allemaal behalve 1 jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van die neukertjes hebben je ook daadwerkelijk achtergelaten zonder leeg gevoel? Ik las laatst nog dat een echte liefde van je is weg gelopen omdat je faalt.
Je weet het. Pics van jou met haar of je hebt geen geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bitch please mijn definitie is tenminste nog echte mooie vrouwgeen zeug op haar 22e
die je maar neemt omdat je niet beter ken krijgen he
Heb je op haar gescheten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
allemaal behalve 1 jaen dat was voor ik shit pushte je kan eigenlijk zeggen dat ik door haar ben onspoort
En weer is Buffalo het slachtoffer: Iemand van wie ik houd heeft me slechte dingen laten doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
allemaal behalve 1 jaen dat was voor ik shit pushte je kan eigenlijk zeggen dat ik door haar ben onspoort
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
leuk om te werkengeloofwaardigheid daalt..
heb wel filmpjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet het. Pics van jou met haar of je hebt geen geloofwaardigheid.
Pussy.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb wel filmpjes![]()
maar ga niet hier zetten in dit topic vol met rattenben niet locoo
nee maar daarna heb ik wel schijt gekregen aan allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En weer is Buffalo het slachtoffer: Iemand van wie ik houd heeft me slechte dingen laten doen![]()
Jankbal.
Echt hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat zijn de besten! Ingekakt seksleven en jij bent dan het welkome jonge hapje
Oftewel, slachtoffer van het toedoen van een ander. JIJ bent namelijk niet de oorzaak in dit verhaal. Dus je bent slachtoffer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee maar daarna heb ik wel schijt gekregen aan allesdus is wel oorzaak gevolg ja
ah gossyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee maar daarna heb ik wel schijt gekregen aan allesdus is wel oorzaak gevolg ja
Ja door die moeilijke tijd raakte hij verslaafdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En weer is Buffalo het slachtoffer: Iemand van wie ik houd heeft me slechte dingen laten doen![]()
Jankbal.
er gaat hier trouwens al ergerns filmpje van mij rondquote:
zo zou je t kunnen zien. Ik neem echter verantwoording voor me daden maar tis wel zo dat daarna niks me echt meer boeide ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oftewel, slachtoffer van het toedoen van een ander. JIJ bent namelijk niet de oorzaak in dit verhaal. Dus je bent slachtoffer.
jij weet niks over t leven van mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja door die moeilijke tijd raakte hij verslaafd![]()
![]()
Hij koos niet voor de verslaving![]()
Hij is blij met de verslaving, want zonder was hij er naar eigen zeggen 'niet meer geweest'![]()
![]()
![]()
Alles wat ik net zei heb jij zelf gezegd in dit en het vorige topicquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
jij weet niks over t leven van mij
Nieuwe user. Zou je alsjeblieft je eigen topic willen gaan maken voor je hier een beetje stoer gaat lopen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef Spangtoz het volgende:
TS zal niet kunnen overleven zowel in de harde onderwereld als het normale leven met een fulltime kantoorbaan.
Zou u FOK! zo spoedig mogelijk willen verlaten?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nieuwe user. Zou je alsjeblieft je eigen topic willen gaan maken voor je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
gooi jezelf weg manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef Spangtoz het volgende:
TS zal niet kunnen overleven zowel in de harde onderwereld als het normale leven met een fulltime kantoorbaan.
Zou u FOK! zo spoedig mogelijk willen verlaten?
ja maar jij kan niet oordelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Alles wat ik net zei heb jij zelf gezegd in dit en het vorige topicMeer dan wat jezelf vertelt weet ik idd niet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nieuwe user. Zou je alsjeblieft je eigen topic willen gaan maken voor je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |