SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Boerenkool met worst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
STAMPPOT HUTSPOTquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIE!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, zo ken ik het ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIEWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Limburger nog ergerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je het over Hutspot hebt, is het stamppot wortelen. Zoals ik het ken tenminste.quote:What you forget, you are gonna repeat.
JE BENT GEK! GEK ZEG IK JE!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
STAMPPOT ZUURKOOL, STAMPPOT BOERENKOOL, STAMPPOT ANDIJVIEBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wortelestampquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het over Hutspot hebt, is het stamppot wortelen. Zoals ik het ken tenminste.![]()
Vanavond Rockmuziekjes met LoLa![]()
ONZ / [Radio 49] #3173 Sneeuw all over the place!
van 20.30 tot 22.00![]()
Djeezquote:Lieve 'dames met een maatje meer': de beste reden om toch een paar pondjes af te vallen, is nu gevonden. Mannen krijgen hem namelijk niet omhoog bij de aanblik van je vetrollen.
Dit is gebleken uit een groot, Schots onderzoek. Zij hebben ontdekt dat hoe smaller de taille van het neukobject is, hoe tevredener de man in kwestie is. Ook bleek het aantal erectieproblemen evenredig aan het gewicht van de vrouw.
Eerder onderzoek had al aangetoond dat mannen slankere vrouwen aantrekkelijker vinden. Dit kan te maken hebben met de evolutie. Men is namelijk geprogrammeerd om dikke mensen te associëren met gezondheidsproblemen.
Aan het onderzoek hebben 700 mannen tussen de 35 en 65 jaar meegedaan. Hun neukfrequentie werd hiervoor langs de meetlat gelegd. De mannen die vaker van bil gaan, blijken jonger te zijn. Hun sekspartner is ook jonger en heeft een smallere taille.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ik ook altijd eerst stamppot zeg, en dan waar die stamppot uit bestaat.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Oh zo. Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik ook altijd eerst stamppot zeg, en dan waar die stamppot uit bestaat..
![]()
Goed onderzoekquote:
14 SHADES OF GREY
Ik zeg altijd "stamplesbiënne". Pot is een neerbuigende term.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeg altijd "stamplesbiënne". Pot is een neerbuigende term.
What you forget, you are gonna repeat.
Zo klinkt het minder viesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wij noemde vroeger andijviestamppot altijd stimpestamp
14 SHADES OF GREY
Wortelestamp = oranjese bergquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wij noemde vroeger andijviestamppot altijd stimpestamp![]()
![]()
Cutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wortelestamp = oranjese berg![]()
![]()
Wat is er om half 9?quote:Eigenlijk pas sinds ik Rokje ken, maar je snapt me wel.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neequote:14 SHADES OF GREY
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er om half 9?
[..]
Eigenlijk pas sinds ik Rokje ken, maar je snapt me wel.
What you forget, you are gonna repeat.
Om in de stemming te komen?quote:![]()
![]()
Fijne muziekjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Lola op R49?![]()
![]()
Lola heeft een goede muzieksmaak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Lola op R49?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: