Naja we bellen af en toe, maar dat is natuurlijk ook niet zo vaak meer als vroeger. Soms praten we over nix eigenlijk, andere keren weer haar oma die overleden is vorig jaar, en hoeveel ze haar mist, en luchig over school en zo.
Alleen begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat ik aan het lijntje gehouden wordt..
Tegen mij is het in de meeltjes altijd gewoon noraal gepraat, maar ze had ook meeltjes gestuurd naar die andere jongen, met 'ik mis je' en luv joe groetjes en zo, en ik las op een forum ook iets wat me niet echt beviel..
Ze had haar probleem op een forum gepost, voornamelijk over school maar dat het uit was gegaan stond er ook in. Iemand zei tegen haar "Daar kom je vanzelf wel achter welke jongen jij het leukste vind"
En toen reageerde zij met "ik weet welke jongen dat is, maar die vind de afstand een beetje een probleem.... "
Nou klinkt dat toch best wel definitief dat ze die jongen wil kiezen eigenlijk in mijn oren, en ik ben die jongen niet want ik woon maar 15km van haar vandaan, dus ik kan het niet zijn, die andere jongen waar ze ook verliefd op was woont in Tilburg of zo, dus die is het.
Ik vraag me dan een beetje af.. als je al weet welke jongen je leuker vindt, dan zeg je toch oko tegen mij dat het niet meer goed komt tussen ons? Dan blijf je me toch niet die 3 maanden lang laten hopen dat het nog goedkomt terwijl je eigenlijk al besloten heeft?
Maar aan de andere kant.. ze heeft ook laatst haar cu2 veranderd, en daarin staat dan weer
quote:Ik ben de enige persoon die ze heeft leren kennen, dus ik vind het best wel tegenstrijdig wat ze allemaal aan het doen is...
Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
De leukste persoon die ik dit jaar heb leren kennen ontmoeten)
Ik weet ff niet meer wat ik hiermee aanmoet Elke dag denk ik aan haar, zij is degene met wie ik oud wil worden en dat weet ik al heel zeker, als ik de mogeljkheden had had ik haar al ter trouwen gevraagd, zij is gewoon THE ONE voor mij.. maar ik weet niet wat ik van haar kan verwachten
Dit was nog maar 1 van de dingen, maar er zijn meer dingen die ik niet ga neerzetten die behoorlijk tegenstrijdig zijn, aan de ene kant; het is uit, de waarheid is hard, nog wat meer, aan de andere kant ben ik wel 'liev, en leuke tijd gehad, en doe je dezelfde studie als ik volgend jaar want dan zie ik je vaker
"
lekker duidelijk is ze weer
hmm. ik stop ff met tikken nu, als mensen meer willen weten gewoon ff vragen, etenstijd nu
laat aub de reacties van 'ach, er zijn genoeg andere meisjes, je vind wel een ander' ff achterwege graag
Je moet het natuurlijk zelf beslissen, want ik heb makkelijk praten als buitenstaander. Maar laat niet over je heen lopen. Natuurlijk hou je van haar, maar je bent meer waard dan tweede keus zijn, dan kun je beter nu eventjes verdriet hebben, maar later een vriendin hebben die wél helemaal voor je gaat. Dat verdien je!
Maak het of echt uit, of vraag gewoon om duidelijkheid. Leven in onzekerheid is kut...
Je moet gewoon vragen wat ze echt wil.(meer duidelijkheid lijkt me handig in een relatie)
Alleen is het risico dat je iets anders te horen krijgt dan je had verwacht.
succes in ieder geval
al moet ik zeggen, spijt me, heb niet echt goede herinneringen aan 'pauzes'. deed dit ooit bij een (ex)vriendin van mij om haar te troosten, maar heb nooit bij haar de schijn gemaakt dat ik haar wel weer leuk vond ofzo, dus dat is weer anders hier.
bij vrouwen weet je et nooit. het kan zijn dat ze je jaloers probeert te maken, het kan ook zijn dat ze gewoon op een hele foute manier aandacht probeert te trekken, of weetikveel wat. ik weet wel dat het vaak bij die schepsels erg onduidelijk kan zijn. tja..voor de rest prachtwezens...maar idd, soms nog wel es vaag of keihard. dat ze je kunnen laten janken...diepgaand dit...
[edit]typo
[edit2] je zegt dat het niet jou kan zijn wat betreft dat ver weg wonen maar 15 km is niet echt dichtbij hoor..(al is Tilburg ook eindje weg...)
1 onduidelijkheid
2 chagerijnig
3 speelkaart met een vrouwenfiguur
4 [aanspreektitel van een vrouwelijk persoon] mevrouw
5 meesteres, bazin
quote:Mwa, een kwartiertje met de train en ik ben bij d'r. Het was gewoon de bevestiging dat ze die andere jongen mee bedoelde die helemaal aan de andere kant van het land woont, want over dat mierestukje tussen ons in heb ik nooit moeilijk gedaan.
Op zondag 01 september 2002 21:21 schreef MeAndMyself het volgende:[edit2] je zegt dat het niet jou kan zijn wat betreft dat ver weg wonen maar 15 km is niet echt dichtbij hoor..(al is Tilburg ook eindje weg...)
Eerlijk te zeggen, ga verder, mijn ervaring is dat als dit eenmaal gebeurt, er ook wel weer een andere keer gebeurt.
Tis klote, maar leef door en blijf niet steken in het verledens
Ik denk inderdaad dat het verstandig zou zijn om je niet aan het lijntje te laten houden en die touwtjes in eigen handen te nemen. Geef haar niet de luxe positie om een paar maanden na te kunnen denken maar zeg haar dat JIJ deze situatie en haar twijfels geen gezonde basis vind om mee verder te gaan.
Voor haar kan dat betekenen dat ze jou niet meer gemakkelijk achter de hand heeft. Misschien kiest ze niet voor een relatie met die ander, misschien wel. En hoe dat verder verloopt zoekt ze dan zelf maar uit. Vraag jezelf eens af of je deze situatie op deze manier in gedachten hebt gehad als je dacht aan de vrouw waarmee je oud wilde worden?
Kortom: loop niet met hangende pootjes achter haar aan en wacht op haar keuze, maar leid je eigen leven en maak jouw keuze. Dat zal ze misschien niet verwachten, maar als zij deze egoistische situatie creeert waarin ze twee keuzes heeft, waarom zou jij dan geen keuze mogen maken die voor JOU het beste kan zijn op termijn?
Sterkte en laat het weten als je of jullie er uit zijn
Toen ik haar afgelopen zondag bij de kerk een knuffel gaf wist ze het al zeker, ze voelde nix meer Waarom ze het niet eerder gezegd had was omdat ze me geen pijn wou doen
Ze gaf ook eerljik toe dat ze het waarschijnlijk niet eerder tegen me gezegd zou hebben.
fijn.. Ik wordt al heel moeilijk verliefd, ben maar 3 keer in m'n hele leven echt verliefd geweest, ken ik de meid van m'n leven waar ik voor het eerst het gevoel van heb van 'dit is het, met haar wordt ik oud, komt het door mezelf dat ik geen kans meer heb bij haar
Ik stop nu met typen en ga een stukje zitten janken.. wat een kutdag
[Dit bericht is gewijzigd door Onbekendje op 03-09-2002 22:05]
quote:Misschien is het het beste zo...
Op dinsdag 03 september 2002 21:34 schreef Onbekendje het volgende:
Ik heb haar gebeld.. ff kort maar ff want ik heb zin om te janken.. Het is nu definitief uit,
*knip*Ik stop nu met typen en ga een stukje zitten janken.. wat een kutdag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En al geloof je het nu waarschijnlijk nog niet: De pijn wordt minder, maar moet slijten
geef je zelf een maand of 3 en je zal zien dat je weer oog hebt voor andere meisjes
Sterkte !!!
K
quote:Ik stort m'n hart ff uit hier, Want ik wordt gek, en ik heb zin om te gillen.. Jullie gaan nog veel van me horen hier over deze situatie, hopenlijk vinden jullie het niet erg dat ik het zo doe.
Hoi *****,Ik weet niet waar te beginnen.. ik zal maar wat vage stukjes neerplaatsen die gewoon zo in me opkomen.. niet boos worden als het een beetje onlogisch in mekaar zit aub
Je zei dat je het me nooit kon vergeven wat ik die zondag zei over *****.. zover ik me kan herrinneren heb ik nix over ***** gezegd, maar heb ik een stortvloed over jou geopend, over dat je 100% voor een relatie moet gaan of zoiets, en dat je je liefde niet kan delen over 2 jongens blablabla, maar over ***** weet ik nix meer dat ik gezegd heb?? Als je het nog wel weet, kan je me dan misschien vertellen wat? Wat dan ook? Ik weet het echt niet meer wat ik over ***** gezegd zou hebben
. Ik ben ZO kwaad op mezelf, ik wil continu m'n excuses aanbieden voor de rest van m'n leven voor wat ik toen allemaal gezegd heb, al was het allemaal in een waas/roes (ik heb toen ook erge dingen gehoord waardoor ik nogal in de war ben geraakt, daarom raakte ik de kluts kwijt.. ik vind het ZO erg dat ik daarmee de kans die we hadden op een gelukkig leven samen heb verknald, echt ik wil me voor m'n kop slaan als ik het maar ongedaan kan maken
Ik zou daar m'n hand voor afknippen als het maar kon
Ik kan gewoon niet geloven dat ik met zo'n stomme actie alles teniet heb gemaakt..
Hoe kan dit nou.. m'n liefde voor jou is zo sterk dat het pijn doet, ik hoopte dat jou liefde ook sterk was, zodat we tot een oplossing konden komen voor AL onze problemen, zoals je ouders etc..
Hoe kan dit nou.. m'n liefde voor jou is zo sterk, hoe kan ik nou zoiets gezegd hebben, leg me dat uit, alsjeblieft! Pak je dagboek erbij of zo waarin je het misschien opgeschreven hebt. Leg me uit hoe ik het meisje van m'n dromen kon kwetsen, want ik kom er niet uit, ik stort in van verdriet, ik heb antwoorden nodig die jij misschien kan geven, al is het maar ge-theorieseer (speling?) ofzo.. please, ik wil dat je daarmee helpt want mij lukt het niet alleen
Ik had al een tijd het gevoel dat je meer voor ***** voelde dan voor mij (dit is niet jaloers bedoeld of zo, gewoon ff wat feiten opnoemen die me zijn opgevallen), zoals bijvoorbeeld dat je hem een keer zag, en een week later weer geloof ik, terwijl je voor mij moeilijk/geen tijd kon maken om af kon spreken, omdat je niet meer wou liegen tegen je ouders en niet meer stiekem wou doen (wat ik ook NOOIT gewild heb) en met hem opeens 2 weken achter elkaar terwijl dat naar mijn weten ook niet echt in orde was van je ouders op dat moment.. dat was al een hint.. en nog wat meer dingen waar ik zo ff niet opkom. (nogmaals, no jelousy, just facts)
Ik bleef hoop houden, ik hou zo veel van je dat ik hoop bleef houden dat het weer goedkwam, ik wil er alles voor doen, als had ik ook zo m'n twijfels want ik hoorde tegengestelde berichten(die ik misschien verkeerd opgevat had?) maar die me nog wel een sprankje hoop gaven.. zoals de vragen op je cu2.. ik las het dat je mij bedoelde als de jongen die je ontmoet had, dat je het meest romantische vond, en de lekkerste knuffel en zo. en dat je vroeg of ik misschien ook niet de hotelschool wou doen want dan zagen we elkaar vaker??? Ik snap het niet, of begrijp het niet, leg met het alsjeblieft uit wat je ermee bedoelde met die dingen want ik heb het blijkbaar compleet verkeerd opgevat. Dat vond ik ook erg verwarrend, al die tegenmekaarinsprekende dingen...
Toen ik dat moest lezen op het INTERNET dat je wel wist welke jongen je leuker vond, deed dat erg zeer. Je had het gewoon moeten zeggen als je het al wist, en me niet in ijdele hoop moeten laten zitten omdat je me geen pijn wou doen?? Je was van plan om me gewoon 3 maanden te laten hopen/bidden/slijmen/liefdevol wezen om je hart weer terug te winnen, terwijl je al WIST dat je niet meer met me verder wou?!? Dat vind ik eigenlijk wel erg gemeen, sorry dat ik het zeg. Door me voor te blijven liegen (want zo kan ik het wel noemen vind ik) heb je me nog meer pijn gedaan dan door het gewoon meteen te zeggen! Daar ben ik wel erg kwaad/verdrietig over. Ik heb vaak genoeg gezegd dat je gewoon moet zeggen wat je denkt, ook al is de waarheid hard, je bent vaak genoeg eerlijk tegen me geweest over je gevoelens over vanalles en nog wat, en dat je niet meer met me wil en me voor blijft liegen en me zo onnodig pijn doet dat kan je dan weer niet vertellen?
Ik zou het erg op prijs stellen als je dit e-mailtje tenminste beantwoordt, desnoods denk je er een week over na en schrijf je het op of zo, praat erover met je vriendinnen en vrienden, en tik je het allemaal een keer in als je van je broer weer eens een gulle 5 minuten op internet mag. En ik wil ook dat je er goed over nadenkt wat je allemaal gaat zeggen, en dat je eerlijk bent.. geen verzachtende dingen want m'n hart ligt toch al in puin, gewoon pure and simple eerlijkheid en uitgebreidheid. Ik wil nu open en eerlijk zijn, zodat ik het tenminste af kan sluiten, en met moeite een plek kan geven.. ik hou nog steeds zo veel van je, zal dat ook nog heeel lang doen, ik wil niet stoppen met allerlei openstaande vragen. Ik vind het natuurlijk niet leuk dat je verliefd bent op *****, maar daar kan jij ook nix aan doen, al was er een manier om te zorgen dat dat weggaat, en je weer van mij kan houden en dat we weer samen zijn dan zou ik dat doen(klinkt misschien egoistisch), helaas is er nix dat ik kan doen en die onmacht is een verschrikkelijk gevoel, als the woman you love niet van jou houdt maar van een ander
Lees dit meeltje goed, 2/3/4/999 keer desnoods, sla alsjeblieft nix over
Maak je reply alsjeblieft niet kort, of niet reageren zou ik ook erg pijnlijk vinden, je hebt het toch goed met me gehad de tijd dat we samen waren? Ik heb je m'n alles gegeven, veel geld, veel energie, veel tijd (3 uur onderweg om je een half uurtje te kunnen zien), op z'n minst verdien ik wel een goede reply, en daar wil ik dat je de tijd voor neemt.Ik wil het af kunnen sluiten, en dat kost wat moeite van jou kant, ik weet het, want je hebt het al moeilijk genoeg, maar toch...
Vaag meeltje ik weet het, maar ik ben niet helemaal helder op het moment meer.....
groetjes en ik zie uit naar je reply,
Nu ga ik want weer een drukke dag morgen
[Dit bericht is gewijzigd door Onbekendje op 03-09-2002 23:51]
quote:wat een bitch
Op dinsdag 03 september 2002 21:34 schreef Onbekendje het volgende:
Ik heb haar gebeld.. ff kort maar ff want ik heb zin om te janken.. Het is nu definitief uit, de periode die ik gegeven had heeft geen zin meer, ze houdt niet meer van me. Ik had op de zondag nadat we uit elkaar zijn gegaan iets VRESELIJKS gezegd, daarmee heb ik haar veel pijn gedaanen daarmee heb ik voornamelijk m'n kansen verspeeld
Echt zo'n opmerking waar je de rest van je leven spijt van gaat krijgen, je kent het wel
Ze heeft me nog steeds niet vergeven ervoor en ze weet ook nog niet of ze dat gaat doen. Totdat ik dat had gezegd had ze nog wel enige gedachte dat het goed zou komen.
Toen ik haar afgelopen zondag bij de kerk een knuffel gaf wist ze het al zeker, ze voelde nix meer
Waarom ze het niet eerder gezegd had was omdat ze me geen pijn wou doen
Ze gaf ook eerljik toe dat ze het waarschijnlijk niet eerder tegen me gezegd zou hebben.
fijn.. Ik wordt al heel moeilijk verliefd, ben maar 3 keer in m'n hele leven echt verliefd geweest, ken ik de meid van m'n leven waar ik voor het eerst het gevoel van heb van 'dit is het, met haar wordt ik oud, komt het door mezelf dat ik geen kans meer heb bij haar
![]()
Ik stop nu met typen en ga een stukje zitten janken.. wat een kutdag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meid met uiteindelijk een hart van steen als ik het zo hoor...
..zoals ik het zo hoor...
Eigen stomme rotschuld op dat gedeelte dan.. Dat ze verliefd is op die andere jongen is niet haar schuld en niet de mijne, dat neem ik haar ook niet kwalijk of zo, al vind ik het natuurlijk erg klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |