eindelijk weer eens een leuke meid tegen gekomen, hele avond met elkaar staan dansen. Ik dacht dat het gewoon vriendschappelijk was... maar daar dacht zij dus anders over. Toen de muziek over hebben we een uur of drie met z'n tweeën buiten gezeten en uiteindelijk nog met elkaar gezoend. Ben ik zo ongelovelijk stom geweest om alleen mijn telefoon nummer te geven (van mijn verloren telefoon ) en niet haar telefoon nummer te vragen. Ben ik een keertje verliefd kan ik haar niet bereiken..... en daarom voel ik me nu heeeeeeeeeeeel kl#te
En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt
quote:Hip? Ik vind er geen reet aan.
Op zondag 01 september 2002 04:57 schreef TeeWee het volgende:
Ook klote, opzich wel leuke avond gehad maar ik mis nog iemand...en dies niet dichtbij.En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt
quote:Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...
Op zondag 01 september 2002 04:58 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Hip? Ik vind er geen reet aan.
quote:Jij bestudeert kakkers neem ik aan? Wanneer komt de docu. uit?
Op zondag 01 september 2002 05:02 schreef TeeWee het volgende:[..]
Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...
Het houdt niet op...
Waarom kan het niet gewoon.... nouja, gewoon.
Kanniet. Denk ik.
Was ik daar maar van overtuigd.
Dus ik had gezellig afgesproken met een vriendin van me om vanavond eens naar de bios te gaan enzo. Had wel weer eens zin in een goed gesprek met haar. Maar ze zou me nog effe smsen of ze nu kon of niet want ze moest misschien werken. Dus ik nam al aan dat ze me wel zou smsen dat ze niet kon ofzo. Maar wat stuurt ze? helemaal niks!
Heb dr zelf maar gesmst paar minuten geleden dat het niet meer doorging en dat ik het stom vond dat het weer zo moest lopen. Ik check mn mail en ik zie een mailtje daarin van : wanneer spreken weer eens wat af?
Sorry hoor, maar nu ben ik dus gewoon echt heel erg teleurgesteld dat ze het gewoon vergeten is of iets dergelijks, het is echt een kuteinde van een kutvakantie.
Had dr eigenlijk best zin in gehad, maar het gaat weer niet door zoals gewoonlijk. Life sux
leuke vakantie dit
Verder vraag ik me al een tijdje af waarom ik geen zin meer heb om ook maar iets te ondernemen. Sinds een paar weken/maanden heb ik geen zin meer om bijvoorbeeld te hobby-en Daar voel ik me dus ook slecht door...
naja was wel weer ff lekker...
verder betrap ik mezelf erop veel weg te dromen..naar dromen die met geen mogelijkheid gaan werken..maar ja dat maakt het dromen wel weer zo mooi
men wilde volgens mij niet eens proberen om het Ajax moeilijk te maken, en dat is in mijn ogen......... schandalig
heb het vorige week zondag - nu precies een week geleden dus - uitgemaakt met mijn vriendin (na 3 jaar). en hoewel ik degene ben die het uitgemaakt heeft en het dus makkelijker zou moeten hebben, voelt het niet zo.
mis haar, wil weten hoe het met haar is, wat ze doet. hoe ze zich voelt. maar kan niet vragen want dan begint de hele ellende weer vanvoor af aan..
*trekt haren uit hoofd*..
quote:My feelings exactly...
Op zondag 01 september 2002 06:26 schreef Quintony het volgende:
moe en alleen...
quote:Fijn meis, ik lees af en toe wat van je en ik heb de indruk dat het je erg goed gaat
Op zondag 01 september 2002 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
Moe en verkouden, maar wel warm en geliefd en ik voel me veilig hier
half vijf pas gaan slapen, half acht weer op
eigen
schuld
dikke
bult
gisteravond bijna doodgeknuffeld door een hele lieve jongen die ik al een tijdje ken uit de kroeg (mét vriendin en ik vind het niet eens erg!)
had ik wel even nodig na al dat liefdesverdriet
moe en blij dat ik een lekker weekeinde gehad heb (beetje ronddobberen opt water in de biesbos )
moe en boos/jaloers op die mensen die wel gelukkig met iemand samenleven...
quote:Dat klopt idd, dank je wel Duchess
Op zondag 01 september 2002 23:48 schreef DuchessX het volgende:[..]
Fijn meis, ik lees af en toe wat van je en ik heb de indruk dat het je erg goed gaat
zal wel komen omdat ik gister gezopen heb als een tap
tot op heden nog niets van haar gehoord, helemaal niets
ik wil dood.
Eng dit
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 02-09-2002 23:50]
quote:Doe normaal meid! Der is nog zat te doen enzo hoor!
Op maandag 02 september 2002 18:10 schreef k_i_m het volgende:
ik wil dood.
Verder ben ik dolgelukkig met m'n vriendin, er speelt wel eens iets (verwaarloosbaar), maar het is gewoon overduidelijk dat alles gewoon perfect is eigenlijk. Iz prachtig Kheb zelfs het idee dat zij nog gekker op mij is dan ik op haar (kan dat wel???)
Of misschien toch nu...
quote:Er IS iemand dood. Geeft niks hoor.
Op dinsdag 03 september 2002 20:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Klaag toch niet zo. Ik voel me ook niet geweldig (heb ik ook geen redenen voor) maar ik wil toch ook niet meteen dood.
quote:Kop op! Heb me best gedaan, en trek je het echt niet meer dan kan je me altijd bellen/sms'en/mailen of wat dan ook. Dat weet je ook wel
Op dinsdag 03 september 2002 12:20 schreef Tally het volgende:
Ik voel me verdrietig.. En der is bijna niemand die er wat aan kan doen.. EN diegene die er wat aan kan doen is er niet..
Ik wilde vandaag m'n verjaardag stilletjes voorbij laten gaan omdat dit de eerste keer in 6 jaar is dat ik deze zonder mijn (bijna ex)man vier.
Staan vanavond ineens m'n ouders, broer en een paar vrienden op de stoep.
Dus i.p.v een "ik voel me zo zielig en alleen" avond werd het ineens toch nog een échte verjaardag.
Hmmm..de mensen om me heen kennen me blijkbaar toch beter dan ikzelf.
werkelijk rampzalige dag...
al het werk lag er nog van 3 weken, terwijl ik het zo keurig achtergelaten had
en mij kamergenoten zeiden werkelijk helemaal niets toen ik op kantoor verscheen, zelfs toen ik nogmaals zei Goedemorgen!!! kwam er een lauwtjes Oh sorry ik was druk bezig...
ik had de "bedankt voor het waarnemen en toch wel blij er weer te zijn vakantiesouvenirs" maar weer opgeborgen in mijn tas
Wist niet dat je in 3 weken afwezigheid een complete antipathie kunt opbouwen bij een ander
ben ik
quote:Kan me vaag iets herinneren uit jouw pen over leuke collega's enzo.
Op dinsdag 03 september 2002 23:49 schreef milagro het volgende:
en mij kamergenoten zeiden werkelijk helemaal niets toen ik op kantoor verscheen, zelfs toen ik nogmaals zei Goedemorgen!!! kwam er een lauwtjes Oh sorry ik was druk bezig...
quote:precies en daarom ben ik ook zo vreselijk teleurgesteld en ben ik een
Op dinsdag 03 september 2002 23:51 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Kan me vaag iets herinneren uit jouw pen over leuke collega's enzo.
.
.
Dit waren mijn 2 kamergenoten...
De heren op de gang vroegen wel hoe mijn vakantie geweest was...dus niet alle collega's reageerden zo vreemd.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 03-09-2002 23:57]
quote:www.jobnews.nl
Op dinsdag 03 september 2002 23:56 schreef milagro het volgende:[..]
precies en daarom ben ik ook zo vreselijk teleurgesteld en ben ik een
quote:tja... ik was echt
Op dinsdag 03 september 2002 23:56 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Sta je daar met je vakantiepresentjes...djeeeeeeeezus wat dom en genant...
ik ga maar gauw naar bed
quote:Welterusten, niet te zwaar aan tillen, maar toch succes morgen
Op dinsdag 03 september 2002 23:58 schreef milagro het volgende:
tja... ik was echtSta je daar met je vakantiepresentjes...djeeeeeeeezus wat dom en genant...
ik ga maar gauw naar bed
Slecht.
Voel mezelf zwak en nutteloos en niet daadkrachtig genoeg.
Huilen staat nader dan het lachen.
quote:Wees blij dat jij zulke mensen om je heen hebt
Op dinsdag 03 september 2002 23:22 schreef Noayla_ het volgende:
Sentimenteel en ontroerd..Ik wilde vandaag m'n verjaardag stilletjes voorbij laten gaan omdat dit de eerste keer in 6 jaar is dat ik deze zonder mijn (bijna ex)man vier.
Staan vanavond ineens m'n ouders, broer en een paar vrienden op de stoep.
Dus i.p.v een "ik voel me zo zielig en alleen" avond werd het ineens toch nog een échte verjaardag.
Hmmm..de mensen om me heen kennen me blijkbaar toch beter dan ikzelf.
die gasten van dell zouden vroeg in de morgen komen om t toetsenbord van mn laptop te vervangen... schiet dus niet erg op
ja zo is het het beste beschreven zoals ik me voel
Zojuist met mijn ex contact gehad, ondanks dat we enorm goed bij elkaar passen (wat ze zelf aangeeft) is ze terug gegaan naar haar ex die ze 4 jaar kent.
Dus ik baal daar van maar weet ik ook dat ik een soulmate heb gevonden wel dan als goede vriendin maar ja je moet niet klagen.
Tijdje terug ruzie gemaakt met iemand die ik via een forum ken. Ik dacht dat we het heel goed met elkaar konden vinden. Maar we blijken toch compleet verschillende beelden van vriendschap te hebben.
En maandag ben ik dus de fout ingegaan. Heb contact met haar gezocht. Na in eerste instantie een leuk open mailtje terug gekregen te hebben, heb ik na mijn reply niks meer gehoord. En dat voelt kloten. Ik word hier erg onzeker van. Ik zou graag willen dat we normaal met elkaar om kunnen gaan, maar dat lukt dus blijkbaar niet. Als ik een berichtje had gekregen met sorry, even geen tijd/zin om te reageren was het al goed geweest, maar zelfs dat is geloof ik teveel gevraagd.
Goed omdat ik na dik een jaar Pfeiffer eindelijk weer eens echt kan leven
Slecht omdat ik de sociale contacten toch wat mis, met name een relatie...
Beetje wazig allemaal, maar toch niet slecht..
Maarja het gaat de laatste paar weken erg goed met me, al zeg ik het zelf. Dus voorlopig geen medicijnen meer voor Roefoes!
*slik* of toch wel...?
quote:En wat zei je psych daarop?? Dat je die medicijnen niet meer slikt? Of kun je dat opzoeken van info zien als een verkapte hint hoe het echt fout kan gaan?
Op woensdag 04 september 2002 18:27 schreef Roefoes het volgende:
Maarja het gaat de laatste paar weken erg goed met me, al zeg ik het zelf. Dus voorlopig geen medicijnen meer voor Roefoes!
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:57 schreef bassiebas het volgende:
VERLLLLIIIIEEEEEEEEFFFFFFFFFFDDDD!!!!
Ik ben een beetje geschokt van gboy..
gauw "charmed" kijken en een pilsie pakken...
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:42 schreef Brad het volgende:[..]
En wat zei je psych daarop?? Dat je die medicijnen niet meer slikt? Of kun je dat opzoeken van info zien als een verkapte hint hoe het echt fout kan gaan?
Die psych ga ik morgen weer heen... Had twee weken terug al de 'opdacht' gekregen wat info te zoeken over manische depressiviteit en wat daarbij komt kijken. Puur zodat ik zelf een idee had van hoe en wat. Maar ik vergat het steeds. Vandaag toch even gedaan.
Dat ik die medicijnen niet slik vond ie niet erg. Hij twijfelde zelfs nog of AD wel verstandig was in mijn situatie. Want als ik echt manisch depressief ben(waar het soms sterk op lijkt) kan AD averechts werken.
En dan zou ik dus een stemmings stabilisator nodig hebben. Niet per definitie lithium want dat is heel aggresief spul, maar het zou kunnen.
Odi et Amo.
Quare id faciam fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio, et excrucior!
"Gaius Valerius Catullus"
Ik haat haar en ik hou van haar.
Waarom dit zo is, ik weet het niet.
Het is slechts hoe ik me voel, dat is alles,
en het scheurt me in tweeen!.
*k_i_m schopt zichzelf onder haar reet*
Ik wil huilen maar het kan niet.
Ik hoop dat Juup© mij dalijk lekker wilt vasthouden
Ben in zeer korte tijd 2 hele goede vriendinnen verloren... een door ziekte en andere door zelfmoord.. heb weinig tot niets geslapen afgelopen nachten maar ben totaal niet moe...
Maarja, het gaat dus perfect.
M'n psych zei trouwens dat ik er verstandig aan deed om te blijven praten als het ff tegenzit. Ik hoop dus dat ik dit forum nog mag gebruiken als uitlaatklap, zonder een boel gezeur over me heen te krijgen.
quote:Wat let je om een eigen topic te maken (eigenlijk heb je nu al meerdere om mee verder te gaan) zoals DuchessX en DarkElf.
Op donderdag 05 september 2002 12:02 schreef Roefoes het volgende:
M'n psych zei trouwens dat ik er verstandig aan deed om te blijven praten als het ff tegenzit. Ik hoop dus dat ik dit forum nog mag gebruiken als uitlaatklap, zonder een boel gezeur over me heen te krijgen.
Maar reacties krijg je altijd, zolang je het maar niet constant opdringt aan iedereen door een nieuw topic te maken.
En dat maakt heeeel veel goed
quote:Hehe, je collega Shmoops vond dat niet zo'n geslaagd idee.
Op donderdag 05 september 2002 12:31 schreef Brad het volgende:[..]
Wat let je om een eigen topic te maken (eigenlijk heb je nu al meerdere om mee verder te gaan) zoals DuchessX en DarkElf.
Maar reacties krijg je altijd, zolang je het maar niet constant opdringt aan iedereen door een nieuw topic te maken.
quote:Zou het niet ook es nuttig zijn om er met iemand irl over te praten? Gewoon familie of vrienden dus... Is toch wat persoonlijker...
Op donderdag 05 september 2002 12:58 schreef Roefoes het volgende:[..]
Hehe, je collega Shmoops vond dat niet zo'n geslaagd idee.
Maar ik zie wel even. Als het wat minder gaat kan ik altijd een topic omhoog schoppen.
Net lekker gegeten, en heb straks op het werk een nieuwe laptop gekocht, die hopelijk eind volgende week binnen is!
* McCain kan dan lekker overal op de wereld achter zijn eigen klapdoos Fok!ken
quote:
Op donderdag 05 september 2002 16:26 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Zou het niet ook es nuttig zijn om er met iemand irl over te praten? Gewoon familie of vrienden dus... Is toch wat persoonlijker...
Tis maar een suggestie
Opzich geen verkeerde suggestie, maar praten met m'n ouders vind ik maar niks. Weet niet waarom eigenlijk.
En bij een vriend hoef ik het ook niet te proberen. Leuke kerel maar als iemand een probleem heeft weet ie niet hoe snel 'ie weg moet zijn.
Als hij iets wil doen ben ik meestal wel van de partij, maar als ik eens bel heeft ie ineens nergens zin in.
Om nog maar te zwijgen over de rest...
Gaat lekker zo!
quote:Oeh leuk, wat ga je zingen?
Op donderdag 05 september 2002 18:57 schreef sweetie het volgende:
Zenuwachtig* sweetie moet straks zingen op school *ril*
Succes
Beter, dusch.
quote:Enthousiast
Op donderdag 05 september 2002 18:51 schreef Mini_rulez het volgende:
en hem wil ik ook wel weer graag zien
quote:Die
Op donderdag 05 september 2002 19:35 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Enthousiast
.
zo, dat moest ik ff kwijt
*blij is, haar mist*
quote:Ik zelf heb er iig vaak wat aan gehad. Ik kon/kan mijn gedachten kwijt die mijn soms verstikten ten tijde van mijn zware depressie. De feedback kan je helpen om dingen nuchterder te bekijken. Ik ervaar het zeker als iets positiefs.
Op donderdag 05 september 2002 12:58 schreef Roefoes het volgende:[..]
Maar ik zie wel even. Als het wat minder gaat kan ik altijd een topic omhoog schoppen.
Succes!
quote:mee eens, hier kan iedereen zijn ei kwijt. Ik ook altijd
Op donderdag 05 september 2002 22:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik zelf heb er iig vaak wat aan gehad. Ik kon/kan mijn gedachten kwijt die mijn soms verstikten ten tijde van mijn zware depressie. De feedback kan je helpen om dingen nuchterder te bekijken. Ik ervaar het zeker als iets positiefs.
Succes!
en lekker lichaam, maar dit gaat niet over sexualiteit
quote:
Op donderdag 05 september 2002 22:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik zelf heb er iig vaak wat aan gehad. Ik kon/kan mijn gedachten kwijt die mijn soms verstikten ten tijde van mijn zware depressie. De feedback kan je helpen om dingen nuchterder te bekijken. Ik ervaar het zeker als iets positiefs.
Succes!
Dat ben ik met je eens. Hoewel er ook mensen tussen zitten die zonder nadenken de meest kortzichtige onzin uitstoten.
En jij ook succes!
quote:
Op donderdag 05 september 2002 22:08 schreef DarkElf het volgende:
Moe, last van bijwekingen van de medicijnen, ben opgelucht dat het bijna weekend is want mijn werk is een ware ellende op het moment.
Ik las gister toevallig een oud topic van je... Gebruik je nog steeds Lithium? En hoe werkt het?
M'n psycholoog vroeg me om wat info op te zoeken over MDS, de gevolgen en de remedie. Zodoende kwam ik bij jouw topic uit. Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar even met ctrl-f gezocht op Lithium om zo de belangrijkste informatie eruit te pikken.
quote:Ja ik gebruik nog steeds Lithium.
Op donderdag 05 september 2002 23:10 schreef Roefoes het volgende:[..]
Ik las gister toevallig een oud topic van je... Gebruik je nog steeds Lithium? En hoe werkt het?
M'n psycholoog vroeg me om wat info op te zoeken over MDS, de gevolgen en de remedie. Zodoende kwam ik bij jouw topic uit. Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar even met ctrl-f gezocht op Lithium om zo de belangrijkste informatie eruit te pikken.
Nu na bijna een jaar zit ik voor het eerst op een goede spiegel en hoeft er niet meer zo vaak geprikt te worden.
Ik heb eerst een uitgebreid lichamelijk onderzoek gehad voor ik het mocht gaan gebruiken. Het is idd. nogal agressief spul.
Mijn hart, lever, nieren en schildklier functie zijn getest evenals wat bloed testen.
De bijwerkingen: ik heb zelf bij iedere ophoging van de dosering, zoeken naar de juiste, een vreselijke misselijkheid ervaren die dagen bleef hangen. Ook kreeg ik last van mijn darmen en maag.
Ik heb nu vooral erg veel last van dorst, droge mond en trillende handen.
Ik gebruik het samen met een anti depressiva omdat, uit eerder gebruik is dat gebleken, ik erg depressief word van Lithium alleen. Deze combinatie bevalt nu goed maar zoals ik al zei met de nodige bijwerkingen en ook risico's voor je lichaam.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
quote:Hmmz... *ril* Als ik dit zo lees kan ik me niet voorstellen dat ik het uit zou houden... Ik vond AD al verschrikkelijk!
Op vrijdag 06 september 2002 08:37 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja ik gebruik nog steeds Lithium.
Nu na bijna een jaar zit ik voor het eerst op een goede spiegel en hoeft er niet meer zo vaak geprikt te worden.
Ik heb eerst een uitgebreid lichamelijk onderzoek gehad voor ik het mocht gaan gebruiken. Het is idd. nogal agressief spul.
Mijn hart, lever, nieren en schildklier functie zijn getest evenals wat bloed testen.
De bijwerkingen: ik heb zelf bij iedere ophoging van de dosering, zoeken naar de juiste, een vreselijke misselijkheid ervaren die dagen bleef hangen. Ook kreeg ik last van mijn darmen en maag.
Ik heb nu vooral erg veel last van dorst, droge mond en trillende handen.
Ik gebruik het samen met een anti depressiva omdat, uit eerder gebruik is dat gebleken, ik erg depressief word van Lithium alleen. Deze combinatie bevalt nu goed maar zoals ik al zei met de nodige bijwerkingen en ook risico's voor je lichaam.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Heeeeeeel veel sterkte met je behandeling!
quote:Ik vind het ook vreselijk, maar ik moet toch iets als ik mijn leven niet wil laten verzieken door continue depressies en manien?
Op vrijdag 06 september 2002 09:15 schreef Roefoes het volgende:[..]
Hmmz... *ril* Als ik dit zo lees kan ik me niet voorstellen dat ik het uit zou houden... Ik vond AD al verschrikkelijk!
Heeeeeeel veel sterkte met je behandeling!
Op deze manier hoop ik dat het redelijk onder controle en binnen de perken blijft.
Ik hoop dat jij ook iets vind waarmee je goed kan functioneren.
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 09:21 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik vind het ook vreselijk, maar ik moet toch iets als ik mijn leven niet wil laten verzieken door continue depressies en manien?
Op deze manier hoop ik dat het redelijk onder controle en binnen de perken blijft.
Ik hoop dat jij ook iets vind waarmee je goed kan functioneren.
Ik kan natuurlijk niet voor jou beoordelen wat goed is... Maar wel denk ik dat ik er liever niet meer ben dan dat ik zo'n behandeling moet ondergaan.
Leven met depressies en manien is niet te doen, maar zo'n behandeling sloopt je toch ook lijkt me.
Op het moment gaat het gewoon goed met mij, dus weinig reden tot medicatie. Ik heb met m'n psycholoog afgesproken dat ik hem zou bellen als het weer minder gaat. Dan heeft hij misschien ook wat beter inzicht in de situatie.
Want de afgelopen keren dat ik geweest ben was er niets aan de hand, dat schiet dus ook niet op.
quote:Ieder zijn keus natuurlijk. Een paar jaar geleden wilde ik ook niets nemen en als ik het deed stopte ik weer heel snel met alle gevolgen van dien. Ik had toen ook niets om voor door te gaan, behalve mezelf maar dat zag ik toen niet. Nu ben ik getrouwd, heb fijne vrienden en heerlijk eigen huis, mijn kattebeesten, redelijke baan. Ik heb nu iets om voor door te gaan.!
Op vrijdag 06 september 2002 09:38 schreef Roefoes het volgende:[..]
Ik kan natuurlijk niet voor jou beoordelen wat goed is... Maar wel denk ik dat ik er liever niet meer ben dan dat ik zo'n behandeling moet ondergaan.
Leven met depressies en manien is niet te doen, maar zo'n behandeling sloopt je toch ook lijkt me.
En het is zwaar voor je lichaam maar als ik voor mezelf alle voors en tegens tegen elkaar afzet kom ik maar op 1 conclusie uit: wil ik normaal kunnen leven dat moet ik die zooi slikken en de negatieve kanten er maar van accepteren.
quote:Moet je wel echt bellen als het mis gaat
Op het moment gaat het gewoon goed met mij, dus weinig reden tot medicatie. Ik heb met m'n psycholoog afgesproken dat ik hem zou bellen als het weer minder gaat. Dan heeft hij misschien ook wat beter inzicht in de situatie.
Want de afgelopen keren dat ik geweest ben was er niets aan de hand, dat schiet dus ook niet op.
ik hoop dat het nog heel lang goed mag gaan met je.
bijna weekend.. hiep hoi
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 18:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Moe, ik wil gewoon relaxen, beetje muziek luisteren en liggen, nergens aan denken, of wat filosoferen... en vooral door niemand gestoord worden. Ik ben al zo lang niet echt alleen geweest...
Zullen we ruilen? Ik ben te vaak alleen!
quote:Ik denk niet dat jij wat aan het gezelschap van mijn vriend hebt
Op vrijdag 06 september 2002 18:25 schreef Roefoes het volgende:[..]
Zullen we ruilen? Ik ben te vaak alleen!
Ik heb het idee dat het wel wat gaat worden, dat merk ik gewoon op de manier waarop ze reageert en naar me terugkijkt.
So wish me luck!
Afgezien hiervan voel ik me misselijk. Mijn lichaam en ik zijn het niet eens over hoe je je moet voelen bij een serieus slaaptekort en een onregelmatige voedsel inname...
Maar wel erg moe
Wil nog niet naar bed
Dus nog ff
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:22 schreef matthijn99 het volgende:![]()
nouhou...
quote:Ja dat was net weer ff ja...
Op vrijdag 06 september 2002 23:55 schreef milagro het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nouhou...
Verder gaat het wel OK hoor, over het algemeen dan
quote:gelukkig
Op vrijdag 06 september 2002 23:56 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ja dat was net weer ff ja...
.
Verder gaat het wel OK hoor, over het algemeen dan
Toen m'n baas vroeg wat ik er eventueel voor wilde hebben, kreeg ik een vreemd gevoel. Alsof ik het niet weg wilde doen.
Het zijn maar wat computer onderdelen!!
Naja... Heel vreemd allemaal.
Ok het was m'n eerste 'echte' computer en ik had hem nog zelf gebouwd ook. Maar dan nog...
Maar voor de rest is alles goed.
Naja, ik ga maar es een portie noodles maken...
quote:Zeg anders voortaan tegen die meisjes dat je wel eens een noodletje met hen zou willen eten
Op zaterdag 07 september 2002 20:12 schreef Roefoes het volgende:
Was ff naar de appie hijen een voorraadje noodles halen... Loopt daar een mooie meid door de winkel!
Kom ik bij de kassa, zit daar een leuke meid met een leuke glimlach!Naja, ik ga maar es een portie noodles maken...
Oh, en ik houd van alle mensen en alle planten natuurlijk ook.
Misschien wordt t langzamerhand toch weer tijd voor een relatie...
quote:Hehehe!
Op zaterdag 07 september 2002 22:06 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Zeg anders voortaan tegen die meisjes dat je wel eens een noodletje met hen zou willen eten
.
Oh, en ik houd van alle mensen en alle planten natuurlijk ook.
Verder voel ik me goed!! Straks lekker tegen mijn vriend in slaap vallen...en morgen lekker laat weer wakker worden!!
Weltrusten alvast
quote:Ik heb eigenlijk hetzelfde... Altijd als jij down of depri bent word ik het ook meteen en op die manier ben ik ook vaker depressief dan normaal, maar ik hou van je en ik kan ook echt niet zonder jou
Op zondag 08 september 2002 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Soms zou ik willen dat ik niet zo veel van mijn vriend hield, dan kon ik tenminste wat afstand nemen... want nu hij weer eens een slechte bui heeft, ga ik me ook weer klote voelen, en dat terwijl ik vanmorgen nog het gevoel had dat ik de hele wereld aankon![]()
Ik ben zelf ook al vaak genoeg depressief, daarvoor ben ik al in behandeling en het ging iets beter in de vakantie, maar sinds school weer begonnen is, is het erger dan ooit en dit kan ik er nu eigenlijk niet bij hebben.
Ik heb het gevoel dat ik het zo niet lang meer volhoud, maar ik kan absoluut niet zonder hem
Nergens last van en overal zin in.
Ben in een maand tijd 6 kilo afgevallen door te sporten. Voel me fitter nu en zit lichamelijk goed in mijn vel.
Voel me beter dan ooit en dat werd ook tijd, na 3 jaar van ellende mag dat ook wel eens.
Ik leef om me goed te voelen en ik leef maar een keer.
Ben ook trots dat ik het zelf doe nu en zonder anti depressiva, ik heb die zooi niet meer nodig.
Alles onder controle.
kweeget nie meer
Gaat wel weer over
quote:vertel dan eens
Op zondag 08 september 2002 15:35 schreef SportsIllustrated het volgende:
Goed.
Ik ga morgen iemand genadeloos voor schut zetten, en de voorpret is werkelijk ENORM!
En verder gaat alles ook goed.
quote:Zodra het gelukt is
Op zondag 08 september 2002 15:39 schreef djboozywoozy het volgende:[..]
vertel dan eens
quote:ok dan...
Op zondag 08 september 2002 15:46 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Zodra het gelukt is
.
kmoet toch maar eens aan da huiswerk beginne
En ik heb t liefste vriendje ter wereld.... het allerliefste
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:22 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben in zo'n bui dat ik alles saai, leeg en niets voorstellend vind
Morgenavond komen we met toneel bij elkaar om het te hebben over 'de toekomst' en als er een nieuw stuk komt, kan ik niet echt meehelpen omdat ik niet kan zeggen wanneer ik wel en niet in het land ben. En eigenlijk vind ik dat best kut! Niet meer met zijn allen naar iets toewerken, ik help er niet aan mee. Maar ik heb ook niets anders om naartoe te werken, ik loop een beetje geld te verdienen om naar het buitenland te kunnen, da's leuk en aardig natuurlijk, maar kennelijk is het niet genoeg.
Ik moet maar weer een studie gaan doen of een boek schrijven of een instrument gaan bespelen of weet ik veel, eerst maar eens bedenken wat dan. Ik heb een passie nodig!
kopje thee en dan slapen maar
quote:
Op zondag 08 september 2002 22:45 schreef milagro het volgende:
beetje down ineenskopje thee en dan slapen maar
quote:Nou, dat is effe makkelijk!
Op zondag 08 september 2002 22:31 schreef Fogerty het volgende:
Hmja. Ik vind nog steeds alles saai, leeg en niets voorstellend. En ik weet nu ook waarom: geen doel in m'n leven. Niets dat het allemaal de moeite waard maakt, zeg maar.
Verder ben ik gaar, en wil ik eigenlijk alleen maar bij iemand op schoot
op de bank tv-kijkend in slaap vallen.
quote:
Op zondag 08 september 2002 23:14 schreef racoon2002 het volgende:
Ik voel me goed!!!! wou ik ff kwijt
Jij ook al?
quote:Hoezo voel jij je goed? leg is uit
Op zondag 08 september 2002 23:27 schreef Roefoes het volgende:[..]
Jij ook al?
quote:Oh niks bijzonders hoor.
Op maandag 09 september 2002 09:10 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Hoezo voel jij je goed? leg is uit
Haha.... Het is nu 9 uur.. moet zo naar schoolen ik voel me nog steeds goed!!!!
Vreemd joh... heb ik nooit als ik naar school moet... waarschijnlijk is de achterliggende gedachte dat ik vanmiddag dan weer naar huis mag... haha
Nog steeds goed trouwens!
quote:Hey! Blijf van mijn vriendje af!!
Op zondag 08 september 2002 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
En ik heb t liefste vriendje ter wereld.... het allerliefste
Ik voel me een beetje alleen...maar ja, eigen schuld moet je maar niet twee weken samen doorbrengen als je zover uit elkaar woont *zucht* Nog maar 4 nachtjes slapen
En ik voel me een beetje zo:
quote:
Does he love me I want to know
How can I tell if he loves me so
Is it in his eyes?
Oh no! You'll be deceived
Is it in his sighs?
Oh no! He'll make believe
If you want to know if he loves you so
It's in his kiss
That's where it isIs it in his face?
Oh no! That's just his charms
In his warm embrace?
Oh no! That's just his arms
If you want to know if he loves you so
It's in his kiss
That's where it is
It's in his kiss
That's where it isKiss him and squeeze him tight
Find out what you want to know
If it's love, if it really is
It's there in his kissHow about the way he acts
Oh no! That's not the way
And you're not list'nin' to all I say
If you wanna know if he loves you so
It's in his kiss
That's where it is
It's in his kiss
That's where it isKiss him and squeeze him tight
Find out what you want to know
If it's love, if it really is
It's there in his kissHow about the way he acts
Oh no! That's not the way
And you're not list'nin' to all I say
If you wanna know if he loves you so
It's in his kiss
That's where it isIt's in his kiss
That's where it is
quote:*dikke knuffel* praat er met iemand over die je goed kent, micha...huil anders ook even lekker uit, ik heb het gevoel dat je dat echt nodig hebt. Enne..sterkte
Op maandag 09 september 2002 10:45 schreef micha het volgende:
Boos, verdrietig.
quote:Zoiets had ik ook
Op maandag 09 september 2002 16:24 schreef zonzonzon het volgende:
Net toen ik wou schrijven dat ik me vedrietig voelde ging de telefoon, iemand uit mn klas voor een klein berichtje met de sneeuwbal en tatatataa ik voel me weer kiplekker heb zin in de survival van morgen... beetje contact met de buitenwereld doet wonderen!
een grote lange zucht. maar, toch goed. errug maandag avond in ieder geval. ietsjepietsje teveel koffie in het bloed, en een lichte druk op de blaas en te lui om op te staan om dat te veranderen. zo voel ik me.
Vandaag was m'n vader dus jarig (50).
Hij had de tranen in de ogen vanmorgen bij het zien van onze inspanningen en cadeau's..
Deed me toch wel wat
quote:gefeli!
Op maandag 09 september 2002 20:15 schreef Stinger__ het volgende:
Ik voel me goed en ben happy.Vandaag was m'n vader dus jarig (50).
Hij had de tranen in de ogen vanmorgen bij het zien van onze inspanningen en cadeau's..Deed me toch wel wat
Ik dacht even na over hoe lang het nog duurt voordat ik mijn vriendinnetje kan zien en hoe het daarna moet. We werken allebei in het weekend (ik op zat, zij op zon) en we zien elkaar pas over 6 weken in de herfstvakantie
quote:En hier komt ook de uitleg bij toch?? maak me nieuwsgierig!
Op maandag 09 september 2002 22:50 schreef Roefoes het volgende:
Een dilemma... Meiden... Ze komen altijd op het verkeerde moment.
quote:Voor de draad ermee!
Op zondag 08 september 2002 15:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Zodra het gelukt is.
quote:
Op maandag 09 september 2002 23:57 schreef racoon2002 het volgende:[..]
En hier komt ook de uitleg bij toch?? maak me nieuwsgierig!
Maar morgen...mijn nieuwe auto halen!
En zo is mijn dag dan toch weer een beetje goed .
Verder weinig vordering. Of misschien een beetje. Maar dat weet ik zelf nog niet. Ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 10-09-2002 08:19]
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 08:05 schreef matthijn99 het volgende:
Ik zou wel zo verschrikkelijk hard willen janken nu, maar het komt er gewoon nauwelijks uit. Gvd.
Tja update bij mij... dadelijk in m'n eentje naar school vertrekken, en straks ook nog een uur langer blijven, dankzij het weer en de kwaliteit van het openbaar vervoer in Limburg
Ik wil niet
Waarom kan ik nou gvd nooit es bij hem zijn als ik hem nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |