Ik denk dat dit voor jou geen verschil meer maaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow dus kan maar beter weer gaan blowen ??
ik doe hier niet zielig jullie vroegen er zelf naarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oh kijk mij hier zielig doen met mijn 'ziekte' verslaving.
Ik blowde één keer en dronk twee pilsjes, en toen was ik opeens verslaafd. Ik kon er echt niks aan doen!!!![]()
Je speelt er zelf heus wel een rol in:'):')
jawel hoor sinds ik ben gestopt regel ik 2x zoveel chicks weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor jou geen verschil meer maakt
Jij bent de enige die krom denkt. Je hebt meer tegenstanders dan medestanders. Jammer he, dat mensen je niet de hemel in prijzen omdat je zoveel kilo lift en smatjes pakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow dus kan maar beter weer gaan blowen ??
shit mensen denken echt raar in dit topic
en t blijft een ziekte ja
ga bij een callcenter werken, kun je lekker mensen naaienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies toch ga me niet laten naaie door uitzendbureausdan naai ik liever andere mensen
hoeveel je nu ook traint je blijft slap van binnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die krom denkt. Je hebt meer tegenstanders dan medestanders. Jammer he, dat mensen je niet de hemel in prijzen omdat je zoveel kilo lift en smatjes pakt.
En op wat voor manier geef ik in godsnaam aan dat je weer moet gaan blowen? :s De fuck man. Heeft die verslaving je begrijpend lezen aangetast?
Ja die zien allemaal een toekomst met jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jawel hoor sinds ik ben gestopt regel ik 2x zoveel chicks weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet zielig door je verslaving een ziekte te noemen. Je pretendeert er niets aan te kunnen doen dat je uberhaupt verslaafd bent geraakt. Dat terwijl je zelf de aanstichter van je eigen problemen bent geweest. Dat is jezelf een slachtoffer rol aanmeten en dus zielig doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik doe hier niet zielig jullie vroegen er zelf naar.
Het is je eigen schuld dat je die verslaving hebt is de boodschapquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik doe hier niet zielig jullie vroegen er zelf naar.
Nouja dat er genetische aanleg bestaat om de neiging te hebben tot verslavingsgedrag moge onderhand wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je doet zielig door je verslaving een ziekte te noemen. Je pretendeert er niets aan te kunnen doen dat je uberhaupt verslaafd bent geraakt. Dat terwijl je zelf de aanstichter van je eigen problemen bent geweest. Dat is jezelf een slachtoffer rol aanmeten en dus zielig doen.
Hahahhaha. Heb je dat serieus getyptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wees eerder blij dat ik wat van me leven maak nu "voor de maatschappij "
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja die zien allemaal een toekomst met jevoor als jij t niet snapt vrouwen willen liever gespierde mooiboy die geen werk heeft dan een kutnerdje die wel een baan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maargoed volgnsmij praat ik hier niet echt met iemand die veel pussy krijgt als ie wil dus jezal dat wel niet snappen. En helaas voor jou is dat wel gewoon de waarheid. (op een paar lelijke pretentieuze kutten na die toch niet beter kunnen krijgen dus dat maar zeggen. Ongeveer de vrouwelijke equivalenten van de mannen die zeggen dat ze dikke wijven geil vinden alleen omdat ze geen dunne kunnen fixen
)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Je maakt niets van je leven voor de maatschappij! Je meent wiet te kweken en te trainen, je slurpt toeslagen en een uitkering en je denkt dat je dit allemaal doet VOOR de maatschappij? Hoe ben je in godsnaam opgevoed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoeveel je nu ook traint je blijft slap van binnen
Nou dat kan je wel zo opvatten ja. Wees eerder blij dat ik wat van me leven maak nu "voor de maatschappij "
verslaving IS een ziekte dat noem ik nu niet zo dat IS gewoon zo. Feit. Vaak genoeg bewezen. En ik neem ook geen slachtoffer rol aan dan was ik nog steeds wel aan tblowen??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je doet zielig door je verslaving een ziekte te noemen. Je pretendeert er niets aan te kunnen doen dat je uberhaupt verslaafd bent geraakt. Dat terwijl je zelf de aanstichter van je eigen problemen bent geweest. Dat is jezelf een slachtoffer rol aanmeten en dus zielig doen.
vind ik niet blowenwas voor mij een manier om dingen weg te stoppen zodat je er niet meer over na hoeft te denken die in me jeugd gebeurt waren duss helemaal eigen schuld is t niet misschien wel hoe ik daar mee omging jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld dat je die verslaving hebt is de boodschap
Eigenlijk slaat dit nergens op. Maar dat is wat jij denktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voor als jij t niet snapt vrouwen willen liever gespierde mooiboy die geen werk heeft dan een kutnerdje die wel een baan heeft. Maargoed volgnsmij praat ik hier niet echt met iemand die veel pussy krijgt als ie wil dus jezal dat wel niet snappen. En helaas voor jou is dat wel gewoon de waarheid. (op een paar lelijke pretentieuze kutten na die toch niet beter kunnen krijgen dus dat maar zeggen. Ongeveer de vrouwelijke equivalenten van de mannen die zeggen dat ze dikke wijven geil vinden alleen omdat ze geen dunne kunnen fixen
)
Bron?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
verslaving IS een ziekte dat noem ik nu niet zo dat IS gewoon zo. Feit. Vaak genoeg bewezen. En ik neem ook geen slachtoffer rol aan dan was ik nog steeds wel aan tblowen??
De dingen die zijn gebeurd zijn niet jouw schuld. De manier hoe je er mee omging wel (de verslaving dus)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
vind ik niet blowenwas voor mij een manier om dingen weg te stoppen zodat je er niet meer over na hoeft te denken die in me jeugd gebeurt waren duss helemaal eigen schuld is t niet misschien wel hoe ik daar mee omging ja
ik ben nu aan mezelf aan werken zodat ik over paar jaar iets kan terug doen. snap je dat niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je maakt niets van je leven voor de maatschappij! Je meent wiet te kweken en te trainen, je slurpt toeslagen en een uitkering en je denkt dat je dit allemaal doet VOOR de maatschappij? Hoe ben je in godsnaam opgevoed?
Dit is gewoon de waarheid op dit moment. Misschien over 20 jaar is dat anders maar dan heb ik ondertussen allang mooie baan ergens en is alles alsnog goed gekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat dit nergens op. Maar dat is wat jij denkt![]()
Wil je over een jaar over 20 je levenssituatie even posten? Lach me kapot
Sommigen willen werken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef Anti-feminist het volgende:
Altijd weer die moraalridders die op alles moeten gaan haten.Stiekem zijn ze zo jaloers op die uitkering,maar zijn ze te pussy om tegen hun werkgever te zeggen ik kap ermee hoedoei
ongeveer alle onderzoeken over dit onderwerp?quote:
dat ook jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef Anti-feminist het volgende:
Altijd weer die moraalridders die op alles moeten gaan haten.Stiekem zijn ze zo jaloers op die uitkering,maar zijn ze te pussy om tegen hun werkgever te zeggen ik kap ermee hoedoei
Je bent een slachtoffer omdat je dankzij je 'zware' situatie nu niets productiefs uitvoert (behalve dan mensen van illegaal gekweekte jonkos voorzien, waardoor je ook nog eens belasting ontduikt).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
verslaving IS een ziekte dat noem ik nu niet zo dat IS gewoon zo. Feit. Vaak genoeg bewezen. En ik neem ook geen slachtoffer rol aan dan was ik nog steeds wel aan tblowen??
dan nog ben ik blij dat ik dat heb gedaan omdat k anders waarschijnlijk hier niet eens meer wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
De dingen die zijn gebeurd zijn niet jouw schuld. De manier hoe je er mee omging wel (de verslaving dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |