SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Boerenkool met worst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
STAMPPOT HUTSPOTquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIE!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, zo ken ik het ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIEWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Limburger nog ergerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je het over Hutspot hebt, is het stamppot wortelen. Zoals ik het ken tenminste.quote:What you forget, you are gonna repeat.
JE BENT GEK! GEK ZEG IK JE!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIEBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wortelestampquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het over Hutspot hebt, is het stamppot wortelen. Zoals ik het ken tenminste.![]()
Vanavond Rockmuziekjes met LoLa![]()
ONZ / [Radio 49] #3173 Sneeuw all over the place!
van 20.30 tot 22.00![]()
Djeezquote:Lieve 'dames met een maatje meer': de beste reden om toch een paar pondjes af te vallen, is nu gevonden. Mannen krijgen hem namelijk niet omhoog bij de aanblik van je vetrollen.
Dit is gebleken uit een groot, Schots onderzoek. Zij hebben ontdekt dat hoe smaller de taille van het neukobject is, hoe tevredener de man in kwestie is. Ook bleek het aantal erectieproblemen evenredig aan het gewicht van de vrouw.
Eerder onderzoek had al aangetoond dat mannen slankere vrouwen aantrekkelijker vinden. Dit kan te maken hebben met de evolutie. Men is namelijk geprogrammeerd om dikke mensen te associëren met gezondheidsproblemen.
Aan het onderzoek hebben 700 mannen tussen de 35 en 65 jaar meegedaan. Hun neukfrequentie werd hiervoor langs de meetlat gelegd. De mannen die vaker van bil gaan, blijken jonger te zijn. Hun sekspartner is ook jonger en heeft een smallere taille.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ik ook altijd eerst stamppot zeg, en dan waar die stamppot uit bestaat.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Oh zo. Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik ook altijd eerst stamppot zeg, en dan waar die stamppot uit bestaat..
![]()
Goed onderzoekquote:
14 SHADES OF GREY
Ik zeg altijd "stamplesbiënne". Pot is een neerbuigende term.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeg altijd "stamplesbiënne". Pot is een neerbuigende term.
What you forget, you are gonna repeat.
Zo klinkt het minder viesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wij noemde vroeger andijviestamppot altijd stimpestamp
14 SHADES OF GREY
Wortelestamp = oranjese bergquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wij noemde vroeger andijviestamppot altijd stimpestamp![]()
![]()
Cutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wortelestamp = oranjese berg![]()
![]()
Wat is er om half 9?quote:Eigenlijk pas sinds ik Rokje ken, maar je snapt me wel.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neequote:14 SHADES OF GREY
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er om half 9?
[..]
Eigenlijk pas sinds ik Rokje ken, maar je snapt me wel.
Om in de stemming te komen?quote:![]()
![]()
Fijne muziekjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Lola op R49?![]()
![]()
Lola heeft een goede muzieksmaak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Lola op R49?![]()
Van allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor muziek draai je dan zoal, Lola?
Maar vanavond gaan we genieten van lekkere gitaarmuziekjes![]()
Ok, dan pas ik. Maar veel succes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alles
Maar vanavond gaan we genieten van lekkere gitaarmuziekjes
Dank je welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan pas ik. Maar veel succes.![]()
![]()
Oh nee, moet ik dadelijk ook nog luisterenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alles
Maar vanavond gaan we genieten van lekkere gitaarmuziekjes![]()
![]()
Heb je andere dingen te doen vanavond?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan pas ik. Maar veel succes.
Whaha had ik gisteren in zo'n ander topic (SEX / Nog steeds maagd) gezegd dat ik 22 was en ook nog steeds maagd..
Hebben er ineens weet ik hoeveel 'vreemde' mannen naar mijn fotoboek gekeken![]()
![]()
Je moet niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh nee, moet ik dadelijk ook nog luisteren![]()
Hoax 22 jarige maagden bestaan nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Whaha had ik gisteren in zo'n ander topic (SEX / Nog steeds maagd) gezegd dat ik 22 was en ook nog steeds maagd..
Hebben er ineens weet ik hoeveel 'vreemde' mannen naar mijn fotoboek gekekenalthans daar is iets mis mee.
14 SHADES OF GREY
Die zijn er genoeg hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoax 22 jarige maagden bestaan nietalthans daar is iets mis mee.
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hebben er ineens weet ik hoeveel 'vreemde' mannen naar mijn fotoboek gekeken![]()
![]()
Weet ikquote:voor sommige is het een keuze en bij andere niet
14 SHADES OF GREY
Fuck Yeah!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag wel alsnog wel een kusje op de bips én tiet geven hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond Rockmuziekjes met LoLa![]()
ONZ / [Radio 49] #3173 Sneeuw all over the place!
van 20.30 tot 22.00!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het wordt steeds beterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wrrroooom?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jaquote:.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Zou ik dat toch nog eens graag doenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zijn 3en?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Zou ik dat toch nog eens graag doen
Zullen we Vin naast Fax schoppen donderdag? Dan mag jij naast mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voelt voor mij toch als een soort van vreemdgaan
Houdt dat ook een trio tegen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT IS DEZEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we Vin naast Fax schoppen donderdag? Dan mag jij naast mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we Vin naast Fax schoppen donderdag? Dan mag jij naast mij![]()
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag Faxie neuken, zo simpel is het![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag Faxie neuken, zo simpel is het
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag Faxie neuken, zo simpel is het!
Nee, dat hebben we al een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Houdt dat ook een trio tegen?![]()
![]()
Boos omdat jequote:
a) niet naast TGND kan liggen
b) naast Fax moet liggen
c) niet naast mij kan liggen
?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
a + c.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boos omdat je
a) niet naast TGND kan liggen
b) naast Fax moet liggen
c) niet naast mij kan liggen
?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk jij dat je man genoeg bent voor 2 vrouwen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voelt best lekker in de kont![]()
En met pijpen is ook niks mis![]()
Denk dat de meeste mannen daar toch anders over denkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voelt best lekker in de kont![]()
En met pijpen is ook niks mis
14 SHADES OF GREY
Mannen zijn dan ook zeikerdsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mannen daar toch anders over denken![]()
![]()
En vrouwen nooit zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook zeikerds![]()
![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook zeikerdsmaar wel staand
en niet zittend zoals vrouwen doen
14 SHADES OF GREY
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij dat je man genoeg bent voor 2 vrouwen?.
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kloptmaar wel staand
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen.
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Mannen kunnen staand zeiken en vrouwen nietquote:
14 SHADES OF GREY
Zolang je zelf de plee schoon maakt primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kloptmaar wel staand
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrouwen kunnen op alle mogelijke manieren zeiken!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen kunnen staand zeiken en vrouwen niet
Wij hebben het zeiken uitgevonden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang je zelf de plee schoon maakt prima
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen op alle mogelijke manieren zeiken!!
Wij hebben het zeiken uitgevonden!
14 SHADES OF GREY
Kan ik bestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen kunnen staand zeiken en vrouwen niet![]()
![]()
Goedenavondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef palawan het volgende:
Goedenavond!
Vinniee is goed bezig zeg, zie ik hem nou een trio hosselen?![]()
![]()
Ik ga niet jou aan een trio helpen als heel mn huis vol FOK!kers ligt!!quote:
Dat dat even duidelijk is
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders wel dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet jou aan een trio helpen als heel mn huis vol FOK!kers ligt!!
Dat dat even duidelijk is![]()
![]()
Oh jaquote:echt?
14 SHADES OF GREY
Nee, je ziet mij Vin naar Fax schoppen zodat ik TGND kan hosselenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef palawan het volgende:
Goedenavond!
Vinniee is goed bezig zeg, zie ik hem nou een trio hosselen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet jou aan een trio helpen als heel mn huis vol FOK!kers ligt!!
Dat dat even duidelijk is.
![]()
Niks mis met een trio tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi jij slaapt dus naast Fax en ik naast TGNDquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jij slaapt dus naast Fax en ik naast TGND![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jij slaapt dus naast Fax en ik naast TGND
De bank is volgens mij ook nog vrij anders.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Handigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan mogelijk nog beter richten dan de gemiddelde vent
14 SHADES OF GREY
Even iets anders. Weet jij of je met lenzen in kan zwemmen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
De bank is volgens mij ook nog vrij anders.![]()
Hier moet ik van onder de indruk raken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zachte lenzen moet het wel kunnen, harde niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even iets anders. Weet jij of je met lenzen in kan zwemmen?![]()
Dat weet ik. Alleen als je een zwembril opdoet. Anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even iets anders. Weet jij of je met lenzen in kan zwemmen?What you forget, you are gonna repeat.
Beter van niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even iets anders. Weet jij of je met lenzen in kan zwemmen?![]()
Dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier moet ik van onder de indruk raken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Met zachte lenzen moet het wel kunnen, harde niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen als je een zwembril opdoet. Anders zou ik het niet doen.Dan doe ik ze uitquote:.
![]()
Even wat anders.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling.
[..]
[..]
[..]
Dan doe ik ze uit.
Je hebt toch wel een leuke zwembroek he? Niet dat jij dat bad instapt in gele speedo ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Licht blauw met een bloem eropquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Je hebt toch wel een leuke zwembroek he? Niet dat jij dat bad instapt in gele speedo ofzo.
![]()
Staan er foto's van jou dan in jouw Fobo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kaneel
Wel op mijn fotoboek, kijken maar niks achterlaten
Smeerlap14 SHADES OF GREY
Shit, je kent me door en door.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kaneel
Wel op mijn fotoboek, kijken maar niks achterlaten
Smeerlap
Ik heb je foto uitgeprint en ben daar nu over heen aan het fappen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bijna goed. Hij had groen moeten zijn, met paarse bloemen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dacht ik het nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, je kent me door en door.
Ik heb je foto uitgeprint en ben daar nu over heen aan het fappen.![]()
![]()
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna goed. Hij had groen moeten zijn, met paarse bloemen..
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staan er foto's van jou dan in jouw Fobo?![]()
![]()
Trouwen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna goed. Hij had groen moeten zijn, met paarse bloemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet ik zien, zelf gemaakt?quote:14 SHADES OF GREY
Speedo?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Even gespiektquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee m'n vriend heeft die gemaaktleuke foto's
14 SHADES OF GREY
Ah, ik ben niet de eerste die dat doet dus.quote:
Ik hang je dalijk boven mijn bed. Naast de foto's van Loka, Fera en TGND.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijken bij wie je het verste komt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de eerste die dat doet dus.
Ik hang je dalijk boven mijn bed. Naast de foto's van Loka, Fera en TGND.![]()
![]()
Wait what?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hang je dalijk boven mijn bed. Naast de foto's van Loka, Fera en TGND.
The fap hall of fame?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hang je dalijk boven mijn bed. Naast de foto's van Loka, Fera en TGND.14 SHADES OF GREY
Nee, gewoon zo'n loszittende korte broek iets. Merkloos... naja, er staat wel een merk in maar daar kan ik niks over vindenquote:![]()
![]()
Jij zit nu echt met je zwembroek in je handen hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n loszittende korte broek iets. Merkloos... naja, er staat wel een merk in maar daar kan ik niks over vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit nu echt met je zwembroek in je handen he![]()
Ik zie het wel zo voor mequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit nu echt met je zwembroek in je handen he
Ha! Alsof ik bij die allemaal gefapt heb.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijken bij wie je het verste komt?In mijn eigen Fortress of Solitude.quote:quote:
Nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha! Alsof ik bij die allemaal gefapt heb.
[..]
In mijn eigen Fortress of Solitude.
14 SHADES OF GREY
Vind ik niet erg stiekemquote:![]()
Ik heb ook een foto van jou boven mn bed
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij wie niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha! Alsof ik bij die allemaal gefapt heb.![]()
![]()
Rivalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
Van wie moest ik ook alweer de kou in?
Voel me meteen bleh
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik niet erg stiekem![]()
Ik heb ook een foto van jou boven mn bedSlechts bij 1 persoon van dat rijtje heb ik gefapt en deze persoon weet dat.quote:
Nu ben ik nieuwsgierig, want ik was het nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Slechts bij 1 persoon van dat rijtje heb ik gefapt en deze persoon weet dat.
Jij was het niet nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, want ik was het nietEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was het gewoon eens met Rivalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fera dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is het ......quote:14 SHADES OF GREY
Nou jullie worden bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het gewoon eens met Rival
Als ik nu ziek word kom ik het donderdag aan jou geven
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Waaaaaaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hang je dalijk boven mijn bed. Naast de foto's van Loka, Fera en TGND.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kwestie van de deur niet open doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou jullie worden bedankt
Als ik nu ziek word kom ik het donderdag aan jou geven
[b]AirwiN schreef [/b]
Vraag het haar zelf.quote:Komop tijn, jij weet het best wel.quote:Sla ik weer door in mijn grappen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeg gewoon niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van de deur niet open doen
Nee, ik ben alleen verbaasd. Ik wist niet dat ik het waard was om genoemd te worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf.
[..]
Komop tijn, jij weet het best wel.
[..]
Sla ik weer door in mijn grappen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik woon in een portiekflat he, jij belt aan, ik kijk uit het raam en zeg dan NEE NEEquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf.
[..]
Komop tijn, jij weet het best wel.14 SHADES OF GREY
quote:Transfernieuws: Johan Cruijff wordt de nieuwe adviseur bij de NS. 'Als je op tijd vertrekt, kun je dus nooit te laat komen'.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaneel mag dat. Anders zou ik hypocriet zijn.quote:
Verder met stippen plakken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ik bedoel over een verkoudheidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in een portiekflat he, jij belt aan, ik kijk uit het raam en zeg dan NEE NEE
Dat ook weer opgelostquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel mag dat. Anders zou ik hypocriet zijn.![]()
![]()
Hehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel mag dat. Anders zou ik hypocriet zijn.En nu weet iedereen het antwoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen verbaasd. Ik wist niet dat ik het waard was om genoemd te worden.
Als je dat niet had gewild, had je helemaal niets moeten zeggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe
[..]
En nu weet iedereen het antwoord.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat niet had gewild, had je helemaal niets moeten zeggen.
Ik had ook gewoon kunnen zeggen:
Ik fap op foto's van Lokje.![]()
Maar dat was minder leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
But I came here to say:
I got a job!
Gefeliciteerdquote:
14 SHADES OF GREY
Je werkt als "model" voor een 18+ cambedrijf?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je werkt als "model" voor een 18+ cambedrijf?Plussize dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jullie allen.
Daar zijn speciale afdelingen voor. Er zijn meer dan voldoende mannen die daarop geilen om het winstgevend te laten zijn.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
0909-bbwlovequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn speciale afdelingen voor. Er zijn meer dan voldoende mannen die daarop geilen om het winstgevend te laten zijn.14 SHADES OF GREY
Wat is "zo dik"? Ik ben wel chubby ja. Voor mijn gezondheid mag er zeker 10 kilo af.quote:
Klopt. Gelukkig waren mijn exen liefhebbers, evenals Gitaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn speciale afdelingen voor. Er zijn meer dan voldoende mannen die daarop geilen om het winstgevend te laten zijn.Ik mag zelfs niet teveel afvallen.
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Tien kiloquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is "zo dik"? Ik ben wel chubby ja. Voor mijn gezondheid mag er zeker 10 kilo af.
Dat vind ik best veel
Maarja, als je dan weer op ideaal gewicht zit valt het ook wel weer mee![]()
![]()
Bijna mn halte gemist. Het is dat er iemand in moest stappen.
Fera je mag wel 5 kilo aan mij doneren
14 SHADES OF GREY
Zolang jij je er maar prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig waren mijn exen liefhebbers, evenals Gitaar.Ik mag zelfs niet teveel afvallen.
Ik mag ook best 10 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tien kilo
Dat vind ik best veel
Maarja, als je dan weer op ideaal gewicht zit valt het ook wel weer mee![]()
Zoveel is dat echt niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, valt ook mee. Maar ik projecteer dat dan op mezelf. En dan is tien kilo weg wel engquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang jij je er maar prettig bij voelt.
[..]
Ik mag ook best 10 kilo kwijt.![]()
Zoveel is dat echt niet.![]()
![]()
Het ligt er maar net aan op welk gewicht je zit, voor 10 kilo veel isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tien kilo
Dat vind ik best veel
Maarja, als je dan weer op ideaal gewicht zit valt het ook wel weer mee
Ik vind het nog meevallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tien kilo
Dat vind ik best veel
Maarja, als je dan weer op ideaal gewicht zit valt het ook wel weer meeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dank je.quote:
Nouja, een 10-kilo zak aardappelen lijkt enorm veel natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, valt ook mee. Maar ik projecteer dat dan op mezelf. En dan is tien kilo weg wel engEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja weet ik. Maar ik vergeleek dat bij mezelf. Dan moet ik meer dan 1/6 van mezelf wegsnijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op welk gewicht je zit, voor 10 kilo veel is![]()
![]()
Als ik 10 kg eraf wil dan moet er een been af anders gaat het niet lukken
14 SHADES OF GREY
Die zijn zwaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een 10-kilo zak aardappelen lijkt enorm veel natuurlijk.![]()
![]()
Hoeveel weeg je dan / hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik 10 kg eraf wil dan moet er een been af anders gaat het niet lukken![]()
![]()
10 kg om precies te zijnquote:
14 SHADES OF GREY
181 cm 63 kgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan / hoe groot ben je?14 SHADES OF GREY
Dat zou best kunnen, ik ken vinnie nietquote:
14 SHADES OF GREY
Maar dat is voor een man wel erg weinigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik ken vinnie niet![]()
![]()
Oke die zak weegt ook nog een paar onsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leg ze maar eens op de weegschaal dan14 SHADES OF GREY
Ik ben ook geen manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is voor een man wel erg weinigwat ik wel ben daar zijn de geleerde ook niet over uit
14 SHADES OF GREY
Ja.quote:
Ik app je wel even een foto
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zijn aardappels. Niet suiker wat je tot gram nauwkeurig af kan wegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke die zak weegt ook nog een paar ons![]()
Op 10 kg is een paar gram nietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn aardappels. Geen suiker wat je tot gram nauwkeurig af kan wegen.14 SHADES OF GREY
Zware zak danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke die zak weegt ook nog een paar ons![]()
![]()
Okay als ik op mijn bank zit is het ijskoud!!
Als ik bij de buitenmuur sta is het aangenaam
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee maar serieus. Dat is echt te weinigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook geen manwat ik wel ben daar zijn de geleerde ook niet over uit
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Ik app je wel even een foto![]()
![]()
Ja, als ik er nu weer 10 kilo af zou doen, zou ik opgenomen wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik vergeleek dat bij mezelf. Dan moet ik meer dan 1/6 van mezelf wegsnijden
Jutte zak weegt wel een paar onsquote:
14 SHADES OF GREY
Als ik 10 kilo kwijt zou zijn, zou ik mezelf perfect vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als ik er nu weer 10 kilo af zou doen, zou ik opgenomen worden
Gewoon in zo'n plastic zak kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jutte zak weegt wel een paar ons![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dus voor mij ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik 10 kilo kwijt zou zijn, zou ik mezelf perfect vinden.![]()
![]()
Dan zit ik op iets minder dan 47quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als ik er nu weer 10 kilo af zou doen, zou ik opgenomen worden
Dan leef ik niet meer![]()
![]()
Voor je ideale gewicht te weinig, ja. Ligt ook maar net aan je bouw hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dat is echt te weinig![]()
![]()
Je bent wel een beetje stevig, ja. Maar 10 kilo?quote:
Hoe ging je Skihut gebeuren, trouwens?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind mezelf nu perfectquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik 10 kilo kwijt zou zijn, zou ik mezelf perfect vinden.
Heb je mijn foto op FB gezienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dat is echt te weinig
10 kg is 10 kg. Dat het niet op de gram af 10 kg doet daar niet aan afquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei dat het precies 10kg was.14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zit ik op iets minder dan 47
Dan leef ik niet meer
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!!
Zoonlief kan inmiddels 6 flares![]()
Voorbeeld van een flare:![]()
![]()
Wel. Jij zei dat het PRECIES 10kg was, en dat is het gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
[..]
10 kg is 10 kg. Dat het niet op de gram af 10 kg doet daar niet aan af![]()
Gelukkig ik ben niet enigequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was 63-64 bij 1.84-1.85 ofzowscheelt misschien dan nog niet eens zoveel.
14 SHADES OF GREY
Pff carequote:
14 SHADES OF GREY
Maar nu weeg je meer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was 63-64 bij 1.84-1.85 ofzowscheelt misschien dan nog niet eens zoveel.
![]()
Ja 10 kiloquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje stevig, ja. Maar 10 kilo?
Hoe ging je Skihut gebeuren, trouwens?
Dat is perfect... dan ben ik niet te dun en niet te dik
Nu heb ik vetjes en die wil ik weg hebben..
Skihut was wel weer gaafHelaas niet door naar de finale. Maar we gaan ons weer opgeven voor de volgende ronde
![]()
![]()
Je bent zwanger?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen heb ik er ondertussen wel wat bij14 SHADES OF GREY
1.63. Jij?quote:Voor zover ik er zelf wat aan kan veranderen, ja.quote:What you forget, you are gonna repeat.
luisteren naar radio 49?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef palawan het volgende:
Bah, tijd om huis op te ruimen en te stofzuigen.. Wie kan mij motiveren?![]()
![]()
Is alweer een tijd geleden dat ik je (blote buik) heb gezien, natuurlijk. Maar toen leek 10 kilo me iets aan de magere kant voor jou. Niet dat IK dat erg zou vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 10 kilo
Dat is perfect... dan ben ik niet te dun en niet te dik
Nu heb ik vetjes en die wil ik weg hebben..
Skihut was wel weer gaafHelaas niet door naar de finale. Maar we gaan ons weer opgeven voor de volgende ronde
Wanneer is de volgende ronde?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik mijzelf kan motiveren om iets te gaan doen dan zal ik het proberenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef palawan het volgende:
Bah, tijd om huis op te ruimen en te stofzuigen.. Wie kan mij motiveren?
14 SHADES OF GREY
1.70 preciesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1.63. Jij?
[..]
Voor zover ik er zelf wat aan kan veranderen, ja.![]()
![]()
Hoi
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Is nog hetzelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alweer een tijd geleden dat ik je (blote buik) heb gezien, natuurlijk. Maar toen leek 10 kilo me iets aan de magere kant voor jou. Niet dat IK dat erg zou vinden natuurlijk.
Wanneer is de volgende ronde?
Maar wil weer platte buikje, zoals 2 jaar geleden
Dan ben ik tevreden. Als ik straks weer gewend ben met werken, dan ga ik weer lekker sporten
Volgens mij in April de nieuwe rondes![]()
![]()
Ik zit nu goed op gewicht. Maar moet ook niet veel minder worden neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen ja![]()
![]()
Sporter, spieren dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, zit nu zo'n 10-11 kilo bij zonder dat dmv vet er bij te krijgen.![]()
![]()
*tikt peuk weg*quote:
Nogmaals. Puppies horen niet te roken.
Maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*tikt peuk weg*
Nogmaals. Puppies horen niet te roken..
![]()
.quote:
Jij maakt helemaal niks uit en luistert gewoon braaf naar Tante M.
heb jij al bloed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
.
Jij maakt helemaal niks uit en luistert gewoon braaf naar Tante M.![]()
![]()
Puppies mogen zeker ook geen alcohol?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
.
Jij maakt helemaal niks uit en luistert gewoon braaf naar Tante M.
Ik schenk lekker een whiskey in voor mezelf![]()
![]()
Nou goffer ik ook, een weekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel, opeens2 dagen te vroeg
![]()
![]()
Mooi plat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is nog hetzelfde eigenlijk
Maar wil weer platte buikje, zoals 2 jaar geleden
Dan ben ik tevreden. Als ik straks weer gewend ben met werken, dan ga ik weer lekker sporten
Volgens mij in April de nieuwe rondes
Nopequote:
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: