SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door timmmmm op 15-01-2013 19:15:46 ]Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
forgive mequote:
so much lovequote:
kom haten danquote:
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld wasquote:
oké sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld was
Al mijn vertrouwen in je is *poef* weg
quote:
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
mijn pohi:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
ja maar ja maar dan zie ik FOK!kers als Bram_van_Loon of zo en daar komen alleen maar posts van een halve kilometer uit vol met dure woorden en zo en dan denk ik van pfft ik wil ook zo slim zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denken
Aaaah Gossiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over een uur moet ik door de sneeuw lopen
jij leeft ook weer O_O, waar was jij zo lang gebleven dan. (moet ik zeggen ik ben er zelf ook bijna nooit meer maar goed)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over een uur moet ik door de sneeuw lopen
is dat lekker?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met frikandel gegeten
Gewoon een pannekoek bakken en een frikandel bakken en dan er in rollen.quote:
aach Faux. tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan zie ik FOK!kers als Bram_van_Loon of zo en daar komen alleen maar posts van een halve kilometer uit vol met dure woorden en zo en dan denk ik van pfft ik wil ook zo slim zijn [ afbeelding ]
de OP lezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Faux. het volgende:
heeft nog niemand de ziel- en geestverrijkende quote in de OP gelezen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
spaghetti?Broodje Shoarma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja oke wacht nu heb je erom gevraagdquote:
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hee andere jij!
Heeft het gesmaakt?
om wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja oke wacht nu heb je erom gevraagd [ afbeelding ]
cadeautje voor je in de opquote:
Zeker zeker weten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel door de sneeuw wandelen
ben jij de echte AJ O_O, ben je weer terugquote:
Tuurlijk ben ik de echte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jij de echte AJ O_O, ben je weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |