SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door timmmmm op 15-01-2013 19:15:46 ]Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
forgive mequote:
so much lovequote:
kom haten danquote:
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld wasquote:
oké sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld was
Al mijn vertrouwen in je is *poef* weg
quote:
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
mijn pohi:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
ja maar ja maar dan zie ik FOK!kers als Bram_van_Loon of zo en daar komen alleen maar posts van een halve kilometer uit vol met dure woorden en zo en dan denk ik van pfft ik wil ook zo slim zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |