PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Er worden foto's van users hier gepubliceerd, dus we gaan nog maar even door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schiet voor mij niet op, want ik heb nog maar 45kquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of ik al in het lijstje stond, maar ik zou graag meedoen (ps3).
Leukste lijkt mij om er echt een thema aan te hangden als Land buiten Europa+ een Vdm'etje of 1 competitie en dan van elke club 1 speler
Ach, verplicht 3 gold, 4 silver en 3 brons, kan prima toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat schiet voor mij niet op, want ik heb nog maar 45k
Bundesliga team met meer dan de helft van Dortmund en dan een Serie A team.
Aardig goaltje.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Rot nou eens op met die grappen. Doet meer kwaad dan goed. Lolletje is er nu wel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stond er al in. Thema zou ook wel cool zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of ik al in het lijstje stond, maar ik zou graag meedoen (ps3).
Leukste lijkt mij om er echt een thema aan te hangden als Land buiten Europa+ een Vdm'etje of 1 competitie en dan van elke club 1 speler
komt er een PS3 toernooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je stond er al in. Thema zou ook wel cool zijn.
hè, is dat even jammerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas, alleen ps2 en xbox360 toernooi.
zit er een thema aan vast?quote:
ps2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas, alleen ps2 en xbox360 toernooi.
okee, ik houd mezelf wel op de hoogtequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zit nog niks aan vast. Moeten we nog beslissen
Ben aan het polsen wie mee zou willen doen. Later stuur ik iedereen een PM met de info.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, ik houd mezelf wel op de hoogte
hands?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
lol, 2 belachelijke missers van Ronaldo in 2 minuten tijd
Valencia wel echt genaaid..Soldado 3x alleen op de keeper af, 3x onterecht buitenspel gegeven. En de 2-0 van Real was hands van Higuain
ik wil wel hoor, dus zet me er maar bijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben aan het polsen wie mee zou willen doen. Later stuur ik iedereen een PM met de info.
Lijstje is al redelijk gevuld (ps3 dan) Xbox'ers hebben er blijkbaar geen zin in
Ja, goal is nu 15x herhaald, ik had het na de 10e pas door..ook dankzij de commentatorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hands?
dan moet ik eens beter gaan kijken
ik zit stream te kijken, zo onduidelijk als wat en het geluid loop voor, dus commentators spoileren de hele tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, goal is nu 15x herhaald, ik had het na de 10e pas door..ook dankzij de commentator
Same here, ik krijg de meest RARE goals tegen... :Squote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet niet wat het is, maar het loopt echt voor geen meter hier
hier ook. dan heb ik mazzel dat ik nog wel eens 3 keer scoor, maar al die goals zijn van die ballen die via een flipperkast hem alleen voor de keeper zettenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Same here, ik krijg de meest RARE goals tegen... :S
Passes naar de verkeerde speler, ook terwijl ik daar helemaal niet heen richt... Spelers die stil blijven staan bah!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hier ook. dan heb ik mazzel dat ik nog wel eens 3 keer scoor, maar al die goals zijn van die ballen die via een flipperkast hem alleen voor de keeper zetten
ik ken datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Passes naar de verkeerde speler, ook terwijl ik daar helemaal niet heen richt... Spelers die stil blijven staan bah!ik stop ermee voor vanavond!
Adieu!
gg.. heb flink lopen schelden bij de tweede goal van Lukaku, verkeerde uittrap van mij gelijk licht hij er inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld wederom, wat een geniale overpowerede schoten.
Ik deed maar wat en hij vloog erin. Dat is het geniale aan Lukaku.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gg.. heb flink lopen schelden bij de tweede goal van Lukaku, verkeerde uittrap van mij gelijk licht hij er in
Lichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gg.. heb flink lopen schelden bij de tweede goal van Lukaku, verkeerde uittrap van mij gelijk licht hij er in
hoe gaat zo'n toernooi in zijn werk, ik ga denk ik voor de eerste keer meedoenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Huh, toernooi? Zonder inleg toch? Als ik tegen Mathijs moet dan doe ik sws niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |