Ik won er vandaag vijf achterelkaar en maak dus kans op de titel, allemaal waren het makkelijke potjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
dat ik op zo'n manier mijn wedstrijden moet winnen in division 1verschrikkelijk
Nee, weet ik niet. Maar aan Reus als spits en Palacio als RM zou ik niet beginnen. Palacio verdedigt nooit mee, waardoor je rechterkant in de counter leeg is. Reus maakt geen aanvallende loopacties.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/726203
wil dit eigenlijk wel een keer proberen. iemand eventueel nog betere opties voor bastos en gustavo ?
Ik heb al de 3de ragequitter te pakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik won er vandaag vijf achterelkaar en maak dus kans op de titel, allemaal waren het makkelijke potjes
stoerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik won er vandaag vijf achterelkaar en maak dus kans op de titel, allemaal waren het makkelijke potjes
Als je ziet hoeveel ik hiervoor verloor best welquote:
hoeveel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel ik hiervoor verloor best wel
Heel veelquote:
gaat ook niet om de pace. reus is de meest bewegelijke spits in het spel denk ik. en milito is gewoon een eindbaas. om die 2 te combineren heb je eigenlijk zeker al gotze en palacio nodig (inter heeft vreemd genoeg geen LM LF of LW)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef kims0n het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Maar aan Reus als spits en Palacio als RM zou ik niet beginnen. Palacio verdedigt nooit mee, waardoor je rechterkant in de counter leeg is. Reus maakt geen aanvallende loopacties.
Pace is niet alles. Work rates zijn belangrijker.
geojen chem bij je pacehoertjesquote:
Nee, Bale is de betere middenvelder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:11 schreef Alovenac het volgende:
Nani > Bale in 41212 of dat niet?
Vind Bale vies tegenvallen voor 70k.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, Bale is de betere middenvelder.
Vaker spelen dan, Bale kan alles
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vaker spelen dan, Bale kan alles
gefixt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vaker spelen dan, Crouch kan alles
geojen sempelquote:
O, ik heb hem ook een stuk of 40 duels in een Braziliaans team gehadquote:
ok okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, ik heb hem ook een stuk of 40 duels in een Braziliaans team gehad
Heb zo'n soort wel eens gebruikt bij een vriend van mij op de ps3.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.gamingheadsets(...)t-met-bluetooth.html
Nee, niemand die een draadloze hier had?
Hang ik een contra gewicht aan mijn andere oorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb zo'n soort wel eens gebruikt bij een vriend van mij op de ps3.
Ik weet niet precies wat het gewicht van die headset was maar ik vond hem tamelijk zwaar.
Gaat na een tijdje irriteren lijkt me.
Geluid was ook niet echt denderend.
Haha, ja ik wou daar mee zeggen dat het op den duur irriteert aan je oor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hang ik een contra gewicht aan mijn andere oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |