PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Er worden foto's van users hier gepubliceerd, dus we gaan nog maar even door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schiet voor mij niet op, want ik heb nog maar 45kquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of ik al in het lijstje stond, maar ik zou graag meedoen (ps3).
Leukste lijkt mij om er echt een thema aan te hangden als Land buiten Europa+ een Vdm'etje of 1 competitie en dan van elke club 1 speler
Ach, verplicht 3 gold, 4 silver en 3 brons, kan prima toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat schiet voor mij niet op, want ik heb nog maar 45k
Bundesliga team met meer dan de helft van Dortmund en dan een Serie A team.
Aardig goaltje.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Rot nou eens op met die grappen. Doet meer kwaad dan goed. Lolletje is er nu wel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stond er al in. Thema zou ook wel cool zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of ik al in het lijstje stond, maar ik zou graag meedoen (ps3).
Leukste lijkt mij om er echt een thema aan te hangden als Land buiten Europa+ een Vdm'etje of 1 competitie en dan van elke club 1 speler
komt er een PS3 toernooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je stond er al in. Thema zou ook wel cool zijn.
hè, is dat even jammerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas, alleen ps2 en xbox360 toernooi.
zit er een thema aan vast?quote:
ps2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas, alleen ps2 en xbox360 toernooi.
okee, ik houd mezelf wel op de hoogtequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zit nog niks aan vast. Moeten we nog beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |