SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door timmmmm op 15-01-2013 19:15:46 ]Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
forgive mequote:
so much lovequote:
kom haten danquote:
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld wasquote:
oké sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit allemaal gespeeld was
Al mijn vertrouwen in je is *poef* weg
quote:
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
mijn pohi:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
mijn pohi bestaat zowat alleen uit KLB, ONZ, GC en JNGbrb even posten in W&T, F&L en TTK zodat men denkt dat er nog een beetje niveau in me zit
ja maar ja maar dan zie ik FOK!kers als Bram_van_Loon of zo en daar komen alleen maar posts van een halve kilometer uit vol met dure woorden en zo en dan denk ik van pfft ik wil ook zo slim zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt me niks uit wat FOK!ers van me denken
Aaaah Gossiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over een uur moet ik door de sneeuw lopen
jij leeft ook weer O_O, waar was jij zo lang gebleven dan. (moet ik zeggen ik ben er zelf ook bijna nooit meer maar goed)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over een uur moet ik door de sneeuw lopen
is dat lekker?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met frikandel gegeten
Gewoon een pannekoek bakken en een frikandel bakken en dan er in rollen.quote:
aach Faux. tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan zie ik FOK!kers als Bram_van_Loon of zo en daar komen alleen maar posts van een halve kilometer uit vol met dure woorden en zo en dan denk ik van pfft ik wil ook zo slim zijn [ afbeelding ]
de OP lezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Faux. het volgende:
heeft nog niemand de ziel- en geestverrijkende quote in de OP gelezen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
spaghetti?Broodje Shoarma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja oke wacht nu heb je erom gevraagdquote:
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hee andere jij!
Heeft het gesmaakt?
om wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja oke wacht nu heb je erom gevraagd [ afbeelding ]
cadeautje voor je in de opquote:
Zeker zeker weten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel door de sneeuw wandelen
ben jij de echte AJ O_O, ben je weer terugquote:
Tuurlijk ben ik de echte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jij de echte AJ O_O, ben je weer terug
haaaai AJ, waarom was je weg?quote:
heeft ze wat op?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké, mijn mama is raar.. Ze gaat de tuin vol hangen met kerstlampjes..
dafuqquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Om een leven te zoekenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
haaaai AJ, waarom was je weg?
niet gelukt neem ik aan?quote:
Pitch Perfectquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef Rockiejj het volgende:
Even zoeken naar the Hobbit en die film met fat Amy.
ze is in de war door de sneeuwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Koffie..
Ja dat dacht ik dus ook. Ze ijlt zelfs dat ze de kerstboom wil gaan zetten.
zou me toch wel een beetje zorgen maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Koffie..
eet smakelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is in de war door de sneeuw
Ik ga eten
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is in de war door de sneeuw
Ik ga eten
OHOOOO Sla hem terug.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
Ooit was er eens een Tax die helemaal blij was met een mandarijn
Zo blij als die was probeerde die de mandarijn te pellen.. toen kwam de boze grote vriend van me moeder die de mandarijn wou stelen maar hem in plaats van te stelen hem uit me handen sloeg.
De mandarijn kwam toen onder de kast en nu moest ik hem eerst wassen enzo en is me mandarijn nat.
Vervolg komt later
huhwutlolwtf.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
Zo blij als die was probeerde die de mandarijn te pellen.. toen kwam de boze grote vriend van me moeder die de mandarijn wou stelen maar hem in plaats van te stelen hem uit me handen sloeg.
De mandarijn kwam toen onder de kast en nu moest ik hem eerst wassen enzo en is me mandarijn nat.
Vervolg komt later
de FOK!knokploeg staat altijd voor je klaar ehquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
Vervolg komt later
Als jij het bent welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je laat dat gewoon toe enzulks.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:
is je moeder van plan de dorpsgek te worden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Koffie..
Snel, in een hoekje zitten en huilen!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
Vervolg komt later
quote:
kut ik wilde 'm om 19:19:19 plaatsenquote:
wat is er nu anders aan je leven danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snel, in een hoekje zitten en huilen!!!
[..]
Jawel, maar ben nu huiswerk maken
Ik hoop het niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
is je moeder van plan de dorpsgek te worden?![]()
kutpeterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
Vervolg komt later
Eerst alleen maar FOK!ken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat is er nu anders aan je leven dan
sterkte met je huiswerk
Het is makkelijk te leren dus.. Liever Frans dan natuurkunde, biologie, wiskunde, scheitkunde en al die dingen.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
de FOK!knokploeg staat altijd voor je klaar eh
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snel, in een hoekje zitten en huilen!!!
Als straf heb ik een mandarijnenschil in zijn vlabakje gedeponeerd....quote:
De volgende keer een flinke rochel erbij gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als straf heb ik een mandarijnenschil in zijn vlabakje gedeponeerd....
so hardcore
Noem 1 goede reden waarom zij Engels moeten leren voor jou als jij geen Frans voor hen wil lerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vertik om Frans te kunnen (kan ik ook niet) geen Frans gehad op school. Die kut Fransen moeten eerst maar eens fatsoenlijk Engels kunnen
Dat andere is ook kut jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is makkelijk te leren dus.. Liever Frans dan natuurkunde, biologie, wiskunde, scheitkunde en al die dingen.
Ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vertik om Frans te kunnen (kan ik ook niet) geen Frans gehad op school. Die kut Fransen moeten eerst maar eens fatsoenlijk Engels kunnen
Omdat wij meerdere talen kennen en de Fransen kennen alleen Frans.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Noem 1 goede reden waarom zij Engels moeten leren voor jou als jij geen Frans voor hen wil leren
Omdat Engels een wereldtaal isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Noem 1 goede reden waarom zij Engels moeten leren voor jou als jij geen Frans voor hen wil leren
J'habite à FOK!, une forum du internette, et j'ai 16 ans.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Faux. het volgende:
Bonjour, je suis Faux.
verder kom ik niet
Engels en Spaans zijn DE wereldtalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Frans ook
Maar ik kan geen woord Frans en ben het ook echt niet van plan te leren
tsja heb je gelijk in maar ik blijf ook gewoon Nederlands lullen tegen buitenlandersquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja heb je gelijk in maar ik blijf ook gewoon Nederlands lullen tegen buitenlanders
quote:
haha kan je je weer op het skimboarden uitlevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef Taexon het volgende:
[..]zeker... kan niet wachten dat de temperaturen weer boven de 15 graden zijn
Naja... als het weer langer licht is en het is 8-15 graden ga ik ook zonder problemen s'avonds nog naar het strand maarja
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha kan je je weer op het skimboarden uitleven
je kan het ook doen als ik niet ga sportenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Taexon het volgende:
[..]Heb ik weer wat te doen als jij gaat sporten enzo
Nee dan stalk ik jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan het ook doen als ik niet ga sporten
ja dan moet ik overdag naar schoolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dan stalk ik jou
Heb tijd zat![]()
En hoop dan wel weer in de beveiliging te werken dus dan heb ik overdag vaak meer tijd door nachtdiensten enzo
Nachtdiensten heb je nergens vaak achter elkaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan moet ik overdag naar school
slaaptequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nachtdiensten heb je nergens vaak achter elkaar
En die zijn meestal 22:00-6:00 dus daarbuiten genoeg tijd!
Na een nachtdienst enzo slaapte ik altijd maar 4-5 uurtjes en dat was toch meer dan zat
Dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben pas net terug van de super
Haterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet waarik was snel genoeg
Jaquote:
alleen aan het fokken, is dat niet wat overdreven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst alleen maar FOK!ken.
En nu heb ik een leven naast FOK!ken.
Het is fantastisch.
promquote:
jepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja super hoormet jou ook?
Een gewone haha. Ik was vergeten chocolade erin te doen, en toen zat ie al in de vormquote:
haha ach alsnog lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Een gewone haha. Ik was vergeten chocolade erin te doen, en toen zat ie al in de vorm
Hey baasquote:
Wat is er nu met hem dan? Heb 'm al lang niet gesproken, mis die baas best wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat was toen heatseaker nog poste
hey plopquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hey baas
[..]
Wat is er nu met hem dan? Heb 'm al lang niet gesproken, mis die baas best wel.
Lang niet gesproken dude.quote:
jazekerquote:
Meh valt mee...quote:
ah dat is kutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Meh valt mee...
Ik kan m'n nek amper draaien of het voelt alsof m'n spier scheurt en m'n rug zit he-le-maal vast... Als ik in bed 1 keer de verkeerde kant op draai hoor ik zo een paar wervels kraken![]()
Met jou dan?
tot aan m'n nek oidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Lang niet gesproken dude.
Hoeveel sneeuw ligt er bij jou?
Thanksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah dat is kutsterkte ermee
Ja gaat wel prima, ben alleen toe aan weekend, lange week duurt lang
quote:
zaterdag is nog zo ver wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Thanks
Terechte opmerking is terecht over de week.
nog 3 dagenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Taexon het volgende:
kut werkweek is kut... zaterdag waar blijf je!
ja je doet er niks aan, morgen weer lekker met honing aan mn reet lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
lange 3 dagen zijn lang
[..]
Hoihoe is het met jou dan?
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
lange 3 dagen zijn lang
[..]
Hoihoe is het met jou dan?
Mooi, hup aan school jij!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ja wel redelijk, ik ben weer eens aan het uitstellen en moet nu echt aan school gaan werken... maar nee :\
En met jullie?
goed, zit te twijfelen of ik morgen een poging doe om met de brommer te gaan want de bus is gewoon kutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ja wel redelijk, ik ben weer eens aan het uitstellen en moet nu echt aan school gaan werken... maar nee :\
En met jullie?
he rockquote:
Pics.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
Mijn ex is echt kansloos bezig, ze stalkt mijn buurmeisje
omgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
Mijn ex is echt kansloos bezig, ze stalkt mijn buurmeisje
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
omgwaar zij elke keer jaloers op was?
trioquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja.![]()
Snap het niet want ze heeft het zelf uitgemaakt en nu ga ik veel met m'n buurmeisje om en wordt ze jaloers ofzo
ga dan met je buurmeisjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja.![]()
Snap het niet want ze heeft het zelf uitgemaakt en nu ga ik veel met m'n buurmeisje om en wordt ze jaloers ofzo
ik kom meteenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Taexon het volgende:
Wie komt TC, dan laat ik mijn pino zien!
Tinychat -> JNGSC
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Taexon het volgende:
Tinychat -> JNGSC
Issie blauw met veren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Taexon het volgende:
Tinychat -> JNGSC
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
Zomaar haten omdat ik me pino knuffel laat zien
JNG / Hallo, ik ben er weer!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het nou met Conflict gaat?
kijk dat topic in jongquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het nou met Conflict gaat?
OHJA JIJ WAS EEN MIETJEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
IK DURF NIET BUITEN DE SC's TE POSTEN!!!!
ok
Ik weet niet hoequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet je positief opvallen
NIEMAND MAG JOUquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
euh, hallo? Wie ben jij, wat doe jij hier?
Zo gaan haten, alleen omdat je opa joods wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen, uitgerangeerde NSBer
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaan haten, alleen omdat je opa joods was
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ik heb geen broertje. Pics van jezelf in generlei klederdracht, en dan dan krijg je wel foto's van mijn tiny tim. Bijna hetzelfdequote:
spoor je wel helemaal?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Nee, bah.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje. Pics van jezelf in generlei klederdracht, en dan dan krijg je wel foto's van mijn tiny tim. Bijna hetzelfde
ik heb het gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://nooooooooooooooo.com/
Druk eens op het knopje?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het gedaan![]()
Dankjewel voor deze zeer opwindende ervaring
rochels&rimmen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn dm staat open dushi.
Altijd R&R terug.
Nee. Als ik PM's oid naar users stuur, of inlog, en mijn naam typ, tel ik altijd in mijn hoofd wel meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
hey timmmmm vergeet je wel eens hoeveel 'm'en je usernaam heeft?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Als ik PM's oid naar users stuur, of inlog, en mijn naam typ, tel ik altijd in mijn hoofd wel mee![]()
Lamme engelen komen kwartslag aan alle homo'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijpe eekhoorns knagen kalm aan alle herfsthazelnoten
i trel u XDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Taexon you're drunk go home
Labiele evangelisten koersen koortsachtig achter alle hermelijnen hoedenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lamme engelen komen kwartslag aan alle homo's
oh srryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Labiele evangelisten koersen koortsachtig achter alle hermelijnen hoeden
JE VERGAT EEN H
appelige hoerenhoofden dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Lelijke egels knauwen karig aan appels hier hoeren
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je misschien iets kwijt, poedeltje van me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een kaolaatje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Berggeitje van me?
lieve bamboebeer?
kabbelig kaolaatje?
Een kleine la waar je kao's in bewaardquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is een kaolaatje?En wat is kabbelig?
Oke, thnx voor de infoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kleine la waar je kao's in bewaard
IK BEDOELDE KOALA. SORRY HOOR
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Graag gedaan. Maar wilde je nou wat kwijt of niet?
Sorry, maar moet positief blijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dientje mijn hoop wat doe je
quote:
quote:
Jaquote:
's avonds komen alle vervelende mensen langs die net uit hun werk zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jabest dom. Drie uurtjes maar. Maar ik moet ook leren hoe het in de avond gaat, ook al ga ik meer overdag staan maarja
wie is datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben voorspelbaar aan het worden
sluit is tofquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jabest dom. Drie uurtjes maar. Maar ik moet ook leren hoe het in de avond gaat, ook al ga ik meer overdag staan maarja
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sluit is tofnja als het sporadisch is dan
Doei.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
Film kijken die ik al te vaak heb gezien maar leuk blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |