mwah dat denk ik dus niet.. hoef nu zo weinig te doen voor zoveel geld..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mensen die zulke regels bedenken? Je kan ook gewoon gaan werken dan heb je de uitkering helemaal niet nodig. Dan onderhoud je jezelf en krijg je meer geld dan je met je uitkering krijgt.
nou vind wel raar dat als je parttime gaat werken dat tenkoste van je uitkering gaat dan gaat toch niemand dat doen??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die regels zijn er niet om misbruikt te worden, het is dus wel degelijk terecht dat mensen hier boos op jou worden.
Elke student blowt toch wel?quote:
cannabis/alcoholquote:
Haha, domme mongolische tyfushondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja word maar boos op mij niet op de mensen die zulke regels bedenken
Wij begrijpen elkaar als het niet lukt met hbo/sollicitatie/uitzendbureaus, ga ik maar ook zwart bijbeunen en uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gaat prima hoor uitkering + huursubsidie + zorgtoeslag + soms zwart bijbeunen + 1x per 2 maand even "oogsten"meer geld dan jij denk ik mattie
Word je ook zo makkelijk gemaakt hier in nederlandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar als het niet lukt met hbo/sollicitatie ga ik maar ook zwart bijbeunen en uitkering
En je bent nog niet ouder dan 22?quote:
blowde vanaf me 14e ja tot begin december alleen met oud en nieuw nog gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En je bent nog niet ouder dan 22?
Oh god. Oke jongens, abort mission. Dit komt nooit meer goedStop maar met posten, hopeloos geval
. Laat Buffalo-Soldier maar z'n gang gaan, want voor meer dan dit wordt hij toch niet waard.
Wat had ik graag dat jij in de USA woonde. Daar gaan menen zoals jij gewoon naar de klote.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah dat denk ik dus niet.. hoef nu zo weinig te doen voor zoveel geld..
Simpel kosten baten plaatje kan daar niet tegenop
Zelfstandig ondernemen noemen we dat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah dat denk ik dus niet.. hoef nu zo weinig te doen voor zoveel geld..
Simpel kosten baten plaatje kan daar niet tegenop
ow dan had ik ook wel gewerkt hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat had ik graag dat jij in de USA woonde. Daar gaan menen zoals jij gewoon naar de klote.
Je hebt niet gekozen om te blowen/drinken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
blowde vanaf me 14e ja tot begin december alleen met oud en nieuw nog gedaanDus ben al aardig op goede weg.
Verder is t niet iets waar ik voor gekozen heb hoor
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Zelfstandig ondernemen noemen we dat.
Met jouw capaciteiten was dat nooit wat gewordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow dan had ik ook wel gewerkt hoor
Als ik geen fatsoenlijke baan kan vinden en uitzendbureaus moeilijk/gierig doen dan ben ik er ook vandoor lekker elke dag om 1 uur in de middag wakker worden geen ene neuk geven om mensen en lekker mijn eigen ding doen `voor wat hoort wat`quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Word je ook zo makkelijk gemaakt hier in nederland
niet gekozen om daar verslaving te krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt niet gekozen om te blowen/drinken?
Uitkering:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een goed idee. Echter zijn uitkeringen lager dan het minimumloon. Dus blijkbaar werkt dat niet.
Uitkering (bijstand): ¤ 660,98
Minimumloon (23 jaar en ouder): ¤ 1.469,40
Precies toch ga me niet laten naaie door uitzendbureausquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Als ik geen fatsoenlijke baan kan vinden en uitzendbureaus moeilijk/gierig doen dan ben ik er ook vandoor lekker elke dag om 1 uur in de middag wakker worden geen ene neuk geven om mensen en lekker mijn eigen ding doen `voor wat hoort wat`
Nee dat heb je een beetje fout.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niet gekozen om daar verslaving te krijgen. Verslaving is gewoon een ziekte hoor
oja jij weet t beter dan alle professionals die daar onderzoek naar gedaan hebben zekerquote:
Verslaving is een ziektequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niet gekozen om daar verslaving te krijgen. Verslaving is gewoon een ziekte hoor
ow dus kan maar beter weer gaan blowen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verslaving is een ziekte. Om aan deze dingen verslaafd te raken moet je ze eerst in een ongezonde mate geconsumeerd hebben. Een verslaving komt niet aanwaaien omdat je 1 keer een joint hebt gerookt. Je had in het begin gewoon geen ruggengraat om er nee tegen te zeggen. Hoeveel je nu ook traint, je blijft slap van binnen.
Oh kijk mij hier zielig doen met mijn 'ziekte' verslaving.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja jij weet t beter dan alle professionals die daar onderzoek naar gedaan hebben zeker![]()
gast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |