abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:02:33 #276
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121610652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Liever wat langer op de havo en 10 uurtjes les per week krijgen ,dan mbo wat is dat kut zeg 8)7
Hierna HBO he? :)
pi_121610693
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Je weet dat als je tegenover me stond je nu lag te janken alleen al door hoe ik je zou aankijken, ohja en niet te vergeten, door wat voor kanker pussy je bent.
:'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121610707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

:'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we wel veranderen als je wil hoor, NP

Echt serieus, er zitten veel te veel lozers op het fucking internet. Tijd voor die zonnestorm die alles plat legt, dan ben jij 1 van de eerste die om komt.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:04:54 #279
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121610782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Hierna HBO he? :)
Sowieso zat te denken aan MER/HRM doe jezelf ook hbo en wat studeer je *)
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
pi_121610812
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is een groot dreigement. Pas op hoor, anders verschuil ik me achter mijn computertje en bel ik de politie :'). Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen hoor, 'winnaar' :')
pi_121610830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat is een groot dreigement. Pas op hoor, anders verschuil ik me achter mijn computertje en bel ik de politie :'). Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen hoor, 'winnaar' :')
Lozer :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121610872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

(...)
Fatsige lozer :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:06:46 #283
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121610888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Sowieso zat te denken aan MER/HRM doe jezelf ook hbo en wat studeer je *)
Oh leuk! Ik zit nu in het 3e jaar Commerciële Economie. :D
Ik ben 19 jaar dus hierna wil ik nog wel wat anders doen. :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:07:57 #284
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121610957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Oh leuk! Ik zit nu in het 3e jaar Commerciële Economie. :D
Ik ben 19 jaar dus hierna wil ik nog wel wat anders doen. :Y
Zoals Universiteit of gewoon gaan werken ...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:08:49 #285
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121611018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Zoals Universiteit of gewoon gaan werken ...
Misschien een master op de Universiteit.. Maar ik ben ook aan het twijfelen om het leger in te gaan :D
pi_121611060
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Echt serieus, er zitten veel te veel lozers op het fucking internet. Tijd voor die zonnestorm die alles plat legt, dan ben jij 1 van de eerste die om komt.
Ninja edit. For your information, er is geen zonnestorm er komt geen zonnestorm. Je verbale verdediging is zwak. Je had het niet voor een profiteur moeten opnemen. Verslaving is geen excuus voor z'n houding, hoe erg je eigen situatie ook had mogen zijn.

Het strooien met dingen zoals 'loser' geeft ookal aan hoe sterk je in je recht staat en het zal me echt aan mijn reet roesten dat je denkt dat ik een loserig dikkertje ben :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 21:10:34 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:11:49 #287
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121611194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Misschien een master op de Universiteit.. Maar ik ben ook aan het twijfelen om het leger in te gaan :D
Dat lijkt mij wel iets te zwaar en dat is zacht uitgedrukt maar tof man
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:12:18 #288
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121611223
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel iets te zwaar en dat is zacht uitgedrukt maar tof man
Wat is te zwaar?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:13:55 #289
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121611320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Wat is te zwaar?
Het leger in gaan geen grap daar heb je veel discipline voor nodig.Ik zou het niet kunnen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:16:21 #290
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121611447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Het leger in gaan geen grap daar heb je veel discipline voor nodig.Ik zou het niet kunnen.
Nee ik weet het. Ik weet het ook niet zeker maar ben me alvast aan het voorbereiden mocht ik de definitieve beslissing maken ;)
pi_121612166
Ik ben blij dat een sollicitatieplicht er is. Dit is toch geen luilekkerland!!
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_121612490
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Mijn constatering is dat je je 'revalidatie' en oude gewoontes de schuld geeft van je houding en je jezelf daardoor gelegitimeerd voelt, om je te goed te voelen voor werk binnen je kwaliteiten en om een uitkering nogal te misbruiken.

De constatering is dus dat je dingen uit het verleden de schuld geeft van gedrag waarvan je weet dat het met een vingerknip te veranderen valt. En dat, zo constateer ik, is slachteroffer gedrag. Jammer genoeg wil je hieraan niet toegeven omdat je in je eigen ogen de stoerste moiboy around is. Maar wake-up, de wereld zit niet te wachten op moiboys ;). Je smatjes ook niet nadat ze zelf erachter komen dat je niets meer te bieden hebt dan 'keiharde goeie seks' en een uitkering :')
ow nee hoor ik constateer zelf dat ik geen zin heb om kutwerk te doen als ik voor niks doen ook een uitkering krijg en lekker elke dag kan fitnessen +leuke dingen doen jullie zijn degene die jelly zijn
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dit is hoe ik jouw gemiddelde week inschat en ik zit er niet ver naast.

40 uur per week werken als het effe tegen zit wel meer doodmoe kom je thuis wil je effe tot rust komen.Heb je een zeikwijf en kinderen die huilen/zeuren aan je kop.en zit je met je bakkes wat goedkope spaghetti van de Aldi weg te kannen,terwijl je naar shownieuws kijkt en langzaam je hersenscellen afsterven.Om vervolgens daarna een saaie film te gaan kijken op rtl7,waarbij je om de 10 minuten reclame voorgeschoteld krijgt.
Om daarna te gaan slapen en neuken zit er niet in want morgen moet je vroeg op en dat herhaalt zich 5 keer per week.En dan denk je dat je in de weekend helemaal vrij bent.Nope,je kinderen en vrouw willen aandacht.En je moet daarnaar toe en daar naartoe en voor je het weet is het maandag en sta je weer sloot koffie te drinken om vervolgens zogenaamd te lachen om die slechte grappen van je baas.

Ik zeg een ding fuck that shit niggeh.
dit dus _O- met een weekend waarvan je op zaterdag bijkomt van hele week werken zondag met de vrouw en de kids lekker gaat wandelen :r _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Oja en daarom mogen we ook geen kritiek geven op hoe Buffalo met z'n leven is omgegaan, omdat wij 'er niet zijn geweest'. Wijze woorden homosexuele Jezus.
gast jij komt met "onderzoek" dat een verslaving geen ziekte is en je komt met een pedosexuele aanrander die in de gevangenis zit omdat ie ze poten niet van minderjarige meisjes kon afhouden en dan zelfs alsnog is de 1e zin die ik lees: "Verslaving is geen ziekte maar een keuze. En de keuze is om hulp te vragen." nou dat heb ik gedaan toch :W
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ben alcoholverslaafde geweest, voor een korte periode weliswaar, maar toch, jullie doen net alsof het een eet of rook verslaving en dat is toch echt duizend keer lichter en kijk hoe fucking veel mensen daar van rondlopen!
klopt mensen hebben totaal geen idee hoe zoiets je leven kan overnemen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121612691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef hoink581 het volgende:

[..]

ik ben een loserig dikkertje :')
Fixed.
pi_121612724
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ow nee hoor ik constateer zelf dat ik geen zin heb om kutwerk te doen als ik voor niks doen ook een uitkering krijg en lekker elke dag kan fitnessen +leuke dingen doen jullie zijn degene die jelly zijn

[..]

dit dus _O- met een weekend waarvan je op zaterdag bijkomt van hele week werken zondag met de vrouw en de kids lekker gaat wandelen :r _O-

[..]

gast jij komt met "onderzoek" dat een verslaving geen ziekte is en je komt met een pedosexuele aanrander die in de gevangenis zit omdat ie ze poten niet van minderjarige meisjes kon afhouden en dan zelfs alsnog is de 1e zin die ik lees: "Verslaving is geen ziekte maar een keuze. En de keuze is om hulp te vragen." nou dat heb ik gedaan toch :W

[..]

klopt mensen hebben totaal geen idee hoe zoiets je leven kan overnemen
TL;DR, samenvatting: huilpost :'(
pi_121612734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

die gast gaat na 1 dag huilend weer naar huis man
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121612759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef hoink581 het volgende:

[..]

TL;DR, samenvatting: huilpost :'(
mwah staat niks huilends in
pi_121612835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef HSG het volgende:
Ik ben blij dat een sollicitatieplicht er is. Dit is toch geen luilekkerland!!
solliciitatie plicht stelt geen flikker voor hoor
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:39:22 #298
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121612912
Deel 2 lets g0
pi_121612920
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ninja edit. For your information, er is geen zonnestorm er komt geen zonnestorm. Je verbale verdediging is zwak. Je had het niet voor een profiteur moeten opnemen. Verslaving is geen excuus voor z'n houding, hoe erg je eigen situatie ook had mogen zijn.

Het strooien met dingen zoals 'loser' geeft ookal aan hoe sterk je in je recht staat en het zal me echt aan mijn reet roesten dat je denkt dat ik een loserig dikkertje ben :')
hij heeft anders wel gelijk types als jou krijgen klappies zodra je buitenkomt en ook maar 1 x grote mond hebt ;)
pi_121612948
Maar EY jij bent veel beter hoor want jij werkt in een callcenter _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')