SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Dat al helemaal nietquote:Inderdaad, "over het algemeen"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, over het algemeen hebben kinderen nog geen grote piel nee..
En dat gaat niet gebeuren ookquote:![]()
![]()
Voor een kind heeft Vin geen -tje. In his defense.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, over het algemeen hebben kinderen nog geen grote piel nee.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tgnd?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
ja op zich wel, maar moet donderdag na het werk ook bloed gevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Oh! JA! DOEN!
En anders kan je toch heus wel eventjes langskomen?
![]()
Eerste keer, dus geen idee hoe ik me dan voel. Is 35 min rijden
![]()
![]()
ik vind het verdacht dat iedereen vin zn piel gezien heeft..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor een kind heeft Vin geen -tje. In his defense.
Kan niet. Ik moet over een paar uurtjes opstaan om het OV te trotseren om naar stage te gaan.quote:
Maar ik beloof je dat ik geen cm ga overslaan.Slechts op een foto. Van afstand. Niet eens buik helemaal bloot. Te klein.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt me buikje gezienDat is toch genoeg
Eindelijk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. nee, die heeft t inmiddels wel door
2 weken geleden nog niet hoorSoms komt hij langs.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ohja. Sorry.. Kaas.quote:
Alleen een vent ontbreekt nog. Dat zou eigenlijk standaard bij een naamtopic moeten zitten (man mits vrouw en vice versa)quote:![]()
Heul niet iedereenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het verdacht dat iedereen vin zn piel gezien heeft..![]()
![]()
2 weken terug.... watskeburt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk?
2 weken geleden nog niet hoor
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
KPDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het verdacht dat iedereen vin zn piel gezien heeft..
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet. Ik moet over een paar uurtjes opstaan om het OV te trotseren om naar stage te gaan.
Maar ik beloof je dat ik geen cm ga overslaan.
Rottentamens
What you forget, you are gonna repeat.
sloeriequote:
FOK!-slet van 2013quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KPD
[..]
Ik kan niet wachten
Rottentamens
vreemd jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd al voor FOK!-slet 2013 genomineerd
Nee, niet alleen KPD. Maar boeiend?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Je bedpartner legt het wel uit.quote:
Wiet gerooktquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
bam. Bekentenissen. Het is zo makkelijk om mensen te verhoren, ik zou wout moeten wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet alleen KPD. Maar boeiend?
Donequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bedpartner legt het wel uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar de halve SC staat ook in KPD en sekst ook. Wat maakt jou dan bijzonder voor die titel? Ledjes in je leuter oid?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd al voor FOK!-slet 2013 genomineerd![]()
ik schrokquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry Vin
Gelijk daarna een discussie op een groepapp over grote piemels![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bam. Bekentenissen. Het is zo makkelijk om mensen te verhoren, ik zou wout moeten worden![]()
Dat past niet bij jeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
braafquote:
Iedereen hier wist het al, ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bam. Bekentenissen. Het is zo makkelijk om mensen te verhoren, ik zou wout moeten wordenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ben jij nu degene die de afgelopen 2 weken onder een steen leeft?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar de halve SC staat ook in KPD en sekst ook. Wat maakt jou dan bijzonder voor die titel? Ledjes in je leuter oid?![]()
![]()
wel als ik mag martelenquote:
Schrok je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik schrok
Sorry Vin
Gelijk daarna een discussie op een groepapp over grote piemelsWaarvan?
![]()
![]()
Omdat hij op dinsdag naar mij zou komen, op vrijdag naar DW zou gaan en terloops ook nog even vermelde dat ie al bij TGND was geweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar de halve SC staat ook in KPD en sekst ook. Wat maakt jou dan bijzonder voor die titel? Ledjes in je leuter oid?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wist niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedereen hier wist het al, ik zie het probleem niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet hetIk weet het
[b]AirwiN schreef [/b]
Je neukt maar dat doen er meer. Of zijn je targets per se Foksters? En ja, zit ook weer niet de gehele tijd hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben jij nu degene die de afgelopen 2 weken onder een steen leeft?![]()
nee, dan gaat denken een stukkie stroever..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. En dat is een probleem?
Hmm, prima titel dan inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat hij op dinsdag naar mij zou komen, op vrijdag naar DW zou gaan en terloops ook nog even vermelde dat ie al bij TGND was geweest.![]()
![]()
Nee, niet per se. Volgens mij komt het elke dag wel een keer voorbijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je neukt maar dat doen er meer. Of zijn je targets per se Foksters? En ja, zit ook weer niet de gehele tijd hier.![]()
![]()
Hij praat af en toe tegen me, via dm of fb. Maar dat mag ik niet openbaar maken van Danny.quote:
Maar hij lijkt je nog niet te hebben opgegeven.En dan ieder kusje iets verder naar beneden, tot je broekrand.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Rottentamens
Langzaam je broek naar beneden trekkend, millimeter voor millimeter. Iedere millimeter een nieuw kusje. Bij iedere millimeter verwachtend dat je me tegenhoudt. Afvragend wanneer je schaamhaar begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bloedneus. Bloed er tenminste nog iets..![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bloedneus. Bloed er tenminste nog iets..![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mij gaat het dan juist altijd makkelijkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan gaat denken een stukkie stroever..
Ik heb eigenlijk wel weer zin in wiet
Waarom jij schrok natuurlijkquote:![]()
Was idd een leuk gesprek meteen in de groepswa
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ieder kusje iets verder naar beneden, tot je broekrand.
Langzaam je broek naar beneden trekkend, millimeter voor millimeter. Iedere millimeter een nieuw kusje. Bij iedere millimeter verwachtend dat je me tegenhoudt. Afvragend wanneer je schaamhaar begint.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potverdorie
quote:quote:Niet in ons groepsgesprekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom jij schrok natuurlijk![]()
Was idd een leuk gesprek meteen in de groepswaJullie vuige roddelmensjons
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, H. belt me elke avond om me uit te lachen omdat ie als ik knetter ben van die heerlijke stomme antwoorden krijgt. Ik lach harder wanneer ik mn eigen stomme antwoorden uit mn mond hoor komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dan juist altijd makkelijker
Ik heb eigenlijk wel weer zin in wiet
Klopt. Het ging over jou dus dan doen we dat eldersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet in ons groepsgesprekJullie vuige roddelmensjons
[b]AirwiN schreef [/b]
owquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom jij schrok natuurlijk![]()
Was idd een leuk gesprek meteen in de groepswa
Ja dan word ik nieuwsgierig enzo
En vraag ik van alles wat in mij op komt![]()
![]()
Hahaha! Awesomequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, H. belt me elke avond om me uit te lachen omdat ie als ik knetter ben van die heerlijke stomme antwoorden krijgt. Ik lach harder wanneer ik mn eigen stomme antwoorden uit mn mond hoor komen
nee met iemand anders, die ook een mega grote piemel heeft.... (Zegtie)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet in ons groepsgesprekJullie vuige roddelmensjons
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Het ging over jou dus dan doen we dat eldersWaarom ben ik zo'n nieuwsgierig aagje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ja dan word ik nieuwsgierig enzo
En vraag ik van alles wat in mij op komt![]()
![]()
ik zou m bijna bellen om te vertellen dat ik lekkage heb.. Aan de verkeerde kant..quote:
Ah, ik weet al wiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee met iemand anders, die ook een mega grote piemel heeft.... (Zegtie).
![]()
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou m bijna bellen om te vertellen dat ik lekkage heb.. Aan de verkeerde kant...
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee met iemand anders, die ook een mega grote piemel heeft.... (Zegtie)![]()
Als we hem moeten geloven is het idd een HUGE eng ding
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nu wil ik jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook aan jezelf gaan zitten.![]()
van de week stak ik mn tong uit.. En bedacht ineens dat ie dat natuurlijk niet door de telefoon kon zien. Ik piste bijna in mn broek.quote:
Bwehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van de week stak ik mn tong uit.. En bedacht ineens dat ie dat natuurlijk niet door de telefoon kon zien. Ik piste bijna in mn broek.![]()
![]()
Wahahahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van de week stak ik mn tong uit.. En bedacht ineens dat ie dat natuurlijk niet door de telefoon kon zien. Ik piste bijna in mn broek.
Ik zit nu serieus hardop te lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie gaat het over?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als we hem moeten geloven is het idd een HUGE eng ding
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik wil het wel uitgebreid met je bespreken hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben ik zo'n nieuwsgierig aagje?![]()
![]()
Haha, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van de week stak ik mn tong uit.. En bedacht ineens dat ie dat natuurlijk niet door de telefoon kon zien. Ik piste bijna in mn broek.
nee, die belt over een uurtje toch wel.. Hij mist me natuurlijk. Wie moet ie anders treiteren met zn kútopmerkingen?quote:
Niemand die mij wilquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah, neuh, dat is ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil het wel uitgebreid met je bespreken hoor
Vraag me niet waarom, ik weet het zelf ook niet![]()
![]()
eigenlijk wil ik het gewoon zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als we hem moeten geloven is het idd een HUGE eng ding![]()
![]()
Ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik het gewoon zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets met een o en een g.quote:Hehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die belt over een uurtje toch wel.. Hij mist me natuurlijk. Wie moet ie anders treiteren met zn kútopmerkingen?![]()
![]()
Ja, maar jou heb ik donderdag alquote:Hierheen komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat kan ik daar nu aan doen?![]()
Oh wacht...
kan leuk worden als ik erg aangeschoten ben.... Best kans dat ik er dan naar vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, neuh, dat is ook weer niet nodig
Vraag me niet waarom, ik weet het zelf ook niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik het gewoon zienJullie maken me nieuwsgierig.quote:
Ja, als ik tegen Vin aan lig omdat we film kijken en jullie gaan uitgebreid appen dan kan hij misschien wel iets meelezen zo af en toe hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Grote kans dat ik dan ook aangeschoten ben, dus /carequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan leuk worden als ik erg aangeschoten ben.... Best kans dat ik er dan naar vraag![]()
![]()
Behalve daarheen komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jou heb ik donderdag al
[..]
Hierheen komen?![]()
Oh wacht...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
en ik heb dus wel vaker van dat soort acties. Van de week poppers gedaan met mn stonede hoofd. Dat was best fijn. Toen gingen we porno uitoefenen, en waren we ze vergeten met onze knetterkoppen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wahahaha
Ik zit nu serieus hardop te lachen
Ik denk dat ik dan vroeg naar bed gaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dan ook aangeschoten ben, dus /care![]()
Met TGND
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke meet gaat dit plaatsvinden? Kom ik ook wel langsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan leuk worden als ik erg aangeschoten ben.... Best kans dat ik er dan naar vraag
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Grote piemel van een FOK!kerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken me nieuwsgierig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Have funquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan vroeg naar bed ga![]()
Met TGND![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan vroeg naar bed ga![]()
Met TGND
Nee, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten van wie.
Doe maar stoerquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet ik anders gaan huilen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, sorry
[..]
Doe maar stoer
[..]![]()
![]()
als mijn buikgriep over is, kom ik vrijdagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke meet gaat dit plaatsvinden? Kom ik ook wel langs![]()
![]()
Jammer dat ik niet meer in Enschede kom. Dan had ik wat.. voorbereidingen kunnen treffenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, sorry
[..]
Doe maar stoer
[..]
Wat is er vrijdag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als mijn buikgriep over is, kom ik vrijdag
Niet donderdagavond al?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als mijn buikgriep over is, kom ik vrijdagCurious nowquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer in Enschede kom. Dan had ik wat.. voorbereidingen kunnen treffen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zegmaar van die ene duim naar die andere?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Misselijk..![]()
Ik ga lekker languit op de bank liggen en mezelf in slaap roken.
Adieu![]()
Latersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misselijk..![]()
Adieu![]()
![]()
![]()
![]()
dat ligt eraan of ik vrij kan krijgen vrijdagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet donderdagavond al?
[..]
Curious now![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misselijk..![]()
Adieu![]()
trusten!
![]()
onpraktische rotdingenquote:
Trusten en dat het bloed maar snel mag komen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misselijk..![]()
Adieu
[b]AirwiN schreef [/b]
Spannendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan of ik vrij kan krijgen vrijdag
Oequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wij moeten de piemel nog keurenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zegmaar van die ene duim naar die andere?![]()
![]()
volgende maand bloed ik gewoon. Anders duw ik H. gewoon een kleerhanger in zn klauwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trusten en dat het bloed maar snel mag komen!
Ik lees net wat daar voor moet gebeuren dus uhm doe je dingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij moeten de piemel nog keuren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb besloten dat ik morgen wel verder ga met mn stippen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
die van mij was een rotding. Mja, heb niet nodig, ik ontvang liever.quote:
Mja, weg nu
Ik heb een dubbelequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij was een rotding. Mja, heb niet nodig, ik ontvang liever.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan je donderdag echt niet langskomen?quote:
hard pijpenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net wat daar voor moet gebeuren dus uhm doe je ding
Kan iemand anders dat overnemen van mij?![]()
Nopequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hard pijpen
Kan iemand anders dat overnemen van mij?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hard pijpen? Hoe pijp je hard?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hard pijpen
Kan iemand anders dat overnemen van mij?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben niet zo van de orgies.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je donderdag echt niet langskomen?
Van slap naar hard zuigenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hard pijpen? Hoe pijp je hard?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar jij, ik, huppel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de orgies.Oh, op die manier hard pijpen. Got itquote:
wat hups zegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hard pijpen? Hoe pijp je hard?![]()
![]()
Kaneel wil mij nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij, ik, huppel?
[..]
Oh, op die manier hard pijpen. Got it
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet, maar met deze dames zeg ik geen neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de orgies.
Omdat het kanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Tegen een trio heb ik geen bezwaren, opzich.quote:Ik heb huppel een keer gezien, maar werd er niet warm van. Misschien dat ze dat bedoelt?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik vind het ook engquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de orgies.![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan doe ik je wel alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
Trio'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen een trio heb ik geen bezwaren, opzich.
[..]
Ik heb huppel een keer gezien, maar werd er niet warm van. Misschien dat ze dat bedoelt?![]()
Oh, ik wil wel een trio met jou en iemand
ok... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een orgie hoef ik ook niet hoor![]()
![]()
Pff al dat gepraat over seks
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie van de users zou je wel geven dan?quote:Ik moet nu zo enorm mijn best doen om geen grappen te maken over bepaalde users. Ik zou het niet meer doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trio's![]()
Oh, ik wil wel een trio met jou en iemand
Maar wie heb je dan voor ogen?
Een trio is denk ik wel mijn limit.quote:What you forget, you are gonna repeat.
No one in particular. Als jij iemand weet en die ook wilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie van de users zou je wel geven dan?
[..]
Ik moet nu zo enorm mijn best doen om geen grappen te maken over bepaalde users. Ik zou het niet meer doen.
Je zou er bijna gefrustreerd van raken.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoe kan dat als je het al bent?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou er bijna gefrustreerd van raken.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je het al bent?
Ik weet alleen dat ik het niet ben.
C'est la vie
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou er bijna gefrustreerd van raken.
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
hm.. ok, naar mij zegt hij niets verontrustendsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij praat af en toe tegen me, via dm of fb. Maar dat mag ik niet openbaar maken van Danny.
Maar hij lijkt je nog niet te hebben opgegeven.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niemand waarmee ik dat zou willen die dat ook met mij zou willen of andersom.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No one in particular. Als jij iemand weet en die ook wilEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nope, nachten zijn weer voorbijquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niemand waarmee ik dat zou willen die dat ook met mij zou willen of andersom.Bij deze een oproep doen?
Trein en auto, geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe laat gaat iedereen zo'n beetje richting huppel?. Oh, hoe laat
. Ik vertrek 15.13
.
![]()
Waarom heb ik het gevoel dat dit over kree gaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. ok, naar mij zegt hij niets verontrustends
C'est la vie
Oh chillquote:
Geen idee. Geloof dat TGND, B_G en Vin de vroegste zijn met ongeveer half 5.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe laat gaat iedereen zo'n beetje richting huppel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik help hem wel zoeken. Ik ken zijn smaak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhBij deze een oproep doen?
C'est la vie
als ik vrijgezel zou zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie van de users zou je wel geven dan?
[..]
Ik moet nu zo enorm mijn best doen om geen grappen te maken over bepaalde users. Ik zou het niet meer doen.
Sowieso palawan
En vinnie ook wel, maar best wel engen die heeft de halve sc al gehad
Ow en friendx is ook wel een lekkertje![]()
![]()
Gezien het gekloot op de wegen is dat wel een goede tijd om te arriverenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh chill
[..]
Geen idee. Geloof dat TGND, B_G en Vin de vroegste zijn met ongeveer half 5.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik vrijgezel zou zijn?
Sowieso palawan
Ow en friendx is ook wel een lekkertje
Wat is nou weer het verschil tussen 2 mensen uit de SC, of 2 mensen uit de kroeg plukken?![]()
![]()
Eerst maar even kijken of het tussen ons wel goed gaat straks?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhBij deze een oproep doen?
Ik vertrouw je blindelings.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik help hem wel zoeken. Ik ken zijn smaak.Palawan is wel een hete boi, ja. Goede smaak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso palawan
Ow en friendx is ook wel een lekkertjeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja dat is dus als ze geen gekloot hebben onderwegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezien het gekloot op de wegen is dat wel een goede tijd om te arriveren
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat klinkt dat.. officieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het tussen ons wel goed gaat straks?
weet nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is nou weer het verschil tussen 2 mensen uit de SC, of 2 mensen uit de kroeg plukken?
SC-slet dat je bent![]()
![]()
Bij mij staan er meer vrouwen in dat rijtje dan mannenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso palawan
Ow en friendx is ook wel een lekkertje
[b]AirwiN schreef [/b]
+1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij staan er meer vrouwen in dat rijtje dan mannenWhat you forget, you are gonna repeat.
Gaan ze met de auto of het geweldige OV.?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is dus als ze geen gekloot hebben onderwegDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet niet
SC-slet dat je bent
Dat valt eigenlijk best mee![]()
![]()
Klein stukje trein, rest autoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaan ze met de auto of het geweldige OV.?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat klinkt dat.. officieel
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij staan er meer vrouwen in dat rijtje dan mannen
Uhmmmzz ja, ik val meer op mannen dan op vrouwen![]()
![]()
Ik moet eerst een half uurtje met de trein tot Amersfoort, dan met de auto verder. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaan ze met de auto of het geweldige OV.?.
![]()
Ik vind mannen zelden lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmmzz ja, ik val meer op mannen dan op vrouwen
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft nietquote:Ik vind het wel schattig. Ergens
Ik merk het welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat kleine stukje trein kan funest zijn![]()
Vin heeft mn nummer dus die houdt me vast wel op de hoogte van eventueel oponthoud
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik merk het wel![]()
Vin heeft mn nummer dus die houdt me vast wel op de hoogte van eventueel oponthoud.
![]()
Wat voor auto gaan jullie gebruiken om te rijden? Eens kijken of ik het zo kan timen dat ik jullie tegenkom onderweg
Ik ga op bed liggen en hopen dat mn stippen er morgen nog hangen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat voor auto gaan jullie gebruiken om te rijden? Eens kijken of ik het zo kan timen dat ik jullie tegenkom onderweg.
![]()
Vast welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen en hopen dat mn stippen er morgen nog hangen![]()
![]()
Ik ben pas bijna op de helftquote:![]()
En ik wil morgen ook nog die VW doen. En ik moet nog genoeg doen in huis en en en en
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je dromen over mij en mijn speeltjes?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen en hopen dat mn stippen er morgen nog hangen
Nee, want dan zou ik mezelf gek maken en dat kan ik er even niet bij gebruikenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je dromen over mij en mijn speeltjes?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou het dan tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan we eindelijk spezza ontmoeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je hulp nodig hebt ....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben pas bijna op de helft![]()
En ik wil morgen ook nog die VW doen. En ik moet nog genoeg doen in huis en en en en![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan we eindelijk spezza ontmoetenMisschien heeft ie op het laatste moment een etentje.quote:![]()
Whaha, jij kan niet morgen al komen. Jij moet donderdag met TGND reizenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik mezelf gek maken en dat kan ik er even niet bij gebruikenSorry
Ik kan niet naar jou en dan weer naar huis?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha, jij kan niet morgen al komen. Jij moet donderdag met TGND reizen![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft ie op het laatste moment een etentje.Ik geef hem het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt.....
Sorry spezza
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm, daar deed je vorige keer ook een dag of 4 over dus neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet naar jou en dan weer naar huis?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, daar deed je vorige keer ook een dag of 4 over dus nee![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
Huppel, 2-persoons opblaasbed is gefixed.
![]()
Goede zaak
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lees dat muhahaha een 2-persoonsbed heeft, gaat Fax bij hem, kan jij bij mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja, als ik kom vrijdag moet ik wel een slaapplek fixen.
![]()
Dan heb ik wel een matras voor jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja, als ik kom vrijdag moet ik wel een slaapplek fixen
[b]AirwiN schreef [/b]
Een witte... arius? Ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe B_G zijn auto eruit ziet?What you forget, you are gonna repeat.
Ik Zal mijn agenda even bekijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel
En dan vreemd vinden dat je nu al de FOK!-slet 2013 wordt genoemdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees dat muhahaha een 2-persoonsbed heeft, gaat Fax bij hem, kan jij bij mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat je nu al de FOK!-slet 2013 wordt genoemd![]()
![]()
Vrijdag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja, als ik kom vrijdag moet ik wel een slaapplek fixenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Zegt me niksquote:.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat je nu al de FOK!-slet 2013 wordt genoemd![]()
![]()
![]()
Haha, vergeef je eigen slaapplek maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees dat muhahaha een 2-persoonsbed heeft, gaat Fax bij hem, kan jij bij mij.
!
![]()
De meet gaat door hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben bang voor jouw piemel, weet je nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die heeft ie dus niet meer, zie TTquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, vergeef je eigen slaapplek maar!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben bang voor jouw piemel, weet je nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn slaapplek heeft TGND al ingepiktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, vergeef je eigen slaapplek maar!
Die houd ik wel in bedwang.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben bang voor jouw piemel, weet je nog
Dat klinkt slecht![]()
![]()
Klopt. We gaan vrijdag gewoon doorquote:
Lees jij je PM niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, niet ingepikt. Ik werd uitgenodigd door Huppel en jij werd er vriendelijk uitgetrapt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn slaapplek heeft TGND al ingepikt
[..]
Die houd ik wel in bedwang.
Dat klinkt slechtWhat you forget, you are gonna repeat.
Nou, bij mij hoeft ie niet aan te kloppen hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft ie dus niet meer, zie TT.
![]()
nogalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn slaapplek heeft TGND al ingepikt
[..]
Die houd ik wel in bedwang.
Dat klinkt slecht
Alsof hij een eigen wil heeft![]()
![]()
Ik scroll er lafjes overheen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. We gaan vrijdag gewoon door
Lees jij je PM niet
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ook goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet ingepikt. Ik werd uitgenodigd door Huppel en jij werd er vriendelijk uitgetrapt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nogal
Alsof hij een eigen wil heeft![]()
![]()
![]()
Tering he, zo'n draaiboek schrijven is een kutkarwei zeg.
C'est la vie
ik de aller aller allerbelangrijkste fokster in je leven.... Heeft geen pm gekregenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. We gaan vrijdag gewoon door
Lees jij je PM niet![]()
![]()
![]()
Het sneeuwt weer.
nu moet ik gaan bedenken wat ik aan doe s nachts.... Die piemel van jou prikt overal doorheen denk ikquote:![]()
![]()
Jij hebt mijn adres al, jij weet al dat er hier dieren zijn, jij weet wanneer en hoe de meet is. Was dus overbodige info voor jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik de aller aller allerbelangrijkste fokster in je leven.... Heeft geen pm gekregen![]()
Ik wil hem wel even doorsturen hoor![]()
Hij scheen grappig te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat valt ook best meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu moet ik gaan bedenken wat ik aan doe s nachts.... Die piemel van jou prikt overal doorheen denk ik.
![]()
Ik wil geen sneeuw meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ow ja ik weet allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mijn adres al, jij weet al dat er hier dieren zijn, jij weet wanneer en hoe de meet is. Was dus overbodige info voor jou![]()
Ik wil hem wel even doorsturen hoor![]()
Hij scheen grappig te zijn![]()
![]()
De MIquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen stekelvarken of zo.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen stekelvarken of zo.
![]()
![]()
Ik kan niet naar mn bed. Kitten ligt eindelijk lief, stil en rustig te kroelen bij me
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja dat wist jij nog nietquote:![]()
Misschien toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Every day I'm dieselingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet naar mn bed. Kitten ligt eindelijk lief, stil en rustig te kroelen bij meBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet naar mn bed. Kitten ligt eindelijk lief, stil en rustig te kroelen bij me![]()
![]()
Pff en hard ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
en zwemmen is wanneer dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat wist jij nog niet![]()
Misschien toch
Ik ga niet zwemmen hoor![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet tot hoe laat we door gaan, maar eh... is dat zwembad op loopafstand?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdag overdagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en zwemmen is wanneer dan?
Maar is nog niet zeker natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is al een paar jaar dichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wordt nog wat, áls we gaan zwemmenquote:Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ik geen vrij krijg, dus ben er pas vrijdagavond...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag overdag![]()
Maar is nog niet zeker natuurlijk
Als die buikgriep wg is![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga niet zwemmen hoor
Weet je hoe tof!! Zwemmen met een kater
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Bah, vond ik zo een leuk badquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al een paar jaar dicht hoor.
![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Jij moet gewoon vrij krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ik geen vrij krijg, dus ben er pas vrijdagavond...
Als die buikgriep wg isGeen ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je hoe tof!! Zwemmen met een kater.
![]()
ik ben nogal een tutje in het water....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, áls we gaan zwemmen
[..]
Waarom niet?
Ik durf de bodem niet aan te raken, dus of ik moet echt echt zwemmen, of watertrappelen of ik hang op iemand![]()
![]()
Zijn genoeg mensen waarbij dat kan volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nogal een tutje in het water....
Ik durf de bodem niet aan te raken, dus of ik moet echt echt zwemmen, of watertrappelen of ik hang op iemand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nogal een tutje in het water....
Het is een leuk bad hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat? Wie?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen waarbij dat kan volgens mij
En ik vind zwembaden vies
Ik ben echt een muts daarin![]()
![]()
Ze hebben vast ook bier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik vind zwembaden vies
Ik ben echt een muts daarin![]()
1:47 met af en toe een uitschieter naar 54squote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar ergens lijkt 'ie het meeste erop? 54s? Of meer bij 1:47?
[b]AirwiN schreef [/b]
Glijbaan ja, wildwaterbaan ook volgens mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, coolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glijbaan ja, wildwaterbaan ook volgens mij![]()
![]()
Jij bent echt snel met googlen hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hmmmmmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glijbaan ja, wildwaterbaan ook volgens mij
Ik weet het nietmaar goed, eerst vrijkrijgen
![]()
![]()
Ja, ik rook er nog 1 en dan ga ik echt richting bed!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had het vanmiddag al even gegoogled om te kijken hoe het eruit zagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt snel met googlen heIk ook niet, totdat Huppel met het idee kwam om te zwemmenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt spectaculair. Ik wist niet dat ze er 1 hadden.
.
![]()
Engel kwam met dat ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag al even gegoogled om te kijken hoe het eruit zag
[..]
Ik ook niet, totdat Huppel met het idee kwam om te zwemmen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben gewoon zichtbaar (2kg) aangekomen_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, van jou is het nog te verwachten he.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook niet, totdat Huppel met het idee kwam om te zwemmen.
![]()
Hehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, van jou is het nog te verwachten he.Serieusquote:![]()
![]()
Met Kaneel en TGND zou ik wel een trio doen denk ik![]()
Ohai trouwens
Jullie hebben toch niet geroddeld over m'n pener he?
En ik zal een extra kussentje meenemen donderdag he Buurtje?![]()
![]()
Ik doe mijn Feijenoordshirt aan, goed?
Ik heb een weddenschap.... Een vriend van mij zegt dat ik niet in Feijenoordshirt in je huis mag komen.....
Even bewijsje dat het wel mag![]()
![]()
Ouchquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe mijn Feijenoordshirt aan, goed?
Ik heb een weddenschap.... Een vriend van mij zegt dat ik niet in Feijenoordshirt in je huis mag komen.....
Even bewijsje dat het wel mag
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze ligt al bij Huppel in bed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef Faxie het volgende:
Met Kaneel en TGND zou ik wel een trio doen denk ik![]()
Ohai trouwens
Jullie hebben toch niet geroddeld over m'n pener he?
En ik zal een extra kussentje meenemen donderdag he Buurtje?![]()
Jij bij Faxquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: