quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga weer beginnenook al zei ik dat ik het nooit meer zou doen, maar ik ben zwak en dat fok toernooi lijkt me wel leuk.
Proficat aan degenen die het juist voorspeld hadden.benieuwd hoe lang ik het deze keer vol houd.
Meer dan twee miljoen verkocht voor echt geld, maar toch even twee teampjes gemaakt + manager bonus naar 50% gebracht voor in totaal 60k (waarvan meer dan de helft aan Balotelli en IF Konko).
Vind het ook sneu. Maar goed, "wij" plaatsten de foto van Siemen. Dit zal hun manier van wraak zijn. Ik hoop dat het hiermee klaar is. Als wij door blijven etteren daar, en zij hier, dan wordt het van kwaad tot erger. Laten we daar gewoon niet meer komen, laat ze daar lekker over 5@tb en snelle spelers posten en gewoon verder gaan zoals het was. Bij elke provocatie komen we steeds dichter bij einde FUT topic ben ik bang.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Het boeit me trouwens geen neuk dat mijn foto hier gepost wordt, maar waarom per se ik?Omdat ik drie posts heb geplaatst over het steriliseren van 5-atb spelers?
Ik val iig niemand privé lastig.
Jij bent sexy. Groetjes Myraela.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Het boeit me trouwens geen neuk dat mijn foto hier gepost wordt, maar waarom per se ik?Omdat ik drie posts heb geplaatst over het steriliseren van 5-atb spelers?
Ik val iig niemand privé lastig.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het ook sneu. Maar goed, "wij" plaatsten de foto van Siemen. Dit zal hun manier van wraak zijn. Ik hoop dat het hiermee klaar is. Als wij door blijven etteren daar, en zij hier, dan wordt het van kwaad tot erger. Laten we daar gewoon niet meer komen, laat ze daar lekker over 5@tb en snelle spelers posten en gewoon verder gaan zoals het was. Bij elke provocatie komen we steeds dichter bij einde FUT topic ben ik bang.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:04 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Jij bent sexy. Groetjes Myraela.
DorperTed vond het nodig om foto's van een user van XBW hier rond te posten.quote:
Ze pakten degene die het makkelijkste te pakken was, je foto is vrij makkelijk op te speuren, daar hoef je geen Sherlock voor te zijn. Een soort van sweaty goalquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.Ik heb me duidelijk daarbuiten gehouden.
Ik heb alleen meegelachen, maar goed.
[..]
En mongool voltreffer postte de link van fok daar. Staat wat mij betreft 3 plekjes onder SB .quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DorperTed vond het nodig om foto's van een user van XBW hier rond te posten.
Ja, ik vind 't ook niet zo erg dat ze dat doen, maar ik vraag me alleen af waarom ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze pakten degene die het makkelijkste te pakken was, je foto is vrij makkelijk op te speuren, daar hoef je geen Sherlock voor te zijn. Een soort van sweaty goal
Ik was net ook even boos en sloeg met mijn controller, op mijn eigen knie welteverstaan, blijkt dat mijn controller harder was dan mijn kniequote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
Controller kapot... op de "drommels drommels, frikadel uilskuiken" manier..
Ik doe wel een DutchSL en verkoop me coins en kom dan elke maand 2 keer terug
Het begon toch echt met mensen van hier die daar gingen kloten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En mongool voltreffer postte de link van fok daar. Staat wat mij betreft 3 plekjes onder SB .
Ja, maar privéfoto's van mensen gaan posten omdat ze zeggen dat 5-atb kut is, gaat wel een beetje ver, niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het begon toch echt met mensen van hier die daar gingen kloten.
Je hebt je 50.000ste post gemist.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar privéfoto's van mensen gaan posten omdat ze zeggen dat 5-atb kut is, gaat wel een beetje ver, niet?
Die dorper begon toch met foto's van hunquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar privéfoto's van mensen gaan posten omdat ze zeggen dat 5-atb kut is, gaat wel een beetje ver, niet?
En ze haalden hun schouders op, riepen: wtf is dit? en ze gingen verder met hun conversatie. Het posten van de link naar fok was een uitnodiging om de boel hier op stelten te zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het begon toch echt met mensen van hier die daar gingen kloten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt je 50.000ste post gemist.![]()
Ja en hij werd daarop teruggepakt, toen is er een tijdje niets gebeurd en nu ineens dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dorper begon toch met foto's van hun
Waar kan ik jouw foto vinden? Dan plak ik je in m'n vriendenboekje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en hij werd daarop teruggepakt, toen is er een tijdje niets gebeurd en nu ineens dit.
Ik zat ook fout en heb een koekje van eigen deeg gehad. Geen enkel probleem, zou het echter op prijs stellen als het hier bij blijft. Het subtiele verschil is dat de foto's van mij van een afgeschermd profiel komen en die van Siemen niet. Iedere hans worst kon ze vinden nadat zijn Twitter hier werd gepost. Dat praat niet goed dat ik ze hier postte maar toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook niet zo erg dat ze dat doen, maar ik vraag me alleen af waarom ik.Ga lekker plaatjes van Ted spammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |