alleen van mij af, he?quote:Ja?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij allang gekozen heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij, ik en nog iemand, toch?
Je kent mijn voorkeuren, toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I don't.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Vlei jezelf niet zo, gekkie
[..]
Hangt niet alleen van mij af, he?
[..]
Ja?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat zijn jouw voorkeuren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Je kent mijn voorkeuren, toch?![]()
Als mensen nou nog serieus waren
Denk dat ik de enige hier ben die net zo makkelijk een MMV als een MVV zou doen
Vrouwenbuikjes?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Je kent mijn voorkeuren, toch?
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben die net zo makkelijk een MMV als een MVV zou doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Liever mvv.. maar als mmv zo uitkomt zeg ik geen nee.What you forget, you are gonna repeat.
Dit is een SC, alsof mensen hier ooit serieus zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Okee af en toe.C'est la vie
Jij zou het met 2 mannen doen? Okeeeee, die hoor ik dan weer niet zo vaak.quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
En vaak ook té serieusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is een SC, alsof mensen hier ooit serieus zijn.
Okee af en toe..
![]()
Je kent me, broeder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee af en toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jup.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jij zou het met 2 mannen doen? Okeeeee, die hoor ik dan weer niet zo vaak.
Nu slapen, toedels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het blijft voor sommigen lastig de balans te vinden.quote:C'est la vie
Die kans is groot ja.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
oja ik zou mijn huiswerk gaan maken![]()
![]()
Als mensen hier angst zouden kennen zouden de meesten bang zijn DAT ik serieus ben. Ben ik volgens mij ook te vaak. Maar zoals al gezegd: over meetings maak ik me geen illusiesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee af en toe.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we ze samen keuren. Ik weet er wel 2.
Ik zou best wel eens serieus genomen willen wordenquote:
Slaap lekker tgnd![]()
.
Ja mijn eerste meet een paar jaar geleden was wel een teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als mensen hier angst zouden kennen zouden de meesten bang zijn DAT ik serieus ben. Ben ik volgens mij ook te vaak. Maar zoals al gezegd: over meetings maak ik me geen illusies
Qua het seksgedeelte dan he.C'est la vie
Welterustenquote:C'est la vie
Ik ben nog nooit een Fok! meet tegengekomen waar ook daadwerkelijk gekrikt werd. Tenzij door een stelletje dat al wat had, en dan zeker niet in bijzijn van mede-fokkersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn eerste meet een paar jaar geleden was wel een teleurstelling.
Qua het seksgedeelte dan he.
Ik heb weinig te klagen over seks qua meets, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn eerste meet een paar jaar geleden was wel een teleurstelling.
Qua het seksgedeelte dan he.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou ik heb sowieso wat te klagen over seks, dus ook qua seks op meets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagen over seks qua meets, geloof ik.
Dat ligt toch meer aan mij dan aan de meets gok ik.
C'est la vie
Ik ga ook slapen
Mwah, als wij naar van die R&P meets gaan, dan zit je toch weer met dezelfde mensen waarvan je weet dat je er geen seks mee gaat hebben. Myra, Twi, Faxie, magnetron, C_M, Muhahaha.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb sowieso wat te klagen over seks, dus ook qua seks op meets.
Dat ligt toch meer aan mij dan aan de meets gok ik.
Kan dus aan de meets liggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja okee, daar zit wat in. Maar ik ben naar meets geweest van een boel subfora.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, als wij naar van die R&P meets gaan, dan zit je toch weer met dezelfde mensen waarvan je weet dat je er geen seks mee gaat hebben. Myra, Twi, Faxie, magnetron, C_M, Muhahaha.
Kan dus aan de meets liggen.C'est la vie
Sowieso seks met mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, als wij naar van die R&P meets gaan, dan zit je toch weer met dezelfde mensen waarvan je weet dat je er geen seks mee gaat hebben. Myra, Twi, Faxie, magnetron, C_M, Muhahaha.
Kan dus aan de meets liggen.. Belachelijk.
![]()
Ik zag hem bij TVDD, dat enge moment dat je beseft: oh wacht dat volk bestaat ook nog echtquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/new_kids_in_wegmisbruikers
LOL.
C'est la vie
Ik heb pas 2 meets gehad, weet niet eens meer welk subforumquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee, daar zit wat in. Maar ik ben naar meets geweest van een boel subfora.. Eentje was met mede prijswinnaars van een prijsvraag, de enige die ik me daar nog van herinner is nikky
.
En was daar wel de mogelijkheid?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee, daar zit wat in. Maar ik ben naar meets geweest van een boel subfora.Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso seks met mij. Belachelijk.
![]()
Idioot gewoon.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha ja idd, echt wtfquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag hem bij TVDD, dat enge moment dat je beseft: oh wacht dat volk bestaat ook nog echt.
Wat een mal idee meid!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso seks met mij. Belachelijk.
C'est la vie
Het is op zich wel leuk, maar dat ligt er ook heel sterk wie/wat/waar/ natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 meets gehad, weet niet eens meer welk subforum. Eentje was met mede prijswinnaars van een prijsvraag, de enige die ik me daar nog van herinner is nikky
.
Vast, maar ik denk toch meestal: nah teveel moeite. Zeker na een paar bier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En was daar wel de mogelijkheid?C'est la vie
Als je nou gewoon je lul laat zien dan glibberen ze daar zo opquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:06 schreef heloef het volgende:
Vast, maar ik denk toch meestal: nah teveel moeite. Zeker na een paar bier..
![]()
Ook wel engquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is op zich wel leuk, maar dat ligt er ook heel sterk wie/wat/waar/ natuurlijk..
Ik had overigens al betaald voor de fok 5 jaar meet maar kon uiteindelijk niet, daar baalde ik wel erg hard van.
Nee joh, zorg dat je de users kent. Als ze saai zijn is de meet meestal ook saai enz.quote:C'est la vie
Nou dat zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je lul laat zien dan glibberen ze daar zo op.
C'est la vie
Dat is balenquote:.
Nee ik zit te fappenquote:C'est la vie
Ach gewoon niet KPD komen of het desbetreffende topic.quote:
Ik ben wel blij dat die twee gescheiden zijn qua mannen en vrouwen.
C'est la vie
quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gewoon niet KPD komen of het desbetreffende topic.
Ik ben wel blij dat die twee gescheiden zijn qua mannen en vrouwen.
Ja ik ookDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ga serietje kijken en snacken. Tot straks, of morgen ofzo
.
Doei heC'est la vie
Ik maakte een grapje hoor, ik post niet tussen het fappen door.quote:
Maar de laatste die ik had was heerlijk, een ouderwetse geiser.C'est la vie
Heerlijk "Lief dagboek, wat er vandaag toch gebeurde" gehalte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
Dat hoe voel je je nu topic is ook altijd wel grappigC'est la vie
Ik kwam daar ook weleens, maar eigenlijk alleen als ik me kut voeldequote:Op woensdag 16 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
Dat hoe voel je je nu topic is ook altijd wel grappig
Nobody gives a fuck daar hoor![]()
![]()
Drie seksueel gefrustreerde dames.... Als ze nou lekker zijn wil ik daar best verandering in brengen
HahaDit account is niet meer in gebruik.![]()
Als ze seksueel gefrustreerd zijn zal het wel nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
Drie seksueel gefrustreerde dames.... Als ze nou lekker zijn wil ik daar best verandering in brengen
Haha![]()
![]()
Scherpquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze seksueel gefrustreerd zijn zal het wel niet
Het is een beetje een weerspiegeling van de wereld: Nobody cares.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam daar ook weleens, maar eigenlijk alleen als ik me kut voelde
Nobody gives a fuck daar hoorC'est la vie
Mogguh! Ik werd wakker gemaakt door een hard spinnende kitten.
Nu ben ik op en is kitten foetsie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwuh, al ruim 2 weken een brandlucht hier. Word er echt gek van
Staat/hangt er iets tegen de verwarmingsbuizen aan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mwuh, al ruim 2 weken een brandlucht hier. Word er echt gek vanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb geen verwarmingsbuizen. Maar het komt van buiten af.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat/hangt er iets tegen de verwarmingsbuizen aan?
Kan mn raam niet open hebben, want dan komt die brandlucht dus naar binnen. Nogal irritant, want ik heb ALTIJD mijn raam open
Het is hier -11Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Volgens mijn sidebar ding, is het hier in Amersfoort -12, en in Enschede, waar ik zo naartoe ga -5quote:
Nu inmiddels -14quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mijn sidebar ding, is het hier in Amersfoort -12, en in Enschede, waar ik zo naartoe ga -5
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nice!quote:![]()
* TheGirlNextDoor is jaloersWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
* TheGirlNextDoor is jaloers![]()
Wel een goede massage eerst gehad.![]()
![]()
* TheGirlNextDoor nog jaloerser isquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Wel een goede massage eerst gehad.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wel een goede massage eerst gehad.![]()
![]()
Potverdomme, gaat mn trein nietHad ik een uur langer in bed kunnen liggen
Dat is wel kutquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Potverdomme, gaat mn trein nietHad ik een uur langer in bed kunnen liggen
![]()
![]()
Dan kan jij toch ook wel regelen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor nog jaloerser is![]()
Als dat zo was, was ik niet jaloers.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat zou ook mijn eerste gedachte zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Had ik een uur langer in bed kunnen liggen![]()
![]()
ik heb jou gezien en als je IRL niet zo sjaggo bent als dat ik je hier de laatste dagen zie zou jou dat toch wel moeten lukken..quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik niet jaloers.![]()
![]()
Jullie denken altijd maar dat dat zo makkelijk gaat, maar als dat zo was, had ik toch ook niet jaloers hoeven zijn op Foto?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb jou gezien en als je IRL niet zo sjaggo bent als dat ik je hier de laatste dagen zie zou jou dat toch wel moeten lukken..What you forget, you are gonna repeat.
Oh, en ik ben niet chagrijnig hoor![]()
Praten zonder PI en smileys doet die indruk kennelijk wel altijd wekken.What you forget, you are gonna repeat.
Gewoon binnen blijvenquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:44 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh. Lekker door de sneeuw ploeteren dalijk.
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ik moet er zelf ook meestal goed mijn best voor doen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie denken altijd maar dat dat zo makkelijk gaat, maar als dat zo was, had ik toch ook niet jaloers hoeven zijn op Foto?
Ik zeg dat het te regelen zou moeten zijn!![]()
Nogmaals, als dat zo makkelijk te regelen was, waarom ben ik dan nog alleen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ik moet er zelf ook meestal goed mijn best voor doen hoor
Ik zeg dat het te regelen zou moeten zijn!
Ik snap ook niet waar jongens die illusie vandaan halen. Dat als je er een beetje goed uitziet en je een beetje lief glimlacht je alles zo voor mekaar hebt..quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie eerst al bij je zijn
Je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar jongens die illusie vandaan halen. Dat als je er een beetje goed uitziet en je een beetje lief glimlacht je alles zo voor mekaar hebt..
Ze zouden je doen
Dus een massage moet ook zo geregeld zijn denken ze dan![]()
![]()
Dat denken ze. Maar ik heb al ruim anderhalf jaar geen massage meer gehadquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.
Ze zouden je doen
Dus een massage moet ook zo geregeld zijn denken ze dan
dat zeg ik toch niet, ik denk dat 1 van de redenen kan zijn dat je niet luistertquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar jongens die illusie vandaan halen. Dat als je er een beetje goed uitziet en je een beetje lief glimlacht je alles zo voor mekaar hebt..![]()
![]()
Ik luister wel. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ik denk dat 1 van de redenen kan zijn dat je niet luistert
Dat ik er goed uit zie, betekent nog niet dat ik direct vanalles kan regelen. Zo makkelijk gaat dat écht niet.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: