abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121607168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zit op school, om daarna WERK te krijgen.
Je hoopt dat je in de toekomst dan werk krijgt ja. Ga kapot als jij later ook niet 1 2 3 werk kan krijgen _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nou. Stel er was geen sociaal stelsel in Nederland. Dan ging je gewoon dood omdat je niet werkte :') Je overleeft nu alleen omdat anderen voor jou werken, en bent zelf dus niks waard
Ja stel de moffen waren hier nog de baas dan praatte we allemaal duits :') als als als
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121607186
quote:

[..]

Nou. Stel er was geen sociaal stelsel in Nederland. Dan ging je gewoon dood omdat je niet werkte :') Je overleeft nu alleen omdat anderen voor jou werken, en bent zelf dus niks waard
Dit dus.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:00:57 #128
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607222
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Je hoopt dat je in de toekomst dan werk krijgt ja. Ga kapot als jij later ook niet 1 2 3 werk kan krijgen _O-

[..]

Ja stel de moffen waren hier nog de baas dan praatte we allemaal duits :') als als als
Ben je zelf nou serieus zo dom om dat te snappen. De laatste zin heeft niets met 'als' te maken. :')
pi_121607224
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

Je bent dus gewoon dom
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:01:39 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_121607255
quote:

[..]

Stel er was geen geld, dan waren we allemaal blut. Stel dat we konden vliegen, dan waren we vogels. Stel dat ik een kilo cocaine zou vinden, dan hoefde ik nooit meer te werken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_121607268
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
leg uit dan
Nah, ik zie simpele zielen zoals jij liever creperen ( en dat komt vanzelf ).
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_121607288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:00 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ben je zelf nou serieus zo dom om dat te snappen. De laatste zin heeft niets met 'als' te maken. :')
Is toch gewoon zo :') kan ook wel zeggen als ik miljonair was hoefde ik ook niet te werken maar dat sociale stelsel is er WEL dus waarom niet gebruiken daar is t toch ook voor :?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:02:50 #133
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607318
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Je overleeft nu alleen omdat anderen voor jou werken, en bent zelf dus niks waard
Aangezien jullie dit niet snappen, zal ik de zin iets verduidelijken:

Je overleeft nu alleen omdat anderen voor jou werken, en bent zelf dus niks waard
pi_121607330
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nah, ik zie simpele zielen zoals jij liever creperen ( en dat komt vanzelf ).
we zullen zien :) tot nu toe valt t erg mee hoor
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:03:45 #135
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607372
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Is toch gewoon zo :') kan ook wel zeggen als ik miljonair was hoefde ik ook niet te werken maar dat sociale stelsel is er WEL dus waarom niet gebruiken daar is t toch ook voor :?
Nee het is voor mensen die echt niet anders kunnen. Daarom heet het ook het SOCIALE stelsel. Wat jij doet is niet echt sociaal he?
pi_121607376
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Aangezien jullie dit niet snappen, zal ik de zin iets verduidelijken:

mijn geld is net zoveel waard als jij hoor. Net alsof je je trots kan voelen als je in callcenter dergelijk werkt _O-. Als jij loterij wint ga jij zeker ook hele leven doorwerken ??
pi_121607378
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:')

[..]

trainen is geen hersendodende activiteit hoor, zorgt ervoor dat je goed in je vel zit en ziet er gwn mooi uit ook
Ja, want in een muf hok zitten met andere zwetende narcisten om eens lekker aan een machine te hijsen vereist echt veel hersencapaciteit.
Waar haal jij je voldoening uit? Of je status. Ik zou het een beetje treurig vinden als je die toekent aan je 'geripte' lijf en je vermogen om 'smatjes' (lees makkelijke, naive pubersletjes) te ronselen, in plaats van een fatsoenlijke relatie te zoeken. Maar ik ga ervan uit dat er maar weinig weldenkende vrouwen zijn die vallen op een nutteloze, egocentrische parasiet van de staat.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:04:06 #138
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_121607391
Misschien invoeren dat ze na x-tal afwijzingen hun sollicitatiebrieven moeten tonen? :)
pi_121607444
quote:

[..]

we zullen zien :) tot nu toe valt t erg mee hoor
Nu wel ja :D Ik geniet nu al van de gedachte wat een sloeber je gaat worden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_121607462
quote:

[..]

Gebruiken is iets anders als misbruiken. Je kunt werken, er zijn genoeg dingen die je kan gezien je kwalificaties, het enige wat je tegen zit is de tegenzin om iets 'onder je niveau' te doen (terwijl ik een havo diploma eigenlijk niet echt niveau kan noemen).
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:05:35 #141
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607468
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mijn geld is net zoveel waard als jij hoor. Net alsof je je trots kan voelen als je in callcenter dergelijk werkt _O-. Als jij loterij wint ga jij zeker ook hele leven doorwerken ??
Ja iemand in een callcenter kan zich meer trots voelen dan jij op dit moment.
pi_121607476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nee het is voor mensen die echt niet anders kunnen. Daarom heet het ook het SOCIALE stelsel. Wat jij doet is niet echt sociaal he?
misschien heet sociale stelsel omdat jullie sociaal zijn :P? Nee flauw grapje maar als jij 100 euro aangeboden krijgt zeg je toch ook geen nee ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ja, want in een muf hok zitten met andere zwetende narcisten om eens lekker aan een machine te hijsen vereist echt veel hersencapaciteit.
Waar haal jij je voldoening uit? Of je status. Ik zou het een beetje treurig vinden als je die toekent aan je 'geripte' lijf en je vermogen om 'smatjes' (lees makkelijke, naive pubersletjes) te ronselen, in plaats van een fatsoenlijke relatie te zoeken. Maar ik ga ervan uit dat er maar weinig weldenkende vrouwen zijn die vallen op een nutteloze, egocentrische parasiet van de staat.
Als je niet snapt hoe je voldoening uit sporten kan halen ben je pas helemaal sad :') maar goed jij bent zeker ecto die elke x als ie gaat trainen uitgelachen wordt dus nu maar zulke dingen zegt? beetje jaloezie komt er door je post heen
pi_121607544
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Gebruiken is iets anders als misbruiken. Je kunt werken, er zijn genoeg dingen die je kan gezien je kwalificaties, het enige wat je tegen zit is de tegenzin om iets 'onder je niveau' te doen (terwijl ik een havo diploma eigenlijk niet echt niveau kan noemen).
nogmaals als iemand jou 100euro bied dan neem je dat toch ook aan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja iemand in een callcenter kan zich meer trots voelen dan jij op dit moment.
nou vind ik niet liever dit en lekker beetje fitnessen aan mezelf werken enzo dan opgesloten zitten in callcenter
pi_121607552
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

misschien heet sociale stelsel omdat jullie sociaal zijn :P? Nee flauw grapje maar als jij 100 euro aangeboden krijgt zeg je toch ook geen nee ?

[..]

Als je niet snapt hoe je voldoening uit sporten kan halen ben je pas helemaal sad :') maar goed jij bent zeker ecto die elke x als ie gaat trainen uitgelachen wordt dus nu maar zulke dingen zegt? beetje jaloezie komt er door je post heen
Ik snap dat je voldoening kunt halen uit sporten, maar zolang je niets anders doet en dit niet eens doet om op professioneel niveau te komen om je jezelf ermee te onderhouden is het gewoon zielig dat aan gewichten trekken het enige is wat je leven zin geeft.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:07:36 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607590
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Zonder mensen die werken bestond het stelsel niet eens. Dus wat je doet is gewoon profiteren. Daarnaast belast je de mensen die het echt nodig hebben extra hard
pi_121607613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik snap dat je voldoening kunt halen uit sporten, maar zolang je niets anders doet en dit niet eens doet om op professioneel niveau te komen om je jezelf ermee te onderhouden is het gewoon zielig dat aan gewichten trekken het enige is wat je leven zin geeft.
ow is niet enige hoor.. uitgaan/aandacht van meisjes/ chillen met matties
pi_121607619
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nogmaals als iemand jou 100euro bied dan neem je dat toch ook aan?

[..]

nou vind ik niet liever dit en lekker beetje fitnessen aan mezelf werken enzo dan opgesloten zitten in callcenter
Weet je wat je ook kan doen! Jezelf nuttig maken voor de economie in normale werkuren om jezelf daarna op te sluiten in dat narcistenhok om aan je lijf te bouwen.
pi_121607659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Zonder mensen die werken bestond het stelsel niet eens. Dus wat je doet is gewoon profiteren. Daarnaast belast je de mensen die het echt nodig hebben extra hard
die andere mensen krijgen echt niet meer geld als ik geen uitkering krijg hoor..
Jullie zijn allemaal wel heel optimistisch ik ben gewoon realistisch
pi_121607662
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

bijstand = 660 euro

woon je nog bij je ouders ofzo? Of laat je anderen weer betalen voor je pils?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:09:00 #150
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121607669
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Die dingen doe ik ook :') Je hebt heus nog wel tijd over naast een baan/studie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')