Erg belangrijke activiteiten ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow is niet enige hoor.. uitgaan/aandacht van meisjes/ chillen met matties
mwah voor zelfde geld slaap ik liever lekker uit en dan smiddags btje fitnesse en savonds chille met vrienden/ meisjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kan doen! Jezelf nuttig maken voor de economie in normale werkuren om jezelf daarna op te sluiten in dat narcistenhok om aan je lijf te bouwen.
Ik snap die zin best, maar ik vind het niet relevant. Mijn punt was slechts dat ik echt geen werk nodig heb om me nuttig te voelen. Ik heb werk nodig voor het geld. Als ik gratis geld krijg alleen maar beter. De enige reden dat ik zelf geen Wajong aanvraag (waar ik in principe gewoon recht op heb), is dat ik ervan ben overtuigd dat ik op eigen kracht meer kan verdienen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Aangezien jullie dit niet snappen, zal ik de zin iets verduidelijken:
Je overleeft nu alleen omdat anderen voor jou werken, en bent zelf dus niks waard
Begrijp je hoeveel het scheelt als iedereen zoals jou wel zou gaan werken? Natuurlijk blijft er dan meer geld over. Het werkt twee kanten. Jij ontvangt geen geld en jij brengt geld binnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die andere mensen krijgen echt niet meer geld als ik geen uitkering krijg hoor..
Jullie zijn allemaal wel heel optimistisch ik ben gewoon realistisch
Goed man. Kun je je chickies ook onderhouden van je uitkering? Of moeten ze hun McDonalds zelf betalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah voor zelfde geld slaap ik liever lekker uit en dan smiddags btje fitnesse en savonds chille met vrienden/ meisjesja meervoud ja heb er meerdere op dit moment
zou misschien wel parttime kunnen werken maar dat is niet goed voor mn uitkering neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Die dingen doe ik ookJe hebt heus nog wel tijd over naast een baan/studie..
ja ben een mensen mensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Erg belangrijke activiteiten ook. Je leven moet echt wel heel basaal zijn.
ja maar die mensen gaan echt niet allemaal werken in 1x als ik nu ga werken hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Begrijp je hoeveel het scheelt als iedereen zoals jou wel zou gaan werken? Natuurlijk blijft er dan meer geld over. Het werkt twee kanten. Jij ontvangt geen geld en jij brengt geld binnen.
Nou!quote:
Het is in ieder geval iets dat je toch werktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap die zin best, maar ik vind het niet relevant. Mijn punt was slechts dat ik echt geen werk nodig heb om me nuttig te voelen. Ik heb werk nodig voor het geld. Als ik gratis geld krijg alleen maar beter. De enige reden dat ik zelf geen Wajong aanvraag (waar ik in principe gewoon recht op heb), is dat ik ervan ben overtuigd dat ik op eigen kracht meer kan verdienen.
Heb je dat nou nooit dat als je een gratis biertje drinkt, het opeens een stuk lekkerder smaakt?
Gaat prima hoor uitkering + huursubsidie + zorgtoeslag + soms zwart bijbeunen + 1x per 2 maand even "oogsten"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed man. Kun je je chickies ook onderhouden van je uitkering? Of moeten ze hun McDonalds zelf betalen?
ouwe mensen reet schoonvegen zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou!Ga in de zorg werken! Dat is helemaal nobel werk en je zal er veel mensen mee blij maken.
Niet werken omdat het 'niet goed' is voor je uitkeringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zou misschien wel parttime kunnen werken maar dat is niet goed voor mn uitkering nee
[..]
ja ben een mensen mens
Ik werk niet, zit op school. Lekker m'n studiefinanciering weg blowen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iets dat je toch werkt
Zo denkt iedereenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar die mensen gaan echt niet allemaal werken in 1x als ik nu ga werken hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Niet werken omdat het 'niet goed' is voor je uitkering
Types als jou zouden ze echt moeten traceren en de uitkering stopzetten, wat triest zeg
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik werk niet, zit op school. Lekker m'n studiefinanciering weg blowen.
ja word maar boos op mij niet op de mensen die zulke regels bedenkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Niet werken omdat het 'niet goed' is voor je uitkering
Types als jou zouden ze echt moeten traceren en de uitkering stopzetten, wat triest zeg
Soms vind ik het jammer dat ik geen hacker ben. Van zulke zelfingenomen lutsers word je toch spontaan NSB-er van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gaat prima hoor uitkering + huursubsidie + zorgtoeslag + soms zwart bijbeunen + 1x per 2 maand even "oogsten"meer geld dan jij denk ik mattie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik werk niet, zit op school. Lekker m'n studiefinanciering weg blowen.
Ja dus zal ik echt niet t verschil mkaen hierinquote:
en dat mag welquote:
heb bij verslavingszorg gezeten en zit ik nog steedsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik geen hacker ben. Van zulke zelfingenomen lutsers word je toch spontaan NSB-er van.
Maar vertel eens over die moeilijke tijd die dit gedrag rechtvaardigt. Tot nu toe heb je nog geen enkele reden gegeven waarom het legitiem is wat je nu doet? Of in ieder geval waarom het in JOUW ogen legitiem is.
Mensen die zulke regels bedenken? Je kan ook gewoon gaan werken dan heb je de uitkering helemaal niet nodig. Dan onderhoud je jezelf en krijg je meer geld dan je met je uitkering krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja word maar boos op mij niet op de mensen die zulke regels bedenken
Die regels zijn er niet om misbruikt te worden, het is dus wel degelijk terecht dat mensen hier boos op jou worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja word maar boos op mij niet op de mensen die zulke regels bedenken
Dit dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik geen hacker ben. Van zulke zelfingenomen lutsers word je toch spontaan NSB-er van.
Verslaafd aan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb bij verslavingszorg gezeten en zit ik nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |